Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 75 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E12 (1972-1982)

Tēma: E12

AutorsZiņojums
HE9600
24. May 2007, 16:46 #61

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

e21 un 5-er?? Kaut kas neliimeejas!
Offline
Kalnz
24. May 2007, 17:42 #62

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:

sorry, mana vaina... rakstiska kljuda, nevis E21 BET E12
Offline
Dullais
24. May 2007, 17:42 #63

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

E12 ir 5. sērija
E21 ir 3. sērija

un beidzat muldēt pa šito!
Offline
Dullais
28. May 2007, 15:43 #64

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Tātad, ļoti gribu nopirkt šo auto. BMW E12 525 karburators. 1979. gads.

* Sākotnēji no rūpnīcas bijis balts;
* Originālā motora nav, tā vietā ir analogs 525 no e12.
* Pēdējā apskate 2003. gadā. (Auto nav braukts 4 gadus);
* Zem stūres nav plastmasas, kas nosedz visus vadus;
* Nav magnetolas;
* Nav radio antenas;
* Trūkst instrumenti bagažnieka kastītē;
* Apakša, motortelpa, spārni, sliekšņi rūsējuši;
* Nav hroma līstes ap priekšējo optiku;
* Aizmugurējā bamperī ir buktīte;
* Ir liela bukte zem vadītāja durvīm;
* Parolons pie haubes izpuvis;
* Ir uzstādīta gāzes iekārta;
* Salons original pelēkā auduma (pa virsu tikai pārvilkts cits materiāls), griesti bēšīgi, uz durvīm apdare no zilas ādas;

Līdzi nāk: Visas durvis ideālā stāvoklī, motora pārsegs, bagažnieka vāks, 2 karburatori, 2 ātrumkārbas + visādi sīki loriņi

Vai būs reāli autiņu no šāda stāvokļa pacelt augšā, un vai ir vērts pirkt? Pārdevējs prasīja 300 lvl, nokaulēju uz 180.



















Offline
BIGe21
28. May 2007, 15:52 #65

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

..pacelt jau pacet var bet cik tas izmaksaa un cik laiku pateeree.. ja ir veelme gaidiit ap 1-2 gadi kameer visi meistari izlaizh caur rokaam un nopleesh pikji kopumaa uz kaadiem 3-4k tad jaa ir veerts, bet reaali, labaak atrast ko labaakaa staavoklii ieksh deutchlandes!


Miers!
Offline
Dullais
28. May 2007, 16:28 #66

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Žēl baigi viņu, jo viņš tur vēl ilgi nevienam nevajadzīgs stāvēs, līdz urlāti sāks viņu apskrūvēt
Offline
Bimmer
28. May 2007, 16:49 #67

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


* Trūkst instrumenti bagažnieka kastītē;

Tādi nereti trūkst arī mazlietotos auto, atdzenot no vācijas (tiesa, tur turku/poļu starpnieki pie tā piestrādājuši);

* Apakša, motortelpa, spārni, sliekšņi rūsējuši;

Tas, manuprāt, arī galvenais, kam jāvērš uzmanība izvēloties ’ceļamo’ auto

* Nav hroma līstes ap priekšējo optiku;

Pērkot jaunu, tas bija papildus aprīkojums.

* Aizmugurējā bamperī ir buktīte;

Nav mirstama vaina, cik šitam var redzēt, tad nav tik traki, var izbaulēt.

* Ir liela bukte zem vadītāja durvīm;

Tā kā tā būkte noteikti ir veca, tad tajā vietā grīda būs normāli papuvusi.

* Salons original pelēkā auduma (pa virsu tikai pārvilkts cits materiāls), griesti bēšīgi, uz durvīm apdare no zilas ādas;

Sēdekļi po kādā stāvoklī, jo tie 1:1 der no E28, kurus pa pāris aliem var dabūt. Un uz durvju apdares nav āda, bet gan mākslīgā āda

Vai būs reāli autiņu no šāda stāvokļa pacelt augšā, un vai ir vērts pirkt? Pārdevējs prasīja 300 lvl, nokaulēju uz 180.

BIGe21 pareizi saka, ka ar pāris tūkstošiem LVL rēķinies, ja vēlies tādu uzcelt. Tāpat metinātāju būs grūti dabūt, jo vairs neviens ar veciem drotiem krāmēties negrib (neatmaksājas), tāpēc vai nu metini pats, vai maksā kā par, piem., E39 metināšanu. Tie laiki, kad par ~150 Ls pārmetināja auto, sen jau cauri

Atcerējos, ka šitiem suportu manžetes ieķīlē, automobilim stāvot pat nepilnu gadu. Tie riteņi nebūs pat pagrozāmi (priekšējie toč). Jāpērk suportu remkomplekts un jāmaina tās gumijas.

Divas lietas:
1) sarunā īpašnieku, lai attaisa vaļā un sabildē stakanus, vēlams arī daļu grīdas (ja tepiķi ļauj pacilāt). Kaut gan redzams, ka rezerves riteņa vieta (bundža) ir jau normāli iepuvusi, kaut gan tā ir pabieza, tā kā tur varētu būt Staļingrada...
2) meklē labāku donoru. Man bija līdzīgi, nopirku pirmo, ko pamanīju un pēc tam, meklējot detaļas, par x2 augstāku cenu atradu x10 labāku eksemplāru
Offline
Roko
28. May 2007, 16:58 #68

Kopš: 08. Feb 2003

Ziņojumi: 1422

Braucu ar: FD-325

manupraat, ja 100% esi noskatiijis tieshi sho modeli, tad par shaadu naudu jau nu var njemt - mazums kaadreiz kaadu detalju savajagaas
Offline
Dullais
28. May 2007, 17:13 #69

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Labi, sabildēšu glāzes, apakšu utt. Man tomēr liekas, ka pa 180ls viņš ir jāpērk, un gadienā, ja būs pārāk izpuvis, tad būs daļas labākam e12

Bildes iespējams uz sitiena nedabūšu, jo īpašnieks dzerstās un nekāds aktīvais pārdevējs nav.
Offline
Modrs
28. May 2007, 19:32 #70

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Šitam apetīte ar 2 karburatoriem laikam ir kosmiska
Offline
Raicha
28. May 2007, 20:36 #71

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

dullais, shitas ir tas kursh ieksh pirmaas zolituudes meetaajas?
Offline
martinsz
28. May 2007, 20:49 #72

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


2007-05-28 19:32, Modricimus rakstīja:
Šitam apetīte ar 2 karburatoriem laikam ir kosmiska


Tādai mašīnai degvielas patēriņu neviens neskatās

-----------------
...
Offline
Dullais
29. May 2007, 15:58 #73

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Tam e12 525 ko domāju iepirkt ir viens karburators. Saimnieks saka, ka ēd 15 litrus uz 100 km, pa trasi Pieļauju, ka pilsētā aizies pie 20 litriem, jo stāvoklis ir pisec
Offline
BIGe21
29. May 2007, 16:50 #74

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

..Veciit, tas ir normaali, man bija e21 ar 2.0 litru Solex 4A1 karbuuzi un eeda kaukur 17 pa pilseetu pa straasi kaadus 12, tas ir okei!


Un, toc, ja esi izdomaajis, tad njem ciet, lai urlaam nav ko sadedzinaat!


Miers!
Offline
Puce
29. May 2007, 16:54 #75

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

mans e21 315 ar 1.6L karbūzi ēda ~15L i pilsētā i ārpus, jo 4niece kārba.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
se7en
29. May 2007, 16:59 #76

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989

laikam man ar to 320to nekāda dižā ekonomija nesanāks

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
Dullais
29. May 2007, 17:03 #77

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528

Jā, tā tās visas lietas notiek. Dzinēju apetīte ar nobraukumu tikai aug. Biju aizskrējis uz servisu, prasīju kā un kas tur darāms lietas labā. Džeki man teica, ka var noregulēt uz mazu patēriņu, bet tad autiņš vienkārši neies Kaut gan 150zs viņam no rūpnīcas bija un 10 sec līdz simtiņam...
Offline
Dullais
29. May 2007, 17:06 #78

Kopš: 31. Jan 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: E12 525, 528


2007-05-29 16:50, BIGe21 rakstīja:
..Veciit, tas ir normaali, man bija e21 ar 2.0 litru Solex 4A1 karbuuzi un eeda kaukur 17 pa pilseetu pa straasi kaadus 12, tas ir okei!


Un, toc, ja esi izdomaajis, tad njem ciet, lai urlaam nav ko sadedzinaat!


Miers!


Bet protams, ka pirkšu! Urlas jau bija pamanījušies izdurt visus riteņus, nolauzt antenu utt.
Offline
Olega
31. May 2007, 23:47 #79

Kopš: 30. Apr 2007

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e28 533

Sodien biju Kipsalas shrota. Tur loooti labs e12. Kuzovs s vidu prosto super. Salons ari laikam labs. Gribu apmeklet velreiz, jo bija slegts jau.
Offline
uvels
01. Jun 2007, 00:33 #80

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

kads ir e12 pirms un pec facelæift,zinu tik vienu!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo