Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Metināšanas darbi

AutorsZiņojums
nagla
09. Oct 2011, 12:01 #81

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

regulejama ir bet ir pa daudz minimalaja rezhima,jo ar pazinas mazo suada 140A metinamo metinot var viegli metinat planos blechus,a mans sanak vairak pa 2.0mm bieziem der! var ari metinat planus ap 1.0mm bet atri sametinat nesanak,nakas ar pauzem metinat!
Offline
Andis
09. Oct 2011, 12:08 #82

Kopš: 12. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: V6

Varu vai alumīniju paliec otrā pusē. Palīdz labāk siltumu atvadīt.
Offline
Siipols
09. Oct 2011, 12:21 #83

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


09 Oct 2011, 12:01:57 nagla rakstīja:
regulejama ir bet ir pa daudz minimalaja rezhima,jo ar pazinas mazo suada 140A metinamo metinot var viegli metinat planos blechus,a mans sanak vairak pa 2.0mm bieziem der! var ari metinat planus ap 1.0mm bet atri sametinat nesanak,nakas ar pauzem metinat!

Samaini aparatu pret kadu vajaku citam varbut ir mazaks,bet jametina lielie metali....


Es vasarā sev nopirku LV ražoto 250 Kw verķi

nu prieks strādāt!

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
nagla
09. Oct 2011, 12:39 #84

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

ne nafig man mazjaudigu sudu ar kuru biezaku pa 2mm neko nevar sametinat! no vienas problemas pie nakamas tikai tikshu!

[ Šo ziņu laboja nagla, 09 Oct 2011, 12:41:33 ]

Offline
JZ
09. Oct 2011, 12:52 #85

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kur problēma metināt 0.5 skārdu ar 0.8 drāti? tu mēģini vienā piegājienā visu šuvi uztaisīt?
Offline
nagla
09. Oct 2011, 13:02 #86

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

nu ja un tapec laikam ari ir problemas,palasiju nesen vienu arzemju forumu tur iesakas metinat izlaizhot kadu gabalu pa laikam,vai ar intervaliem laujot atdzist matrealam!
Offline
baigais
09. Oct 2011, 13:13 #87

Kopš: 31. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Ieliek 0.6 stiepli + 0.6 galu un bliež vaļā plānos metālus, ka prieks!
Ar 0.6 šuve ir mazāka, mazāk dedzina cauri un mazāk velk metālu!
Bet tas ir tikai plānajam metālam! Ja jāķeras pie izpūtēja, tad jau vajag 0.8!
Vienīgais mīnuss ar 0.6 strādājot, ka mēdz dīzē nodegt un tad jāķimerē ārā vai jāmaina dīze!
Ja spriegums pa lielu, tad palaiž lēnāku stieples padevi un/vai lielāku gāzes padevi un miers mājā!
Laist pilno šuvi vienā rāvienā auto virsbūvei vispār ir
Offline
JZ
09. Oct 2011, 13:19 #88

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

plānos nekad nav ieteicams vienā šuvē metināt, savērpsies, plānā loksne nespēj izkliedēt siltumu

parasti es tādus metinu vai nu ar punktiem vai pavisam īsām šuvēm, 5mm-10mm garām, tad atstāju divtik lielu intervālu tukšu, un atkal 5-10mm, nākamajā piegājienā pusi no tā tukšuma velku ciet, un 3šajā atlikušo

vēlams turēt pie rokas spaini ar ūdeni un lupatu, ja atdzesēsi katru šuvīti, tad var loksnes salaist kopā bez jebkādas vērpes

kā jau te ieteica, palīdz arī alumīnija plāksne otrā pusē, bet ne vienmēr var tai otrai pusei viegli tikt klāt un cieši piespiest to alumīniju

neticu ka tev tur tāds monstrs ka ar minimālo ir pa karstu, iespējams, ka stieples padeve pa ātru un tu stum šidro metālu ārā no šuves vietas, vai tieši otrādi - pa lēnu, arka par garu un viss tur aiziet cūkām, katrā gadījumā 0.8 nav pa resnu tādam darbam, bet ar 0.6 ir vieglāk

jā, un gāze, ar tīru ogļskābo nekas labs nesanāks, ja grib pa smuko, tad vajag argona co2 mixu
Offline
nagla
09. Oct 2011, 13:28 #89

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

par to dzeseshanu ar udeni neslikta doma,pedejo reizi ari ta dariju kad mashinai gridu metinaju paleju udeni virsu un metinaju talak tad ta nedega cauri,znachit vaig laikam kadu pudeliti ar smidzinamo!
Offline
7788
09. Oct 2011, 13:34 #90

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco

Palasot ārzemju metinātāju forumus, sapratu ka pusautomātu kuram ir iespēja pārslēgt no līdzstrāvas uz pulsējošu līdzstrāvu (ne maiņstrāvu), ir iespēja metināt ar 1.2 resnu drāti 0.6mm biezu tēraudu!!!
Bet paskatijos ka tāda tipa pusautomāti, konkrēti Migatronic Sigma, maksā ap 3000Ls

Metināmais metāls pateicoties pulsējošai strāvai nenokarst salīdzinājumā ar viena līmeņa līdzstrāvu!

[ Šo ziņu laboja 7788, 09 Oct 2011, 13:36:46 ]

Offline
nagla
09. Oct 2011, 13:39 #91

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

ja ar profesionalu aparatu varetu but vieglak,jo ari spriegumam nak vismaz lielaka reguleshanas amplituda!
Offline
JZ
09. Oct 2011, 13:52 #92

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


09 Oct 2011, 13:34:04 7788 rakstīja:
Palasot ārzemju metinātāju forumus, sapratu ka pusautomātu kuram ir iespēja pārslēgt no līdzstrāvas uz pulsējošu līdzstrāvu (ne maiņstrāvu), ir iespēja metināt ar 1.2 resnu drāti 0.6mm biezu tēraudu!!!
Bet paskatijos ka tāda tipa pusautomāti, konkrēti Migatronic Sigma, maksā ap 3000Ls

Metināmais metāls pateicoties pulsējošai strāvai nenokarst salīdzinājumā ar viena līmeņa līdzstrāvu!


es ar par to lasiju, tā tehnoloģija ir jau 30 gadus veca, un ir arī cits viedoklis - neviens vēl neesot uztaisijis pietiekami uzticamu aparātu (profesionāļiem, par resnā gala Miller un Lincoln bija runa, nevis amatieru līmeņa aparātiem), kurš negļukotu, nenoplīstu vismaz reizi mēnesi, negļukotu, kā arī remonti tiem esot $$$$$$
Offline
otomars
09. Oct 2011, 14:27 #93

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

jaa,gaaze arii dzesee tas no praktitas,bet gan jau buus oponenti
Offline
Driver
09. Oct 2011, 14:28 #94

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Oct 2011, 14:27:02 otomars rakstīja:
jaa,gaaze arii dzesee tas no praktitas,bet gan jau buus oponenti

lai mazak karsetu > verptos un metals mainitu savu strukturu jametina pa punktiem!
auto nav muca vai spainis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
09. Oct 2011, 14:35 #95

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

nu neko jaunu nepateici
Offline
Driver
09. Oct 2011, 14:39 #96

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Oct 2011, 14:35:40 otomars rakstīja:
nu neko jaunu nepateici

nu ir dazi kadri, kuriem garaka un plataka shuve ir krutak
vel ir dzirdetas basnjas par saverptiem lauku moskivchiem, kas (par)metinati ar gazosvarku un kuriem uz taisnas vietas viens ritens pie zemes tolkam neskaras

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
09. Oct 2011, 14:44 #97

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

autogeens rulleeja it iipashi kad auto bija pacelts uz apgaazeejiem
Offline
Martigus
09. Oct 2011, 14:45 #98

Kopš: 02. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 556

Braucu ar: Golf 4 GTI

vispar ir liela atskiriba metinot ar pulverstiepli vai parasto stiepli un gazi ?
Offline
nagla
09. Oct 2011, 14:49 #99

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3232

Braucu ar: Lexus RX300 & Citroen Xantia

pulverstieple



gaze

[ Šo ziņu laboja nagla, 09 Oct 2011, 14:58:23 ]

Offline
otomars
09. Oct 2011, 14:51 #100

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

atbilde uz naakamo jautaajumu: aga mix
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips