Online

Pašreiz BMWPower skatas 77 viesi un 38 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



gandrīz m635csi

Pievienota: 07. Sep 2018, 23:54
Atjaunota: 08. Sep 2018, 01:35

Komentāri (64)

Visas galerijas no lietotāja crime


Lai mazliet kliedētu geju un priekšvēlēšanu postu/tēmu īpatsvaru šajā "normālājā" auto entuziastu mājaslapā, piedāvāju ielūkoties šajā galerijā, kas, iespējams, ir saistīta ar šī portāla sākotnējo ideju:

Pāris gadus atpakaļ tika iegādāta šāda haizivs:







Diži roka nebija jāpieliek, jo auto ex-saimnieks bija normāls džeks un tačku nebija nopisis līdz kliņķim. Drīzāk auto pat bija ļoti labi saglabāts - 10 gadus bija garažā nostāvējis nekustināts un nebija ticis Imantas alko-narkomānu rokās - https://www.youtube.com/watch?v=mbvckCFqWMs

Protams, ka bija šis tas jāizdara, klīrenss un diski (iesākumā) bija neaļo, tāpēc piekarei uzliku Bilstein B6 amortizatorus un AP atsperes. Diski jau bija no e38 palikuši - salīdzinoši retie 18 collu style5.







Kaut kāda salona bilde arī bija:



Ātri sapratu, ka ar 18-iekiem tas auto diez ko baudāms nebija. Tā kā divi BBS RS 16-ieki uz auto jau bija pirkšanas brīdī, tad vajadzēja vēl divus pielasīt.

No Ukrainas caur LT dabūju vēl 2 centra zvaigznes:



Mazajā ebay nopirku iekšējos barelus, laikam divus 5,5 collu un divus 6,0 collu, lielajā ebay pasūtīju ārējās malas - divas 3,5 collas un divas 4,5 collas.
Tālāk jau mēram, ble, perebors





Labi, hujņa, priekšas malas metam uz aizmuguri un priekšai sūtu divas 2,5 collu malas.

Pladies Kristapam par disku krāsošanu, montāžu un pulēšanu. Bortējam virsū mizas un cerams, ka būs čotka.



Te jau uz tačkas:







Disku centriņi arī vēlāk tika sakomplektēti.

Auto braucas jau daudz patīkamāk, nejūt tik ļoti bedres, utt. Bet nu tups tas automāts + m30 tik un tā, reāli čut ne kaut kāds 1.9 tdi VAGs iet labāk

Kaut kad vēl tiek bremzes upgreidotas uz Brembo 4 cilindru suportiem, estētiem nepatiks, jo uzlikas nav pa visu bremžu diska darba virsmu, bet lielākas EBC yellow nevarēju dabūt/nebija uz vietas.



Celka Nardi black line stūrīte, ļot ērta, man patīk labāk kā mazā M-tech stūre.



Vēl kkādas random bildes:





Kā jau minēju, tas m30 mironis pilnīgs, bet Maksim noliktavā mētājas s38 uz paletes jau 10 gadus. Vienojamies, ka veram vaļā to kluci, jo neesot kompresijas vienā cilindrā un, ja daudz maz viss ok, tad remontējam un krāmējam iekšā. Bloks bija mazliet cietis, tāpēc borējam uz lielāku izmēru kaltajiem virzuļiem.





Sborka iet uz priekšu:



Piemēram "zirnekli" no Friedrich Motorsport, pa taisno nepirku, jo kosmoss, bet atradu nelietotu no Vācijas. Onkulis gados pārdeva, bija pircis savam e28 M5, bet mašīnu notirgojis.





Pa to laiku priborkai uzlabojumi - 300 km/h, redline līdz 8k rpm un eļļas temperatūra ekonomaizera vietā. Dara to viens vācietis, maksā ap 200 eur ar visu sūtīšanu.





Eļļas radiators, elektroventilators, izplūde (bildē tikai pēdējais bundulis, bet paņēmu arī vidējo)









Amputējām sadalītāju un ielikām spoles no m54 un pīpītes no b38 dzinēja, lai VEMS var darbināt no kluci.



Zondi atsūtīja jau neejošu/brāķi un arī bloku/plati nācās pārlodēt, jo VEMS rūpnīcā strādā līkroči, diemžēl Sīkumos neizplūdīšu, bet nu laikam prātīgāk pirkt komponentes atsevišķi un dot kādam no vietējiem to visu salodēt kopā.

Progress:







Estētiem atkal nepatiks nekrāsotais bloks, bet Maksis māņticīgs, teica, ka, ja krāsosim bloku, tad "nebrauks" tā kaste

tukšums:



ā ņēē, jau iekšā







Finišs:





Vēl kaut kādi sīkumi sapirkti:





Custom kardāns no e46 328ci.



Dienu pirms Jelgavas dyno.



Te jau regulējamies:







Nepaspēju laikus nofočēt, bet zirneklis bija ļoooti sarkans, te jau tāds padzisis:



Stenda rādījumi (citi saka relatīvi, citi atkal, ka precīzi) 350 hp un 415 nm.

Paldies @Maxixt un viņa servisam par milzīgo ieguldīto darbu

Dažas bildes no YTR 2017.gada trases dienas:











Brauc patīkami, bet šo to gribas vēl pamainīt regulācijā, nav gan sanācis laiks tam visam, varbūt nākamgad pirms sezonas