Toyota GT-86 – tur kaut kas ir!

Pievienota: 26. Aug 2012, 21:01
Atjaunota: 26. Aug 2012, 22:06

Komentāri (52)

Visas galerijas no lietotāja Bimmer


Toyota GT-86 ir viens no apspriestākajiem jaunajiem modeļiem šobrīd tirgū. Vieni slavē, citi peļ. Lai arī uz to sākotnēji raudzījos skeptiski, patiesībā GT-86 izrādījās ļoti interesants un braukšanā patīkams auto, tomēr ar daudziem "bet".

Aperitīvā - visu veidu Toyota hibrīdi - no Yaris līdz Prius+.



Vissaprātīgākais no Prius saimes ir Plug-in, ar kuru var elektriski nobraukt ~20 km un lādēt no elektroligzdas.



Tālāk ar GT-86 dodamies uz Pērnavas trasi, kurai svaigi nomainīts asfaltsegums







Kamēr uz maiņām braucam pa trasi, tikmēr gaidot var aplūkot GT-86 priekštečus. Lielākā daļa bija no Latvijas atvesti. AE-86 gan tur nebija.















Tomēr lielāku interesi piesaistīja Supra no Latvijas











Savukārt teltī apskatāms GT-86 motors, pārnesumkārba un diferenciālis. Divlitru atmosfēriskais boksermotors ar 200 ZS un 205 Nm.











Standartā tiek liktas tādas pašas riepas kā Prius modeļiem







Kad paši bijām izbraukuši, tad mūs vizināja "tīm reising draiver". Vienīgi žēl, ka brauca tādā pašā režīmā kā mēs paši. Tā var klientus vizināt



Šeit mans "on-board" video. Lai arī izskatās samērā lēni, bet spidometrs ik pa laikam līdz 170 km/h uzkāpa:

Spied "Play", lai skatītos video!


Sarunas restaurācijā līdz nakts melnumam. Kad jau "noapaļojāmies", viens piedzēries igauņu žurnālists piecēlās kājās un nobļāvās: "Bļ*ģ, kak mnē stīdno, što vī vse pjannie!"



Secinājumi: Auto ir ar ļoti zemu sēdpozīciju, sportisku sajūtu kokpitā un izplūdes skaņu, it kā tur jau būtu "tūnings". Tomēr atmosfēriskie 200 ZS un 205 Nm nerada sportiskuma sajūtu - automobilim nav kampiena. Vilkmei jākurina apgriezieni. Apdares kvalitāte - kā jau Toyota - baigā plastmasa, dekoratīvo apdari padauzot, atskan kā mucā (tas laikam no Subaru). Ādas apšuvums paneļiem interesants, it kā zem tiem būtu mačalka. Bet nu kopumā, ņemot vērā, ka Toyota - ir OK tā apdare, lai arī ļoti miksēta materiālu kvalitāte. Braukšanā ļoti stabils, trasē viegli prognozējams, tāpēc rada patīkamu drošības sajūtu arī tad, ja auto izslīd. Tomēr būtiskākā atziņa - tam auto ir potenciāls, ja tam veic tūningu. Standartā tas ir "nu, tā". Inženieri saka, ka turbo tam nav, jo "neesot vietas zem motora pārsega" Internetā jau atrodami pirmie turbo projekti šim auto - un viss "gerai" Tieši tā arī jādara! Atšķirībā no bildēs redzamā, jāņem arī rūpnīcas GT paka (lielais spoileris, vēl sportiskāka profila beņķi utt.).

Tā kaut kā.

Cena no 29 990 eiro