Online

Pašreiz BMWPower skatas 32 viesi un 0 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Porsche museum, Stuttgart

Pievienota: 09. Dec 2009, 22:17
Atjaunota: 09. Dec 2009, 23:04

Komentāri (39)

Visas galerijas no lietotāja Maxis


Tā, lai jūs te pārstātu sērot par divdesmitpiecgadīgiem šrotiem :bmw_e30_atrums_tunings_respekts: ielikšu nelielu atskaiti no viena no šīsvasaras muzeju tūres pieturpunktiem.
Sāksim ar, manuprāt, skaistāko no visiem muzejiem - Porsche.

Pirmais Porsche muzejs tika atklāts 1976. gadā, taču, laikam ejot, tika secināts, ka tā telpas ir krietni par mazu visas Porsche bagātības izrādīšanai, tamdēļ 2009. gada janvārī tika atklāts jaunais Porsche muzejs, kura 5600m2 brīvi izvietojas aptuveni 80 automašīnu. Muzeja būvēšanas kopējās izmaksas sasniedza 100milj. Eur, kas nepārprotami liecina par Porsche rūpnīcas vērienu.



Tā tā priekšpusdienā tika apciemots veco ļaužu nams [Mercedes muzejs turpat štutgartē ], tad bija iekrājies bads un nogurums, kas tad nu bija jānovērš tematiskajā Porsche ēdnīcā


Labs ir. Dodamies iekšā.


Muzeja ekspozīcija atsviež apmeklētāju atpakaļ 20. gs. 40-tajos gados, kad Ferijs Porše meklēja savu sapņu auto esošo rūpnīcu piedāvājumā, taču, neko neatradis, nosprieda, ka pie auto izstrādes jāķeras pašam. 1948. gadā Porsche 356 pirmoreiz ieraudzīja dienasgaismu un saņēma atļauju piedalīties satiksmē uz koplietošanas ceļiem, tas tad arī uzskatāms par Porsche vēstures aizsākumu. Tā pamazām muzeja viesi tiek iepazīstināti ar visiem ievērojamākajiem Porsche sasniegumiem autosportā un ikdienas auto būvniecībā 60 gadu garumā.



Sacensībām sagatavots, pilnībā no alumīnija izgatavots Porsche 356. Ja ir driverds nocrasho, tad dabūn no meha pa mizu :kresls:


Kādreiz redline varēja iestatīt katrs pēc saviem ieskatiem




Nu jā. visā visumā muzejs kā jau muzejs - pilns ar visādām vecām grabažām


TA izieta


Porsche galvenais panākumu stūrkamens - teicams dzinējs.


Izskatās, ka sponsoru piesiaste ir radījusi problēmas arī agrākos laikos :kriize:


Ujobaks - katrā ģimenē pa vienam kroplim




Martini laikam savulaik piestrādājis Poršam par stūrmani


Dzeltenie pavaroti :gateris:




1200zs - tieši 2x krutāk nekā slavenākajam Imantas alkonarkopatikomānam :hulji_ti_hocesh:


Martini+Porsche racing team galvenais sponsors Latvijas Ceļu policija!


Neskatoties uz dzeltenajiem pavarotiem, šis ir viens no maniem favorītiem - 959


Banditišn ēras priekštecis - Papugei edišn




Lēēēēns


Šeit uzskatāma projekcija par tēmu "kā mašīnas ar katru nākamo paaudzi izplešas"


Vecās grabažas mīt 1. stāvā, jo uz otro vairs netiek


Lai kāds nepadomātu, ka Porsche ražo tikai dārgas, nejēdzīgi ātras un nepraktiskas a/m pārtikušu cilvēku priekam...


Tīrasiņu sacīkšu auto vs mentovoz vulgaris . šķiet, viņu ceļi nekad nav krustojušies un nekrustosies...




šitās vienreiz nevieksmīgi cauri gaterim izbrauca


Vecfāters lepojas ar saviem mazdēliem. Ir jau arī par ko





tūristiņā




visi porši, bet katra savādāka.


Pēc šī muzeja apskates Porsche vērtība manās acīs kāpa vēl augstāk un skaidrs ir tas, ka pēc BMW nākamais loģiskais attīstības solis ir Porsche

Sapucētos Poršus bildēja, garšīgo Mozeles vīnu dzēra un fantastiskos turku kebabus ēda BMWPower.lv speciālais korespondents Vācijā - Maxis


Ja labi uzvedīsieties, dabūsiet redzēt arī MB un BMW muzeja biužukiņus