Online

Pašreiz BMWPower skatas 23 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



e21 3..(update)

Pievienota: 27. Nov 2008, 21:03
Atjaunota: 01. Dec 2008, 23:49

Komentāri (56)

Visas galerijas no lietotāja janeks7


Beidzot sadūšojos izveidot galeriju par savu e21
Viss sākās apm 5 gadi atpakaļ kad tika iegādāts e21 323i pa 160Ls,kurš bija ražots 1980gadā.
Sākumā bija ieplānots auto pārmetināt,pārkrāsot un nedaudz uzlabot dzinēju.Bildes ar to kā auto izkatijās sākumā nav,jo nemācēju vēl fotografēt
Procesā



Kamēr auto bija pie krāsotājiem,tika iepirkti diski(BBS RS vēl nevarēju atļauties)


tikko pēc krāsošanas


600 koņej


Un tad palika tikai tāds nieks kā salikt visu kopā









Pēc 1.5 gada ieplānotie darbi bija pabeigti un kopumā bija ok







Nepaslinkoju un aizdzinu uz stendu



2006 gadā e21 tika ielikts dzinējs no e30 m20b25 un uzlikti azev diski R16







Turpinājums sekos(2007-2008g)

2006 gada beigās stulbas sakritības dēļ e21 tika diezgan nepatīkami apskādēts pret Deglava tilta apmalēm

Pa ziemu dzinējs tika pārtaisīts uz 2.7 uzlikta pārtaisīta sadalene un čips. Le-jetronic tika nomainīts pret Motronic(pateicoties userim Phasma)tika iepirkt reduktors ar blokaiti

2007 gadā saslimu ar dragreisu un sāku piedalīties visos iespējamos pasākumos,gan oficiālos gan neoficiālos.2x ieguvu arī trešo vietu un labākais laiks ko uzstādiju 402m bija 14.2sec




















Pēc sezonas noslēguma m20 dzinējs tika pārdots un vietā tika iepirkts M50B25


Dzinēja ielikšana iekš e21 nebija no vieglākajām nodarbēm,pēc apm 2 nedēļām auto tika ierūcināts






Pēc nobrauktajiem pārsimts kilometriem sapratu ka ar 2.5 būs par maz un iegādājos kloķvārpstu no 2.8
Pateicoties userim Jagr par infu un dažām detaļām kuras man bija nepiecīešamas dzinēja tilpums tika palielināts uz 2.8
Auto ieguva atkal iepriekšējo izskatu,bamperi tika uzlikti vietā un melnie kapoti nonāca tolmetā,jo sapratu ka vēlos pārvietoties ar normāla izskata auto













Bet pat pēc dzinēja tilpuma palielināšanas vēlamais rezultāts netika panākts.Tika izlemts par čipa uzstādīšanu.Rezultāts bija jūtams,bet gribējās uzzināt cik sec var nobraukt 402m
Un tieši iekrita ka septembra beigās Lietuvā bija dragreisa pasākums uz 402m
Par rezultātu biju pārsteigts jo 402m bez slikiem izdevās nobraukt 13.91 sec un iegūt pirmo vietu savā klasē










Uz šo brīdi auto jau ir nolikts garāžā.Pa ziemu tiks uzlabota ritošā daļa,jo pa trasi ar šo galertu nebija iespējams pārvietoties.par dzinēja uzlabošanu arī netikts aizmirsts






Un paldies Ragainajai par bildēm