Online

Pašreiz BMWPower skatas 40 viesi un 5 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



British Racing Green vs. Zypressengrün

Pievienota: 11. Oct 2008, 19:58

Komentāri (44)

Visas galerijas no lietotāja Bimmer


Vai nu tagad, vai nākamgad – tāda bija doma par bildēšanu šodien pēc abu savu auto nomazgāšanas, jo E12 tiek likts ziemas miegā līdz pavasarim, kad knaģi nesals, ķimerējoties ap to. Tā kā jau sāka krēslot, tad bildes ir tādas, kādas ir – uz ātro taisītas



Pirms pāris nedēļām, kad forumā ierakstīju, ka E12 beidzot pēc vairāku gadu ebācijas normāli rūc, dažs bija izbrīnīts – „Bimmer, vai tad tev arī E12 ir?”. Jā, pirms kādiem trim četriem gadiem tika nopirkts 1981.gada (pēdējais gads, kad ražoja E12) „BMW 528iA” ar tiem laikiem ļoti labu aprīkojumu – automātiskā pārnesumkārba, visi četri elektriski paceļamie logi un pat gaisa kondicionētājs. Šādas komplektācijas E12 ir jāmeklē ar uguni arī pašā Vācijā.



Jautāsiet, kāpēc tad ar šo E12 nebraukājos, ja reiz man tas ir kādus trīs gadus. Atbilde būtu jāraksta kā vesels traktāts, ko retais izlasītu. Īsumā. Kad noskatīju šo E12, nosūtīju arī CSDD īsziņu, kas liecināja, ka auto Latvijā ievests kaut kādā 1996.gadā, būtībā Latvijā tikai viens īpašnieks. Nākamais īpašnieks tam jau ir čalis, kurš to tagad pārdot, bet viņa īpašumā tas auto ir tikai divas nedēļas! Azidomīgi odnako Prasu, ko jau pēc 2 nedēļām pārdod. Atbild, ka daudz benžu rijot, nevarot pavilkt, tāpēc pārdod, turklāt urlas jau izsitušu aizm. durvju stiklu, lai skaļruņus nozagtu. OK, atruna ticama. Nopērku, izbraucu tur esošos ~20 litrus bākā, ieleju pats benžu un tad burtiski sākās zili brīnumi – pa izpūtēju gāžas vulkāna apmēriem cienīgs zilu dūmu mutulis, kas ož pēc dzīva benzīna, bet degvielas patēriņš sasniedz 80 litrus (!) uz 100 km... Skaidrs, ka pirms pārdošanas bākā bija salējis kaut kādas „no smoke” ķīmijas utt., jo pērkot tādu kasjaku nebija. Tad sākās čakarēšanās ar iešprices sistēmu, jo bija redzams, ka gaisa mērītāja potenciometram vāciņš bijis noņemts un gan jau tur čakarētas pretestības. Tika izmēģināts viss iespējamais, ko no el.shēmām var izzīst, līdz secināts, ka ir divi varianti – mainīt provodku uz jaunāku vai mainīt visu dzinēju zborā. No Riddler tika uzzināts, ka no Anglijas ienācies M535i E28 uz jaukšanu. Dzinējs (218 ZS) esot top zustand, jo jau no rūpnīcas sajūgts ar automātu. Nice! Tiek pieņemts lēmums mainīt dzinēju. Iegādātais M535i dzinējs nonāk pie Riddler RUW ateljē, kur tas tiek pārkrāmēts (dafiga jaunu detaļu salikts virsū). Bet ir atkal viena problēma – tā kā obligāti vēlos saglabāt automātisko kārbu, tad M535i provodka nederēs, jo tā kloķenes impulsu ņem no kārbas, bet manai kārbai tāda datčika cauruma nav. Nu neko, tiek pieņemts lēmums likt Motronic 1.3 šprici no E34, lai iepriekšminēto datčika vietu apietu, bet tad jāpārlodē vadi, lai derētu E12 drošinātāju kastei. Kārtējais čakars sākās, jo motors pēc tam vislaik pārlējās Vaina tika ilgi meklēta, līdz nejauši tika atrasts, ka no L-Jetronic bija palikusi aukstā starta sprausla Nu stāsts kopumā ir vēl garāks, bet šitais ir tiešām īsumā, lai nebūtu vislaik jāatbild uz jautājumiem galerijas komentāros Tagad tas auto normāli rūc un ar visu automātu spoļus rauj jau ar pusnospiestu pedāli, nice



Vizuālajam nepiesieties, jo nav nosliece uz lauku tūningu vai banditizāciju, prioritāte ir tehnikai! Tiesa, ir jau sagādāti 16” oriģinālie Alpina diski, kas vēl jākrāso, pagaidām ir standarta 14” bleķinieki ar baloniem OK, pietiek rakstīt, skatāmies bildes











Plāns ir nākamsezon ar to E12 pabraukāties un tad izdomāt, ko (un kā) ar to darīt tālāk. Kā saka, opreģeļica.