VW Tiguan experience @ Hungary

Pievienota: 30. Oct 2007, 01:51

Komentāri (39)

Visas galerijas no lietotāja Bimmer


Nesen Eiropas presei notika „VW Tiguan” izmēģinājuma braucieni Ungārijā, Budapeštā. Jāatzīmē, ka „VW Tiguan” ir kompakts apvidus automobilis, kas būs „VW Touareg” mazais brālis. Kā norāda VW importētāja pārstāvis, tad „VW Tiguan” ir pirmais VW modelis Latvijā, uz kuru veidojas pasūtinājuma rinda, pat nezinot tā cenu. VW šo modeli pozicionē kā „Honda CR-V” un „Toyota RAV-4” konkurentu. Ņemiet vērā, ka „Honda CR-V” ir otrs pārdotākais jaunais automobilis Latvijā absolūtajā kopvērtējumā.



Jau pie Budapeštas lidostas mūs sasēdināja „VW Tiguan” automobiļos, kam jau bija ieprogrammēta navigācijas sistēma ar noteiktu maršrutu: pirmais mērķis – pusdienas.



Nobraukuši pārdesmit kilometru, nonākam čekpointā, kur jānodod automobilis un jādodas augšā uz terasi.



Terasē paveras Glamour Lounge – kamēr visi tā īsti nav saradušies, sēdi pie galdiņa, vēro VW Tiguan un oberam pasūtini kādu dzērienu.



Kāpiju nostrēbties vēl paspēs, tāpēc labāk jāizmanto šīs vietas priekšrocības – pilsētas pārredzamību no augšas.



Otrā līmeņa terase ar platām margām



Skats pār margu – Donava, Buda un Pešta





Opā, arī šeit Glamour Lounge!



Ar kolēģiem paņēmām kāpiju. Kamēr strēbām, pienāca VW pārstāvji un teica, ka varot nodemonstrēt „VW Tiguan” elektroniskās braukšanas sistēmas darbībā.



Braucām līdzi ar’. Visinteresantāk bija uz tās augstākās estakādes (attēla dibenplānā). Tur instruktors augšā apturēja automobili, jo no tā skatu punkta var apskatīt visu pilsētu no augšas un veica īsu ekskursu Budapeštas būtiskākajos arhitektūras pieminekļos, kurus no turienes var redzēt. Naais!



Pēc paraugdemonstrējumiem un pusdienām saņēmām automobili un devāmies tālāk ceļā.



Pa ceļam apstājāmies un noparkojāmies uzkalnā, lai papētītu to auto bik’ intīmākā atmosfērā, proti, kad riņķī nav VW pārstāvju, kas steidz visu stāstīt un rādīt.



Konkrētais auto ir bez apvidus pakotnes, tādejādi tam priekšā ir sportiska veidola buferis un 18 grādu pārkares leņķis (apvidus versijai ar „uzrauto snīpi” ir 28 grādu). Tiesa, šādā izpildījumā auto izskatās daudz labāk!



Salons – „VW Golf Plus” kopija. Konkrētajā attēlā redzams aprīkojums „na polnom farše”.



Vot šitais ir riktīgs kasjaks! Atvāžams aizmugurējais galdiņš, kas papildus aprīkojumā pieejams par nepilniem 100 eiro. Nē, šausmas nav tajā, ka tas nav no koka, kā, piemēram, aristokrātiskajā Daimler, bet tas ir SLĪPS! Un tas nav tikai konkrētajam aprātam, citiem Tiguāniem, ar kuriem dabūju izbraukt, arī šito pārbaudīju – tas pats! Glāzi vai bulku tur nenoliksi; tad kam tas domāts?



Otrais ceļojuma mērķis bija apvidus trase. Tiesa, tas apvidus te bija ļoti nosacīts. Kā vēlāk izmēģinājām, tad visu trasi varēja veikt arī bez aktivizēta „Off-road” režīma, kuru mums te piekodināja visu laiku turēt ieslēgtu. Kad vēlāk vienam VW kompānijas nodaļas vadītājam pateicu, ka izbraucām bez nekādām tur aktivizētām palīgsistēmām, tas ar neviltotu izteiksmi reaģēja: „Really!? Amazing!”



Uzbraucot kalnā, varēja pārbaudīt automātisko elektronisko stāvbremzi, bet nobraucot – automātisko nobraukšanas asistentu, kad turi tikai stūri, nespaidot nevienu no pedāļiem, un automobilis pats piebremzē riteņus.



Te varēja pārliecināties, kam vajadzīgs VW Tiguan ar „off-road” pakotni (un minēto „uzrauto snīpi”, kas priekšējai pārkarei nodrošina 28 grādu slīpuma pārgājību).







Apvidus kurss tā kā būtu pabeigts



Nākamais braukšanas mērķis – viesnīca. Visa brauciena laikā ievēroju, ka ar lietotiem „BMW” tur pārsvarā braukā imigranti (nu pēc ģīmja spriežot tipa kā turki), vietējie – ja ar „BMW”, tad acīmredzami pilnīgi jaunu.



Tā kā laiks līdz presenei (nākamajam pasākuma posmam) bija vairākas stundas, tad uz viesnīcu nesteidzāmies, izvēlējāmies pabraukāties „uz savu galvu”, novirzoties no navigācijas sistēmā iestatītā maršruta. Rezultātā iemaldījāmies kaut kādā nomalē.



Trabantu nomalēs tur ir pa pilnam, pat vairāk kā pie mums tagad žiguļu! Kruizē ar tiem onkas



Braucām pa riktīgiem „laukiem”, pa gabalu redzam „Braukt aizliegts!” zīmi, bet domājām, kas te laukos štrāfēs – pofig. Bet piebraucot tuvāk, pamanījām papildus zīmi un pārdomājām



Kaut kāda vietējā tašņilofka Onkas tur sēdēja un kaut ko trekterēja



Pavizinājušies apkārt, devāmies uz 5-zvaigžņu viesnīcu „Four Seasons Hotel Gresham Palace” Donavas krastā. Dažam patrāpījās četristabu (!) numuriņš ar skatu uz Donavu. Foto no viesnīcas mājaslapas.



Ienāc foajē un fonā pieklusēti skan Bēthovena „Oda priekam”. Niiiice! How much? (Arī šis foto no viņu mājaslapas.)



Vakarā devāmies uz īsu preses konferenci. Pirms tam mums solīja, ka vakariņas būšot īpašs pārsteigums. Presenē stāvējām ap margām, kur pa vidu novilkts audums pa visu perimetru.



...ij prātā neienāca, ka presenes noslēgumā mūzikas un gaismas šova pavadījumā tas atbīdīsies un lejā atklāsies klāti galdi (galerijas beigās redzamajā video tas ir pievienots).



Kā no apkalpojošā personāla noskaidroju, tad izsenis te bijis vīna pagrabs, bet tagad – mākslas muzejs.



Pie vakariņu galda man blakus apsēdās VW kompānijas kaut kādas nodaļas vadītājs un tad tur prašņāja, ko domāju par auto un tā. Līdz aizrunājāmies par Latvijas auto tirgu. Kad viņš man vaicāja, vai mūsu patērētājam patiks tas, ka VW Tiguan dzinēju kubatūra pie attiecīgas jaudas ir maza un izplūdes kaitīgo izmešu rādītāji ir ļoti zemi, tad atbildēju, ka tas ir pofigs, jo mums motora nodoklis šo auto nekādi neskar un patērētāji nav nekādi zaļi domājošie. Apskaidroju LV tirgus īpatnības un viņš ar lielām acīm burtiski divas reizes pārprasīja, vai tiešām mums dzinēja kubatūras nodoklis, kā teicu, tiek skaitīts tikai SĀKOT ar 3 litriem!? ( ) Paskaidroju, ka obligātie maksājumi (gada nodoklis + OCTA), piemēram, tādam VW Phaeton W12 iekš LV ir kādi ~300 eiro, šams atkal bija uz pakaļas Norādīju, ka tāpēc jau pie mums ir citāds auto tirgus un ka pats arī esmu strādājošs students, kas braukā ar luksusa klases sedanu. Šamam atkal šoks Pēc mūsu sarunas viņš kaut ko drudžaini un konspektīvi rakstīja savā blociņā



Pēc glamūrajām vakariņām devāmies atpakaļ uz viesnīcu. Tā kā vakariņās bijām jau iesildījušies ar vīniem, tad bāram nevarējām paiet garām. Šeit, pasakot, ka esi no VW pasākuma, vari „na šaru” pasūtināt ko vien sirds kāro. Dažam labam LV pārstāvim te „pārtrūka filma”




Bonusā ir neliels video, kas sastāv no trim epizodēm:
1) Pirmajā redzams paraugdemonstrējums tiešām interesantai sistēmai – braucot pa akmeņiem vai bedrēm, automobilis pats notur taisnvirziena kustību, autovadītājam pat nav jāturas pie stūresrata...
2) Otrajā epizodē ir uzkalns, kurā, augšā braucot, nobremzē un aktivizējas elektroniskā stāvbremze. Uzsākot braukt, tā automātiski atslogojas. Lejā braucot viegli piebremzē un noņem kājas no pedāļiem, automobilis pats piebremzējot ripos no kalna.
3) Noslēdzošajā epizodē ir jau galerijā iepriekš minētā pārsega pazušana virs vakariņu galdiem.

http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1"" target="_blank" title="http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1"" class="postlink">http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1">http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1"" target="_blank" title="http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1"" class="postlink">http://www.youtube.com/v/7AlTvDMZP64&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355">