E30 M3

Pievienota: 10. Feb 2007, 22:51

Komentāri (49)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Bieži sanāk atkārto vienu un to pašu. Tā kā šodien beidzot kaut cik sabildēju autiņu, tad īsi mēģināšu izstāstīt kas un kā, kā arī dažas biuzhas

Gribējās kaut ko sirdij, kur roku pielikt un dvēseli ieguldīt. Manuprāt, E30 M3 bija labākais variants.

Kādēļ tieši E30 M3?
Pirmkārt, E30 M3 ir leģendārs auto, kas savulaik dominēja visās iespējamajās gonkās. Otrkārt tā izskats ir krietni atšķirīgs no parasta E30, kamēr E36 un E46 nav. Treškārt šie auto ir izmirstoša suga ne tikai Latvijā, bet arī Pasaulē. Cik nav aizgājuši autosportam, cik nav nošķilti. Tai pašā Latvijā tikai daži ir reģistrēti, bet ielās neparādās itin neviens. Patiesībā pagaidām pret E39 M5 esmu palicis nedaudz vienaldzīgs. Tomēr E30 M3 izraisa vairāk emociju! Viņā ir kaut kas mega, mega, nevar nemaz vārdos pasacīt.

Iegāde.
Pats pirmais un nebūt ne vieglākais posms. Bija interese par pāris autiņiem Anglijā pa labiem cipariem, bet kaut kā tur viss dīvaini notiek. Nolēmu neriskēt un tomēr no Vācijas ņemt. Izvēle maza, cenas uzkāpušas kosmosā. Daži lētāki pa 8-10k, pārējie 13-20k, nerunājot par atsevišķiem vēl dārgākiem eksemplāriem. Bildēs ar ne velna nevar pateikt. Tā kā ir plānots autiņu restaurēt (tieši dēļ procesa) tad izlēmu ņemt no lētākā gala, bet lai būtu max stock. Konkrētais auto nācis no Šveices. Tur viens īpašnieks. Bijis laikam arī nedaudz uzsists pa kreiso priekšējo spārnu, bet tas viss ir sīkums. Ir buktītes mazas, ir šaizītes kaut kādas, bet kopumā donors labs.

Kas tiks darīts?
Kad paliks siltāks, auto tiks iedzīts boksā un pilnībā izjaukts lai var kvalitatīvi sagatavot krāsošanai un pārkrāsot. Par krāsu vēl domas mainās katru dienu, bet visticamāk oriģinālā Alpine white I. Jaukšanas procesā skatīšos kuras detaļas paliek, kuras jāatjauno, kuras jāpasūtina jaunas (visas detaļas var dabūt). Kad auto tiks pārkrāsots, atgriezīsies boksā un tiks lēnām un akurāti likts atpakaļ. Nekādu tūningu nebūs. Tiks kombinēts no original E30 M3 un E30 M3 sport evo detaļām.

Vizuālais.
Sēdināts, priekšā sport evo lūpiņa, aizmugurē sport evo nadziņš zem spoilera. Izpūtēja uzgaļi kā original tikai minimāli resnākām trubām. Diski visticamāk BBS RS trīsdaļīgie 16”, 8,5” platumā. Optika priekšā hella smoked, aizmugurē startec. Arī pagriezieni būs baltie vai smoked. Vēl nezinu vai Migliniekus aizvietos sport evo style gaisa savācēji. Spoguļi original.

Salons.
Tā kā salons ir labi saglabājies, tad tiks rūpīgi iztīrīts un saglabāts. Protams, visādi kloķīši, podziņas utt tiks nomainīti pret jauniem, jo ar laiku nodiluši. Stūre būs m technik II 370mm, visticamāk sport evo style ar alcantaru. Mūziku man tur nevajag. Skata pēc varbūt ielikšu kādu original maģi.

Piekare, bremzes.
Nav skaidrs vēl. Vai nu regulējamā gan augstumā, gan cietībā, vai arī vienkārši jauni amīši + sēdinātas atsperes. Bremzes jaunas original izmēra, bet perforētas.

Motors.
Redzēs kā ar finansēm, bet skaidrs ir viens – ja tiks darīts, tad nopietni. Pamatā tiks izmantots kāds no daudzajiem pieejamajiem 2.5 kitiem kas iekļauj 95mm (93,4mm vietā) kaltos virzuļus, 87mm (84mm vietā) kloķeni, šāles, kaltos klaņus, speciālās skrūves, blīves. Pēc šādas pārbūves būtu jābūt ~ 230-240zs. Domājams uzlabošana turpināsies ar galvu, ieplūdi un izplūdi, agresīvākām sadalenēm. Karteris arī būs jāpārtaisa nedaudz lai eļļa līkumos nestaigā. Koordinēs visu regulējams kompis. Piemēru šādām pārbūvēm netā ir pa pilnam tādēļ domājams motora pārbūve īpašas problēmas nesagādās. Jaudai būs jābūt 260-270zs robežās, kas uz E30 svaru ir vērā ņemams spēks Stockainie E36 M3 toč dabūs iekšās Lai zinātu, cik zs būs nākuši klāt, tuvākajā laikā aizbraukšu nomērīt jaudu tagadējam motoram.

Viss process tiks attēlots galerijā!



Kā miglenieku vietā var ielikt pretīgo sietu?














Notekcaurules gals normālu uzgaļu vietā






















Ir arī biš rūsiņa...


Paldies par uzmanību!