Online

Pašreiz BMWPower skatas 31 viesi un 16 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



(2.sezona. 2.daļa): Uzlabojam , tobiš remontējam e21 323

Pievienota: 14. Apr 2006, 20:44
Atjaunota: 20. May 2009, 16:52

Komentāri (29)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Pēc dārgo skatītāju lūguma attdalīju 2006.gadu no 2005.gada. Skatītīs vasali!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
17.01.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
O, jē! Jauns gads sācies, tikai ar darbiem ne pārāk. Bet nu kaut ko sāku darīt lietas labā. Sapirkos gandrīz visu vajadzīgo jaunu bremžu trubiņu nomaiņai. I materiālus (izņemot plastmasas ar kurām nostiprināt trubas pie virsbūves), i instrumentus (griezēju, valcētāju un pat trubu locītāju). Tiklīdz būs tās plastmasa un galvenais bremžu cilindrs, kas kaut kur ir pazudis tā turpināsim aktivitātes.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
01.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu tad beidzot, kaut kas sāk kustēties uz priekšu. Šovakar "pieinstalēju" dažas jaunas bremžu trubiņas, konstatēju, ka "Ape motors" pirktais valcētājs pa 5Ls ir reāls mēsls (ļoti iespējams, ka ir vērts maksāt par kvalitatīvu aparātu ~60Ls), trubu lokāmais ir labs tajos gadījumos, ja nav jāloka tuvu pie paša gala, vēl jāpiešauj roka trubu locīšanā, lai varētu maksimāli smuki un īstajā vietā salocīt trubas. Zinu arī to, ka ar oriģinālajām nesalocītām trubiņām būtu baisais čakars. Nepagāja ne pusotra stunda, kad pirmā trubiņa bija uzlikta.

Tika nopirkts cits galvenais bremžu cilindrs. Līdz ar to trubiņu izvietojums savādāks. Cerams, ka labāks. uz pakaļu tiks aizvilktas divas bremžu trubiņas, katram ritenim sava. Oriģināli gāja viena un tad dalītājs..
~~~~~~~
Ar pārējām jau gāja raitāk. Neizskatās, kā gribētos, bet nu ja ļoti gribēs varēs pa jaunam salikt. Pagaidām ir labāk nekā nekā.

~~~~~~~
Beidzot atradu arī plastmasas turētājus. Dārgi maitas (0,61Ls/gab.) Būs no Audi 80. :-D

Vienam priekšējam suportam "skābeki pievilku". Nākamie darbi ir otrs priekšējais rats, un tad lielā vilkšana uz pakaļ pusi. ;-)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
02.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Darbi turpinās. Ja brīvdienās nebūs pārāk auksts, tad domāju, ka bremžu epopeja būs pabeigta.


Vispār izskatās, ka ar 10m trubiņu ir par īsu. būs vēl pieci jāieķer bodē..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
08.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Šovakar aizvilku bremžu trubiņas līdz aizmugurei. Jānopērk viena sabojātā gumijas trubiņa un tad varēs sākt vienot bremžu trubiņas pie suportiem. Pārejas uzliku triju iemeslu dēļ:
* lai varētu visu materiālu maksimāli izmantot;
* ļoti mazāks čakars lai noņemtu trubiņu un varētu novalcēt galus;
* kā arī lai priekšējo daļu varētu noņemt, kad krāsos pašu auto un tādējādi nenokrāsotu pašas bremžu trubiņas.

Vēlāk būs jāpiestrādā pie trubiņu taisnošanas, lai smuki arī no apakšas izskatās.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
13.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Šovakar nekas daudz nesanāca, jo tika konstatēts, ka vēl viena gumijas bremžu trubiņa pietrūkts. Rīt šrotā piemeklēsim ;-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
14.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Priecīgus svētkus, puikas! ;-)
Nepagāja ne 3 mēneši, kā visas šīs oriģinālās detaļas beidzot atnāca. Cena šausmīga par šo nieka čupiņu. Ar visām atlaidēm vairāk kā 60Ls!!!! Labi, ka sen vairs neskaitu cik man šī mazā haizivs galu galā izmaksās :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
20.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Šovakar atkal nekas daudz. Pievienoju "skābekli" arī otrai pusei.
Tagad ar bremzēm lielākie darbi ir paveikti nu var sākt ņemties ar motoru. Nākamreiz likšu iekšā un sāksim skatīties ko darīt ar ieplūdi un izplūdi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
22.02.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kas tas ir? Tas nav ABS bloks, tas ir Mega Squirt. Jaunās smadzenes manam m20 motoram. Kompis ar kura palīdzību pieslēdzot pie datora var regulēt un redzēt dažādus motora parametrus. Galvenie no tiem degviela un aizdedze. Būs ko paņemties kāmēr visus vadus pareizi savilks un pie dziesmas dabūs.
Tā kā ir nolemts pāriet uz VEMS vadības bloku. Tad šo var iegādāties. PM

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
27.03.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pa brīvdienām un šovakar tika saskrūvēts bloks, ielikts iekš auto un pieskrūvēta kārba ar kardānu kā arī reduktors ar pusasīm. Viss tādā steigā tikai dēļ tā, ka trešdien auto tiek dzīts pie meistariem, lai var uztaisīt izplūdes/ieplūdes kolektorus, izpūtēju, savilkt vadus MegaSquirtam kā arī izdarīt vēl daudzus sīkumus. Tāda steiga, ka netika pat sajūgs uzlikt un vēl visādi sīkumi, kas uz sitienu netika garāžā atrasti. Bet visam tam būs vēl laiks. Gan jau kādus pāris mēnešus auto garāžu neredzēs. Viss tiek darīts, lai uz vasaru varētu auto jau iedarbināts. Dažas bildes Motors pakārts

Motors atgriezies mājās


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
28.03.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Šodien auto tika nogādās pie meistariem. Drusku paelpojam svaigu gaisu, lai atkal uz dažiem mēnešiem iesprūstu kādā "angārā".

Visādas labas lietiņas bagāžniekā paslēpušās.

Dodamies ceļā.

Esam klāt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
14.04.06
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tā kā vēl ir daudz detaļu ko tīrīt, tad daļu šodien pie ww notīrīju. Tagad gan jāatrod, kas to visu varēs pareizi nokrāsot. Darbiņš šodienai. Visādi sīkumi

Nav gan domāti behai, bet var arī uz behas uzlikt

7 stundas no vietas un darbiņš gatavs. Atcerējos nobildēt, kad maisiņš bija jau savākts. :-)

Tā kā diski ir/bija hromēti, tad tīrīšana bija ļoti laikietilpīga. Bet nu rezultāts ’na ļico’

Tīrīšanas darbi turpināsies, jo ir vēl dažādas detaļas, kas būtu jānotīra un jānokrāso, lai viss būtu kā pēc grāmatas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Darbi un bildes turpinās! J.K.jr.bad.