BMW testi 2003 Mikas

Pievienota: 10. Feb 2005, 13:38

Komentāri (27)

Visas galerijas no lietotāja SpOrcMeN


Viss sākās kādu mēnesi atpakaļ, kad mans “koriš” no Mikas man piedāvāja pierakstīties uz BMW testiem kur būšot “krutie” autiņi visa BMW elite – 760Li, M3, Z4 u.t.t., nevisai tam ticēju, bet sarakstā biju pirmais, vismaz viņa sarakstā J. Pieteicos, taču neko daudz necerēju. Vakar zvana man telefons ,- “Kāpēc nebrauc uz testiem?”, es saku,- “Ok. Davai rītā!!”,pie sevis vel nevisai tam ticēdams. No rīta braucot uz Mikas jutos kā pirms eksāmena, kas tur būs, bija neliels uztraukums. Nonākot tur man iedeva parakstīt, kaut kādu lapiņu, kur es uzņemos segt visus zaudējumus, kas varētu rasties, ja nedod Dievs …Teikšu taisnību braucot ar 760Li katra tava kļūda maksā skaitli ar 3 nullēm vismaz, tāpēc “strjoms” saglabājās.
Braucām mēs pa Dārzciema ielu līdz Deglava, tad pa Deglava līdz Lubānas (atvelkamais gabaliņš) tad pa Lubānas līdz Ilūkstes. Ilūkstes – Sesku un pa Sesku ielulīdz Dārzciema.
Pirmais auto – 760Li, automāts protams ka, iekāpjam vietas priekšā nevairāk kā manā E38, atslēga kā čips ieliec un spied blakus pogu Start. Lampiņas iedegas, motoru nedzird, bet nu laikam jau strādā. Ātrumparslēgs pie stūres un darbojas kaut kā neērti, sākumā jāpavelk uz sevi tad jāliek uz augšu R vai uz apakšu D. Neatceros īsti kur tas bija, bet varēja vēl ieslēgt M režīmu ( Manual Steptronic ) un S (Sport) īstenībā braucot ne ar ko šie visi režīmi neatšķīrās vismaz es nejutu. Nu ko jūs domājat 760Li 6 litri V12 motors – baigi jāiet ?? Nekā neiet, laikam vainīgs automāts vai lielā masa – nezinu. Stāstu kā bija, izbraucu uz Dārzciema ielu, protams, pedālis grīdā, sāk stiept līdz galam un tad pats pārslēdz uz 2. un it kā nomirst –nobēdājos, pamēģinām S režīmu, tas pats. Uz stūres ir podziņas ātrumu pārslēgšanai, bet viņas spiežot es nekādu atšķirību nejutu. Nav tas 760Li gāžamais auto, bet varbūt vienkārši sēdekļi ir tik ērti un mašīna klausa tik labi un klusi, ka tu vienkārši to ātrumu nejūti ??? Labi braucam tālāk salīdzinoši mierīgi, zinot cik dārgs šis auto ir J sāku skatīties kur ir tās Megaextras – viss jumts apšūts ar samtu – labi, idrive – nu tur ir jāpasēž, jāpastudē – bet nu parking sensori- super ejot apkārt autiņam viņš ekrānā rāda kā objekts kustas – kruta. J Sēdekļu ventilācija un masāža ir arī E38 uzreiz varu pateikt , kas nav sēdējuši tādos krēslos , ka nekā tur nav un masē viņš ļoti nejūtīgi tikai jūti, kad pakaļu bišu piepaceļ, mugura vispār, ja speciāli sasprindzinies tikai tad jūti. Vairāk nekādu brīnumu nebija, aizmugurē ledusskapis un katram sava klimatkontrole. Otrais auto –M3 Cabrio, nu te jau ir nedaudz mājīgāk, ātrumu pārslēgs parastais urāāaaaaaaa, bet nē pedāļi tikai divi, jā tas ir jaunais M3 brīnums kur ātrumi jāpārslēdz ar roku, sajūga jūtīgumu regulē ar podziņu. Ātrumus var pārslēgt vai nu ar ātrumu pārslēgu vai ar divām svirām pie stūres, tās sviras bija ļoti neērtas un pagriezienos vispār tas nav iespējams. Ar roku pārslēgties arī nav tik vienkārši, neitrālā nav ir līdzīgi kā triptronic, bet tajā paša laikā arī nē. Ar to man bija problēmas teikšu uzreiz, izskatās ka pie šīs štellītes būtu jāpierod. 1. ātrums tikai uzsākšanai gandrīz kā D automātam 2.,3. var atvilk reāli, skaņa – ņam, ņam ideāli iet lopā, bet pārslēgties normāli reti kad sanāca, tā kārba paspēja mani pat “izbesīt”. Uz ielas MAKSIMĀLĀKAIS respect no visiem pārējiem braucējiem tāpat kā ar 760 visi vienkārši paši novācās nost J. Dziesmiņa šim auto laba, bet pa daudz trokšņaina ikdienai. Rezumējot varētu teikt ka labs gāžamais auto pie kura ir jāpierod, bet es ņemtu tik un tā parasto mehānisko kārbu labāk un ka otro auto. Komfots – nekas īpašs, smuka āda oranža ar melnu pārējais jau redzēts. Pavisam aizmirsu tas taču bija vēl kabriolets. 3. auto – Z4 ar 3 l sirsniņu steptronic. Par šo auto biju pārsteigumā, iet vienkārši LOPĀ, uztaisījām nelielu Dragreisiņu ar to pašu M3, uzminiet kurš uzvarēja ??? Es ar Z4. M3 bija atslēdzis visas elektro fīčas un startā nedaudz nospolēja un es aizgāju, nebija jau īsti arī vietas, kur ieskrieties, un otram braucējam bija grūti ar manis jau pieminēto kārbu ,bet tik un tā līdz 100 biju stabili priekšā, tad viens onka ar popeli izlīda mums priekša un nācās nomesties. Protams, ka M3 ir ņiprāks bet nu Z4 nekur tālu neatpaliek. Man personīgi tas Z4 nepatīk pēc dizaina un pa mūsu bedrainajām ielām likās viscietākais no visiem, arī diezgan nepraktisks auto, taču kolekcijā tāds ir jāņem.




Autiņi ar kuriem es izgāzu.









un kas shitais ir ????? 4 bmw ???????
vai toreiz jau bij 4 bmw ??? Vai tas skaitijas 3 ????? Tas tachu nav e46