Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E65/E66 (2001-2008)

Tēma: 7er E65 iegāde

AutorsZiņojums
Merkakis
13. Apr 2018, 12:36 #901

Kopš: 25. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E65 730D


09 Apr 2018, 20:57:37 @Alxz rakstīja:

09 Apr 2018, 16:50:25 @Merkakis rakstīja:
Pēc gada lietošanas jāsaka godīgi - masāža nafig nav vajadzīga, tāpat kā nakts redzamība. Par soft close gan nepiekrītu - bez šīs funkcijas durvis drausmīgi taisas ciet. Patiesībā neredzu baigo starpību izdevumos starp E60 un E65 abiem 3.0 dīzeļiem. Pieļauju, ka remontizdevumi būtu līdzvērtīgi.... Tad kāpēc pirkt E60, ja var E65



jo viņš ir neglīts pēc sūda?


Nevaru piekrist par izskatu - man tiešam labāk patīk E65. Un, kas man bija būtiskāk, ka auto neprovocē braukt agresīvi un ātri, savukārt E60, vismaz mani, provocē gan.
Offline
ozo
27. May 2018, 10:51 #902

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18828

Braucu ar: Braucu ar

760 ar N73 dzinēju ir tādi pati bēdu ieleja kā N74 utt? Ar mazu resursu utt?

Ja nu kādam interesē, webautobid ir 760i FL par <5500Eur
Offline
sergis15
27. May 2018, 10:59 #903

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

jāpiebilst, ka manējais n62 tika pārdots ar 367k un pircējs bija bmw lietpratējs un nekādas tipiskās kaites dzinējam nesaskatīja.
un man arī nekādu problēmu nebija ne lielos mīnusos, ne kur citur.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
bmwaddict
27. May 2018, 11:34 #904

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 May 2018, 10:59:02 @sergis15 rakstīja:
jāpiebilst, ka manējais n62 tika pārdots ar 367k un pircējs bija bmw lietpratējs un nekādas tipiskās kaites dzinējam nesaskatīja.
un man arī nekādu problēmu nebija ne lielos mīnusos, ne kur citur.

vaarstu bliivsleegus biji mainiijis? tas motors ir murgs, taa ir laimesspeele pat lietprateejiem. ja peerc BMW ar N62 uzreiz vienk esi gatavs nolikt $ kaadaa nezinaamaa negaidiitaa briidii (parasti jau tieshi tad kad ar $ ir shvaki).
N62TU ir bik labaaks tur nedaudz maaciijushies no kljuudaam bet tikai nedaudz.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 27 May 2018, 11:35:23 ]

Offline
sergis15
27. May 2018, 14:26 #905

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

nē, es viņu nopirku, un tad jau motortelpa visa bija noputējusi, gar motoru neviens nebija ņēmies, nobraukāju 1.5gadus un pārdevu.
lēju labu made in germany eļļu, nevis made in poland un nekādu problēmu nebija.
atgāzēs ja nemaldos bija 0.01 un nekad nedūmoja.

zinot kādas ir dažas vidējā gala eļļas, tad nav brīnums, ka ja tādu iepiš kādā n motorā un lieto to kā longlife.
es 1x mūžā pamēģināju vidējās klases eļļu, tā bija pēdējā reize, kad leju to dajebkādā auto, m57motors pēc 9k longlife eļļas knapi pieleca pie -25c, kūpedams raustīdamies kā vecs gaziks, uzreiz ielēju motorex augšējo galu un leca kā bitīte.

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
ATB
27. May 2018, 15:29 #906

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: ♛ ♛


27 May 2018, 14:26:35 @sergis15 rakstīja:
nē, es viņu nopirku, un tad jau motortelpa visa bija noputējusi, gar motoru neviens nebija ņēmies, nobraukāju 1.5gadus un pārdevu.
lēju labu made in germany eļļu, nevis made in poland un nekādu problēmu nebija.
atgāzēs ja nemaldos bija 0.01 un nekad nedūmoja.

zinot kādas ir dažas vidējā gala eļļas, tad nav brīnums, ka ja tādu iepiš kādā n motorā un lieto to kā longlife.
es 1x mūžā pamēģināju vidējās klases eļļu, tā bija pēdējā reize, kad leju to dajebkādā auto, m57motors pēc 9k longlife eļļas knapi pieleca pie -25c, kūpedams raustīdamies kā vecs gaziks, uzreiz ielēju motorex augšējo galu un leca kā bitīte.



Ei, ei. No šī gala sīkāk - kādu eļļu Tu lej un kur pērc? Ja negrib forumā, tad PM.
Man līdz šim uzskats, ka galvenais, lai atbilst ražotāja standartam (VAG grupai apzīmējas aptuveni šādi VW 505.0 vai BMW grupai ACEA A3/B4 vai līdzīgi), līdz ar to man šķiet, ka dārgais gals vs lētais gals neko neietekmē, ja abas eļļas ir atzītas, ka atbilst nepieciešamajam standartam. Varbūt tā lētā eļļa vispār bija kam citam domāta...?
Offline
bmwaddict
27. May 2018, 20:39 #907

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 May 2018, 14:26:35 @sergis15 rakstīja:
nē, es viņu nopirku, un tad jau motortelpa visa bija noputējusi, gar motoru neviens nebija ņēmies, nobraukāju 1.5gadus un pārdevu.
lēju labu made in germany eļļu, nevis made in poland un nekādu problēmu nebija.
atgāzēs ja nemaldos bija 0.01 un nekad nedūmoja.


Tas ka bija noputeejis neko daudz nenoziimee, ieksh LV viss noput nedeeljas laikaa Iespeejams bija mainiiti jau tie blivsleegi. Bet for real labi ka paardevi, ja nebija mainiiti tad tev noveicaas. Laba ellja tur nepaliidz, tas ir tas gadiijums kad idioti buuvee dzineeju, taas gumijas ir nepiemeerotas vienkaarshi neatbilstoshas dzineejam ar augstaaku temperatuuru, taapeec iestaajaas FAIL. kautgan zini kaada ir kljuvusi BMW attieksme - 100k noies as kas taalaak mums pohuj


Longlife ellja ir miits, maarketinga miits. Ja kaads grib argumenteet - uz priekshu, bet es palieku pie sava, pietiekoshi esmu redzeejis long life eljljas sekas dzineejos.
Offline
sergis15
27. May 2018, 20:50 #908

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 11937

Braucu ar: pikapu

tur jau tā lieta par tiem longlife.
max 10k un maiņa.
nu es pa grantenēm vispār nebraukāju, tāpēc motortelpa daudz maz tīra.
kādu nopirku, pa lielam tādu arī pārdevu, noputējušu.
ne reizi neko netīrīju.
samaina tik filtrus un āmen.
nav jau tā ka gribēju tikt vaļā no tā auto, vienkārši ir citas vajadzības kur izlietot naudu!

-----------------

Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
SnapOn
28. May 2018, 11:11 #909

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


27 May 2018, 20:39:52 @bmwaddict rakstīja:

27 May 2018, 14:26:35 @sergis15 rakstīja:
nē, es viņu nopirku, un tad jau motortelpa visa bija noputējusi, gar motoru neviens nebija ņēmies, nobraukāju 1.5gadus un pārdevu.
lēju labu made in germany eļļu, nevis made in poland un nekādu problēmu nebija.
atgāzēs ja nemaldos bija 0.01 un nekad nedūmoja.


Tas ka bija noputeejis neko daudz nenoziimee, ieksh LV viss noput nedeeljas laikaa Iespeejams bija mainiiti jau tie blivsleegi. Bet for real labi ka paardevi, ja nebija mainiiti tad tev noveicaas. Laba ellja tur nepaliidz, tas ir tas gadiijums kad idioti buuvee dzineeju, taas gumijas ir nepiemeerotas vienkaarshi neatbilstoshas dzineejam ar augstaaku temperatuuru, taapeec iestaajaas FAIL. kautgan zini kaada ir kljuvusi BMW attieksme - 100k noies as kas taalaak mums pohuj


Longlife ellja ir miits, maarketinga miits. Ja kaads grib argumenteet - uz priekshu, bet es palieku pie sava, pietiekoshi esmu redzeejis long life eljljas sekas dzineejos.

Coms pirms cetriem gadiem nomainija varstu blivslegus pie apmeram 100k km uz jauniem oem bmw kuri iztureja 50k km,jo Bmw oem blivslegi ir sudi,ja vinus maina tad Elring blivslegus un ar viniem problemu nav,parbaudits lidz 120k pagaidam.
Auto 2006 750i
Pasam 180k uz tafeles 745i un viss ok.
Offline
ozo
07. Sep 2018, 18:02 #910

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18828

Braucu ar: Braucu ar

Iespējams esmu saskatijies pārāk daudz amīšu un krievu jūtūberus, bet ko gaidīt no sagāzēta 745 ar īstiem 200k nobraukumu.
Tehniskajā apskatē neizlaida dēl atgāzēm. Vienā pusē grab kompensatori. Stūres reika sulo.
Ar ko rēkināties?
Offline
Nerds
08. Sep 2018, 11:02 #911

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


07 Sep 2018, 18:02:51 @ozo rakstīja:
Iespējams esmu saskatijies pārāk daudz amīšu un krievu jūtūberus, bet ko gaidīt no sagāzēta 745 ar īstiem 200k nobraukumu.
Tehniskajā apskatē neizlaida dēl atgāzēm. Vienā pusē grab kompensatori. Stūres reika sulo.
Ar ko rēkināties?

11377541880
Redz kur tev detaļas numurs,vari paskatīties cik maksā. Un silti iesaku mainīt abās pusēs.
Lietotus likt nav jēgas.

Bet ja godīgi,tad tā kā tur kapeikjākļu balons iestutēts tad iesaku dzīt viņu uz šrotu,mazāk galva sāpēs.
Offline
ozo
08. Sep 2018, 11:35 #912

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18828

Braucu ar: Braucu ar

Nu, es jau takā rēkinos, ielikt ~2k būtu pienemami, bet tā lai dzinējs kādu laiku darbojas nevainojami.
Šis gluži nav tas gadījumskad par pēdējo naudu pērku E65. Tas auto ar visu aprīkojumu man skiet nepienācīgi novērtēts.
Offline
RSAWorkshop
08. Sep 2018, 11:51 #913

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Sep 2018, 18:02:51 @ozo rakstīja:
Iespējams esmu saskatijies pārāk daudz amīšu un krievu jūtūberus, bet ko gaidīt no sagāzēta 745 ar īstiem 200k nobraukumu.
Tehniskajā apskatē neizlaida dēl atgāzēm. Vienā pusē grab kompensatori. Stūres reika sulo.
Ar ko rēkināties?
Neko īpašu, vienīgi jānoņem gāzes iekārta un jāsamaina kompensatorus un pie viena jāpameklē kapēc viņi grab

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
08. Sep 2018, 11:51 #914

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Un ekcentriskā vārpsta ir pēdējais kas būtu jāmaina

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
08. Sep 2018, 11:58 #915

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Tak ar N62 probleemas ir lielaakas nekaa kompensaastori un vaarpstas. Tie motori ir taisiiti no kautkaadiem kakju meesliem, piemeeram vaarstu vadiiklas izdilst paraleeli rokeru un kompensaatoru izdilumam jo debiila konstrukcija. Vaarpsta pastaaviigi caur rokeri kustina vaarsta galu saaniski ne tikai vertikaali. Viss tur ir slikti.. Saliidzinaajumam M52/M54 pat pie kosmiska noskreejiena nekas taads nav jo uz vaartu vienmeer ir vertikaals spiediens.
Offline
RSAWorkshop
08. Sep 2018, 12:02 #916

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nu un kas tur traģisks? Noņem galvas, samaini vadīklas un aizmirsti, tāpat tās vadīklas sadilst pie 300k noskrējiena, kā reiz vienlaicīgi samaini ķēdes un brauc tālāk

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmwaddict
08. Sep 2018, 12:09 #917

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


08 Sep 2018, 12:02:26 @RSAWorkshop rakstīja:
Nu un kas tur traģisks? Noņem galvas, samaini vadīklas un aizmirsti, tāpat tās vadīklas sadilst pie 300k noskrējiena, kā reiz vienlaicīgi samaini ķēdes un brauc tālāk


Jaa nu pareizi, prieksh BMW tie tak ir siikumi, nonjem galvas samaini vadiiklas.. to visu var izdariit uz virtuves galda ar skruuvgriezni un aamuri neizlaizhot alinju no rokaam un ar vienu aci skatoties hokji

Jaa jums ir zemas prasiibas pret kvalitaati, galvenais ka tik taa bljamba ir priekshaa un pakaljaa..
Offline
RSAWorkshop
08. Sep 2018, 15:03 #918

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gluži mājas apstākļos ar skrūvgriezi nē, bet arī nekas pārdabisks tur nav, cita lieta, ka ne kurš katrs var to atļauties

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Maris730
10. Dec 2018, 21:07 #919

Kopš: 01. Apr 2018

Ziņojumi: 2

Braucu ar: BMW 730 E65

sveiki , varbut ir kads whatsapp cats prieks e65?
Offline
SnapOn
10. Dec 2018, 21:41 #920

Kopš: 09. May 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 359

Braucu ar: M5


10 Dec 2018, 21:07:12 @Maris730 rakstīja:
sveiki , varbut ir kads whatsapp cats prieks e65?

Ko catosi??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo