Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E32 (1986-1994)

Tēma: E32 4.0 ar R6 un manuālo kārbu

AutorsZiņojums
NixN
29. Jun 2007, 03:30 #21

Kopš: 26. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1983

Braucu ar: S6 2.2T

a ko brīnīties, arī tādi brīnumi kā e23 V12 tipa pastāv...

-----------------
We Are All Made of Stars
Offline
thomass
29. Jun 2007, 09:20 #22

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8


2007-06-29 03:30, NixN rakstīja:
a ko brīnīties, arī tādi brīnumi kā e23 V12 tipa pastāv...

so kaads sakars ar so ?????

-----------------
Offline
Raicha
29. Jun 2007, 11:19 #23

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

neticu, ka ar programmeejamo freezi to var izdariit - vinsh, maigi izsakoties, ir sameeraa sarezhgjiitas formas objekts
Offline
Raicha
29. Jun 2007, 11:20 #24

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

lai gan nee, dirshu - tur jau tikai plakne jaapaartaisa
Offline
Atiz
30. Jun 2007, 10:28 #25

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

kursh gan varetu dariit kko tik dbiilu kaa paarfreezeer sitos ciparus

Offline
Instigater
30. Jun 2007, 10:57 #26

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

es vieniigi galiigi nesaprotu, ko tu ar sho topiku centies panaakt. Varbuut kraaninju pastaipiit, vai tev tur motoram kapi un tagad to pat vairs saremonteet nevar?
Offline
Atiz
30. Jun 2007, 12:55 #27

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 57

Braucu ar:

tas nav mans bembis, vienkarsi interesee kas tas tads ir..

eu instigater, a ja tu kaut ko nesaproti, tad ej dirst!



Offline
Instigater
30. Jun 2007, 13:00 #28

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

pusdienas paeestas, kaareiz driizumaa buus arii jaaiet


Offline
100
30. Jun 2007, 13:42 #29

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2007-06-30 10:57, Instigater rakstīja:
es vieniigi galiigi nesaprotu, ko tu ar sho topiku centies panaakt. Varbuut kraaninju pastaipiit, vai tev tur motoram kapi un tagad to pat vairs saremonteet nevar?


varbuut labak neraksti neko

-----------------
100.
Offline
Beamer
30. Jun 2007, 15:31 #30

Kopš: 17. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: B28-5

taada huinju juus dzenat, kaut vai tur ir 6.0, kaada jeega tur uz blekja suuda ciparus freezeet...
Offline
100
30. Jun 2007, 15:41 #31

Kopš: 27. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4543

Braucu ar: ...


2007-06-30 15:31, Beamer rakstīja:
taada huinju juus dzenat, kaut vai tur ir 6.0, kaada jeega tur uz blekja suuda ciparus freezeet...


labi ka tu esi taads gudrs un maki visu pateikt kaa ir

-----------------
100.
Offline
sejejs
30. Jun 2007, 23:34 #32

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Eu!!!
Ko cepties par kautkādu uzrakstu,kas tur sēž jau no rūpnīcas?
Neviens neko nav frēzējis un nekādas sieniņas nav palikušas plānākas.
Čeloveks grib zināt vai tāds existē,kas tur iekšā, no kā sastāv un cik zirgi. Kurt tad viņam vēl jautāt, audi...lv, mazda...lv vai burn...lv? Viņš griežas tieši pie latviešu speciālistiem. Moš ir arī topiks kautkādā www.бмвклуб.lv, hujviņzin.
Man arī interesē,kas tas par zvēru un vai var dabūt.
Atiz, kas tur ar viņu ir? Nokauts? Dzīvs, ko grib darīt?
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 00:30 #33

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Droseles dačiks ir kreisajā pusē no droseles. Tukšgaitas regulētājs arī varētu būt aiz tā dažika bildē paslēpies. Moš kautkāds experimental model ar kautkādām modifikācijām utt, bez troses...
Nu
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 00:49 #34

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Nu viņš ir savādāk,bet tak ir.
Un godīgi sakot, man vairāk tā bilde velk uz E34 tomēr. Provodkas savienojuma štekeri ir kā E34 un testa štekeris arī tur pat. Tavā pēdējā bildē savādāk,bet moš pa gadiem šiem tur tās lietas mainījās.

P.S. Re ko atradu vienā vācu forumā:
"Das ist mir klar, ich würde im Falle eines Problems mit dem M60B30 diesen komplett gegen den M30B40 ersetzen."
Tipa džeks raksta - ja kādas problēmas viņam būs ar M60E30,tad viņš to nomainīs pret M30B40.
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 00:52 #35

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Un vislielākais P.S.
Tā motortelpa izskatās drīzāk nepabeigta, nevis tur viss ir situr. Gāzes trse nav venkārši uzlikta,jo droseles kustināšanas kautkāda huiņa tur ir un līdz ar to nav arī redzams tukšgaitas regulators utt.
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 00:58 #36

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Nu ir viela pārdomām. Nevarēs tagad aizmigt.
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 01:09 #37

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

O, tad jau Tu, nevis nevarēsi, bet nedrīkstēsi aizmigt.
Tu ko tur, nakts operators?
Offline
Mberg
01. Jul 2007, 01:13 #38

Kopš: 05. Jun 2007

Ziņojumi: 21462

Braucu ar: B5254T un M57D30

Man ar līdz 8.00 darbs..
Offline
sejejs
01. Jul 2007, 01:25 #39

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2007-07-01 01:13, DjMberg rakstīja:
Man ar līdz 8.00 darbs..

Kīlē "kapeiku"?
Offline
yur
01. Jul 2007, 12:57 #40

Kopš: 14. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 1449

Braucu ar: nervozu neadekvatu auto


2007-07-01 00:30, sejejs rakstīja:
Droseles dačiks ir kreisajā pusē no droseles. Tukšgaitas regulētājs arī varētu būt aiz tā dažika bildē paslēpies. Moš kautkāds experimental model ar kautkādām modifikācijām utt, bez troses...
Nu


Sorry tauta.... bet nu Juus gan esat lohi

Shitam nemaz nav nekaadas troses. Drosel vaarstu virina elektromotorits, kas ari atrodaas kreisajaa pusee kolektoram kopa ar potenciometru. Shim ir ASC. Un gazes pedaalis ar elektrisko potenciometru.Taadi jau tika razhoti jau ’86! gadaa

Visdriizaak tas ir 735 parvileets uz 4.0 kadaa tuninga atelje kaukad sen vaacijaa. Taadi bija.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo