Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 71 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: Vēlos E30 aprōkot ar el. ventilatoru

AutorsZiņojums
edzhaans
10. Aug 2014, 01:28 #101

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu paga, dārgais gals arī eksistē
Offline
Driver
10. Aug 2014, 01:29 #102

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 01:27:49 krishus_1 rakstīja:

10 Aug 2014, 01:23:58 edzhaans rakstīja:

10 Aug 2014, 01:17:16 krishus_1 rakstīja:
Eu, ko jūs te mocās?
Tak sen jau ir pierādījies, ka iekš e30 el venķiks ir way to go, kamēr mufta sucks :āmen:

Un jā- muftu parasti visi nahrenizē- liek troksnis un lieka slodze motoram....

Pat nezinu, cik maksā, bet minu, ka jauna mufta šīs paaudzes mašīnām (lietotu, labu neatrast)varētu izmaksāt tik, cik 3 e30 aprīkot ar elektroventilatoriem

neticu, ka aftermarkets neder, kas tur vītne cita ?

Zini kā ir ar lēto desu?

noteikti nee, vinjs nestrada desu bodee, bet citaa!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krishus_1
10. Aug 2014, 01:33 #103

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


10 Aug 2014, 01:28:59 edzhaans rakstīja:
Nu paga, dārgais gals arī eksistē

Nu tieši to jau arī pieminēju, ka par oem muftas cenu var 3 bembjiem uzlikt elektrovenķikus, kuri būs efektīvāki dzesēšanā, nekā mufta

Mutfta NEKAD negriezīsies ātrāk par kloķeni, ko nevarētu teikt par el. vent.....
Offline
Driver
10. Aug 2014, 01:36 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

varbut klokenei jau taa ir citada izmera skivis kaa udenssuknim

labs elektroventjiks jauns jau no 100e un vairak sakas + plus kontrolieris kaa pasudam vel vismaz tikapt klat un par to naudu jau divas muftas sanak

bet e34 kondiskas ventjiks ar sledzi salona vai deveju radiatora sana ir gatreris un punkts

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
10. Aug 2014, 01:36 #105

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās.
Offline
krishus_1
10. Aug 2014, 01:43 #106

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


10 Aug 2014, 01:36:27 edzhaans rakstīja:
ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās.

Ņe umņičij!
Tak centos jau uzrakstīt, ka tas viss sen jau dzīvē ir pārbaudīts un sen jau ir secināts manis iepriekš minētais

ieej e30.lv un uztaisi aptauju, cik useri vēl aizvien ir uzticīgi muftām! būsi pārsteigts!
Offline
Driver
10. Aug 2014, 01:47 #107

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 01:43:19 krishus_1 rakstīja:

10 Aug 2014, 01:36:27 edzhaans rakstīja:
ātrums būtu numur 2. Svarīgi ir, lai forma lāpstām ir laba un pūš labi, pietam ir klusi un ir skaļi elektro ventilatori. Svarīgāk ir tas cik daudz gaisa tas krāms pārvieto nevis, cik ātri griežās.

Ņe umņičij!
Tak centos jau uzrakstīt, ka tas viss sen jau dzīvē ir pārbaudīts un sen jau ir secināts manis iepriekš minētais

ieej e30.lv un uztaisi aptauju, cik useri vēl aizvien ir uzticīgi muftām! būsi pārsteigts!

es perosnigi zinu tikai divus e30 ownerus, kas nopirka jaunu un labu elektroventilatoru.
visi parejie e30 brauc ar propelleriem no svalkas.

un vel var diskutet, kas ir labak - mufta vai kautka un galigi greizi pielagots propelleris, kur difuzora nav, visur mega skirbas, utt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
krishus_1
10. Aug 2014, 01:47 #108

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


10 Aug 2014, 01:36:27 Driver rakstīja:
varbut klokenei jau taa ir citada izmera skivis kaa udenssuknim

labs elektroventjiks jauns jau no 100e un vairak sakas + plus kontrolieris kaa pasudam vel vismaz tikapt klat un par to naudu jau divas muftas sanak

bet e34 kondiskas ventjiks ar sledzi salona vai deveju radiatora sana ir gatreris un punkts

Visu cieņu, Pēter, bet es labāk izvēlos gateri, nevis uz vanšinieka +30 grādos slēgt pečku un pečkas ventilatoru uz max
Offline
krishus_1
10. Aug 2014, 01:49 #109

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


10 Aug 2014, 01:47:23 Driver rakstīja:

es perosnigi zinu tikai divus e30 ownerus, kas nopirka jaunu un labu elektroventilatoru.


Cik e30 userus Tu zini, kuri brauc tikai ar muftām?
Offline
kaadzis
10. Aug 2014, 02:56 #110

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da

viens cepās par to labāks ir tas vai tas.... protams standartā ar normālu ūdens sūkni radiatoru un visu pārējo likt arī orģinālo muftu un viss, aizmirst, bet ja nav īsti citu variantu, vai negribās maksāt, tad kāpēc es nevaru likt elektrisko, un lietotu? tā pat nevar nopirkt elektrisko ventilātoru oem priekš, e39 piemēram, jo viņam tāds vienkārši nenāk. galvenais lai viņš pilda savu uzdevumu un ja vēl korekti izskatās vispār super
atbildot par tranzistoriem un zudumiem, protams ka ir zudumi, bet jaudas un patēriņa ziņā, domāju ka tie nav lielāki kā muftei, kas griežās arī tad kad radiators un motors ir auksts, tātad, kāda starpība. vienīgais ko neatbalstu ir šie termo slēdži kas ieslēdzas pēkšņi un ar pilnu atdevi,mašīnas elektronikai tas nepatīk.
Offline
pekinens
10. Aug 2014, 09:06 #111

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

man ir e30 ar elektroventilatoru. pie 92 grādiem ieslēdzas, pie kādiem 90 izslēdzas, tas parasti notiek korķos. braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem. braucot pa trasi ap 87 grādiem (neesmu gonšķiks, bet reizēm pabraukāju). ventilatoru ieslēdz kompis, bet nav nekādas maigās palaišanas, tranzistori un citas nasas tehnoloģijas. kur ir mans ieberziens tagad?
Offline
rosigais
10. Aug 2014, 11:11 #112

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

Pm ja vajag jaunu elektroventilatoru, ir dazadi izmeri
Offline
PASSATizhi
10. Aug 2014, 11:54 #113

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.



labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu
Offline
Driver
10. Aug 2014, 11:58 #114

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Aug 2014, 11:54:33 PASSATizhi rakstīja:

10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.



labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu

Nu 80 bus labak kaa daziem jaunakiem motoriem un salabotiem 105-110.

Neuzsilis butu 40, 50, 60

Riktigai gazshanai 80 tieshi laika

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
pekinens
10. Aug 2014, 12:01 #115

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


10 Aug 2014, 11:54:33 PASSATizhi rakstīja:

10 Aug 2014, 09:06:04 pekinens rakstīja:
braucot pa šoseju temperatūra ir ap 80 grādiem.



labāk salabo. braukšana ar neuzsilušu līdz darba T. dzinēju rada pastiprinātu virzuļgrupas dilšanu


tas laikam termostata dēļ (80 grādi), bet pa šoseju reti braucu.. cik vispār ir pieļaujamā maksimālā temperatūra m20 motoram?
Offline
12
10. Aug 2014, 12:01 #116

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

http://i.ss.lv/images/2013-11-05/321624/VH8IGkp...fans-1-1.800.jpg
1 no variantiem

[ Šo ziņu laboja 12, 10 Aug 2014, 12:02:35 ]

Offline
kexxx
10. Aug 2014, 12:02 #117

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:

ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?
Offline
pekinens
10. Aug 2014, 12:07 #118

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87


10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?


nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..
Offline
kexxx
10. Aug 2014, 12:10 #119

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:


10 Aug 2014, 12:07:14 pekinens rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?


nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..


nu, ja tā ir no rūpnīcas paredzēts, tad ir OK
Offline
kaadzis
10. Aug 2014, 12:15 #120

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


10 Aug 2014, 12:10:08 kexxx rakstīja:

10 Aug 2014, 12:07:14 pekinens rakstīja:

10 Aug 2014, 12:02:06 kexxx rakstīja:
ja 80 ir tieši laikā, kāpēc tad termostats sāk atvērties tikai pie kādiem 87 grādiem?


nu man ir 80 grādīgais termostats. gan jau ziemeļos 90 grā'digais būtu ok..


nu, ja tā ir no rūpnīcas paredzēts, tad ir OK

dīzelim termostata atvēršanās temperatūra ir 82 grādi, bendzīnam vajadzētu būt mazliet lielākai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo