Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 50 viesi un 20 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Kondicionieru uzpildīšana?

AutorsZiņojums
HE9600
05. Jun 2018, 23:37 #361

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2172

Braucu ar: no*istu e36

Ne par av runa, tur iepriekš bija pāris uzcepušies par 50eur un pārsimts gramiem.
Offline
AV
06. Jun 2018, 08:13 #362

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 16911

Braucu ar: 500


05 Jun 2018, 21:04:52 @zhurka rakstīja:
Normāli apčakarēja tevi, tavam auto nepieciešami 800g
Tīri intereses pēc no kurienes uzradās mistiskie 1.3kg??

Auto apkopes gramatina noraditi 1.3kg un uzpildamas gaazes tips.
Lab, tas vairak kaa prikols bija domats (visparejas cepsanas konteksta), nevis kaa ista problema

[ Šo ziņu laboja AV, 06 Jun 2018, 08:21:23 ]

Offline
hronists
06. Jun 2018, 08:31 #363

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14145

Braucu ar: Svensk hjul


05 Jun 2018, 23:30:04 @HE9600 rakstīja:
Nu gan sacepās tā kā tirgus vecenes.
Viss ir atkarīgs, kā serviss izceno pakalpojumu.
Viens piedāvā, piemēram, 30eur par darbu un 50eur par 1kg freona. TB, ja tavam auto ir paredzēti 650 grami, tev atsūc 400, tad jāmaksā 30eur + 12.5eur (par 250gramiem) un brauc laimīgs. Maksā par "jauno" freonu, protams, tiek atrēķināti zudumi utt.
Cits uztāmē par pilnu pakalpojumu 50eur, kur iekļauts darbs un freons līdz, piemēram, 500gramiem (vienk aprēķināts, lai būtu rentabli), par papildus (pie lieliem daudzumiem) freonu maksā klāt.
Ja izmantojat otro variantu, tad, manuprāt, ir stulbi (lai neteiktu vairāk) tagad te nākt un klaigāt, ka redz man tik 100gramus teorētiski vajadzēja uzpildīt.

Ja vēlaties pa lēto un lai neviens "neapčakarē", tad ir tak pārdošanā DIY papildināšanas baloni. Pildiet klāt, vairāk kondic. remonta darbu censoņiem būs


redz, ja es eju uz vietu kur cenrādī norādīts - darbs+diagnostika xx€ plus freona cena par 100gr, tad es arī sagaidu, ka es saņemšu rēkinu par saviem 300 gramiem + diagnostika/uzpilde nevis - oij bļa, tev 875gr tilpums, maksā 60€.
Offline
kkas
06. Jun 2018, 08:42 #364

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 5527

Braucu ar: zviedru ledusskapi

vairums servismeņu vispār neko nerubī pastāstīt ne par cenu, ne par pašu pildīšanu. māk tikai palaist aparātu auto režīmā un viss.
loģiski ka profits ir un labs. pilda visi kam nav slinkums.
Offline
bills
06. Jun 2018, 12:54 #365

Kopš: 02. Jan 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: ar balonu bagāžniekā

Svarīgi ir arī prasīt, lai pirms pildīšanas parāda sertifikātu darbam ar aukstuma aģentiem, pretējā gadījumā tā vien šķiet, kā te rakstīja, ar to nodarbojas visi, kam nav slinkums un ņem par to naudu kā speciālisti
Offline
CP17
06. Jun 2018, 13:29 #366

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Drapakiem

MRiepas vasaras disku izņemšana no glabāšanas, balansēšana, nomaiņa, ziemas disku nolikšana glabāšanā, hvz cik gāzi papildināja, bet pie āra T+20c pūta pie max aukstā siltu salonā, nebiju pildījis kādus gadus 3. Akcijas kopējais rēķins 100€, iesaku. Bet jā Krists arī teica ka gāzes cena kopš pagājušā gada ir x3

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Staris
06. Jun 2018, 13:30 #367

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 27738

Braucu ar: ra ucuarB

pofig par gāzes cenu. Viss maksā tik cik maksā. Diskusija ir par to vai nenotiek lohu meklēšana ar pasaku stāstīšanu
Online
RSAWorkshop
06. Jun 2018, 13:51 #368

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3605

Braucu ar: e39

1. vajag sertifikātu
2. vajag normālu aparātu
3. vajag normālu gāzi, tagad ir populāri pildīt krutku no netīriem maloniem, attiecīgi iepildot sistēmā arī sūdus, kā arī propānu, slāpekli, co2 un ko tik vēl ne
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"
5. ja ir pabraukāts ar atvērtu sistēmu, tad lētāk ir nopirkt citu auto, AC sistēmas remonts būs astronomisks (jānomaina pilnīgi visas sistēma)
6. ja ir noķīlējis un nobeidzies kompresors ir jānomaina visa sistēma
7. no šrota kompresoru likt neiesaka NEKAD-nav zināms cik iekšā ir eļļa, nav zināms kāda eļļa, nav zināms kādā stāvoklī, nav zināms kā uzglabāts
8. pirms uzpildes ar speciālu aparātu pārbauda freona kvalitāti palaižot no HP uz LP un caur kontrollogu skatoties uz krāsu un konsistenci
9. Šo punktu izpildīšanai vēlamas būtu spējas izmantot smadzenes

Tas ir minimums kas būtu jāievēro, par tādu stulbumu kā pildīšana ar svariem un kolektoru nemaz nerunāsim, te arī tā cena salasās, ja to dara cilvēki kas saprot ko dara-ir arī kategorija kur bez sajēgas, bet plēš naudu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
girts-s
06. Jun 2018, 14:01 #369

Kopš: 25. Apr 2017

Ziņojumi: 34

Braucu ar: bmw; 2101


06 Jun 2018, 13:51:09 @RSAWorkshop rakstīja:
1. vajag sertifikātu
2. vajag normālu aparātu
3. vajag normālu gāzi, tagad ir populāri pildīt krutku no netīriem maloniem, attiecīgi iepildot sistēmā arī sūdus, kā arī propānu, slāpekli, co2 un ko tik vēl ne
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"
5. ja ir pabraukāts ar atvērtu sistēmu, tad lētāk ir nopirkt citu auto, AC sistēmas remonts būs astronomisks (jānomaina pilnīgi visas sistēma)
6. ja ir noķīlējis un nobeidzies kompresors ir jānomaina visa sistēma
7. no šrota kompresoru likt neiesaka NEKAD-nav zināms cik iekšā ir eļļa, nav zināms kāda eļļa, nav zināms kādā stāvoklī, nav zināms kā uzglabāts
8. pirms uzpildes ar speciālu aparātu pārbauda freona kvalitāti palaižot no HP uz LP un caur kontrollogu skatoties uz krāsu un konsistenci
9. Šo punktu izpildīšanai vēlamas būtu spējas izmantot smadzenes

Tas ir minimums kas būtu jāievēro, par tādu stulbumu kā pildīšana ar svariem un kolektoru nemaz nerunāsim, te arī tā cena salasās, ja to dara cilvēki kas saprot ko dara-ir arī kategorija kur bez sajēgas, bet plēš naudu


Varbūt var pateikt arī kādu servisu kur viss tā arī notiek kā augstāk aprakstīts?
Offline
RSAWorkshop
06. Jun 2018, 14:39 #370

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3605

Braucu ar: e39

Nē, bet pieļauju, ka GVIDIS tā varētu darīt, ar vienu viņu darbinieku reizē mācijos, lai dabūtu aukstumiekārtu sertifikātu

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
ska
06. Jun 2018, 15:39 #371

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 418

Braucu ar:


06 Jun 2018, 13:51:09 @RSAWorkshop rakstīja:
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"


Mainija cauruli, bet neko neteica ka ir filtrs jāmaina, AC strādā.

Kā labāk rīkoties, braukt vēlreiz lai freonu izsūc un samainīt filtru ?
Offline
Mizx
06. Jun 2018, 16:40 #372

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


06 Jun 2018, 13:51:09 @RSAWorkshop rakstīja:
1. vajag sertifikātu
2. vajag normālu aparātu
3. vajag normālu gāzi, tagad ir populāri pildīt krutku no netīriem maloniem, attiecīgi iepildot sistēmā arī sūdus, kā arī propānu, slāpekli, co2 un ko tik vēl ne
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"
5. ja ir pabraukāts ar atvērtu sistēmu, tad lētāk ir nopirkt citu auto, AC sistēmas remonts būs astronomisks (jānomaina pilnīgi visas sistēma)
6. ja ir noķīlējis un nobeidzies kompresors ir jānomaina visa sistēma
7. no šrota kompresoru likt neiesaka NEKAD-nav zināms cik iekšā ir eļļa, nav zināms kāda eļļa, nav zināms kādā stāvoklī, nav zināms kā uzglabāts
8. pirms uzpildes ar speciālu aparātu pārbauda freona kvalitāti palaižot no HP uz LP un caur kontrollogu skatoties uz krāsu un konsistenci
9. Šo punktu izpildīšanai vēlamas būtu spējas izmantot smadzenes

Tas ir minimums kas būtu jāievēro, par tādu stulbumu kā pildīšana ar svariem un kolektoru nemaz nerunāsim, te arī tā cena salasās, ja to dara cilvēki kas saprot ko dara-ir arī kategorija kur bez sajēgas, bet plēš naudu
Šis gan īsti nebūs pēc, piemēram, Daimler AG priekšrakstiem, jo viņi laikam paredz lielākas atkāpes kā kreisie servisi. Piemēram kaut vai fakts, ka var pasūtīt OEM refurbished kompresoru, kas atnāks "vaļējs" gluži kā daudzi citi sistēmas elementi. Un nekādu "visu sistēmu" viņi neparedz mainīt kompresora noķīlēšanas dēļ.
Offline
Lauriko
06. Jun 2018, 16:59 #373

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4041

Braucu ar: Visādiem VW

Ir visādi brīnumi redzēti, un 10+ gadu laikā neviens filtrs nav nomainīts!
Offline
RSAWorkshop
06. Jun 2018, 19:59 #374

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3605

Braucu ar: e39


06 Jun 2018, 15:39:58 @ska rakstīja:

06 Jun 2018, 13:51:09 @RSAWorkshop rakstīja:
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"


Mainija cauruli, bet neko neteica ka ir filtrs jāmaina, AC strādā.

Kā labāk rīkoties, braukt vēlreiz lai freonu izsūc un samainīt filtru ?

Jā, filtru ir jāuzliek pāris min laikā un jānoslēdz sistēma, tajā laikā filtrs paspēs piesātināties par aptuveni 25%

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
06. Jun 2018, 20:01 #375

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3605

Braucu ar: e39


06 Jun 2018, 16:40:46 @Mizx rakstīja:

06 Jun 2018, 13:51:09 @RSAWorkshop rakstīja:
1. vajag sertifikātu
2. vajag normālu aparātu
3. vajag normālu gāzi, tagad ir populāri pildīt krutku no netīriem maloniem, attiecīgi iepildot sistēmā arī sūdus, kā arī propānu, slāpekli, co2 un ko tik vēl ne
4. ja ir bijusi atvērta sistēma (noņemts radiators, caurule, kompresors, tad OBLIGĀTI jāmaina arī filtrs (reizēm kopā ar kondensatoru)"
5. ja ir pabraukāts ar atvērtu sistēmu, tad lētāk ir nopirkt citu auto, AC sistēmas remonts būs astronomisks (jānomaina pilnīgi visas sistēma)
6. ja ir noķīlējis un nobeidzies kompresors ir jānomaina visa sistēma
7. no šrota kompresoru likt neiesaka NEKAD-nav zināms cik iekšā ir eļļa, nav zināms kāda eļļa, nav zināms kādā stāvoklī, nav zināms kā uzglabāts
8. pirms uzpildes ar speciālu aparātu pārbauda freona kvalitāti palaižot no HP uz LP un caur kontrollogu skatoties uz krāsu un konsistenci
9. Šo punktu izpildīšanai vēlamas būtu spējas izmantot smadzenes

Tas ir minimums kas būtu jāievēro, par tādu stulbumu kā pildīšana ar svariem un kolektoru nemaz nerunāsim, te arī tā cena salasās, ja to dara cilvēki kas saprot ko dara-ir arī kategorija kur bez sajēgas, bet plēš naudu
Šis gan īsti nebūs pēc, piemēram, Daimler AG priekšrakstiem, jo viņi laikam paredz lielākas atkāpes kā kreisie servisi. Piemēram kaut vai fakts, ka var pasūtīt OEM refurbished kompresoru, kas atnāks "vaļējs" gluži kā daudzi citi sistēmas elementi. Un nekādu "visu sistēmu" viņi neparedz mainīt kompresora noķīlēšanas dēļ.

Vaļējš kompresors? Es gan gribētu redzēt kā izskatīsies kompresors no MB, kastē un bez plastmasas korķiem ieplūdē un izplūdē
Sistēmas nomaiņu paredz kompresora ražotāji, jebšu sistēma, kura ir pilna ar skaidām uzlabos jaunā kompresora darbību?

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
RSAWorkshop
06. Jun 2018, 20:04 #376

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3605

Braucu ar: e39


06 Jun 2018, 16:59:45 @Lauriko rakstīja:
Ir visādi brīnumi redzēti, un 10+ gadu laikā neviens filtrs nav nomainīts!
Iesaku aiziet uz apmācībām, tās ir bezmaksas, tur daudz ko interesantu izstāsta, pastāstīs arī kādu eļļu kuram kompresoram labāk liet, kā defektēt un citas noderīgas lietas

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
uldens1
06. Jun 2018, 20:24 #377

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 10426

Braucu ar:

no teorijas viedokļa varbūt ari pareizi to visu mainīt,bet ir salikti autiņi kam vairakus gadus tā sistēma ir stāvējusi atverta un nekas,viss strādā.Bieži vien nākas motoru mainot izlaist sistēmu pat pec nedeļas uzpildot nekādu problēmu nav novērots,domāju tas viss ir stipri pārspīlēts lai iegūtu maksimālo peļņu
Offline
bmwaddict
06. Jun 2018, 20:26 #378

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6646

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nezinu nepiekritiishu ka viss ir tik slikti. no shrota kompresoru var mieriigi likt. veco ellju izlej ja vajag izflusho kompresoru ir tam speciaali liidzeklji nopeerkami AC sisteemas flusheeshanai un iepilda pareizu svaigu ellju peec kataloga.
un kaapeec nevareetu freonu pildiit peec svara sverot bundzu? tak sisteemai paredzeeto daudzumu pat specifikaacijaa noraada gramos.
man liekas RSA drusku paarspiilee pasakumu. protams visaados kursos tev sastaastiis cik viss ir sarezhgjiiti lai tev liktos ka esi veertiigi atsmeelis par kursiem bet iisteniibaa taa sisteema ir elementaars ledusskapis un nekaads rocket science tur nav. var runaat par nianseem un detaljaam kas nav nebuutiski bet beisiklii jaazin ir kaa riikoties ar gaazi un protams monitoreet meeslus kas vareetu buut sisteemaa citaadi darbs veejaa
Offline
Lauriko
06. Jun 2018, 21:04 #379

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4041

Braucu ar: Visādiem VW

RSA jau rak patīk visu restaurēt!
Tas, protams ir forši, bet visus auto nevajag restaurēt!
Offline
Mizx
06. Jun 2018, 21:19 #380

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG

Ja kādam nepietiek saprāta pārbaudīt vai vecajā sistēmā nav "naglas" palikušas, tam nepietiks saprāta arī jaunu sistēmu pareizi uzstādīt.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips