Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: E34 apakšējie lodveida balsti aporas

AutorsZiņojums
Jokeris
03. Apr 2007, 15:05 #1

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Sveiki Garāžas draugi. Nezinu kā bet dīvainā kārtā pazudis Jokera taisītais Posts ar milzīgajām bildēm par aizmugurējo amīšu maiņu nu ceru kas šitas nepazudīs, tā kā tas un būs pieejams visiem ilgus gadus

Viss sākās tā ka sāka grabēt aporas izkratīju servī un secināju ka jāmaina tika iegādātas DEPHI firmas jaunas apakšējās atbalsta bukses cena 55 ls gab


Protams jāmaina bij labās un kreisās puses bukses nu es kā garāžas žurka būdams protams to visu ar savām roķelēm arī apņēmos darīt.



Tā nu iedzinu nošmulēto bembi garāžā un sāku ķimerēt



Riepas noskrūvēšana raizes īpaši
nesagādāja

Lai sāktu nomaiņu jāatskrūvē 3 apakšējās stoikas skrūves kas nav tik jauki tur Jokeris dabūja piepūst vaigus jo Latvijas sāls bij pamatīgi iegrauzies



Kad 3 skrūves kas veselu mūžību nav skrūvētas tika atskrūvētas tālāk ķēros pie stabilizatora atbrīvošanas no stoikas tas bij salīdzinoši viegli



Augšējā balsta 3 skrūvītes arī tika atlaistas lai viss paliktu ļodzīgāks



Tālā tika atskrūvēts viens aporas gals





Tad viss balsts tika novilkts uz malu lai tiek klāt Lodveida balsta skrūvei



Atskrūvēju skrūvi un ar āmura palīdzību izdauzīju ārā




Un tādā pašā stilā secībā tika samontēts jaunais lodveida balsts atpakaļ.




Nu lūk Tagad salīdzinājumam vecais ar jauno Redzams konkrēts izdilums un gumīja arī pārplīsusi tas nozīmē visi putekļi un smiltis tur momentā tika iekšā.



Nu tā īsumā man gāja te vēl nepieciešamie instrumenti kādus es izmantoju parsvarā 19 mm 13 mm 17mm atslēgas un muciņas tad WD 40 daudz un protams ĀMURS



Galu galā man tas joks sanāca 110 ls aporas un vēl vakarā 7 ali lai nosvinētu padarīto un laika ziņā vienai pusei apmeram 1,5 stundas. taka atslegas rokā un uz garāžu prom
Offline
Melvins
03. Apr 2007, 15:12 #2

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 11342

Braucu ar: BMW un Daft Punk.

Tev ir iekšā.. .
Respect!! !
ps: es pavilktos tikai uz 7 aliem

btw - Labs topiks
Offline
Bimmer
03. Apr 2007, 15:35 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Žetons par report!
Offline
DoubleD
03. Apr 2007, 15:38 #4

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Cilvēks rūpējas par sevīm, lai pēc laika atkal darīt vienu un to pašu darbu. Nebūtu pažmiedzies un normālu Lemforder produkciju nopircis, nevis to drazu lockheed.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
roliks
03. Apr 2007, 15:46 #5

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf

Nafig pirkt jaunas šaras Es savam gadu atpakaļ liku visus 4 ričagus atjaunotos, ar Lemforder (vai ka vinas tur sauca) buksēm Visi 4 ričagi sanāca 120Ls, pie reizes tika mainīti 4 stūres pirksti "Febi" 9Ls/gab un abas stabilizatora atsaites laikam 11Ls/gab, āā un pakalejam tiltam olas toreiz ari mainīju, cena ~20Ls/gab.Kopš tā remonta esmu nobraucis ~40k km, tiesa gan, puse pa Latviju, puse pa Eiropu. Janvārī gāju tehaču - visai hadenei novērtējums -0
Offline
DoubleD
03. Apr 2007, 15:48 #6

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

piekritu rolikam... bukses jaunas, sharnirus var atjaunot, tagad ta sistema dzekiem ta atstradata, ka atjaunots sharnirs tur gandriz vai ilgak par jaunu.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
e34
03. Apr 2007, 15:49 #7

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3939

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

solīdi.
Offline
plakanais
03. Apr 2007, 15:49 #8

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


2007-04-03 15:46, roliks rakstīja:
Nafig pirkt jaunas šaras Es savam gadu atpakaļ liku visus 4 ričagus atjaunotos, ar Lemforder (vai ka vinas tur sauca) buksēm Visi 4 ričagi sanāca 120Ls, pie reizes tika mainīti 4 stūres pirksti "Febi" 9Ls/gab un abas stabilizatora atsaites laikam 11Ls/gab, āā un pakalejam tiltam olas toreiz ari mainīju, cena ~20Ls/gab.Kopš tā remonta esmu nobraucis ~40k km, tiesa gan, puse pa Latviju, puse pa Eiropu. Janvārī gāju tehaču - visai hadenei novērtējums -0


Febi vari izmest vienaa musaraa ar to pashu lockheed
Offline
roliks
03. Apr 2007, 15:52 #9

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2770

Braucu ar: neizgrieztu dpf


Febi vari izmest vienaa musaraa ar to pashu lockheed


nav tik traki
Offline
Puce
03. Apr 2007, 16:36 #10

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

agrīniem e34 tie ričagi arī bija no čuguna.
un nah pirkt jaunus, kad esošos var aptuveni par 10Ls gabalā atjaunot. Un tur tie ilgāk par rūpnīcā taisītiem...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Instigater
03. Apr 2007, 16:50 #11

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

riddler, jaa jau Puce teica, ir gan chuguna, gan ljumiinija, man bija izveele, kaadu pirkt, panjeemu chuguna, neesmu jau nekaads goshchiks, kuram tur piekaree 1 lieks kg dikti trauceetu.
Offline
miicha
03. Apr 2007, 17:01 #12

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 321

Braucu ar: čipot kūtiņu

Runaajot par ričagiem.
Kur tos atjauno(adrese) un varbuut ir kaads kontakt tālrunis!?
Offline
charbis
03. Apr 2007, 17:03 #13

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06


2007-04-03 15:51, riddler rakstīja:
bet vislabaakais variants ir likt e34 bukses bet to tjagu no e28, jo e28 vinja ir chuguna, bet e34 ir alumiinija, un alumiinija tjagaam tie sharniiri gadaas ka izlec un tad ir dirsaa, e28 chugunnieceem vissliktaakajaa gadiijumaa saakas grabonja, bet aaraa nekad neizleks


Viva La Bembis
Veikalinsh
Pasargā savu auto no ziemas un sāļu iedarbības


<font size=1>[ This message was edited by: riddler on 2007-04-03 15:54 ]</font>

E34 ir divu veidu kjegas, aluminija un chuguna.
Offline
Jokeris
03. Apr 2007, 17:20 #14

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Nezin Cik ta ilgi turēs tās Dephi aporas. galvenais jau es rūpējos par powera apmekletajiem un e-34 lietotājiem, lai arī kāds cits dēļ aporām nedzītu uz servi neatdotu n-tās naudiņas bet vienkarši majas apstakļos to izdarītu, un lai to izdarītu viņš var ņemt talkā Jokera Aporu maiņas rokasgramatu.
Offline
Jokeris
03. Apr 2007, 17:22 #15

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Tikai nezinu vai savirzi jaregule vai ne??? itka braukaju jau nedeļu bet nemana baigo DILONI
Offline
DoubleD
03. Apr 2007, 17:27 #16

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Jāregulē. khm, tika pieminēts tāds fakts vispār, kad tās tyagas jāpieskrūvē - stāvoklī, kad auto ir nevis uzcelts, bet tā kā viņš atrodas uz ceļa, t.i stāv uz ratiem...? Nevis šarnīra gals, bet gan bukses gals?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Jokeris
03. Apr 2007, 17:33 #17

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Dubultais D nevis Jāpieskrūvē bet jāpievelk. Bet pa to savirzi toch Jāregulē? Es salasījos ka nav jaregulē!!!!
Offline
DoubleD
03. Apr 2007, 17:36 #18

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

TU gribi teikt, kad tu piekarē, mainot to ričagu - neko neesi izmainījis?

Par to savilkšanu es biju domājis. Nepiefiksēju vai tu to kautkur biji pieminējis. Bija man te viens tāds cirks ar klientu vienreiz...

Katrs dara kā grib, es pārregulētu.

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Jokeris
03. Apr 2007, 17:40 #19

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Tad rit jaaizpirž un jauzliek uz stenda!
Offline
e34
04. Apr 2007, 11:00 #20

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3939

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

Jautājums paliek aktuāls-kur var kvalitatīvi atjaunot tos ričāgus?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo