Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
Black_Bug
13. Jun 2013, 16:06 #121

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 268

Braucu ar: E31 840, E60 525i


26 May 2013, 11:26:50 marihuans rakstīja:
veco nav jēgas ņemt,visi pabraukti un ja brauc ne kā sēne,tad gatavojies kārbu remontēt

esmu izbraukājies gan ar 3.0d,gan citiem ixiem..plīst viņi labi vēl var 3.0i ar gāzi un bez pneimo.


Nezinu, ka ir jābrauc ar autinu, lai ATkārbu nokautu??? Un domaju, ja spēj nokaut kārbu 1un2, tad pilnībā nav starpības, kas par auto. Pie kam E53 kārba ir pašam sava, kas ir izstrādata tieši tam paredzētajam slodzēm. Un neesmu dzirdējis, ka E53 butu baigas problēmas ar kārbām....
Diez vai 3.0i ar gāzi ir prāta darbs, 4,4 - iespējams, ka jā. Bet pa lielam ja ieliks balonu, tad bagažniekā vietas vairs nebus (likt balonu "zapaskas" vietā nav jēgas, tur ta pat nekas dižš nelīdīs iekšā).
Offline
zzips
13. Jun 2013, 16:13 #122

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Nemainīt eļļu, vilkt smagumus un 4.4 kārba nav paredzēta tai slodzei un es esmu dzirdējis daudz stāstu par nokautām BMW kārbām

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Black_Bug
13. Jun 2013, 17:02 #123

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 268

Braucu ar: E31 840, E60 525i


13 Jun 2013, 16:13:25 zzips rakstīja:
Nemainīt eļļu, vilkt smagumus un 4.4 kārba nav paredzēta tai slodzei


Runa iet par normālu a/m ekspluatāciju, nevis "Jāšanu" - pareizi jau saka, iedod muļķim akmeni, viņš arī to salauzīs uz pusēm.

Ja ar mobilo šļūc no kalna ziemā (izmantojot to snowborda vietā) - tad iznākums ir tikai loģisks, kalna pakājē pazvanit no viņa vairs nebūs iespējams. LOL
Offline
CP17
13. Jun 2013, 17:16 #124

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


13 Jun 2013, 16:00:10 Black_Bug rakstīja:
Vienalga, grozi, kā gribi, bet normālā kondīcijā par vecais E53 neiznāks zem 9500EUR. ja samaksāsi mazāk, tad uzreiz mēneša laikā starpību ieliksi ta pat.

Nujau tu te dziedi ...
Offline
endurists
13. Jun 2013, 17:22 #125

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 358

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


13 Jun 2013, 17:16:28 CP17 rakstīja:

13 Jun 2013, 16:00:10 Black_Bug rakstīja:
Vienalga, grozi, kā gribi, bet normālā kondīcijā par vecais E53 neiznāks zem 9500EUR. ja samaksāsi mazāk, tad uzreiz mēneša laikā starpību ieliksi ta pat.

Nujau tu te dziedi ...


Čomam ir 2007.gada 3.0D nezinu e53 vai kas jaunāks. Pagājušogad beidzās priekšējā pusass 450Ls+ PVN darbs ar detaļām, pretī Spicei tajā salonā. Šopavasar pātrūka motora siksna (tā vismaz viņš stāstīja - nav tehnisks cilvēks). Dīleris esot piedāvājis tikai jaunu motoru 8K Ls, beigās kādā kantorī esot nomainījuši dzinēju pa 2,5 tūkst. Ls
Offline
PowerBMW
13. Jun 2013, 17:27 #126

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:

E53(facelift):
pēc 3 meņešu lietošanas!!!-nemēģināt pielidzināt nevienam e39 Tas ir bobiks ar viduvēj labu komfortu
Stūrēšana ka ne vienam BMW lidz tam gadam,vadamiba uz grunts un slapja asfalta-----japierod-izaicinoša(jaunas R19 mišas virsū)
pateriņš nu varēja būt labāks bet bobiks tak 80litru bāku 650-800km
piekare-Nu tur varam salidzināt e39 un e38 JO 60% tur vis ir un der no tiem modeļiem-TATAD lēti!
Un pats galvenai-Tiem kuriem gribās pačotu!!! tak uz E39 vairs neviens neatskatas pat ne uz M-JO domāk ka nav īsta
Offline
PowerBMW
13. Jun 2013, 17:29 #127

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


13 Jun 2013, 17:22:34 endurists rakstīja:

13 Jun 2013, 17:16:28 CP17 rakstīja:

13 Jun 2013, 16:00:10 Black_Bug rakstīja:
Vienalga, grozi, kā gribi, bet normālā kondīcijā par vecais E53 neiznāks zem 9500EUR. ja samaksāsi mazāk, tad uzreiz mēneša laikā starpību ieliksi ta pat.

Nujau tu te dziedi ...


Čomam ir 2007.gada 3.0D nezinu e53 vai kas jaunāks. Pagājušogad beidzās priekšējā pusass 450Ls+ PVN darbs ar detaļām, pretī Spicei tajā salonā. Šopavasar pātrūka motora siksna (tā vismaz viņš stāstīja - nav tehnisks cilvēks). Dīleris esot piedāvājis tikai jaunu motoru 8K Ls, beigās kādā kantorī esot nomainījuši dzinēju pa 2,5 tūkst. Ls


maitas ielikuši BMW audi 2.5 V6 motoru
bet ja godigi ja tas bija e70 tad noteikti ar 500000+ nobraukumu lai ķēde pārtuktu-vai ari dumi iepriekšējie saimnieki
Offline
kaadzis
13. Jun 2013, 17:54 #128

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


13 Jun 2013, 17:22:34 endurists rakstīja:

13 Jun 2013, 17:16:28 CP17 rakstīja:

13 Jun 2013, 16:00:10 Black_Bug rakstīja:
Vienalga, grozi, kā gribi, bet normālā kondīcijā par vecais E53 neiznāks zem 9500EUR. ja samaksāsi mazāk, tad uzreiz mēneša laikā starpību ieliksi ta pat.

Nujau tu te dziedi ...


Čomam ir 2007.gada 3.0D nezinu e53 vai kas jaunāks. Pagājušogad beidzās priekšējā pusass 450Ls+ PVN darbs ar detaļām, pretī Spicei tajā salonā. Šopavasar pātrūka motora siksna (tā vismaz viņš stāstīja - nav tehnisks cilvēks). Dīleris esot piedāvājis tikai jaunu motoru 8K Ls, beigās kādā kantorī esot nomainījuši dzinēju pa 2,5 tūkst. Ls


hmm kopš kuriem laikiem 3.0d nāk ķīļsiksna? man šķiet ka tur reāli sadirsa un tādi cilvēki arī maksā par remontiem
Offline
edzulis
13. Jun 2013, 18:32 #129

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

ghgh, vot rēcīgi piedāvāt E53 nomainīt jaunu motoru pa 8k. aa, khm, es nedaudz padomāšu. Nu labi, mainam ar
Offline
edzulis
13. Jun 2013, 18:35 #130

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

http://www.silentmedia.lv/x5/

par šito kāds ko zin? Izskatās ļoti ok bobiks.
Offline
SteelRat
13. Jun 2013, 18:37 #131

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

Tu ixu taisies njemt 7er tomer pa bedraino rigu neder

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 13 Jun 2013, 18:37:57 ]



-----------------
Offline
edzulis
13. Jun 2013, 18:42 #132

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Gribu kaut ko džipveidīgu tīri drošības labad
Offline
SteelRat
13. Jun 2013, 18:48 #133

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

pareizi jau ir, bet nah tev 4.4 ja vel tur pneimopiekare njem tak kaukadu 3.0

-----------------
Offline
edzulis
13. Jun 2013, 18:50 #134

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Ko tu pīpē Kādu vēl nah 3.0i sūdu, kurš vispār neiet? Tikai 4.4/4.6/4.8 + gāze un nekādi sūda dīzeļi un nemotori...
Offline
SteelRat
13. Jun 2013, 19:01 #135

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

nav jau ta ka neiet visapr pabrauka ar vitaru un kada jega par droshibu runaat, ja Tu saki ka auto neiet velkot neviens auto nav parak droshs ja gribi lai iet tad njem M
bet ja gribi ikdiena dzipu, kas bus daudz maz ekonomisks un ari apkopes +/- sapratigaas cenaas, tad imo 3.0 iG imo ir shtelle

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 13 Jun 2013, 19:04:02 ]



-----------------
Offline
edzulis
13. Jun 2013, 19:15 #136

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Lindas bračkam bija 3.0i. Neiet galīgi un rija nenormāli daudz, jo to govi kustinot, visu laiku augsti apgriezieni. Un liels motors ir vajadzīgs tapēc, lai var droši un bez stresa apdzīt
Offline
SteelRat
13. Jun 2013, 19:16 #137

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

stasti manim, Daugavinja man ir bijushi gan auto ar gan lieliem gan maziem dzinejiem un es iznu ka neba nu tikai apdzishanaa tos lielos dzinejus izmanto protams, taisniba tas ir lai nu kaa, es njemtu 3.0i + G, bez pneimo bet Tu proams njem ko veelies, galu gala po ko citi saka, jadara taa, ka pasahm liekas labi

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 13 Jun 2013, 19:19:29 ]



-----------------
Offline
CP17
13. Jun 2013, 19:25 #138

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

imho jūs abi pīpējat kapronu
Offline
SteelRat
13. Jun 2013, 19:26 #139

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163473

Braucu ar: E95

nu jaa, E53 nav tik labs kaa E60 un gaze nav tik laba kaa dizelis
p.s. Jubilaram vienmer taisniba

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 13 Jun 2013, 19:28:37 ]



-----------------
Offline
edzhaans
13. Jun 2013, 19:44 #140

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Jun 2013, 12:09:50 Driver rakstīja:
bljin, gribetu krizvaagenu, iemestu kada e39 m30b35, bet ar izmainitu kompresijas pakapi, uzliktu citu dzineja vadibu un virsu skidro gazes iesprici. butu jasanak kautkam interesantam, ko nevar nokaut


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo