Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 63 viesi un 22 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW MINI

Tēma: Viens gads ar MINI Cooper S

AutorsZiņojums
DockuH
01. Feb 2011, 11:00 #61

Kopš: 09. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 484

Braucu ar:


01 Feb 2011, 10:09:39 Ruff rakstīja:
kaut ka veljoprojam Mk1 tomer acij skiet tiikamaaks


haa, izbrauc no sakuma ar MK2, pec tam ar MK1 un sajutisi to milzigu starpibu komforts, dizains un kvalitate augstaka limeni neka pirmajam!
un MK2 paljubomu izskatas modernaks.

Masina pati pa sevi ir ljoti izturiga, vienkarsi jazin trukumus, janovers pareizi un nevienmer pie dilera, jo tur ir DAAARGI un atteiksme dazreiz

Mums ar sievu ir divi auto vienmer, cits auto patstavigi mainas ik pa laiku, bet mini paliek, zel vinju tirgot, mums patiik un var atvilkt kad grib, sniedz lielu baudu ar to braucot.
Offline
IELEJAM
01. Feb 2011, 17:59 #62

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 2352

Braucu ar: prieku


01 Feb 2011, 08:07:41 cibinsh rakstīja:

01 Feb 2011, 01:45:26 Sancho1 rakstīja:

01 Feb 2011, 00:30:39 IELEJAM rakstīja:
Kādu 1,5 mēnesi nobraucu ar mini cooper (bez S) kuram bija 70k nobraukums un bagātīgs aprīkojums. Tur vis jau grabēja un klabēja, tas nav reāls auto, tikai skatam. Pat tās sporta strīpas kas nāk pār haubi līmējās vaļā, ar kvalitāti bija bēdīgi. Buju vīlies.


Tad jau Tu buusi iepircis nojaatu eksemplaaru...
Man uz tirgoshanu pagaajushogad bija Mini Cooper 1.6 02' ~60k km. Viss bija skaisti, klusi, nesap***

Tur ir bijuši kapi tādā gadījumā, jo pašam šobrīd ir '03 Cooper bez S ar ~110k nobraukumu, negrab un neklab nekas, tas, ka pa Jelgavu braucot jāmaina stabilizatora bukses ir normāli.
Ja ir kopts eksemplārs tad tur viss ir labi.


Uz to MINI es pārsēdos tikai uz brīdi, kad man nospēra iepriekšējo mašīnu, līdz brīdim kamēr nopirku citu. Mašīna piederēja juridiskai personai (kas man to iedeva palietot), tā bija nepilnus 2 gadus veca 2007. gadā ražota, pirkta Rīgā jauna un vēl aizvien ar garantiju. Visas apkopes tika veiktas pie dīlera, kur attieksme esot bijusi nožēlojama (kaut vai garantijas kārtībā negribēja atjaunot tās nost plīstošās "sporta strīpas" un tamlīdzīgi izlēcieni). Mašīnai gaudoja gultnis, grabēja piekare un dažas salona detaļas. Skaidri atminos to aizmugures plaukta grabēšanu. Pēc 2004. gada a6 man Mini likās kā vizuāli pievilcīga, nekam nederīga, dārga, ne visai kvalitatīva, neērta un bez pienācīga dīlera servisa esoša lamata. Šādu auto varētu vēlēties kā tādu ar kuru izbraukt uz Positivus, vai vēl kaut kur nedēļas nogalē. Nekam citam tas auto neder. Domāju, ka VW Polo varētu būt uzticamāks auto.
Offline
him
01. Feb 2011, 18:34 #63

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9065

Braucu ar: XY777 un VW LT46 VOLL TOP ZUSTAND

Par kuru dīleri ir runa?
MINI pircēji parasti Polo kā variantu neizskata. Drīzēk 1er.
Offline
him
01. Oct 2011, 22:03 #64

Kopš: 13. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9065

Braucu ar: XY777 un VW LT46 VOLL TOP ZUSTAND

Šodien prezentācijā BMAuto aptaustīts šis auto:



Salīdzinot ar hečbeku, salonā ir pašauri, sevišķi virs galvas. Skats uz aizmuguri interesants, bet uz priekšu skatoties viss pa vecam. Interesants auto, lai gan viņā sēžot ir sajūta, ka galvā būtu ķivere. Jācer, ka sanāks arī izbraukt, varētu būt, ka tas ir tā auto lielākais trumpis.

Priekštecis:
Offline
sys9291
17. Feb 2012, 17:13 #65

Kopš: 13. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 697

Braucu ar: F31 R1200RT

Nu arī mana kundze kopš 2007 gada pārvietojas ar Mini Cooper S. Tā jau braukt ar viņu ir bauda, bet ir kāds bet....
Tehniskais izpildījums nav sevišķi pārdomāts - 3 mēnešus pēc garantijas beigām aizpeldēja sadales fāzes (auto palika uz ceļa). Sakarā ar to, ka tajā momentā nebiju Latvijā auto tika nogādāts pie dīlera. Pēc 1 nedēļas tika pieņemts lēmums mainīt visu sadales vārpstu piedziņas mehānismu (ķēdi, zobratus, spriegotāju). Izmaksas ~700LS. Intereses pēc nopirku piekļuvi BMW informācijas serverim (ASV) un izdrukāju ražotāja atsaukumu sakarā ar šo problēmu. Vijautrākais sākās tad, kad gājām pēc auto pakaļ:
1. liels bija darbinieku pārsteigums par manis izdrukāto papīru (kur es esot dabujis šo informāciju)
2. tālāk tika paskaidrots, ka uz Eiropu tas neattiecas (interesanti vai ne)
3. vecās nomainītā detaļas netika atgrieztas pat pēc uzstājīga pieprasījuma (dīleris tās utilizējot...), kā saprotams tās tiek sūtītas uz rūpnīcu (pamatojoties uz atsaukumu), bet tas jau netraucē paņemt naudu arī no klienta + rūpnīcas
4. nomaksājam, pasņemam auto sākam braukt - bet šis pie vienmērīga ātruma riktīgi raustas. Nākošajā dienā biju atpakaļ pie dīlera - sataisiet līdz galam. Atstāju auto - un turpmākās 2 nedēļas braucu pie viņiem gluži kā uz darbu....
5. pēcšī procesa auto raustījās mazāk - bet pilnībā defektu novērst neizdevās... Defekts pazuda pēc kārtējās apkopes - kad nomainīja filtrus uz sveces...
Rezumē - bez LABA DĪLERA SERVISA šis auto pārvēršas par murgu...bet mūsu dīleria serviss.....diemžēl.......
Offline
Artis_D
09. May 2012, 22:05 #66

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13260

Braucu ar: BMW

pa lielam ir jēga pirkt pirmo gadu MINI sievietei vai nē?
Offline
PASSATizhi
09. May 2012, 22:54 #67

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

kādā krievu tehniskajā žurnalā lasiju apkopojumu par mini. pirmajos gados esot dzīvākie kapi velāk kapi bik atjauninajās, bet par labības lauku tā arī nekļuva
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips