Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: 525tds nelec auksts

AutorsZiņojums
jacko
05. Dec 2006, 15:56 #1

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

...silts lec uz pusapgrieziena, no rīta jāgriež ap minūti. Ar kvēlsvecēm problēmu nav, tas ir pārbaudīts, vaina ir kautkur degvielas sistēmā, ītkā gaiss būtu iekšā pēc ilgākas stāvēšanas. Kas varētu būt pie vainas?
Offline
jacko
05. Dec 2006, 16:39 #2

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

sūknis bākā rūc, kā arī var redzēt ka dzenā gaisa burbuļus pa šļauku pie filtra (tad kad tādi tur ir) tātad var noprast ka ar sūknis strādā... bet kas ar to atpakaļgaitas vārstu? kur tāds ir? tas noteikti jāpārbauda...
Offline
Puce
05. Dec 2006, 16:42 #3

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

pēc stāvēšanas degviela aiztek atpakaļ uz bāku.

kaut kur ir nehermētiskums man 524td sūknim kaut kāda blīves laida gaisu garām.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Pirats
05. Dec 2006, 17:45 #4

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi


2006-12-05 15:56, jacko rakstīja:
...silts lec uz pusapgrieziena, no rīta jāgriež ap minūti. Ar kvēlsvecēm problēmu nav, tas ir pārbaudīts, vaina ir kautkur degvielas sistēmā, ītkā gaiss būtu iekšā pēc ilgākas stāvēšanas. Kas varētu būt pie vainas?

vel tipa uz suukni, kaut gan tur biezak silts nelec ka vajag.... varbut kompresija katlos ir maza, liels izdilums dzinejem. pats bet gan ar audi a6 taa mociijos... izradas motoram kirdikt
moz aizdzen uz servi- ir normali dzki pardaugavaa- 29559933- man tur to konstateja atri vien, nechakarejot mozgus kaa dizelcentra...
Offline
12
05. Dec 2006, 18:04 #5

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Ir viena vaina, bākā atrodas degvielas sūknis un tas ir noklājies, tā dēļ atplūst atpakaļ degviela no sūkņa uz bāku. Rīgā kautkur restaurē un tas maksā ap 40 Ls. Citas vainas nav. var izlīdzēties ar to ka tur pilnu bāku, vai starp filtru un sūkni ieliek tādu kā pretvārstu, tas maksā 5 Ls (auto veikalos). To es zinu točna, jo pašam tā bija. Ja tā turpinā startēt aukstu pa tukšo tad ātri noklāsi sūkni, jo izdils keramiskie celiņi (sūknī). Sikāk var uz PM.
Offline
M3
05. Dec 2006, 18:11 #6

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

nu ja rauj gaisu ir veerts paskatiities kaadaa staavokli shljaucinjas starp sprauslaam ..
Offline
12
05. Dec 2006, 18:39 #7

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Šlauciņas nav pie vainas, ja tās ir pie vainas tad parasti sprauslas ir mitras un pa tām plūst "liekā "degviela atpakaļ uz bāku. Tā ka 99 % pie vainas ir sūknis bākā.
Offline
M3
05. Dec 2006, 19:47 #8

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

nu es gan 100% neapgalvotu taa. pasham ir gadiijies, ka tieshi deelj zaglushkas tiek gaiss iekshaa un ilgi ir jaadarbina!
Offline
12
05. Dec 2006, 20:55 #9

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.

Man ir bijuši 3 tds un 2 bija pie vainas sūknis bākā.
Offline
Artis
05. Dec 2006, 20:59 #10

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Pieraksties rinda pie Bauskas Aivara un beidz eksperimentet, skat ka nesanak vel trakak.....
Offline
PowerBMW
05. Dec 2006, 22:53 #11

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


2006-12-05 16:39, jacko rakstīja:
sūknis bākā rūc, kā arī var redzēt ka dzenā gaisa burbuļus pa šļauku pie filtra (tad kad tādi tur ir) tātad var noprast ka ar sūknis strādā... bet kas ar to atpakaļgaitas vārstu? kur tāds ir? tas noteikti jāpārbauda...

nu ble ja dzen burbuļus tad 100% sūknis bākā,uzdo gāzi un ja burbuļu paliek vairāk tad vaina ir skaidra!!!!
nepisies ar restaurētiem sūkņiem saku no pieredzes tralis maksā dahuja,Latbema jauns 100ls salidzinoši nekas,
Offline
jacko
06. Dec 2006, 11:35 #12

Kopš: 05. Dec 2006

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

Paldies "12", pagaidām tava teorija liekas vis ticamākā, ar to arī tad sākšu...

Offline
sys9291
07. Dec 2006, 11:08 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

tatad spriezhot peec 24 pedaalha koda tev tomeer ir probleemas ar kveelsveceem, lai taas paarbaudiitu jaatvieno shtekeris ko svechu releja un jaameera pretestiiba starp 6 resnajiem vadien attieciiva pret massu. Jaabuut 10omi pie auksta dzineeja.
ja no riita pie filtra ir gaisa burbulis tad probleemas ir augstspiediena suuknha zemaa spiediena regulaacijas vaarstaa (pulhkhis suuknha vaakaa pie kura pienaak obratkas trubinha)
Jautaajiens: a suuknis ir pilniigi sauss? ja nee tad gaisu var suukt arii caur bliiveem, jo ja plunzheris ierauj gaisu tad saakas zaagheeshanas sveetki!Sveces varu paarbaudiit telefons mans ir tavaa privaatajaa![ This message was edited by: sys9291 on 2006-12-07 11:09 ]
Offline
mo1986
05. Dec 2009, 21:44 #14

Kopš: 05. Dec 2009

Ziņojumi: 2

Braucu ar: bmw 525tds

sveiki mans 525tds,nevaru iedarbinaat,zageju kamer akumulators noseedas.paskatijos fuel filtrs,izskatas labs.
Offline
LA
05. Dec 2009, 21:51 #15

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Manam TDS arī ar pielekšanu sāka palikt slikti un pie kādiem 5 tkst. rpm sāka pazust jauda. Restaurēju sūkni un viss atrisinājās. Protams , lekšanas nelekšanas gadujumā var būt vel citas kaites ...

ja , kas ir restaurēts bākas sūknis. 20ls
PM
Offline
Knoll
29. Dec 2009, 21:33 #16

Kopš: 03. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 175

Braucu ar:


05 Dec 2006, 15:56:00 jacko rakstīja:
...silts lec uz pusapgrieziena, no rīta jāgriež ap minūti. Ar kvēlsvecēm problēmu nav, tas ir pārbaudīts, vaina ir kautkur degvielas sistēmā, ītkā gaiss būtu iekšā pēc ilgākas stāvēšanas. Kas varētu būt pie vainas?

aizdedze man tas bija del aizdedzes
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo