Online

Pašreiz BMWPower skatas 111 viesi un 49 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW jaunumi un fakti

Tēma: BMW 5er E39 vai Audi A6 ?

AutorsZiņojums
mase
11. Nov 2006, 23:50 #1

Kopš: 11. Nov 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring

BMW man nav bijis. Pašlaik nevaru izlemt ko pirkt - A6 vai BMW 52x (1996-).
Tie BMW ko sāka ražot 96 gadā ir laikam E39, tādēļ šādi jautājumi:
1. E39 ir cinkots?
2. Cik aptuveni ēd E39 520, 523, 525 benzīnieki ar manuālo kārbu?
3. Ar ko atšķiras 523 no 525? Abiem ir 2.5 motors cik noprotu.[ This message was edited by: mase on 2006-11-12 00:04 ]
Offline
Bimmer
11. Nov 2006, 23:55 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Te kaut kur uz vairākām lapām jau bija iztirzāta tēma par E39 vs A6, kur tika viennozīmīgi atzīts, ka E39 ir labāks (un ne tāpēc, ka BMW).
Offline
mase
12. Nov 2006, 00:01 #3

Kopš: 11. Nov 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring

Man tas A6 arī nepārāk, tapēc sāku skatīties citus variantus. Esmu braucis ar vienu 525 un salons bija mazāks nekā A6, bet tas varētu būt dēļ tā ka ir leilāka starpa starp vadītāju un blakussēdētāju.

Kā ir ar to cinkošanu? Ir vai nav cinkots?
Offline
Bimmer
12. Nov 2006, 00:02 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


1. E39 ir cinkots?

Jā, bet, cik zinu, ne pilnībā, tipa līdz rokturiem

2. Cik aptuveni ēd E39 520, 523, 525 benzīnieki ar manuālo kārbu?

Pēc ražotāja datiem:
520 - vidēji 9 litrus
523 - arī 9 litrus
525 - 9.4 litrus

Ņem vērā, ka līdz 2001.gadam 520 bija ar 150 ZS, bet pēc - ar 170 ZS

3. Ar ko atšķiras 523 no 525? Abiem ir 2.5 motors cik noprotu.

523 ar 170 ZS ražoja līdz 2001.gadam, tad to nomainīja 525i ar 194 ZS

Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i. Tas, ja grib tieši ar benzīna dzinēju. Ar 520i taupīšana nekāda nesanāks, jo ēd tāpat kā 523i un tādus pirka tur, kur nodokļi augsti. It kā, cik lasīts, ar 523i ikdienai pietiekot, ja ’nesporto’. Bet tā labāk ņemt lielākā tilpuma 6-cilindrinieku (528i vai to nomainošo 530i), kas ir dinamikas un ekonomijas kompromiss.
Offline
mase
12. Nov 2006, 00:02 #5

Kopš: 11. Nov 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring


2006-11-11 23:57, thomass rakstīja:
jaa un par acaino mersi arii lapaaks



Acainam mersim pretīgs salons. Kā kādā brežņeva mašīnā
Offline
Grosha
12. Nov 2006, 00:02 #6

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:

Un ja vēl automāts..........īpaši Rīgas ielās
Offline
mase
12. Nov 2006, 00:27 #7

Kopš: 11. Nov 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring


2006-11-11 23:55, Bimmer rakstīja:
Te kaut kur uz vairākām lapām jau bija iztirzāta tēma par E39 vs A6, kur tika viennozīmīgi atzīts, ka E39 ir labāks (un ne tāpēc, ka BMW).


Nevaru atrast. Šķiet katas meklētājs nestrādā.
Offline
martink
12. Nov 2006, 00:33 #8

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel


2006-11-12 00:02, Bimmer rakstīja:
Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i. Tas, ja grib tieši ar benzīna dzinēju. Ar 520i taupīšana nekāda nesanāks, jo ēd tāpat kā 523i un tādus pirka tur, kur nodokļi augsti. It kā, cik lasīts, ar 523i ikdienai pietiekot, ja ’nesporto’. Bet tā labāk ņemt lielākā tilpuma 6-cilindrinieku (528i vai to nomainošo 530i), kas ir dinamikas un ekonomijas kompromiss.

Ar ko atskiras 525i un 528i it kaa mekleejot mobile de arii 528i ir ar 194Zs, bet man e34 525i pec rupnicas ir it kaa 192Zs...
Offline
martink
12. Nov 2006, 01:23 #9

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

192
Offline
Bimmer
12. Nov 2006, 02:15 #10

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


Ar ko atskiras 525i un 528i

Tā nosacīti runājot, 525i ir ar jaunākas paaudzes motoru nekā 528i. Kad vienu biedza ražot, otru sāka. Bet nu pēctecība ir šāda: 523 -> 525 un 528 -> 530.

it kaa mekleejot mobile de arii 528i ir ar 194Zs, bet man e34 525i pec rupnicas ir it kaa 192Zs...

Tajā laikā 2.8 motors nomainīja 2.5 un sāls bija griezes momenta pieaugumā par 35 Nm, kamēr ZS palika tie paši. Kā runā, starpība braucot ir jūtama dinamikā.
Offline
SteelRat
12. Nov 2006, 03:06 #11

Kopš: 11. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 158534

Braucu ar: BMW

BMW rulz, audi sux

-----------------
Tev mūžam dzīvot, Latvija! Baltu Spēks!
Offline
marihuans
12. Nov 2006, 03:36 #12

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23142

Braucu ar: 3 x 666

Stiil,domaa jaunumu pateici,to tachu visi zin

-----------------

T: 203-65-203
Offline
SteelRat
12. Nov 2006, 03:39 #13

Kopš: 11. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 158534

Braucu ar: BMW

nuja

-----------------
Tev mūžam dzīvot, Latvija! Baltu Spēks!
Offline
snooze
12. Nov 2006, 04:20 #14

Kopš: 15. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 20034

Braucu ar: 2 un 4 riteniem


2006-11-12 03:06, SteelRat rakstīja:
BMW rulz, audi sux


Offline
Dj
12. Nov 2006, 06:55 #15

Kopš: 31. Jan 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1828

Braucu ar: "UAZiku" FM-3000, 325 huļigānu AN-3000

Jau no vairākiem cilvēkiem esmu dzirdējis, ka V8 piekare ir dzīvotspējīgāka par R6 piekari. Tā ir taisnība? Vismaz es ar 535 esmu nobraucis vairāk ka gadu (~40 000 km) un pagaidām neteikšu, ka būtu kas īpaši nobiris. Pēc pirkšanas tika nomainīti priekšējo ričagu sailenbloki un aizmugurē "banāns", un tagad liekas, ka ir nobeidzies vidējais stūres stienis.

-----------------
Offline
SteelRat
12. Nov 2006, 07:08 #16

Kopš: 11. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 158534

Braucu ar: BMW

man 540 ptfu ptfu ptfu jau ilgu laiku neuuzt

-----------------
Tev mūžam dzīvot, Latvija! Baltu Spēks!
Offline
mase
12. Nov 2006, 10:26 #17

Kopš: 11. Nov 2006

Ziņojumi: 23

Braucu ar: 97’ BMW 520i Touring


2006-11-12 00:02, Bimmer rakstīja:

1. E39 ir cinkots?

Jā, bet, cik zinu, ne pilnībā, tipa līdz rokturiem

Bet vispār no E39 vērts apsvērt 523i, 528i, 530i (ja var ’pacelt’ jaunāku gadu E39) un 540i.


Paldies par atbildi

523 un 523i ir divi atšķirīgi motori? Tēmēju uz 96, 97.g. Augstāk pacelt nevarēšu.

Par to cinkošanu tad sanāk, ka Jumts nav cinkots, bet pārējais viss ir? Ja nav infas pa cinkošanu, tad kā tiem ar rūsu? Rūsē vai nē?[ This message was edited by: mase on 2006-11-12 10:27 ]
Offline
mavis
12. Nov 2006, 13:01 #18

Kopš: 04. Jun 2006

Ziņojumi: 152

Braucu ar: Ford C-MAX

infa par dzinējiem

par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt
Offline
Grosha
12. Nov 2006, 13:28 #19

Kopš: 14. Apr 2006

Ziņojumi: 2722

Braucu ar:


2006-11-12 13:01, mavis rakstīja:
infa par dzinējiem

par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt

Pēc tās tabulas esmu nesaprašanā,auto e-39 98,g.523 ar 2,5 motoru pāc pepīriem,bet kas ir iekšā itkā tabulā rakstīts 2,3vai2,8kā šamos atšķirt
Offline
Archuks
12. Nov 2006, 13:31 #20

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7945

Braucu ar: GTI / 328 / 106 ABC RACE


2006-11-12 13:28, Grosha rakstīja:

2006-11-12 13:01, mavis rakstīja:
infa par dzinējiem

par rūsu: mans itkā nerūsē.. citus norūsējušus e39 arī nav gadijies redzēt

Pēc tās tabulas esmu nesaprašanā,auto e-39 98,g.523 ar 2,5 motoru pāc pepīriem,bet kas ir iekšā itkā tabulā rakstīts 2,3vai2,8kā šamos atšķirt

E39 523i nāk tikai ar (deforsētu) 2,5 dzinēju un 170 zs.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips