Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 pusasis. Kā mainīt?

AutorsZiņojums
Gink-Link
27. Jul 2006, 14:26 #1

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

Vai kaads ir mainiijis pusasis e30ajam? Varbuut juuus vareetu pastastiit kaa tas pareizi ir jaadara?
Offline
security
27. Jul 2006, 16:27 #2

Kopš: 15. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3448

Braucu ar: canam xmr

Jauns topics

Domājams ja pats nemāki tad ir servisi kur to dara Un nav nemaz tik dārgi

-----------------
Осторожно,мысль - материальна!

***
™ ®
Offline
Gink-Link
01. Aug 2006, 11:49 #3

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

nezinu, man ir 320i, 85.g. (ar trumuliem) - un nevaru atrast es taas citas 6 skruuves ( pie reduktora var viegli atskruveet), bet kaa pie ritenja nezinu!!!
Offline
ww
01. Aug 2006, 11:56 #4

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:

Nav bijis trumuļnieks, bet domāju, noņemot trumuli, vajadzētu parādīties lielam uzgrieznim. to vajag dabūt vaļā, tad pusass izvelkas laukā.
Offline
Gink-Link
03. Aug 2006, 12:07 #5

Kopš: 02. Apr 2006

Ziņojumi: 11

Braucu ar:

PALDIES PAR PALIIDZIIBU!!!
Offline
ghost
03. Aug 2006, 12:12 #6

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem


2006-07-27 17:20, riddler rakstīja:

2006-07-27 16:27, security rakstīja:
Jauns topics

Domājams ja pats nemāki tad ir servisi kur to dara Un nav nemaz tik dārgi


nu bljin gruuti daraams tas ir palien zem mashiinas pie reduktora ir seshas skruuves vienai pusasij un seshas otrai, vajag tev shestjigrannjiku parauj valjaa vinjas un tad no ritenju puses ir veel 6 katrai pusasij kopaa 24 skruuves, parasti vinjas valjaa naak labi, bet biezhi ir probleema ka taas skruuvju galvas apraujas, bet ja vinjas ir normaalas probleemaam nevaidzeetu buut

Offline
RM1
03. Aug 2006, 12:53 #7

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Vajag seškanti uz 8mm, lai var astrūvēt pusasis no reduktora, vajag arī fleksi, jo tur parasti viss apraujās un skrūves jāgriež nost Tad vēl vajag autogēnu, lai var atskrūvēt uzgriezni, kurš ir pie rata/gulņa(30,32,34mm īsti neatceros). Cik esmu mēģinājis, tad ar fizisku spēku un 1,5metrīgi trubu nekas nav izdevies, vajag sildīt un pēc tam likt atpakaļ uz līmi. Vajag arī iegādāties jaunus sproestgredzenus, lai pēc tam to lielo uzgriezni varētu nokontrēt.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Puce
03. Aug 2006, 13:03 #8

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

lai atskrūvētu tos iekšējos seškanšus vispirms vajadzīgs labs instruments, rūpīgi jāiztīra seškanša sēža, lai kvalitatīvo instrumentu varētu iebāzt līdz galam sēžā, pimrs skrūvēšanas vajag padauzīt ar āmuru pa tām skrūvēm, lai skrūve "pamostās". un tad vēl vajag kaut kādu pararinājumu, ko uzbāzt uz seškanša atslēgas tādējādi pagarinot plecu.
savam e21 dabūju bez problēmām vaļā. Lai gan kule drusku iesvīda
vispār šis process ir jāveic divatā. Viens sēž bedrē ar visiem instrumentiem. otrs stumda mašīnu turpu šurpu, lai var piekļūt pie skrūvēm un arī pietur bremzes, tad kad tiek skrūvēta vaļā skrūve.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
sejejs
03. Aug 2006, 14:00 #9

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Tagad klausaties mani.
Lai to paveiktu, vajag iet un darīt un mazāk dirst!
Un topiku dzēst!
Offline
sejejs
03. Aug 2006, 14:04 #10

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

100 cilvēku MP toč būtu bez darba!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo