Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M5 E34 [uztureeshana utt.]

AutorsZiņojums
PATRIOTS
05. Jul 2006, 20:22 #1

Kopš: 20. Nov 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 638

Braucu ar: BMW X5 un e30 cabrio

ir doma iegadaties bmw m5 ar e34 virsbuvi,tapec gribu uzzinat vairak par 6o auto.piekare atskiras sim modelim no parasata e34 un ka ir ar detalu cenam daudz dargakas vai ne?ja kadam ir m5 padalieties pieredze.
Offline
SteelRat
05. Jul 2006, 20:23 #2

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163486

Braucu ar: E95

zzips, se7en, pulja, martini

-----------------
Offline
PERFS
05. Jul 2006, 20:44 #3

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 21/43

Labu M5 zem 5000EUR buus pagruuti atrast.
Offline
SteelRat
05. Jul 2006, 20:46 #4

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163486

Braucu ar: E95

ne labu. leetu

-----------------
Offline
PATRIOTS
05. Jul 2006, 20:54 #5

Kopš: 20. Nov 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 638

Braucu ar: BMW X5 un e30 cabrio

nu ja vari tad atsuti man uz pm vina numuru.es vel kadas 2 nedelas busu arzemes.velak saksu jau nopietni meklet.tapec jau ari saku intereseties.
Offline
edzulis
05. Jul 2006, 20:57 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Uzdod konkrētus jautājumus, tad saņemsi arī konkrētas atbildes!

Šitie jautājumi parastie - kā ar hadeni, motoru, biežākais šaizes nav nopietni
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 21:07 #7

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

oi bļā, kā es te varētu stāstīt un stāstīt...
Offline
PERFS
05. Jul 2006, 21:08 #8

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 21/43


2006-07-05 21:07, dzumandzi rakstīja:
oi bļā, kā es te varētu stāstīt un stāstīt...


Tu taapat cauraam dienaam gurkjojies, taaka raksti vien augshaa
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 21:09 #9

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

paga, apēdīšu siļķīti un izdzeršu iesākto aliņu. un tad..
Offline
SteelRat
05. Jul 2006, 21:09 #10

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163486

Braucu ar: E95

vo vo aiziet, vel se7ens var pateikt kauko

-----------------
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 21:10 #11

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


2006-07-05 21:09, SteelRat rakstīja:
vo vo aiziet, vel se7ens var pateikt kauko


domāju ka VĒL ko citu izņemot "kā verās" utt nevar. Viņam viss vēl priekšā.
Offline
PERFS
05. Jul 2006, 21:11 #12

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 21/43

Uzreiz sarunaajam, ka bez Offtopic un liekiem postiem. Par E39 M5 izveersaas sakariiga diskusija, uz kuru varees "paaradreseeet" lielu lielaako dalju no naakamajiem jautaajumiem par to auto, shii vareetu buut taada pati.
Offline
Cumpars
05. Jul 2006, 21:14 #13

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6970

Braucu ar: KK-555

Njā man arī īnteresētu šis topiks....kas mainijās 3,6 un 3,8 modeļiem vēl izņemot motoru...laikam bremzes ar savādākas bij no kaukāda tur gada ne kas vēl?

Kā izpaudās tā Nirburgring (vai kāviņutur) pakete? Džumandži ex M5 skaitijās tāda via viņš vienkārši bij neparasti pilns?
Offline
edzulis
05. Jul 2006, 21:23 #14

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

http://www.google.com/search?q=gribu+zinaat+visu+par+M5+[ This message was edited by: edzulis on 2006-07-05 21:23 ]
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 21:25 #15

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

karoče:

1. skaties no kā, un kur tu to auto pērc. protams tikai Vācijā. Vislabākais dienvidrietumos.

2. Ja esi turīgs cilvēks ( kāds droši vien arī esi, ja jau ņem tādu drapaku ) - ņem ar Nurburgring fahrwerk opciju, bet rēķinies ka amīts šodien maksā apmeram 1000 EUR. Ja tajā mašīnā nevēlies baigi ielikties uz babkām, ņem bez tās opcijas. Es personīgi nezinu nevienu (izņemot sevi) kam tā sistēma šeit LV reāli vēl darbojās. Tā ir adaptīvā piekare, kurai ir 2 režīmi (citāks mīkstāks). Tā darbojas vienā hidrauliskajā sistēmā ar automātiski regulējošos stūres pastiprinātāju. Ņem vērā, ka, ja kaukur būs kāda sūce sistēmā - būs dirsā visam. Sistēma vadās atkarībā no ceļa seguma, ātruma, centrbēdzes paātrinājuma, stūres stāvokļa. Regulē cietību, stūres pastiprinātāja cietību, sānsveri (!) līkumos.

3. Neskaties uz spoguļiem, spoileriem, pavarotņikiem u.c. huiņām. Skaties tikai uz noskrējienu. Ideāli būtu 1 hand, bet nezinu vai tas ir reāli. Prasi auto apkopes vēsturi.

4. Dzinējs - praktiski mūžīgs. Ir iespējams bliezt iekšā n-tos virzuļu remkomplektus. Nav nekādas gilzas, čuguna bloks. Var virpot. Jaucamā galva. Tai ir īpaši jāseko līdzi. Nedrīkst braukt ne1 km, ja ir aizdomas, ka var izpūst galvas blīvi, kas ir ļoti bieži sastopama huiņa uz šo dzinēju. Vārsti maksā aptuveni 100 Ls/gab. Ar vadīklām ir labāk. Var prisposobiķ no daudzām sērijas mašīnām. Nekādā gadījumā nedrīkst kautko sēdināt un tamlīdzīgi. Pēc BMW datiem - ja attālums no sadales vārpstas centra līdz kloķvārpstas centram samazinās par 0,6 mm, šādu agregātu darbināt nedrīkst. Ļoti izturīgas sadales vārpstas. Fantastiski.

5. Hadene - plaukti un bukses - BMW 540.

6. Bremzes - mežonīgs efekts ir no pareizi iefrēzētām fāzēm diskā. Bet tikai pareizi. Klučus rij nemērā, bet stājās ideāli. Ar original - kā vienmēr - nestājās.

7. 3,6 vs 3,8 vs 3,8 EVO

3,6 - 315 zs. Daudz gausāks un miegains pie maziem apgriezieniem. Bet citādi tehnoloģija gandrīz vienāda izņemot Vanosu.

3,8 - 340 zs. + nāk kā opcija iespējama - Nurburgring fahrwerk.

3,8 EVO - 6 parnesumu kārba, kas dod reālu efektu. Jaunas, lielākas un daudz neizturīgākas bremzes (suporti, diski, kluči). Maksā ļoti dārgi. Pēc sastāva ir līdzīgs sakausējums kā uz E39 M5 (divkomponentu), tapēc arī tik uzmanīgi tās jālieto. Tendence vērpties diskam. Jēga no tām bremzēm maza. [ This message was edited by: dzumandzi on 2006-07-05 21:29 ]
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 21:31 #16

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

no ritošās daļas gandrīz nekas vairāk.
Offline
PERFS
05. Jul 2006, 22:02 #17

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13611

Braucu ar: 21/43

Neaizmirsti par transmisiju, sajuugu, ko Tu man staastiiji. Tiesa, ir ljoti liela atshkjiriiba, vai aizbrauc pie diilera un pasuuta jaunu EM PIECI kaarbu, vai arii apskataas saliidzina kodu attieciigi (c) Jagr.
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 22:09 #18

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

nu jā, tur to ātrumkārbu un sajūgu varēja pielagot no BMW 535. tas gan tiesa.
Offline
Tune-L
05. Jul 2006, 22:13 #19

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20259

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Shaadi pielaagojot, tas joprojaam paliek M5 ?
Vai taa kaarba tieshaam tik identiska arii zarnaas ?


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Schutzstaffel
05. Jul 2006, 22:15 #20

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

nu nē nē, der korpuss un šlices. Tas nozīmē, ka būs kāds, kas noteikti to izdarīs tas vienkārši ir iespējams. Tapēc jau rekomendēju auto pirkt Vācijā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo