Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: E30 M10 lufte kārbā vai reduktorā...

AutorsZiņojums
Modrs
05. Jun 2006, 19:35 #1

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Respektīvi - uz ava veida retaurāciju biju noņēmis E30 reduktoru - ar rokām kustinot flančus tipo nemanu luftes utt, arī kārba itkā ok, bet kaut kāds gultnis tur ir kaput.
vai tiešām M10 nemotors spēj novest līdz gaudošanai kārbu un/vai reduktoru

ja kads pārdod reduktoru un kārbu, kā arī citas detaļas no E30 316/318, dodiet ziņu [ This message was edited by: Modricimus on 2007-11-05 14:04 ]
Offline
bum_bumz
05. Jun 2006, 20:03 #2

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6421

Braucu ar: E34

Ir viegli gaudojošs bet stāv uz mašīnas.
Nopirku tādu, vairāk kā 100K esmu nobraucis.
Kautkā par to nesatraucos.
Offline
Modrs
05. Jun 2006, 20:28 #3

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1
Offline
Mikuzz
05. Jun 2006, 20:34 #4

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41343

Braucu ar: Transporta līdzekli


2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1


Aha un 3.91 ariidzen!
Offline
bmwaddict
05. Jun 2006, 20:40 #5

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1

a par ko ir izbriins?
un lufti biezhi vien ar roku noteikt nevar, vajag normaalu slodziiti uzlikt lai reaali atklaatu lufti. neenu biezhi vien nemaz nevajag
bet nocheko pusasis, mosh taas pie vainas..

P.S.
ja galu galaa mainiisi diferi tad es to beigto no tevis atpeerku.
Offline
Modrs
05. Jun 2006, 20:48 #6

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ir reāli iegādāties vēl labu reduktoru??

vnk es te pamīšus ar visādām mašīnām vizinos, un secināju, ka tā lufte ir psc
visas aizmugures bukses nomainītas....
P.S. reduktors pie zemiem ātrumiem gaudo...
Offline
Modrs
05. Jun 2006, 20:51 #7

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ir ienākusies infa par reduktoriem, kuri ir uz andeli!
interesē, kā var noteikt - ir ok, vai nav tas reduktors - tobiš neuzliekot uz auto.
Offline
bmwaddict
05. Jun 2006, 22:12 #8

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-06-05 20:51, Modricimus rakstīja:
ir ienākusies infa par reduktoriem, kuri ir uz andeli!
interesē, kā var noteikt - ir ok, vai nav tas reduktors - tobiš neuzliekot uz auto.

tas ir baigais guessworks, var noteikt tikai vai nav galiigs meesls, bet to vai gaudos vai nee var noteikt tikai uzliekot un pabraucot.
Offline
yanjux
05. Jun 2006, 22:22 #9

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4869

Braucu ar: mīkstu jumtu

jau kaadu laiku apakalj teicu ka ir visas detalas no E30 87.gada...

vajadzeetu dereet...
Offline
Modrs
05. Jun 2006, 22:30 #10

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

es jau te tiem, kam ir E30 detaļas, PM saspamoju

[ This message was edited by: Modricimus on 2007-11-05 14:06 ]
Offline
Agritis
05. Jun 2006, 23:13 #11

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2086

Braucu ar: Astra ST

Nupat aplasīju vienu 518i ar M10 motoru, imho motoram uz kārbai vajadzētu būt = e30. Ja interesē, PM, iedošu koordinates
Offline
Modrs
06. Jun 2006, 08:50 #12

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis
Offline
ELL
06. Jun 2006, 10:29 #13

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1365

Braucu ar: VW T3


2006-06-06 08:50, Modricimus rakstīja:
Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis


Ja intresee. ir viens,nagaudoja, staacveeja virsuu 325 !
Offline
bmwaddict
06. Jun 2006, 11:13 #14

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2006-06-06 10:29, ELL rakstīja:

2006-06-06 08:50, Modricimus rakstīja:
Tāks, vai esošajam reduktoram lufti nevar kaut kā samazināt?? tb ar tām šaibām zem flanšiem, kur nāk ārā pusasis


Ja intresee. ir viens,nagaudoja, staacveeja virsuu 325 !


tur jau vairs nebuus 3.64
Offline
Modrs
06. Jun 2006, 12:21 #15

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tas gan
Offline
ZigS
06. Jun 2006, 12:23 #16

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

man vareetu buut ka ir arii 3.46 = veel ekonomiskaaks!

starpiibu pateerinjaa juut, jo pats pirms tam ar taadu braucu un tagad ir 3.64
Offline
Permalat
06. Jun 2006, 16:10 #17

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Itka ir reduktors - 35Ls, no M10 316-318
Offline
Modrs
06. Jun 2006, 21:26 #18

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


2006-06-05 20:40, bmwaddict rakstīja:

2006-06-05 20:28, Modricimus rakstīja:
tiešām M10 1.8k motoram reduktora pārnesumu attiecība ir 3.64:1

a par ko ir izbriins?
un lufti biezhi vien ar roku noteikt nevar, vajag normaalu slodziiti uzlikt lai reaali atklaatu lufti. neenu biezhi vien nemaz nevajag
bet nocheko pusasis, mosh taas pie vainas..

P.S.
ja galu galaa mainiisi diferi tad es to beigto no tevis atpeerku.


respektīvi, nupat iepirku reduktoru no 95 gada compact 318is, pārnesumu cipars nezināms vēl. rīt nomazgāšu, centīšos aizvest uz smilšu strūklu (A/S Jauda) un likt virsū.
tad atliek vien cerēt, ka lufte ja arī būs, tad būs mazāka, bet kas būs pie 100 km/h - līdzšinējo 2500 rpm vietā
vai nu 3000rpm, vai arī kā dīzelim 2000
Offline
Modrs
06. Jun 2006, 21:29 #19

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja viss būs oki, veco likšu uz andeli. Tas ir atpiderasīts kārtīgi, nokrāsots ar epoxīda gruntīm un krāsu. arī bukse ir nomainīta jauna pagājušā gada augustā

cena... jāskatās
Offline
Modrs
11. Jun 2006, 23:10 #20

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10312

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

karoče - redukktors no 318 is 95 gada nav 1:1 ar 316 M10 85. gada
1) flanči savādāki;
2) pārnesumu attiecība
a) 316 ir 3.64:1 (40:11 zobi)
b) 318is ir 3.46:1 (38:11 zobi)
būtībā jau jāpaeksperimentē, kā atsauksies uz degvielas patēriņu

jautājums ir tāds - tā kā jaunā reduktora flanči ir īsāki - kopējā starpība kopā ar reduktoru ir 28cm - 26.5cm = 15 mm
pusasu( tikai stieņa) garumi ir 486mm un diametrs 26mm.
vai nevar pusasis apraut, ja tagad flanči ir īsāki
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo