Online

Pašreiz BMWPower skatas 121 viesi un 9 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E23 (1976-1987)

Tēma: 7er E23

AutorsZiņojums
e28addicted
22. Apr 2009, 16:50 #141

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1569

Braucu ar:


22 Apr 2009, 16:35:45 Amaru rakstīja:

22 Apr 2009, 16:33:24 e28addicted rakstīja:

22 Apr 2009, 16:31:43 Amaru rakstīja:
jā, bet tādiem cena jau kosmoss?
Es pirms 2 mēnešiem pa 110 ls nopirku
pērku pa 150
pašam patīk
Offline
PowerBMW
22. Apr 2009, 17:00 #142

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5556

Braucu ar:


22 Apr 2009, 16:50:34 e28addicted rakstīja:

22 Apr 2009, 16:35:45 Amaru rakstīja:

22 Apr 2009, 16:33:24 e28addicted rakstīja:

22 Apr 2009, 16:31:43 Amaru rakstīja:
jā, bet tādiem cena jau kosmoss?
Es pirms 2 mēnešiem pa 110 ls nopirku
pērku pa 150
pašam patīk

ar ko tagad parvietojies?
Offline
e28addicted
22. Apr 2009, 17:10 #143

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1569

Braucu ar:

ar kājām tiesību vēl nav decembrī tik paliks 18
Offline
majmuni
24. Apr 2009, 12:40 #144

Kopš: 24. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 552

Braucu ar:


22 Apr 2009, 14:51:02 majmuni rakstīja:
ir salons no e23 pilnigi elektro,bet stavoklis pilnigi DIRSAAAAA!!!!!!! Bidas: aug$a-leja,turpu-$urpu,elkonnbalsti,apsilde, galvas balsti ari elektro,var $o vissu regulet no aizmugures,vadi ari ir ,bet apgraiziti...
http://foto.inbox.lv/vana18/06-03-2009

Salons izskatas $ausmigi...!!!!!! ,bet viss $anse
Offline
Usins
24. Jul 2009, 01:11 #145

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3437

Braucu ar: w163 3.2; w639 4x4; 2.5 tdi v6 fwd

pieejamas 4 durvis no e23 der gan vecajam gan jaunajam ir stikli, rokruri, apšuvumi, spogulis viens laikam, (hromētais no vecā varianta)
durvis baigi labās, nav izpuvušas apakšas. sāli nav redzējušas pēdējos 8 gadus , jo stāvēja pieslietas šķūnī

kapots no vecā varianta

nāsis, ar visu dzelzs purnu

pagriezieni oranžie

stūres reika, laikam viena stoika arī.

kad vēl kas atradīsies precizēšu.

pm, peteris.usins@inbox.lv 29144122

[ Šo ziņu laboja P3, 24 Jul 2009, 01:12:40 ]

Offline
Belluuns
15. Aug 2009, 11:44 #146

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

blokaitis naaca e23shajiem??
Offline
jurxx
15. Aug 2009, 11:47 #147

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


15 Aug 2009, 11:44:17 Belluuns rakstīja:
blokaitis naaca e23shajiem??

cik zinu jaa Man liekas ka no 6er arii der
Offline
Belluuns
15. Aug 2009, 11:52 #148

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

un kaa dabuut? vieglaak gan jau nevainiigu mauku atrast
Offline
jurxx
15. Aug 2009, 11:56 #149

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


15 Aug 2009, 11:52:43 Belluuns rakstīja:
un kaa dabuut? vieglaak gan jau nevainiigu mauku atrast
Nez skaties kads tas reduktors vinjam ir mos der no citiem modeljiem.. un mos var sakjimikjot - jo bmw ir ta marka kas kadreiz piekares un motorus exploteja peeciespejas ilgaak.. ieej relom un izpeeti cho po chom salidzini pec numuriem...
PS: vareetu pat buut ka no e28 arii der, jo piem bremzu diski kalotkas un suporti ir vienadi no ka secinu ka tur viss ir aptuveni taads pats.. ja der no E28 tad attiecigi ari no e30
Offline
JV
15. Aug 2009, 11:59 #150

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

E23 der arī vidējais reduktors no e28, tik pusasis nostājās nedaudz lenķī jo vidējais reduktors īsāks sanāk.


-----------------
www.trackday.lv

Offline
Belluuns
15. Aug 2009, 12:05 #151

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

JV es pareizi sapratu, ka Tu mitinies Jelgavaa?
Offline
JV
15. Aug 2009, 12:07 #152

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


15 Aug 2009, 12:05:00 Belluuns rakstīja:
JV es pareizi sapratu, ka Tu mitinies Jelgavaa?

Nē, ar Jelgavu man maz sakara, varbūt reizi mēnesī cauri izbraucu

Rīgā var mani sastapt

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Belluuns
15. Aug 2009, 12:20 #153

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

sapisos, man joprojaam staav uz to salonu taveejo, protams ja neesi paardevis
Offline
JV
15. Aug 2009, 12:35 #154

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

salons vēl ir

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Belluuns
30. Aug 2009, 11:13 #155

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

kaadam nemeetaajas e23shaa prieksheejie pavaroti normaalaa staavoklii, veelams ar visiem reflektoriem
Offline
e28addicted
30. Aug 2009, 11:26 #156

Kopš: 19. Nov 2008

Ziņojumi: 1569

Braucu ar:


30 Aug 2009, 11:13:40 Belluuns rakstīja:
kaadam nemeetaajas e23shaa prieksheejie pavaroti normaalaa staavoklii, veelams ar visiem reflektoriem
PM majmuni
Offline
JV
30. Aug 2009, 15:18 #157

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

Vajag e23 reduktora vāku!!!

-----------------
www.trackday.lv

Offline
Belluuns
15. Jan 2010, 22:15 #158

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 8198

Braucu ar: quattro

rekur eedeliigais m30

The Test
We pitted an E23 1983 735i against its equivalent, the E65 2002 735i. We compared on two grounds, fuel efficiency in the country, namely highway-like continuous driving (at a constant speed) and fuel economy in the city (constantly stopping and starting, turning, accelerating and decelerating).

The Results
On the first graph, we measured fuel consumption in conditions of continuous driving much like those encountered while assailing rural-type distances. The older 735i (E23) drank 8.5 litres for every 100km, while the newer 2002 edition 735i consumed just less, burning up 8.2 litres for every 100km.


In the city, the E23 won a decisive victory, while lugging around no doubt a heavier body with an older engine, it still pulled up on top for efficiency. The 20-year-old 735i required 14 litres for 100km of urban driving, while it's E65 counterpart drank a litre more, at 15 for the century kilometre mark.

The Conclusion
It would not be prudent to claim the older vehicle more fuel efficient than the latest BMW 735i. The E65 while outfitted with no doubt a lighter, more weight efficient body is also the recipient of a larger engine with higher fuel requirements than that of the 1983 735i. The 2002 E65 735i's V8 engine- obviously with eight cylinders is a heavier, more fuel consuming beast than the M30 in-line six which propels the E23 challenger.

silka
Offline
wheelie
09. Feb 2010, 16:21 #159

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6505

Braucu ar: 1.2

netīšām uzgāju uz vaacu E23 lapu, varbut kadam noderees http://www.nowakshinterhof.de/index.html


-----------------
8)
Offline
Redline
10. Feb 2010, 10:13 #160

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2976

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.



Vispār sexy....
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips