Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Turbiina prieksh BMW

AutorsZiņojums
M3
04. Jan 2004, 15:44 #41

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

laikam tikai netaa var pasuutiit. tieshaam neizprotu peec kaadiem fizikas likumiem vinsh tos zirgus un griezi reekjina!!!
Offline
Kasiic
04. Jan 2004, 15:56 #42

Kopš: 13. Oct 2002

Ziņojumi: 5134

Braucu ar:

runaa, MOnk, vienskaitlii, man viss ir skaidrs

-----------------
Reklāmas Ražošana !PM!

@M47Loud

DAC'X ROCKS!!! (c) DK
Offline
RM1
04. Jan 2004, 16:02 #43

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64879

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Fizika????

[ This message was edited by: RM1 on 2004-01-04 16:02 ]

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Puce
04. Jan 2004, 17:12 #44

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Šodien ar uztaisīju pāris braucienu. Segums bikinj taads mitrāks un līdz ar to rezultāti uz pussekundi sliktāki. Bet par tiem Ņūtonmetriem runājot, laikam pac aparāts kaut kā nepareizi tos rāda vai pārrēķina. Laikam par šo kļūdu ir minēts arī ražotāja saitā un tiks izlabots ar nākamo Firmwares updati. Programma ar kuru var datus apskatīties uz PC rāda pareizi. Šeit rāda ~280Nm. pie 3,8K rpm.
Domāju, ka šis aparāts ir tāds reālāks HP un citu parametru rādītājs, jo mērot uz stenda var nomērīt dotumus nereālos laika apstākļos... Kā jau manuālī tika minēts pat tādas lietas kā spoguļi, logu tīrītāji, antenas ietekmē rezultātus, jo tiek samazināta gaisa pretestība..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
M3
04. Jan 2004, 18:14 #45

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

nu gaisa pretestiibai ir LJOTI liela noziime.
Offline
M3
04. Jan 2004, 18:18 #46

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO


2004-01-04 17:12, Puce rakstīja:
.... jo tiek samazināta gaisa pretestība..


tieshi otraadi, gaisa pretestiiba palielinaas, jo ir vairaak objekti aiz kaa bremzeet mashiinu!
Offline
foobar
04. Jan 2004, 18:30 #47

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

RPM:

Engine RPMs are sensed directly from the cigarette lighter voltage. No installation required at all with this true plug and play feature. The unique RPM feature is used for anything from realtime torque measurements to shiftlights.

hehehe - laikam meera sprieguma svaarstiibas ;]] - tipa, jo aatraak griezh gjeneraatoru, jo lielaaks spriegums, jo lielaaki uzraadaamie RPMi ;]]]]

tie Gtech "reaalie zirgspeeki" ir no ljoti daudzkaa atkariigi (piemeeram veeja virziena un akselatora pedaalja staavoklja ;]) pats beediigaakais vinjam ir tas, ka tie RPMi tiek tik kreisi meeriiti...

Offline
foobar
04. Jan 2004, 18:34 #48

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

tipa saseedini 4 meitenes mashiinaa uzbrauc kaadaa staavaakaa kalnaa un spied gridaa - HP buus kaa ferrari ;]]]
Offline
M3
04. Jan 2004, 18:36 #49

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO

nu bet paatrinaajumu vinsh meera diezgan preciizi, taa vismaz vajadzeetu buut.
Offline
-INC-
04. Jan 2004, 18:42 #50

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Tikai nevajag, tie apgriezieni ir nomeeriiti loti preciizi principaa tiek meeriitas generatora razotaas straavas izmainas kas rodaas no klokvaarpstas nevienmeeriigaas grieshanaas (katra cilindra darba taktii taa tiek pagriezta straujaak). Tipa taa. Sho pashu principu izmanto arii TA meerot diizelju atgaazes.
Offline
PERFS
04. Jan 2004, 18:44 #51

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13607

Braucu ar: 21/43


2003-12-24 18:54, M3 rakstīja:
M20 ir ar siksnu diapazonaa no 2.0 l - 2.7 l [jeb 2,5e] naak no 83.g [laikam] liidz 90. g.
sastopami ieksh
E28 - 520, 525e, 524td/d
E30 - 320, 323, 325, 325 e, 324d
E34 - 520, 525, 524td/d
ieksh E34 peec 90. gada vairs nav sastopami.


Ak taa? Kopsh kura laika tas diizelis M20?

Taa diizelja kods ir M21D24.
Offline
foobar
04. Jan 2004, 18:56 #52

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

ha! ;]
protams var meeriit arii straavu (straavas pieaugumu, kas rodas sakaraa ar sprieguma izmainjaam (i=u/r), ja pienjemam, ka r nemainaas ;]), es gan meeriitu spriegumu ;]
bet taa metode ir ljoti nepreciiza, jo auto ir visaadas stabilizeejoshas kjeedes (visprimitiivaakaa, ko visi laikam zin ir tas lielais mega makanais kondensaators, kuru liek tad, kad uzstaada jaudiigu pastiprinaataaju auto) un akumulaators... nedomaaju, ka sprieguma izmainjas ir tieshi proporcionaalas dzineeja apgriezienu izmainjaam - piekam vienam auto taas izmainjas ir tieshaak un citam mazaak tieshi proporcionalas attieciibaa pret sprieguma izmainjaam. piekam iesleedzot logu tiiriitaajus (piemeers, ka pretastiiba kjeedee var mainiities ;]) tavi virtuaalie rpmi saaks leekaat ;]
Offline
-INC-
04. Jan 2004, 19:15 #53

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Nu protams ja grib loti preciizu tad jau labaakais ir induktiivais vai holla deveejs pie spararata, tachu ja grib kaut ko tipa "plug & play" tad shitais ir pietiekoshi labs.
Offline
Puce
04. Jan 2004, 19:56 #54

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Jūs te strīdaties par tiem RPM. Pastāsīši kā tas notiek patiesībā un kāpēc varētu tomēr uzticēties šai ierīcei. Tātad, pirms to aparātu var vispār lietot to vajag nokalibrēt. 1. iestāsta tam aparātam "debess puses" un pāris kustības un otra operācija ir pateikt kā "izklausās" tādi vai šādi apgriezieni. Tobiš, aparāts prasa lai patur apgriezienus 4K rpm un tad nospied ok pogu. un tad vēl vienu reizi to pašu izdara uz mazākiem apgriezieniem. Un nu vot tas aparāts zin kā "izklausās" šādi vai tādi apgriezieni.



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
M3
04. Jan 2004, 20:48 #55

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO


2004-01-04 18:44, Prfctyon rakstīja:

2003-12-24 18:54, M3 rakstīja:
M20 ir ar siksnu diapazonaa no 2.0 l - 2.7 l [jeb 2,5e] naak no 83.g [laikam] liidz 90. g.
sastopami ieksh
E28 - 520, 525e, 524td/d
E30 - 320, 323, 325, 325 e, 324d
E34 - 520, 525, 524td/d
ieksh E34 peec 90. gada vairs nav sastopami.


Ak taa? Kopsh kura laika tas diizelis M20?

Taa diizelja kods ir M21D24.




jaa jaa, ir jau jau ir
Offline
GS
05. Jan 2004, 01:19 #56

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Un kaa tad sitas aparats var izmerit precizi ja katrai markai ir savadaki vadi un ari pretestiba katram materialam savadaka kluda varetu but apm +-10
A veciem autiniem ar sito aparatu var pat netuvoties visi stravas zudumi veci kontakti utt..........[ This message was edited by: GS on 2004-01-05 01:21 ]

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Tigers
05. Jan 2004, 02:01 #57

Kopš: 29. Nov 2002

Ziņojumi: 477

Braucu ar: ///M3, X3 sd, 330xi M-tech II

Apgriezienus vispirms ir jākalibrē pēc tahometra. Bet rāda samērā normāli arī tad, kad nokalibrēts uz vienu mašīnu un ielkts uzreiz citā (ar tādu pašu cilindru skaitu).
Offline
foobar
05. Jan 2004, 07:46 #58

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6001

Braucu ar: M57TU2D30

monk,
protams, ka straadaa sevishkji jau peec kalibreeshanas (jaakalibree buutu peectam, kad ir izmainiits muuzikas skaljums, piemeeram, vai arii iesleegti miglenieki utt)...
runa ir par to, ka tas nav tas labaakais veids kaa to dariit kautvai topashu stabilizeejosho kjeezhu deelj. kapeec? tapeec ka iespeejamaa kljuuda shitaadai sisteemai ir lielaaka nekaa iespeejamaa izmainja (teiksim no koniskaa filtra uzstaadiishanas), kuru tu veelies nomeeriit...
Offline
Puce
05. Jan 2004, 09:38 #59

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

foobar:
Tā ierīce nav paredzēta ikdienišķai lietošanai. Jaudu nemēra ieslēdzot muzonu uz pilnu klapi un midžinot ar tālajiem uguņiem, lai tantuki pavācas malā vai lai čiksas pievērš tev uzmanību..
Bija kaut kur tur ar rakstīts, ka jāatrod ir maksimāli taisns un līdzens ceļa gabals, jāizdara mērījumi abos virzienos un vidējais varētu būt precīzākais mērījums + vēl laikam kaut kas bija minēts, ka stiprā vējā ar nevajadzētu mērīt..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
ShrankY
05. Jan 2004, 09:38 #60

Kopš: 06. Jun 2003

Ziņojumi: 736

Braucu ar:

Laimiigu jauno gadu...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo