Online

Pašreiz BMWPower skatas 14 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: MB Vito vai VW Caravella

AutorsZiņojums
plakanais
26. Jan 2006, 11:38 #21

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25796

Braucu ar: Individual

Viennoziimiigi Caravella vai Multivan. Komfortabls, izturiigs, saliidzinoshi leets uztureeshanaa. Vieniigi, ja jaanjem nulliiti aizdomaatos starp Viano un Multivanu, Mersis par to pashu naudu sanaak ar jaudiigaaku motoru, kozhu un pakaljpiedzinju atshkjiriibaa no vecaa modelja.

Kaadreiz Multivans gjimenee bija, baigi miilsh autinsh, tikai labaako varu teikt. Galvenais nenjemt ar 2,4 bezturbo diizeli, diezgan slimiigs motors un neiet ar ne suuda, pats interesantaakais, ka 1,9 diizelis pat labaak velk

Runaajot par Vito... Arii ir sanaacis pabraukt, man ar saviem 2m diezgan pagruuti tur, seedeeshana tizla, grab gan taas plastmasas CDI kaa jau CDI, iet pietiekoshi jestri, iipashnieks vieniigais par ko suudzeejaas - prieksheejaa hadene, regulaari sanaak remonteet un diezgan lielu $$$ prasa

Offline
Sandis_UR
26. Jan 2006, 12:09 #22

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: BITURBO

Cik esmu dzirdejis (no serijas tante teica) , tad VITO CDI motoriem diezgan regulaari izdeg virzulji. Taa runa gan RTP gan arii citi pazinjas.
PAr WV runajot, 2,4 diizelis ir leets, vienkarsh uzticams un ari pietiekoshi jaudigs motors ja nevaig nekur skriet, 1.9 gan ir meesls, mazs resurs, biezak pliist uttt.

Vispar iesaku panjemt BUHANKU, daljas tirgo spainiem, apkope leeta, sakraut kaut 3 tonnas ieksa var, katrs mehanikjis maces sataisit, tik bendzinu ed nedaudz vairak un avarijas gadijuma vaditajam ir 20 cm liidz naavei.
Offline
plakanais
26. Jan 2006, 12:26 #23

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25796

Braucu ar: Individual

Tu vispirms uzprasi RTP ko vinji baakaa lej un kaadi vasiiliji vinju mashiinas apkalpo Sprinteram tas pats CDI staav iekshaa, garazhaa 2 mashiinas staav ar 500.000 uz odometra un iet bez probleemaam. Motoraa neviens iekshaa nav liidis. Par shito vairaak -INC- te vareetu uzrakstiit
Offline
sandoza
26. Jan 2006, 14:18 #24

Kopš: 13. Nov 2004

Ziņojumi: 98

Braucu ar: carbon

nu pateiksu vienu ka pats braucu vairak ka 3 gadus ar darba MB V220 CDI Avantgard.
plusi-1.komforts(adas, klimats,music standart,viegli transformejams salons,galdins, leduskapis,elektro pakete u.t.t.)
2. vadamiba (uz cela turas ideali ja ir protams kartiba hadene,piekare)
3.motors (ja regulari maini ellas, elementari seko lidz, jaremonte nav gandriz vispar,protams ir iznemumi,strada ka bitite)
4. jauda( nus 2,2 CDI ieliek vienos vartos 2,8 benzina V280 un visai Voyadzeru plejadei, pie tam regulari velku piekabes ar autiniem, cel no 90 lidz 130,140 ideali)
5. dizains(lai nu ka palieku pie sava ka tomer VW ir kolhoza agronoma vai direktora autins, pie tam lai nu piedod visi Viano ipasnieki bet MB ir uztaisijusi patizlu francu businu ar pakalas piedzinu)

minusi- 1.dargs(ta ir ,bet nu negribu piekrist ka taisa tikai domeniksa un viss, ir daudz variantu un cenas ari salidzinosi pienemamas, galvenais nevajag autinu nolaist lidz bezsamanai un tad reanimet-tad protams bus dargi)
2.izturiba(jaatzist ka zaude kolhoza busam VW,pa so laiku esu samianijis granatas pusass,bukses, amisus gan KONI uzliku pats,aizmugurejos balonus izmetu-uzliku atsperes (200 LVL), jo saka glukot elektronika no mitruma kondensata)
3. Salona grabesana(nu seit lieku vienadibas zimi ar jebkuru un grab visiem, ta ka lai man nestasta ka MB pizdec, variants vienkars-janopako un galvassapju nebus)
4.konstruktoram varetu iedot biete pa to ka akumulatoru ielicis zem vaditaja sedekla, lai to iznemtu vai uladetu ir janem nost benkis ar visam sliedem
5. gluki-ka jau jebkuram kurs piepichkats ar elektroniku ir jarekinas ka bus problemas, dazreiz pat elementaras, vienkarsi netur musu celus-bedres, brugis,protams ari tehnologiski kasjaki..
nu nezinu, iekapu VW uzreiz gribejas uzvilkt gumijas zabakus un kiteliti lai brauktu bietes......
Offline
IVO_
26. Jan 2006, 14:33 #25

Kopš: 29. Oct 2004

Ziņojumi: 232

Braucu ar:

V-klasei nav Avantgarde ir Ambiente! Izravēt balonus nav prāta darbs, jo tas ietekmē vadāmību un arī lukturu regulēšana notiek pamatojoties uz augstuma datčiku, kas ir pneimopiekarei! Ravēt ārā balonus ir pirmais, ko iesaka, ja vēršas pie Krieviem servisā Gramzdas ielā 1. Latvieši Autoline to visu saremontē ) Tas tomēr ir navarots, kaut arī dažreiz gļukains. Par Ls 200 var arī tur visu saremontēt.
Offline
sandoza
27. Jan 2006, 11:30 #26

Kopš: 13. Nov 2004

Ziņojumi: 98

Braucu ar: carbon

Sorre, par Ambiente ,
bet nu par tiem baloniem nu nezinu, ko tur taisit ja gluki ir ari ik pec paris menesiem,sistema piemeram ir kondensats, kuru izdzit var silta laika, kad rudens , ziema , p...c ,un uzliekot kartigu amiti masina stav uz cela to nu neput, protams ja liksi pa 16 lasiem piemeram Kemi,tad var gadities visadi,
un par tiem augstumiem lukturu ,reguleju uz stenda ar piekabinatu piekabi viss ok, ta ka problemu neredzu,
..a par krievu kantori tu domalaikam pardaugava pie zolitudes, es tur neapkalpojos
Offline
ozo
17. Apr 2017, 09:45 #27

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18095

Braucu ar: Braucu ar

Cik maksā 14" gada Caravelle?
Tas pats modelis tikai 11" gada maksā 11k, turpretī 15" gada jau 20k.
200k nobraucis, labi nopakots. Nav ne jausmas cik būtu adekvāti dot par tādu.
Offline
AV89
17. Apr 2017, 13:37 #28

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar: servisa maiņas auto

Ir kāds, kas brauc ar t4 2.5 benzīnu? Ir 99gada caravelle, un apnika jau tā zāģēšana pa trasi, līdz 100 vēl ciešami, bet nu tad apgriezieni aug ātrāk par ātrumu spidometrā. Skatos ss ir varianti, ka 5 robu uzliek garāku, citi kārbas maina, liek no dīzeļa, bet nu personīgi nevienu nepazīstu. Ja kāds ir kko pārveidojis dalieties pieredzē, kā mainas patēriņi u.tt.
Offline
6500
31. Jul 2020, 21:55 #29

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15654

Braucu ar:

Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Lafter
31. Jul 2020, 22:05 #30

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22551

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.


31 Jul 2020, 21:55:41 @6500 rakstīja:
Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...
pa 100+ k...
ja sak smirdet pec diesel- parspradzis augstspiediena sūknis.
Pa visu laiku. Nomainita turbina pa garantiju. Jauns sūknis. Pa lielam bullet prof aparats. 4 motion strada, nav bijusas problemas.
Pec turbinas un sūkņa, sogad piekarei 1x piekērās. Gultnus abus priekšā, ķegas divas un bremzes ar diskiem nomainīja.
Es vinu nežēloju

-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
vadjiksBMW
31. Jul 2020, 22:06 #31

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 1514

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 31 Jul 2020, 22:10:47 ]

Offline
Lafter
31. Jul 2020, 23:01 #32

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 22551

Braucu ar: Pusmīksto pa Tavu ausi.


31 Jul 2020, 22:06:52 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.
pirku valsts iestades ex auto. No dilera ar garantiju. Vienk uz mainu gajis bija. Ja boperc nopistu sudu, nevajag vainot modeli, vai marku. Tam nav ar to sakara
Kad beidzot aizies cilvēkiem, šī vienkāršā patiesiba. Grib pa leto, bet labu- tas nav savienojamas lietas jau startā.
Nav plisusi neviena trose, nav izpuvis. Pa 4 gadiem
Turbīna pa garantiju
Suknis
Bremzu diski kluci
5 ķegas.
Viss.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 31 Jul 2020, 23:03:04 ]



-----------------
Лох не мамонт, лох не вымрет!
Offline
vadjiksBMW
31. Jul 2020, 23:20 #33

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 1514

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


31 Jul 2020, 23:01:31 @Lafter rakstīja:

31 Jul 2020, 22:06:52 @vadjiksBMW rakstīja:
Tas ir laikam variants, kam TDI burti visi ir sarkani?
Puve, hadene, plīstošas durvju troses un tādi sūdi būtu sīkums.
Kad gadus 6-8 atpakaļ tāds bija darbā, tad iemetās plaisas blokā, tad plaisas galvā (tas kā sapratu ir izplatīti, jo džeki, kad vedu galvu uz pārbaudi atpazina uzreiz kas tas ir ), sprauslas no sūdīgas degvielas aizgāja pa pieskari, tad automāts nojuka.
Pieļauju, ka nopērkot jēdzīgāk koptu būtu mazāk problēmu, lai gan hz, cik pazīstamiem bijusi saskare nav pats labākais auto.
Braukšanas ziņā patika, gāja labi priekš busa.
pirku valsts iestades ex auto. No dilera ar garantiju. Vienk uz mainu gajis bija. Ja boperc nopistu sudu, nevajag vainot modeli, vai marku. Tam nav ar to sakara
Kad beidzot aizies cilvēkiem, šī vienkāršā patiesiba. Grib pa leto, bet labu- tas nav savienojamas lietas jau startā.
Nav plisusi neviena trose, nav izpuvis. Pa 4 gadiem
Turbīna pa garantiju
Suknis
Bremzu diski kluci
5 ķegas.
Viss.


Var nopirkt, gan lēti un labi, gan arī dārgi un sūdu, tāpat kā raksturīgās problēmas arī ir katram auto, tas viss ir huiņa.
Konkrētais bija jau startā ar 300k ar kko tāfelē, par vēsturi es nezināju neko viņam, braukts tika daudz n reizes visu Eiropu un rašku līdz Maskavai bija dzinuši, kad vajadzēja laboja, bet galīgi neteiktu, ka maz problēmu būtu bijis ar viņu, Vivaro/Primastar, kas bijuši šķita labāki uzticamības ziņā, pietiek visādu sīku sūdu, bet nekādi pārāk nopietni remonti nav bijuši vajadzīgi. Vienam no 3 arī sprauslas nācās mainīt, pēc krievu dirseļa
Offline
Usirogeri
01. Aug 2020, 07:54 #34

Kopš: 25. Jun 2016

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e-91

Pazīstu daudzus,tepat Ulbrokā BMW šrota saimnieks arī,kuri teikuši,ka nožēlo to dienu,kad no T4 pārsēdušies uz T5.Motori neizturīgi-visu laiku kautkādas problēmas.
Vienam kolēģim arī ir tāds.Motors grab,tur esot kautkādi zobrati,ķēdes vai zobsiksnas vietā ,neviens nevarot sataisīt vai arī prasot 3k par remontu...
Offline
Redline
01. Aug 2020, 09:23 #35

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2972

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.


31 Jul 2020, 21:55:41 @6500 rakstīja:
Biedri ko labu, sliktu varat pateikt pa VW caravellu T5 2,5 TDI 174zs... nobraukums ap 300k... mekleju jaunu darba zirgu...kam ipasi butu japievers uzmanibu,iznemot rusu...

Pašam ir Muļtjiks ar 2.5TDi un 174zs. Iet labi, prasa protams adekvātu attieksmi, kreiso soļķi neleju, apkopēm sekoju. Tuvojas 400k, pārlasija sadaleni, kompensatorus u.c. sīkumus, jo tomēr nobraukums un tik rullē tālāk. Tagad elektriskajām sānu durvīm jāmaina troses, jo izstiepušās un mēdz nogļučīt.
Offline
6500
03. Aug 2020, 07:45 #36

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15654

Braucu ar:

Paldies par atbildem, tad ko labak skatiities uz 1,9TDi 131zs ar siem dzineju problemas tadas nebus ...tie protams ari piedavajuma ir mazak ka 2.5TDi

Otrs variants MB viano 2.2cdi 150hp...?!

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
RH
03. Aug 2020, 09:25 #37

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: četriem riņķiem

Viano ieteiktu skatīties pēc 2010.g tie mazāk rūsē.
Offline
JAGUAR
Vakar, 19:26 #38

Kopš: 30. Mar 2008

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: D

Varbūt kādam ir viedoklis/atsauksmes par T6 4motion?
Offline
Zeebalds
Vakar, 19:41 #39

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1330

Braucu ar:

differenciāli maksā 150 euro nobalansēt
Offline
Zeebalds
Vakar, 19:43 #40

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1330

Braucu ar:


07 Aug 2020, 19:41:09 @Zeebalds rakstīja:
differenciāli maksā 150 euro nobalansēt
+ kardāns
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips