Autors | Ziņojums |
Lafter | |
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 26953
Braucu ar: wv
| Atšķirību neredzi pats??
Pirmie urbj ātri, ir samērā precīzi, sliktāk izmet skaidu, tāpēc gari viņi nav. Vidējiem ir griezējnazis uzreiz aiz vītnes. Vītnes malas ir asas. Tie urbj lēnāk un nodrošina augstu precizitāti. + labi izmet skaidu. Parasti ir garumi lielāki, dēļ skaidu izmešanas, nesprūst, nepeld.Pēdējie peld un precīzi nav vispār. Taču loti ātri var izpist caurumu. Elektriķi koka konstrukcijās pielieto parasti.
Kur pielieto?? Pēc vajadzības, kur vajag [ Šo ziņu laboja Lafter, 08 Feb 2020, 17:09:40 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Ideāli, paldies. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7235
Braucu ar: muti
| Nu pēdējie nodrošina tādus diametrus kā nav pirmajiem diviem |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13454
Braucu ar: 30niekiem
| Kāda jēga kapeikpisējam likt Hilti bildi? |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
| Šmuli, ej labāk skrūvē reģipsi - vienīgais ko tu māki |
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12891
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
08 Feb 2020, 16:40:50 @depo rakstīja:
Kāds galdnieks var paskaidrot starpību starp 3 dažādu veidu koka urbjiem - spirālveida, vītņu, lāpstas? Kādos gadījumos kurus pielieto
Nezinu, kā kuram, bet šo vietā izmantoju frēzveidīgos.
Plēš koku un ļoti neakurāti urbumi, bet tas tā, starpība cenā.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 08 Feb 2020, 18:45:48 ] |
Offline | |
|
Lafter | |
Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 26953
Braucu ar: wv
|
08 Feb 2020, 18:44:29 @Fandulis rakstīja:
08 Feb 2020, 16:40:50 @depo rakstīja:
Kāds galdnieks var paskaidrot starpību starp 3 dažādu veidu koka urbjiem - spirālveida, vītņu, lāpstas? Kādos gadījumos kurus pielieto
Nezinu, kā kuram, bet šo vietā izmantoju frēzveidīgos.
Plēš koku un ļoti neakurāti urbumi, bet tas tā, starpība cenā.
Pašurbjošā frēze atkal ir citam. Šie ir vienkārši lai uztaisītu ātru caurumu. Vienkārši tupa caurumu
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks |
Offline | |
|
doppio | |
Kopš: 06. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 413
Braucu ar: pareizo piedziņu
|
08 Feb 2020, 10:56:50 @depo rakstīja:
08 Feb 2020, 10:19:31 @doppio rakstīja:
Par šo pašu pajautāšu pie reizes, jo drīzumā plānojas. Tikai ne PVC, bet koka.
wwl.lv - pats no viņiem ņēmu 4.5 gadus atpakaļ energo efektīvos koka logus, viss perfekti. Ja interesē, PM, iedošu kontaktu.
Vēl ir ARBO
Līvas grupa, Staļi, stollar.pl
Paldies |
Offline | |
|
|
Esspatss | |
Kopš: 18. Nov 2016
Ziņojumi: 580
Braucu ar:
| vate,plēve,sprauga,fasādes dēlis |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20924
Braucu ar: Zirgu
|
09 Feb 2020, 09:18:53 @development98 rakstīja:
Kur liek plēvi?
Plēvi nekur un nekādā gadījumā. Difūzijas membrānu, kas ir vēja/hidro barjera. |
Offline | |
|
Misterstvisters | |
Kopš: 24. Nov 2013
Ziņojumi: 343
Braucu ar: ra ucuarB
| Piedāvāju nomāt sadzīves un celtniecības mitruma savācējus.
Celtniecības - 7 eur diennaktī (6 eur diennakts, ja ņem uz nedēļu)
Sadzīves - 3 eur diennaktī.
Pieejamas arī metināšanas iekārtas - 1 fāze vai 3 fāzu, komplektā kompakts un viegli pārvietojams CO2 gāzes balons. 1 fāzes iekārta - 10 eur/diennakts, 3 fāzu iekārta - 20 eur/diennakts. Stieple un gāze tiek aprēķināta atsevišķi.
1 fāzes vai 3 fāzu kompresori. Mazie - 10 eur/diennakts, lielie ar 900L/min ražību - 20 eur/diennakts.
Sildīšanas iekārtas, gāzes pūtēji 15KW, komplektā ar balonu - 3 eur/diennakts, ar automātiku 15KW - 3.50 eur/diennakts. Atrodos Rīgā, pie Dienvidu tilta. Piedāvāju arī piegādes. Varat zvanīt arī brīvdienās un vakaros.
27632774
Veiksmi darbos!
[ Šo ziņu laboja Misterstvisters, 09 Feb 2020, 10:51:23 ] |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
09 Feb 2020, 09:41:11 @depo rakstīja:
09 Feb 2020, 09:18:53 @development98 rakstīja:
Kur liek plēvi?
Plēvi nekur un nekādā gadījumā. Difūzijas membrānu, kas ir vēja/hidro barjera.
Ja tomēr pasažieris vēlas plēvi, tad es liktu starp fibo un vati, vēja barjeras nepieciešamību tas gan neatceļ, ja ārējā vate jau nav ar pretvēja slāni. Temperaturas un mitrumus lieliski var pamodelēt uwert.de kalkulatorā.
https://www.ubakus.de/u-wert-rechner/[ Šo ziņu laboja Instigater, 09 Feb 2020, 11:01:47 ] |
Offline | |
|
GirtzB | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21920
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Fibo/apmetums/vate/membrāna/šķirkārta ar krustisku latojumu/dēlis. [ Šo ziņu laboja GirtzB, 09 Feb 2020, 17:07:54 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Amakatanav | |
Kopš: 06. Jul 2009
Ziņojumi: 1784
Braucu ar: muti pa ausīm.
|
09 Feb 2020, 10:57:42 @Instigater rakstīja:
09 Feb 2020, 09:41:11 @depo rakstīja:
09 Feb 2020, 09:18:53 @development98 rakstīja:
Kur liek plēvi?
Plēvi nekur un nekādā gadījumā. Difūzijas membrānu, kas ir vēja/hidro barjera.
Ja tomēr pasažieris vēlas plēvi, tad es liktu starp fibo un vati, vēja barjeras nepieciešamību tas gan neatceļ, ja ārējā vate jau nav ar pretvēja slāni. Temperaturas un mitrumus lieliski var pamodelēt uwert.de kalkulatorā.
https://www.ubakus.de/u-wert-rechner/
Un apsveicam ar mitrumu sienā..
a ļoti grib plēvi jāliek iekšupē blokam no telpas puses.
|
Offline | |
|
gumijkoks | |
Kopš: 21. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 486
Braucu ar:
| Vai ir idejas ko esmu palaidis garām?
Nomainīju gaismas slēdžus un lampas. Nodomāju "how hard can it be?"
Iepriekš gaismu varēju ieslēgt un izslēgt neatkarīgi katrā koridora galā. Tagad varu tikai ar vienu ieslēgt un izslēgt. Ja pirmais slēdzis ir izslēgts, tad ar otro neko nevaru ieslēgt. Ja otrais ir izslēgts, tad ar pirmo nevaru ieslēgt.
|
Offline | |
|
Delerium | |
Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8271
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
09 Feb 2020, 17:03:59 @GirtzB rakstīja:
Fibo/apmetums/vate/membrāna/šķirkārta ar krustisku latojumu/dēlis.
Cik vispār liela starpība ir siltuma zudumā starp šādu risinājumu un vienkārši vate/biezpiens? |
Offline | |
|
|
piradzinjsh | |
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2203
Braucu ar: vienu radzi
| tie ir dažādi fasādes apdares risinājumi. siltuma zudumus tev radīs atvērts logs nevis ventilējama fasāde |
Offline | |
|
cmax | |
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1007
Braucu ar:
|
09 Feb 2020, 19:55:02 @gumijkoks rakstīja:
Vai ir idejas ko esmu palaidis garām?
Nomainīju gaismas slēdžus un lampas. Nodomāju "how hard can it be?"
Iepriekš gaismu varēju ieslēgt un izslēgt neatkarīgi katrā koridora galā. Tagad varu tikai ar vienu ieslēgt un izslēgt. Ja pirmais slēdzis ir izslēgts, tad ar otro neko nevaru ieslēgt. Ja otrais ir izslēgts, tad ar pirmo nevaru ieslēgt.
1.slēdži nav ar pārslēdzi
2.sakomutējis esi nepareizi.
Ideja ka starp abiem slēdžiem ir divas fāzes dzīslas, atkarībā no pārslēdža stāvokļa tiek izmantota viena vai otra. |
Offline | |
|
Parslina | |
Kopš: 05. Mar 2018
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| Vai varat ieteikt kādu cilvēku vai brigādi koka karkasa mājas būvniecībai pierīgā? |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
09 Feb 2020, 18:55:12 @Amakatanav rakstīja:
09 Feb 2020, 10:57:42 @Instigater rakstīja:
09 Feb 2020, 09:41:11 @depo rakstīja:
09 Feb 2020, 09:18:53 @development98 rakstīja:
Kur liek plēvi?
Plēvi nekur un nekādā gadījumā. Difūzijas membrānu, kas ir vēja/hidro barjera.
Ja tomēr pasažieris vēlas plēvi, tad es liktu starp fibo un vati, vēja barjeras nepieciešamību tas gan neatceļ, ja ārējā vate jau nav ar pretvēja slāni. Temperaturas un mitrumus lieliski var pamodelēt uwert.de kalkulatorā.
https://www.ubakus.de/u-wert-rechner/
Un apsveicam ar mitrumu sienā..
a ļoti grib plēvi jāliek iekšupē blokam no telpas puses.
Šajā gadījumā pajāt kurā pusē fibo blokam, jo līdz rasas punktam tur būs kā līdz mēnesim - vatei ir daudz daudz labākas siltumizolējošās īpašības. Lūk, ja vati liks tīri homeopātiski 5cm, tad gan mans piedāvātais variants pilnīgi un galīgi neder. Bez tvaika barjeras arī nevar, jo tad pēdējos vates ārējos centimetros tiek sasniegts rasas punkts. |
Offline | |
|