Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 86 viesi un 41 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E21 (1975-1982)

Tēma: E21 NEW

AutorsZiņojums
rosigais
21. Nov 2005, 20:04 #41

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību

es vispār nezinu vai ir vērts man ar kādu kopoties pa lielākam detaļām,jo man gan svars gan izmērs būs jau tā liels,vienīgi par tiem pagriezieniem varēšu padot ziņu,tie neko nesver un ir mazi taka
Offline
Creators
21. Nov 2005, 21:08 #42

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Vechi ja kaadam vajag njemiet no manis manu e21 kanaadas variants. Tikai motors jaanomaina. Paareejais viss ir labaa staavoklii pa pusei RECARO salons (tb benki), Un Originaalie BBS spoileri nesalauzti. Bet jebkuraa gadiijumaa man arii vajag tos baltos pavarotus kur kad un pie kaa jaapiesakas. Ja kaadam interesee mans auto suutiet privaati. Bildes arii ir...
Offline
Puce
21. Nov 2005, 23:17 #43

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

nu davai ieliec bildes, lai var redzēt, kādi Kanādā ir e21 un kādi izskatās BBS spoileri. Protams, ka priekšējo mēs ne tikai esam redzējuši, bet vairākiem no mums tāds pat ir.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Creators
21. Nov 2005, 23:32 #44

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Nemaaku es sheit nevienu bildi ielikt. Tas kanaadas variants ir ar kantainaam lampaam priekshaa un tas arii viss Spolri ir tipa kaa edzulim
Offline
Puce
21. Nov 2005, 23:39 #45

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

atsūti uz janis@bad.lv ielikšu

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
_iljaCH_
22. Nov 2005, 11:32 #46

Kopš: 11. Jan 2005

Ziņojumi: 325

Braucu ar:

Nu tad mans arī piesakās tiem brīnumiem!
Offline
HE9600
22. Nov 2005, 12:49 #47

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2160

Braucu ar: no*istu e36

Jautājums spečukiem.
Vai e21 316 bundža atšķiras no e31 323i bundžas, respektīvi vai var ielikt 2,3i motoru, un vai bundža no tā svara neizjuks.
Paldies.
Offline
Puce
22. Nov 2005, 13:15 #48

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Tantes runā, ka 323 versijai bija stiprināta virsbūve. tobiš metinājuma šuve bija visā garumā nevis punkt veida...
Ja skatamies katalogā, tad virsbūves BASIC kombinācijā ir pieejamas 3 veidu:
Modeļiem no 315 - 320 ar m10 motoru ir:
41 00 1874060

Modelim 320 ar m20 motoru ir:
41 00 1881130

Modelim 323 ir:
41 00 1874064

Manā izpratnē tas nozīmē to, ka ar m20 motoru bija stiprinātā virsbūve, bet dēļ tā, ka 323 ir divi izpūtēji, tad tā virsbūvei bija papildus ķepa ar ko to izpūtēju turēt un tāpēc arī atšķiras virsbūves kods..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bmwaddict
22. Nov 2005, 13:21 #49

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6231

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-11-22 13:15, Puce rakstīja:
Tantes runā, ka 323 versijai bija stiprināta virsbūve. tobiš metinājuma šuve bija visā garumā nevis punkt veida...[snip]

Klausies vairaak tantes. Kuzavi ir vienaadi, atshkjiraas varbuut izmantotais metaals shur tur peec biezuma. Bet tie kodi atshkjiriigi deelj atbilstoshajam modelim piemetinaatajiem stiprinaajumiem un kronshteiniem motortelpaa un veel shur tur. Driizaak atshkjiriibes ir peec gadiem, nevis peec motora tipa.
Offline
HE9600
22. Nov 2005, 13:28 #50

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2160

Braucu ar: no*istu e36

tad jautājums: vai es varēšu iekš 316 iemest 323i motoru? Vai arī sanāks tā, ka būs jāpārmetina bezmazvai visa virsbūves apakša, lai saliktu 2 izpūtējus un citus "pričendālus"?
Offline
Puce
22. Nov 2005, 13:41 #51

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Atšķirību pēc gadiem katalogs neuzrāda.
Es tik izteicu savu minējumu..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
bmwaddict
22. Nov 2005, 13:52 #52

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 6231

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2005-11-22 13:28, Raptile rakstīja:
tad jautājums: vai es varēšu iekš 316 iemest 323i motoru? Vai arī sanāks tā, ka būs jāpārmetina bezmazvai visa virsbūves apakša, lai saliktu 2 izpūtējus un citus "pričendālus"?

Protams ielikt var, panjem apskaties kaadu 323i un saliidzini no apakshas un motortelpaa.. tur toch buus kronshteini shpricei vajadziigi un iespeejams cits fusebox stiprinaajums, liekas, arii akumulatora stiprinaajums atshkjiras.. tie 323i arii pashi savaa starpaa atshkjiras peec gadiem, tur ir modifikaacijas..[ This message was edited by: bmwaddict on 2005-11-22 13:54 ]
Offline
ZigS
22. Nov 2005, 13:56 #53

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

Runoojot par kuzavu teemu uz E30, piemeeram, tad neredzeeju starpiibu starp 87.g. 318k bundzhu un 87.g. 325i bundzhu, dzelzs ir idendisks, tai skaitaa visas metinaajuma shuves! A lai 1.8k vietaa ieliktu M20B25 vaig tik nomainiit prieksheejo balku un dariits.

A vot manam 320i 83.g E30 bundzha bik atskiras, nav, piemeeram, kabatinja paplashinaata bagaazhas nodaliijumaa kur naak akjiitis!
Offline
Black_Bug
22. Nov 2005, 16:28 #54

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 267

Braucu ar: E31 840, E60 525i

Pilnīgi "ANTONI"tās jūsu tantes:
dažādi kodi ir , jo tā tam ir jābūt, citādi ej un ieskaidro cilvēkam, kapēc 315 bundža ir lētakā nekā 320???
Tas pats ar E36 ritošās daļas detaļām piem 320 un 328 ritošā ne ar ko neatšķiras bet detaļu cena gan!!!

Mārketings -
Offline
Puce
22. Nov 2005, 17:04 #55

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Pac tu esi antons.

Pierares detaļu cenas atšķiras tāpēc, ka katrai no tām tiek izmantoti citi materiāli, lai atbilstu attiecīgā modeļa prasībām. tobiš švakākam modelim var ielikt arī sūdīgākas gumijas, jo slodze būs mazāka, bet kalpošanas ilgums atbildīs attiecīgo materiālu izmantošanai ’jaudīgākos modeļos! Tas nozīmē, ka arī mazmotoru īpašnieki būs spiesti pēc kāda zināma laika mainīt attiecīgās detaļas.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Black_Bug
22. Nov 2005, 17:22 #56

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 267

Braucu ar: E31 840, E60 525i

Nu tad izskaidro man tādu lietu:

kapēc eļļas filtrs ir un paliek vienāds divām dažādām (viena ražotāja iekārtām), taču to kodi un cena atšķiras. iekārtai kuras cena ir lielāka attiecīgi eļļas filtra cena ir par 15 - 30 % lielāka? Eļļas filtra tehniskie parametri,izmēri un ražotājs ir viens un tas pats,pie tam pie ražotāja ir tikai viens vienīgs filtrs ar vienu kodu, bet jau pie iekārtas ražotāja tas pats filtrs ir ar diviem dažādiem kodiem - katrai iekārtai ar savu kodu un cenu!!!!

Piemērs no dzīves, ja konkrētāk no mana darba!

Un kurš tagad ir antons?
Offline
Creators
22. Nov 2005, 17:35 #57

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Pie kaa jaapiesakas par baltajiem pavarotiem ????????????????????????????????????????????????????? Vai arii vairs nevienam nevajag ???
Offline
Puce
22. Nov 2005, 18:03 #58

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Labi, ko mėes te par siikumiem striidamies. Ka ir taa ir.

Par baltajiem pavarotiem, tad kad es buushu gatavs pasuutiit doshu shajaa forumaa zinju.
Mosh pat buushu nogatavojies naakamaa meenesha saakumaa.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Creators
22. Nov 2005, 18:53 #59

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 775

Braucu ar:

Buutu labi ar tiem pavarotiem uz meenesha saakumu jo aatraak jo labaak
Offline
Puce
24. Nov 2005, 21:17 #60

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6390

Braucu ar: BMW 315 e21

Nu e21 fani. sākam pamazām sist ķepā..


Pārējās bildes ar visādām smukām behām amerikā:Pārējās bildes ar visādām smukām behām amerikā

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Phasma, Puce, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips