Online

Pašreiz BMWPower skatās 81 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Kas Jazina Perkot 525 TDs?

AutorsZiņojums
Reactor
22. Aug 2005, 14:53 #1

Kopš: 22. Aug 2005

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Velos iestaties lielaja 525 saime, bet no smagajiem dzelziem nezinu neka. kas japarbauda perkot tadu spekratu, un ne tikai TDs bet ari TD.Par masinam esu galigais nulle, tik zinu ka gribu 525.
Offline
Puce
22. Aug 2005, 14:56 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Galvenais ir motors. Tobiš obligādi no visiem galiem tas ir jāiztestē. Galvenās problēmas ar augstspiediena sūkni...

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Reactor
22. Aug 2005, 15:31 #3

Kopš: 22. Aug 2005

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Ka to testesanu veikt, esmu galigs zalknabis, ta bus mana pirma masina?
Offline
rages
22. Aug 2005, 16:43 #4

Kopš: 06. Sep 2004

Ziņojumi: 120

Braucu ar: 4x4

Obligāti aizbrauc uz kādu dīzeļcentru, lai notestē motoru!!
Uz šito naudu nevajadzētu taupīt..
Offline
-INC-
22. Aug 2005, 20:36 #5

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

Hmmmm tds labāk nepērc. Ar to ir vienas vienīgas problēmas. No visiem galiem tek eļļa, sūknim izdilst plunžērpāris un dozatora mehanisma potencometrs, plīst galvas, grab divmasu spararats, izstiepjās ķēde, utt.

Bet ja tomēr ļoooti gribās tad:
1) siltam motoram pēc ~ 5 min stāvēšanas ir jālec "uz 1 apgriezienu"
2) motoram rūcot tukšgaitā grozot stūri vai ieslēdzot gaismas nedrīkst peldēt apgriezieni, un izgriežot stūri līdz galam motors nedrīkst noslāpt.

Ja šitās lietas ir OK, tad vari skatīties tālāk.
Offline
charbis
22. Aug 2005, 21:49 #6

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

Veel svariiga lieta lai nekarst!!!! paluuri uz temperatuuras dachiku. un ja ir iespeeja pavelc uz kaadi 130 km/h un paskaties ko dara temperatuuras dachiks, ja temperatuura kaapj tad galvaa ir plaisa. kas taa pa retam iepeerkot diizeljus arii ir.
Offline
Alens
23. Aug 2005, 08:29 #7

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Savu veiksmīgi pārdevu, tāpēc skatos 525 dīzeļa virzienā. Ja nemaldos tad ir 525 tds un 525 tdi. Kur ir tā atšķirība un kuros gados mainijās. Runa iet par 92’- 95’gadu.
Offline
M3
23. Aug 2005, 08:52 #8

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3374

Braucu ar: VOLVO


2005-08-22 20:36, -INC- rakstīja:
Bet ja tomēr ļoooti gribās tad:
2) motoram rūcot tukšgaitā grozot stūri vai ieslēdzot gaismas nedrīkst peldēt apgriezieni


shitam gribeetu siikaaku skaidrojumu

un TDS no TD atshkiras ar to ka TDS ir intercooler, bet TD nav liidz ar to ari ir manama jaudas starpiiba, abi ir 24V motori
Offline
Artis_D
23. Aug 2005, 10:15 #9

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

kolēģis meklē labu 525 tds e39 manual/automatic, ādai nav nozīmes, pārējiem navarotiem gan. PM. cena protams, ka maza
Offline
art_is
23. Aug 2005, 12:49 #10

Kopš: 07. Oct 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 297

Braucu ar: To kas pa rokai.

Hey - tas par to peldeeshanu grozot stuuri tukshgaitaa ir attiecinaams arii uz citiem modeljiem? (e36) Ja jaa, tad ko tas noziimee?
Offline
-INC-
23. Aug 2005, 23:02 #11

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD

>>> M3 Ne TDS ne TD nav 24 vārstu. Atšķirās šie motori ar interkūleri, ECU programmu un smidzinātāju caurplūdi.

Ja grozot stūri un slēgājot gaismas TDS motoram peld apgriezieni tas nozīmē ka ir par mazu degvielas doza, izdilis DAS vai slikti strādā kāds no cilindriem (biežāk jau pirmie divi).

Šitais attiecās uz visiem TDS.
Offline
Blackadder
24. Aug 2005, 00:12 #12

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d

Abi šie dīzeļdzinēji tika ražoti vienlaicīgi. Ja atmiņa mani neviļ, tad tie atšķiras ar to, ka TDS ir ar interkūleri un atšķirīgu dzinēja vadības programmatūru... galīgi neesmu drošs, bet varbūt arī turbīna bija atšķirīga.

Bet tev kā lietotājam nozīmīgākā atšķirība būs tā, ka TDS jauda ir 143 zs, bet TD jauda - tikai 115 zs.

Jebkurā gadījumā, pērkot tik vecu dīzeļauto, ir jārēķinās, ka tam 99% ir ļoti liels nobraukums - dīzeļus neviens nepērk, lai brauktu svētdienās uz 3 km attālo mazdārziņu.
No tā arī visas izrietošās sekas un arī daudzās sūdzības.


2005-08-23 08:29, Alens rakstīja:
Savu veiksmīgi pārdevu, tāpēc skatos 525 dīzeļa virzienā. Ja nemaldos tad ir 525 tds un 525 tdi. Kur ir tā atšķirība un kuros gados mainijās. Runa iet par 92’- 95’gadu.
Offline
sys9291
02. Sep 2005, 11:40 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT

Saliekam visu pa plauktiem:
TD un TDS motori, smidzinātāji, sūkņi un turbīnas ir vienādi! TDS ir ar interkuuleri. Atšķirīgs turbīnas redukcijas vārsta regulējums TD-0,9bar, TDS 1,1bar (shie 0,2 bar arii dod jaudas pieaugumu) protams savaadaaka DDE (kompja)programmatuura. Pasham bija TD, paartaisiiju uz TDS. Starpiiba juutama, degvielas pateerinhsh taads pats.
Tukshgaitas apgriezienu peldeeshana 99% gadiijumaa sasitiita arsuuknha elektromagneetiskaa regulatora bojaajumu (izdilst potenciometrs). Shis defekts ir lidz 1995 gadam, peec tam tika izmantota cita konstrukcija. Paarbaudiit to var kaa mineeja lietotāji iesleedzot gaismas, grozot stuuri, kaa arii saakot braukt neaiztiekot gaazes pedaali(nedriikst buut apgriezienu leekaashana un dzineeja noslaapshana).
Izplatiitaakaa "pirmspaardoshanas" ķīmija (na prodazhu) ir tukshgaitas apgriezienu palielinaashana, liidz ar to kaadu meenesi viss liksies kaartiibaa, bet peec tam...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo