Online
Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
RenegadeX | 07. Jul 2021, 11:12 |
#1781
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
| @kaross Krustpils ielā 12A tavi sadarbības partneri?
Vienam ņēmās nočipot vienu auto bet nav gluži sanācis. Pie procesa sūtīja bildi no tavas mājas lapas laikam iegūtu ar paredzamo rezultātu, vai kādu solījās ieguvuši +48hp
Jebšu tas tāds reklāmas gājiens iespējams, jo uz atgāzu mērījumu čeka ir Lejas iela 13A, kas sanāk ir kantoris Autochip.lv
[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 07 Jul 2021, 11:54:14 ] | Offline | | |
Kaross | 07. Jul 2021, 18:18 |
#1782
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4309
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Viņiem bieži nesanāk.
Autochip ir bišķīt cits kantoris. Ar mani nekāda sakara.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RenegadeX | 08. Jul 2021, 09:57 |
#1783
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
|
07 Jul 2021, 18:18:32 @Kaross rakstīja:
Viņiem bieži nesanāk.
Autochip ir bišķīt cits kantoris. Ar mani nekāda sakara.
Šovakar kad iespējams noslēgsies šī epopeja padalīšos ar sīkāku info un meistara vārdu. | Offline | | |
|
LG | 08. Jul 2021, 10:11 |
#1784
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3205
Braucu ar: E53
|
08 Jul 2021, 09:57:39 @RenegadeX rakstīja:
07 Jul 2021, 18:18:32 @Kaross rakstīja:
Viņiem bieži nesanāk.
Autochip ir bišķīt cits kantoris. Ar mani nekāda sakara.
Šovakar kad iespējams noslēgsies šī epopeja padalīšos ar sīkāku info un meistara vārdu.
Lai nesankātu LPP mums bus jādzird viss razklads, par automasinu , automasinas stāvokli tehnisko, swapa projektu utt... Lai nesanak ka uzmeteji nav uzmetāji bet gan uzmestie | Offline | | |
RenegadeX | 08. Jul 2021, 10:56 |
#1785
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
| lai būtu tīzeris - čipbox uz degvielas sistēmu pirms čipošanas jāatvieno vai jāatstāj uz reila sensoru un jāčipo kā ir? | Offline | | |
LG | 08. Jul 2021, 10:58 |
#1786
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3205
Braucu ar: E53
|
08 Jul 2021, 10:56:23 @RenegadeX rakstīja:
lai būtu tīzeris - čipbox uz degvielas sistēmu pirms čipošanas jāatvieno vai jāatstāj uz reila sensoru un jāčipo kā ir?
Runa par hondu iet? | Offline | | |
RenegadeX | 08. Jul 2021, 11:02 |
#1787
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
|
08 Jul 2021, 10:58:26 @LG rakstīja:
08 Jul 2021, 10:56:23 @RenegadeX rakstīja:
lai būtu tīzeris - čipbox uz degvielas sistēmu pirms čipošanas jāatvieno vai jāatstāj uz reila sensoru un jāčipo kā ir?
Runa par hondu iet?
Tu autors?
varbūt tev ir zināma kāda aktuālā informācija uz šodienu ar ko iepriecināt īpašnieku? [ Šo ziņu laboja RenegadeX, 08 Jul 2021, 11:04:34 ] | Offline | | |
LG | 08. Jul 2021, 11:05 |
#1788
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3205
Braucu ar: E53
|
08 Jul 2021, 11:02:18 @RenegadeX rakstīja:
08 Jul 2021, 10:58:26 @LG rakstīja:
08 Jul 2021, 10:56:23 @RenegadeX rakstīja:
lai būtu tīzeris - čipbox uz degvielas sistēmu pirms čipošanas jāatvieno vai jāatstāj uz reila sensoru un jāčipo kā ir?
Runa par hondu iet?
Tu autors?
varbūt tev ir zināma kāda aktuālā informācija uz šodienu ar ko iepriecināt īpašnieku?
Ne ne nē pasarg dievs es vienkarši novērotajs, un skatos kā dažādi čiperi strada, un beigas viens pie otra nak pecpalidzibas
Bet konkretaja gadijuma biju dzirdejis, ka vajadzēja iziet TA bez dumainības ka sari tika panakts, un jau talak pec TA būs čipošana uz pilnu klapi [ Šo ziņu laboja LG, 08 Jul 2021, 11:06:14 ] | Offline | | |
Kaross | 08. Jul 2021, 12:23 |
#1789
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4309
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
08 Jul 2021, 10:56:23 @RenegadeX rakstīja:
lai būtu tīzeris - čipbox uz degvielas sistēmu pirms čipošanas jāatvieno vai jāatstāj uz reila sensoru un jāčipo kā ir?
Ja gribās reālus rādījumus diagnostikā un cilvēks saprot, ko dara, tad parasti boxu atvieno. Ja mauc kaut ko, kaut kur bez sajēgas, tad nešķiro ir viņš tur klāt vai nav.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RenegadeX | 09. Jul 2021, 11:41 |
#1790
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
| Prologs.
Auto - Honda Crv 2007 gada ar N22A (ja internets nemelo) 2.2l dīzeļdzinēju 140zs. Auto īpašnieks, man zināms. Gribot lai ar auto viss ir tip-top vēlējās novērst eļļas sūci gar vārstu vāka blīvi. Viens serviss mainot vārstu vāka blīvi deleģēja šim uzdevumam studentu ar drošu pārliecību ka tiks galā. Rezultātā tika aprauta vītne sprauslas špiļkai - attiecīgi vai nu griezt jaunu vītni, ko saimnieks konsultējoties ar saviem paziņām atzina par pārāk sarežģitu un ne visai jēdzīgu pasākumu. Tika nolemts mainīt motoru kā saka "sborā". LV tika atrasts cits tāds pats (izrādās gan laikam kods atšķiras un tilpums) 150zs motors N22B no Honda Accord (ja nekas nav sajaukts pētot internetu un ticēt šrota vārdiem), kuram protams kā jau tas pieņemts šrots dod garantiju. Saimnieks nolēma motora maiņu veikt pats garāžā, ko aptuveni mēneša laikā arī paveica. Pieslēdzos procesam un biju klātienē kad jau tika lieti visi šķidrumi, pēdējās skrūves meklētas lai saliku priekšas dzelžus, lukturus un radiatorus. Pirmajā swapotā (kā pieņemts šāda veida motoru maiņas apzīmēt starp tehniskiem ļaudīm arī šeit forumā un garāžu kooperatīvos) palaišanas reizē piedalījos pumpējot to burbuli motortelpā kas uzsūc degvielu no bākas. Veiksmīgi izdevās palaist auto bez reila atskrūvēšanas un motortelpas skalošanas ar dīzeli. Saimnieks priecīgs - arī dūmojot mazāk pēc sajūtām, motors strādājot klusāk, nu riktīga svētku diena, izbraucot arī tiek secināts ka iet patīkamāk, bet iespējams pieaudzis patēriņš salīdzinot ar iepriekšējo motoru, kas skumst garāžā uz grīdas. T4e gan jābilst ka motoram tika salikta tikai apkare no vecā - ģenerators, pompa, sūkņi, turbīna (iespējams kolektors, bet nevaru droši samelot). Sprauslas palika no "jaunā" swapa.
Iztirzājums
Pilnām biksēm prieka auto tika dzīts uz tehnisko apskati Bauskas ielā - prieki bija īsi, jo dīzeļdzinēju dūmainības pārbaudē sasniegts pārliecinošs rezultāts - 5 (max pieļaujamais ši gada auto esot 3). Jau turpat pārbaudē tiek jautāts par patēriņu, kas esot ap 7l/100, un ieteikts regulēt degvielas padevi jo optimāli būtu ap 4.5-5/100, kas gandrīz arī esot atbildis iepriekšējā motora rezultātam.
Zvana man un jautā vai es nezinot, kas varot saregulēt, sačipot. Te nu es sāku kasīt mataino bumbieri - neviens ko zinātu laikam vairāk par čipu kopēšanu nedara, vai spējīgi mūsu čipošanas flagmaņi tikt galā ar šo tālo austrumu auto arī nezinu. Nav ko ieteikt..
Pēc kāda laiciņa jau atzvana - esot atradis, vai rīt vai parīt nevarot aizbraukt savākt viņu no servisa Krustpils ielā 12A. Varu, nav tālu, jāizpalīdz.
Ap 9.00 no rīta ierodamies servisā satiekam čipotāju Kasparu un viņa kolēģi. Tiek izstāstīta bēda par sabojāto TA statistiku, ka veikta motora maiņa no Accord, ka kautkur internetā esam noskaidrojuši ka atšķiras motora tilpums (N22A =2,204 cc vs N22B =2,199 cc), sprauslas atstātas no N22B, apkare mainīta. Tāpat tiek teikts ka tuningbox esot bijis piekarināts jau kopš auto esot iegādāts no plača 5 gadi atpakaļ - bet to nav darījis pašreizējais īpašnieks - vajadzētu noņemt, jo saimnieks jau ar vadiem uz "viņi", iedomājies ka tur kautkas lodēts, kā nu to iveikt pats neņēma nost. Sarunā atstājot auto vienojas par degvielas sūkņa regulēšanu, protams jāčipojot kā tas pieņemts - arī to izdarīšot, nu un protams rezultātā skate būšot logā, arī tuningbox atslēgšot. Protams klasisks čiptuninigs nav iedomājams bez dpf izgriešanas un egr noglušīšanas un izprogrammēšanas. Dpf noteikti tagad būšo piedirsts, tas noteikti jāgriež laukā. Tas viss bez maz vai līdz vakaram, kā pieņemts nepiepildās solījumi un prognozes. Bet viss būšot.
Nu neko nākošajā vai aiznākošajā dienā braucam no rīta savākt auto, man vēl pirms izbraucam parāda bildi kas izskatās izgriezta no Kaross mājaslapas jo zīmīgi ka tur redzams kaross čips
Tāpat saņemam čeku uz kura norādīta adrese Lejas 13A (pēc internetā atrodamās info https://autochip.lv/lv/ - labojums kļūdai ko pamanīja Kaross) par atgāzu vidējo mērījumu 0.85. Esot bijuši ari video no čipošanas procesa kurus gan neskatījos.
Mums pastāsta ka auto nav vis no vācijas, kā pērkot no plača stāstīts, bet droši ka caur lietuvu braucis, jo kautkas esot bijis jau čipots un DPF jau esot bijis izgriezts. Pārējo esot izdarījuši uz "atpisies" un tagad auto būšot solītie gandrīz 190zs. Te nu gan jāpiebilst ka klasiski uzticējās meistariem un neizbrauca pirms samaksāja visu summu kas nebūt nebija maza kā vēlāk noskaidrojās apzvanot citus speciālistus. Uz jautājumu par tuningbox kas piesprausts pie degvielas rampas devēja saņēmām atbildi ka čips to neņemot vērā un varot ņemt nost. Bija vēl piebilde ka ar turbo kautkas takā neesot līdz galam lāgā, pārjautaju vai nav tā ka turbo neiepūš ko vajag un varbūt tāpēc bija dūmainība saņēmu noraidošu atbildi - pūšot kā vajag, tikai skaņa esot jokaina. Tāpēc neesot arī griezis turbo vairāk, tikai tos 190zs un lai skati var iziet. Piebilde ka šai reizē tika pieminēta arī čipa lodēšana nost no plates tūningam kas gan vēlāk vairs netika dzirdēta.
Auto kā jau minēju bez testdraiva tiek savākts, aizdzīts līdz garāžai, pārsēžoties darba auto un dodoties atpelnīt izdevumos iztērēto piķi. Vakarā pēc darba devās uz TA lai jau saņemtu uzlīmi bez aizrādījumiem. Brīnumi notiek - maršrutā Krustpils 12A, Rēzeknes iela, Bauskas iela auto paspējis pats pārregulēties un dūmainības pārbaudē tiek sasniegts minimālais ieskaites rezultāts - 2,97 (katrā ziņā knaps trijnieks, nevis ap 1 kā solīts bija čekā no pārbaudes, kas veikta pie regulēšanas/čipošanas). Sašutuma pilns auto īpašnieks vēršas pie TA darbinieka, uzsverot ka iepriekš mērijumos bijis pieklājīgs rezultāts zem 1. Tiek veikta atkārtota pārbaude un šoreiz jau rezultāts 2.1 tiek fiksēts protokolā ar aicinājumu nečakarēt prātu un doties tālāk. Vilšanās pilns īpašnieks vakarā atvieno pie tuninng box pienākošo vadu - nu teica taču ka varot ņemt nost un kā jau minēju iepriekš ar šo darbīu lielos vilcienos arī aprobežojas zināšnaas par vadiem. Auto protams ņemot vērā pārrāvumu uz reila sensoru principā vairs nav pielaižams, bet tomēr izdevās. Pēc kā tuningbox tiek vienots atpakaļ. Nu ko, lai veiktu kārtīgu garo testdraivu honda dodas uz Jelgavu, jo tur esot laba (ar šrota garantiju protams) turbīna, ko gribējās nomainīt lai auto ir stīgā. Brauciena laikā tiek secināts ka auto bez kļūdām panelī knapi spēj apdzīt fūri, arī dinamika nav tā kas paredzama pēc čipošanas, nekas nav labi. Saņemu zvanu, ka iespējams turbo nesot pei vainas jo taustot IC gumijas trubu pie gāzēšanas paliek cieta - značit normāli pūšot, nu tas protams šrotā skatot jauno turbo. Nu bet turbo tomēr iegādājas ar norunu ka varēs atgriezt ja nu nebūs turbo vaina. Sarunājam ka ņemot vērā knapo vērtējumu dūmainības pārbaudē un neapmierinošo dinamiku nākošajā rītā vedam auto atpakaļ un stājamies pozā ka šitā nevar.
Pirms dzenam vēlreiz uz servisu satiekam kādu gana zināmu kungu kas caur launch diagnostiku paskatas live datus - egr izprogrammets nav, dati mainās. Tāpat iesaka likt stock programmu, un braukt uz citu kantori darīt lietas kas uz to brīdi nav izdarītas kā nākas.
Protams posmā no auto savākšanas līdz dodamies atkal uz servisu Kaspars vairs uz telefona zvaniem arī neatbild - klasisks klientu serviss. No rīta atbraucot uz vietas satiekam viņa kolēģi, kas saka ka drīz jau arī čipotājs būšot klāt. Izstāstam bēdu ka nu tomēr daudz dūmainības, dinamika neapmierina un kāpēc nav noņēmis tuningbox - tas viņam neeso bijis jādara. Pēc situācijas izklāsta ka atvienojot tuningbox auto vairs neleca aizrādījumu vai iebildumu ka tas pārsteigums nesaņemam. Nepārejot stipri augstos toņos vienojamies ka auto tikšot vēlreiz pārbaudīts un arī čips. EGR esot ielikta tablete, to varot visu nofilmēt un pierādīt.
Sarunas gaitā iebilstu ka tuningbox bija jaņem nost pirms čipošanas, uz ko saņemu atbildi ka tas nav nepieciešams - izsaku savu repliku ka tad neuzskatu par kompetentu ja tā apgalvo.
Es ietiepjos ka ņemam turpat pie vārtiem nost to tuningbox ja jau meistaram tas par grūtu, ko es arī izdarīju savienojot atkal dzimto reila sensora papa stekeri ar mama ligzdu - palaižam auto motors griežas. Šeit vel viens LLP - neizbraucam ar auto pēc atvienošanas, bet atstājam labot/čipot auto līdz galam. Solīts kā jau tas ierasts - līdz vakaram, varot maiņas auto, varot vakarā pakaļ aizbraukt - viss kā labākajos dīleru salonos.
Prom braucot jau noņirdzu ka šitik vienkārši jau nekas nebeigsies un aste paliks. Tad protams sekoja ieraksts šeit lai saprast kur kājas aug. Paralēli pats auto saimnieks jau apzvanīja paziņu ieteiktos čipotājus jau runājot ka vajadzēs laikam pārbaudīt čipu kas tad tur īsti esot sarakstīts - vai tgas notiks nav informācija.
Pēcpusdienā saņēmām jau informāciju ka jā tagad bez tuningbox čips esot sajucis, bet viss notiek čipu raksta, parādās informācija ka iespējams arī turbo tomēr nav ar defektu, bet nu lai gaida kaut līdz nākošajam rītam bet viss būšot - vai nu kāds sadrbības partneris pēc ieraksta šeit bija aizrādījis, ka nav īsti labi sanācis vai kas vai kāds kopīgs paziņa kam interesējos kas tā pa čipošanu pie konkrētā meistara, bet motivācija bija parādījusies lielāka kā iepriekš.
Vakar protams auto no rīta nesaņēmām, tas notika tikai vakarā - klāt nebiju, bet esot bijusi interese par ierakstu šeit.
Epilogs.
Vakar jau saņēmu priecīgu zvanu ka tagad auto beidzot ejot lopā kā pienāktos ar tiem deklarētajiem 190zs, salīdzinoši ar sajūtām kādas bija braucot pirms tam ar veco motoru, bet jā turbo tomēr laikam gan esot jānomaina, to izdarīs pats, jo kādu laiku esot strādājis servisā skrūvējot, ne pa vadiem. Tātad pēc uzstājīgā sarunām un iespējams arī postiem šai tehniskajā forumā Kaspars Dzelme savu darbiņu padarīja kā solījis - perfekti. Kāda šai stāstā bija loma Karosam un autochip.lv (labojums kļūdai ko pamanīja Kaross) nav skaidri zināms, bet nu to gan jau paši izspriedīsiet labāk par mani.
LSS. lohiem lohu problēmas kā šeit saka. Iespējams kautko vēl papildināšu
[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 12 Jul 2021, 09:51:53 ] | Offline | | |
sys9291 | 09. Jul 2021, 12:57 |
#1791
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5158
Braucu ar: F20 R1200RT
| mjā izskatās, ka kāds dzīvo ilūzijā par to, ka čipšošana atrisina visas problēmas... Atslēgas vārds - sprauslas bija no cita dzinēja - tobiš krustojam skudru ar lāci un vēl čipšojam... un kāds būs rezultāts? skudrulācis uz steroīdiem?
Otrs stāsts - mainījām motoru - atstājām tuningbox....skan fenomenāli...
Un kronis visam - sačakatēja sprauslas špļku - mainam notoru... (ne galvu - bet motoru) - a varbūt vajadzēja visu auto nomainīt? | Offline | | |
RenegadeX | 09. Jul 2021, 13:05 |
#1792
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
|
09 Jul 2021, 12:57:45 @sys9291 rakstīja:
mjā izskatās, ka kāds dzīvo ilūzijā par to, ka čipšošana atrisina visas problēmas... Atslēgas vārds - sprauslas bija no cita dzinēja - tobiš krustojam skudru ar lāci un vēl čipšojam... un kāds būs rezultāts? skudrulācis uz steroīdiem?
Otrs stāsts - mainījām motoru - atstājām tuningbox....skan fenomenāli...
Un kronis visam - sačakatēja sprauslas špļku - mainam notoru... (ne galvu - bet motoru) - a varbūt vajadzēja visu auto nomainīt?
precizēšu - sprauslas tika atstātas no tā paša dzinēja kuru lika vecā vietā, nevis tika liktas sprauslas no vecā dzinēja. Vismaz pēc man pieejamās informācijas kopš šī epopeja sākās
Čipošana šeit bija domāta ali sajūgtu jauno motoru ar esošajām smadzenēm un tas viss kopā korekti strādātu. Protams loģiska ir dažu cilveku velme iegūt labāku dinamiku no vecā dzelža.
Par tuningbox atstāšanu - nu ja cilvēks saprot tikai no dzelžiem tad tak loģiski ka visus vadus atstāj kā bija neko nezinot neamputē. Kāpēc nemainīt galvu? Nu nezinu, katrs dara pa savam, uz BMW likt citu dzinēju, vēlams lielāku izbrīna nav. Bet šeit pie samuraju auto izbrīns parādās[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 Jul 2021, 13:15:47 ] | Offline | | |
sys9291 | 09. Jul 2021, 13:28 |
#1793
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5158
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Jul 2021, 13:05:17 @RenegadeX rakstīja:
09 Jul 2021, 12:57:45 @sys9291 rakstīja:
mjā izskatās, ka kāds dzīvo ilūzijā par to, ka čipšošana atrisina visas problēmas... Atslēgas vārds - sprauslas bija no cita dzinēja - tobiš krustojam skudru ar lāci un vēl čipšojam... un kāds būs rezultāts? skudrulācis uz steroīdiem?
Otrs stāsts - mainījām motoru - atstājām tuningbox....skan fenomenāli...
Un kronis visam - sačakatēja sprauslas špļku - mainam notoru... (ne galvu - bet motoru) - a varbūt vajadzēja visu auto nomainīt?
precizēšu - sprauslas tika atstātas no tā paša dzinēja kuru lika vecā vietā, nevis tika liktas sprauslas no vecā dzinēja. Vismaz pēc man pieejamās informācijas kopš šī epopeja sākās
Čipošana šeit bija domāta ali sajūgtu jauno motoru ar esošajām smadzenēm un tas viss kopā korekti strādātu. Protams loģiska ir dažu cilveku velme iegūt labāku dinamiku no vecā dzelža.
Par tuningbox atstāšanu - nu ja cilvēks saprot tikai no dzelžiem tad tak loģiski ka visus vadus atstāj kā bija neko nezinot neamputē. Kāpēc nemainīt galvu? Nu nezinu, katrs dara pa savam, uz BMW likt citu dzinēju, vēlams lielāku izbrīna nav. Bet šeit pie samuraju auto izbrīns parādās
ne visi cita dzinēja sensori un izpildmehānismi ir elektriski savienojami - līdz ar to softa maiņa neko nedod... Jā ok, ar panasonikiem darīšanas nav bijis, bet kaut kā liekas, ka visā autobūvē ir kas līdzīgs... Pie kam uz standarta vadības blokiem čipšotāja iespējas ir ierobežotas (ganjau, ka Kaross pakomentēs) un viņi nevar izmainīt pilnīgi visu kā tas notiek ar brīvi programmējamiem ECU...
Stāsta morāle - naivi domāt, ka ar chipošanu var saremontēt auto un atrisināt šāda veida problēmas...
[ Šo ziņu laboja sys9291, 09 Jul 2021, 13:31:28 ] | Offline | | |
RenegadeX | 09. Jul 2021, 13:32 |
#1794
|
| Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3433
Braucu ar: e39, pc34
|
09 Jul 2021, 13:28:26 @sys9291 rakstīja:
09 Jul 2021, 13:05:17 @RenegadeX rakstīja:
09 Jul 2021, 12:57:45 @sys9291 rakstīja:
mjā izskatās, ka kāds dzīvo ilūzijā par to, ka čipšošana atrisina visas problēmas... Atslēgas vārds - sprauslas bija no cita dzinēja - tobiš krustojam skudru ar lāci un vēl čipšojam... un kāds būs rezultāts? skudrulācis uz steroīdiem?
Otrs stāsts - mainījām motoru - atstājām tuningbox....skan fenomenāli...
Un kronis visam - sačakatēja sprauslas špļku - mainam notoru... (ne galvu - bet motoru) - a varbūt vajadzēja visu auto nomainīt?
precizēšu - sprauslas tika atstātas no tā paša dzinēja kuru lika vecā vietā, nevis tika liktas sprauslas no vecā dzinēja. Vismaz pēc man pieejamās informācijas kopš šī epopeja sākās
Čipošana šeit bija domāta ali sajūgtu jauno motoru ar esošajām smadzenēm un tas viss kopā korekti strādātu. Protams loģiska ir dažu cilveku velme iegūt labāku dinamiku no vecā dzelža.
Par tuningbox atstāšanu - nu ja cilvēks saprot tikai no dzelžiem tad tak loģiski ka visus vadus atstāj kā bija neko nezinot neamputē. Kāpēc nemainīt galvu? Nu nezinu, katrs dara pa savam, uz BMW likt citu dzinēju, vēlams lielāku izbrīna nav. Bet šeit pie samuraju auto izbrīns parādās
ne visi cita dzinēja sensori un izpildmehānismi ir elektriski savienojami - līdz ar to softa maiņa neko nedod... Jā ok, ar panasonikiem darīšanas nav bijis, bet kaut kā liekas, ka visā autobūvē ir kas līdzīgs... Pie kam uz standarta vadības blokiem čipšotāja iespējas ir ierobežotas (ganjau, ka Kaross pakomentēs) un viņi nevar izmainīt pilnīgi visu kā tas notiek ar brīvi programmējamiem ECU...
Nevienā brīdī netika saņemts ieteikums vai lūgums meklēt citu vadības bloku, tika solīts tikt galā ar esošo. Sākumā pieminēja čipa lodēšanu no plates, vēlāk gan tas vairs netika pieminēts - šo papildināju arī garajā palagā par šo epopeju
Ja tu vai kāds cits ņemas izveikt konkrētu lietu pa elektroniku tad taču tikai loģiski būtu paskaidrot kas nav iespējams nu kautvai pateikt kautkā jau saregulēs bet vispār vajag vems[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 09 Jul 2021, 13:33:49 ] | Offline | | |
sys9291 | 09. Jul 2021, 13:42 |
#1795
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5158
Braucu ar: F20 R1200RT
|
09 Jul 2021, 13:32:33 @RenegadeX rakstīja:
09 Jul 2021, 13:28:26 @sys9291 rakstīja:
09 Jul 2021, 13:05:17 @RenegadeX rakstīja:
09 Jul 2021, 12:57:45 @sys9291 rakstīja:
mjā izskatās, ka kāds dzīvo ilūzijā par to, ka čipšošana atrisina visas problēmas... Atslēgas vārds - sprauslas bija no cita dzinēja - tobiš krustojam skudru ar lāci un vēl čipšojam... un kāds būs rezultāts? skudrulācis uz steroīdiem?
Otrs stāsts - mainījām motoru - atstājām tuningbox....skan fenomenāli...
Un kronis visam - sačakatēja sprauslas špļku - mainam notoru... (ne galvu - bet motoru) - a varbūt vajadzēja visu auto nomainīt?
precizēšu - sprauslas tika atstātas no tā paša dzinēja kuru lika vecā vietā, nevis tika liktas sprauslas no vecā dzinēja. Vismaz pēc man pieejamās informācijas kopš šī epopeja sākās
Čipošana šeit bija domāta ali sajūgtu jauno motoru ar esošajām smadzenēm un tas viss kopā korekti strādātu. Protams loģiska ir dažu cilveku velme iegūt labāku dinamiku no vecā dzelža.
Par tuningbox atstāšanu - nu ja cilvēks saprot tikai no dzelžiem tad tak loģiski ka visus vadus atstāj kā bija neko nezinot neamputē. Kāpēc nemainīt galvu? Nu nezinu, katrs dara pa savam, uz BMW likt citu dzinēju, vēlams lielāku izbrīna nav. Bet šeit pie samuraju auto izbrīns parādās
ne visi cita dzinēja sensori un izpildmehānismi ir elektriski savienojami - līdz ar to softa maiņa neko nedod... Jā ok, ar panasonikiem darīšanas nav bijis, bet kaut kā liekas, ka visā autobūvē ir kas līdzīgs... Pie kam uz standarta vadības blokiem čipšotāja iespējas ir ierobežotas (ganjau, ka Kaross pakomentēs) un viņi nevar izmainīt pilnīgi visu kā tas notiek ar brīvi programmējamiem ECU...
Nevienā brīdī netika saņemts ieteikums vai lūgums meklēt citu vadības bloku, tika solīts tikt galā ar esošo. Sākumā pieminēja čipa lodēšanu no plates, vēlāk gan tas vairs netika pieminēts - šo papildināju arī garajā palagā par šo epopeju
Ja tu vai kāds cits ņemas izveikt konkrētu lietu pa elektroniku tad taču tikai loģiski būtu paskaidrot kas nav iespējams nu kautvai pateikt kautkā jau saregulēs bet vispār vajag vems
redzi - vairumā kantoru strādā devīze: "Pelnam ar jebkuriem līdzekļiem" un jo vairāk - jo labāk... jo paskatoties pat uz šā foruma publiku liela daļa auto problēmas risina ac čipšošanu (DPF, EGR, CAT) kap[ēc? tapēc, ka tas ir LĒTĀK... A ja tu nonāc tādā servisā neko nezinot par tēmu - tad tu esi zelta klients kuru var slaukt...(skarbi vai ne?) | Offline | | |
Ridlihs | 09. Jul 2021, 22:34 |
#1796
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
| @RenegadeX
noskaidroji kamdēļ tur figurē Lejas ielas autochip.lv kantoris? | Offline | | |
karro | 10. Jul 2021, 10:40 |
#1797
|
| Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4375
Braucu ar: studentu variantu
| palasīju kungu pakalpojumu sarakstu:
✔️ Dpf PDF (kvēpu filtrs) atslēgšana
✔️ EGR (recirkulācijas vārsts) atslēgšana
✔️ Swirl / Flaps (kolektora klapes) atslēgšana
✔️ AdBlue (piedeva) atslēgšana
✔️ DCat (katalizātors) atslēgšana
varēja jau nepūlēties tik dikti un vnk ierakstīt: "sapisīsim jums auto par jūsu līdzekļiem"
i PDFu atslēgs, i JPG, i PNG, visu atslēgs | Offline | | |
Elbarto | 10. Jul 2021, 13:35 |
#1798
|
| Kopš: 25. Nov 2013
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Un pie reizes novakcinēs | Offline | | |
Corey | 10. Jul 2021, 14:05 |
#1799
|
| Kopš: 18. Aug 2008
Ziņojumi: 2284
Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx
| Notīt nobraukumu nedrīkst un nedrīkst reklamēt.
Kādam vellam dpf griezējus nevar iemest tajā pašā kategorijā? Tagad servisu reklāmās pilnai laimei tik pietrūkst pierakstīt, ka klāt piemetīs kasteti bardačokā kā bonusiņu.
VM labāk būtu par šo runājuši, nevis par alko problēmu | Offline | | |
maarins1990 | 10. Jul 2021, 14:40 |
#1800
|
| Kopš: 20. May 2020
Ziņojumi: 133
Braucu ar:
| Tad kāds beigās visam šim sakars ar Karrosu ? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|