Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Rekomendējam atkārtot!!!

AutorsZiņojums
Permalat
16. Jun 2005, 16:04 #1

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Situācija Nr1.
Auto: E30, Motronic, M20 motors. Pēc klienta teiktā: griezes moments tuvu nullei, motors normāli darbojoties līdz 2000RPM.
Atveram motora pārsegu. Izrādās – koniskais filtrs ‘iesprausts’ pa tiešo ieplūdes kolektorā. Gaisa masas mērītāju nekur nemana. ‘Ā, tas arī vajadzīgs? Jā, kaut kur mētājās’…

Situācija Nr2.
Auto E34, Motronic, motors M20. Pilnīgs murgs. Tukšgaita nestabila, piedodot gāzi, apgriezieni lēkā..
Pirmais variants: atverot gaisa masas mērītāju, redzams, ka (ar atsperes palīdzību) tas ir izregulēts tik traki, ka pat ar izslēgtu motoru slīdkontakts ir tuvu pie max atzīmes. Lai ‘piekoriģētu tukšgaitu’, slīdkontakts ir noņemts nost un ar varu pārlikts uz sākuma stāvoklī. Ok, savedam kārtībā. Bet, interesantais defekts ar apgriezienu staigāšanu paliek. Izrādās, ka, piedodot gāzi, sistēmā degvielas spiediens krītas. Sūknis? Nē!!! Izrādās, ka degvielas sūkņa ‘zemes’ vads atvienots un pieslēgts pie lamda zondes apsildes releja. Piedod gāzi, DME zondes apsildi atslēdz. Un, atslēdz arī benzīna sūkni..
Offline
Stix
16. Jun 2005, 16:11 #2

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku

Offline
Neoo
16. Jun 2005, 16:11 #3

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Mehaanikji

-----------------

Offline
Permalat
16. Jun 2005, 16:12 #4

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.
Offline
Bosnija
16. Jun 2005, 16:12 #5

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Ķīmiķi
Offline
Pauliic
16. Jun 2005, 16:14 #6

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8768

Braucu ar: 10, 101

shitas jau pie prikoliem jaliek

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes
Offline
Neoo
16. Jun 2005, 16:14 #7

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


2005-06-16 16:12, Permalat rakstīja:
Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.



50 l uz simts

[ This message was edited by: Neoo on 2005-06-16 16:15 ]

-----------------

Offline
Tune-L
16. Jun 2005, 16:17 #8

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Un tie visi atbraukushi no viena shkjuunju servisa bija ?
Noteikti veel ar jehovieshu "zivs" uzliimi uz bagazhnieka

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
GS
16. Jun 2005, 16:17 #9

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

bla labs

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Bosnija
16. Jun 2005, 16:18 #10

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13570

Braucu ar:

Paga, a kas tie par frekiem
Offline
Raicha
16. Jun 2005, 16:27 #11

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:

ideaals topic publika grib veel
Offline
Permalat
16. Jun 2005, 16:27 #12

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Situācija Nr.4.
Auto E30, esot ‘problēmas ar elektrību’.
Izrādās: signalizācija pieslēgta tā, ka nostrādāšanas brīdī noīsina aizdedzes spoles signāla vadu uz ‘zemi’. Tā rezultātā: spoles regulāri ‘izbeidzoties’, sitot ārā drošinātājus (nez gan, kāpēc?, tie nomainīti ar drātīm) un kūpot vadi. Bloķēšanas vads (resns – 4mm2 un sarkans) novilkts pāri visai motortelpai (lai zagļi lieki laiku netērētu, to meklējot).
Offline
Neoo
16. Jun 2005, 16:30 #13

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Kur ir tie servissi, gribu lai man arii shitaadus tuuningus veic

-----------------

Offline
guntinjs
16. Jun 2005, 16:33 #14

Kopš: 13. Mar 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: VOLVO 850

baac ku noreecos
Offline
Permalat
16. Jun 2005, 16:33 #15

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Situācija Nr5.
Auto E30, 2.3, 4 durvis, ar centrālajām atslēgām. Atslēgas vaļā neveras, bet ciet gan. Bet tas sīkums, problēma esot ar akumulatoru, tas ‘nevelkot’, visu laiku nosēžoties. Izrādās, signalizācija pieslēgta tā, ka, aizslēdzot auto ar pulti, centrālo atslēgu motoriņiem tie padots PASTĀVĪGAIS pluss. Tie (motoriņi) ‘nosēdina’ akumulatoru (brīnumainā kārtā nebija nodeguši) un katru reizi auto jāiestumj..
Pēdējie 2 gadījumi no personīgās pieredzes kādus pāris gadus atpakaļ
Offline
Tune-L
16. Jun 2005, 16:37 #16

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Es iedomaajos kaa krievijaa remontee mashiinas, ja jau pie mums ( saliidzinoshi civilizeetaa valstii auto remonta jomaa ) veic shitaadus briinumus


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
GirtzB
16. Jun 2005, 16:38 #17

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2005-06-16 16:12, Permalat rakstīja:
Situācija Nr3.
Auto E30. Motors: M20. Brauc sliktāk par Escort 1.1, bet degvielas patēriņš vidēji esot ap 50L/100km. Sākotnēji motors ir bijis 2.5 Motronic. Bet, nezināmu iemeslu dēļ gadījies ieplūdes kolektors no 2.0. Skrūves ir derējušas. Tad izrādījies, ka arī gaisa masas mērītājs 031 (no 2.3 Jetronic) ‘der’. Tiesa gan, tādi sīkumi kā lineāra līkne (logaritmiskās vietā), cits kontaktu izvietojums nevienu nav mulsinājis. Tad vēl var pamanīties ‘nolikvidēt’ lamda zondi, sadalītāju ‘pārvietot’ kā Jetronic, vienlaicīgi atstājot arī centrbēdzes un vakuumregulatorus..
Šajā gadījumā garantēta visu Permalat struktūrvienību darbības pārbaude:
Menedžeri pārbauda detaļu savietojamību;
Motoristi risina tehniskās problēmas;
Elektriķi cīnās ar vadiem un sensoriem.

Kaut kur redzēta kombinācija

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
zzips
16. Jun 2005, 16:39 #18

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

nu tak idiotu pietiek....

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Stix
16. Jun 2005, 16:46 #19

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 207

Braucu ar: bobiku

Ir labie! Dajos vēl tādus! Turpinam tēmu
Offline
Neoo
16. Jun 2005, 16:47 #20

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4

Taa, Balsojam, par labaako variantu

-----------------

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo