Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E30 ģeneratora lampiņa...

AutorsZiņojums
Zigulists
07. Apr 2005, 15:14 #1

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: e talonu.

Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?

Paldies.
Offline
karlisII
07. Apr 2005, 15:17 #2

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:

Ģenerators nelādē pietiekoši
iespējams, jānomaina oglītes
Offline
JZ
07. Apr 2005, 15:19 #3

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

vienkaarshaak ir paardot un nopirkt mashiinu kam taa nav, tas ir populaari peedeejaa laikaa
Offline
Zigulists
07. Apr 2005, 15:20 #4

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: e talonu.

Bet ja nelādētu, tad jau nelādētu arī pēc uzgāzēšanas...
Vai tad ne tā?
Offline
Tune-L
07. Apr 2005, 15:20 #5

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Stiliigi buutu arii nomainiit lampinju !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Zigulists
07. Apr 2005, 15:21 #6

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: e talonu.

Skaidrs, JZ... No Tevis auto nepirkshu...
Offline
Tune-L
07. Apr 2005, 15:21 #7

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20262

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Peec uzgaazeeshanas paceljas apgriezieni un spriegums !
Var jau buut ka arii straavass stabilizaacija gljuko !


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
genaadijs
07. Apr 2005, 15:22 #8

Kopš: 09. Jul 2002

Ziņojumi: 7100

Braucu ar:

jānomaina smadzenes. kam? pats izdomā.
Offline
AV
07. Apr 2005, 15:25 #9

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500


2005-04-07 15:20, Zigulists rakstīja:
Bet ja nelādētu, tad jau nelādētu arī pēc uzgāzēšanas...
Vai tad ne tā?

Iespejams, ka lenam mirst nost.
Sen, sen man vw scirocco bija tiesi taapat - sakuma iemirgojas tikai pec pielaisanas un stasta beigas tika nomainits generators, jo bija jau izdilusas vadotnes (nezinu pareizu terminu) pa kuram slid oglites.
Offline
Bamperis
07. Apr 2005, 20:14 #10

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4784

Braucu ar: 07`e61 530d///M

gjengjeris vainiigs,vainu ogles,vai tablete,visticamaak,ka tablete,jo ar ogleem ir taa,ka taas nevar paretam olaadeet,va svakaak,tad stipraak laadeet,ja taas ir kirdik-nodilushas..tad nelaadees vispaar.... Tablete maxaa 5lati
Offline
Permalat
08. Apr 2005, 13:43 #11

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Izskatās, ka ar ģeneratoru un lādēšanu viss ir kartībā!
Iemesls: akumulatora ietilpības zudums. Tieši tad, uzlādēts (vai vismaz puslādēts) akumulators (iekšējā pretestība ir maza) pēc startera griešanas ’neatjaunojas’, t.i. tā spriegums paliek pazemināts. Savukārt, ja ir tikai tukšgaitas apgriezieni, ģenerators nespēj to uzlādēt. Ja izbeidzas ģeneratora slotiņas, lampiņa parasti nedeg (bosch ģeneratori ar 3 kontaktiem), jo nav ķēdes, kas to dedzinātu.
Protams, jāpārbauda visi spriegumi un saviettājvads (jaudas), bet izskatās, ka ģenerators strādā normāli.
Ja regulāri sanāk braukt īsus gabalus, var gadīties, ka jāpapildina elektrolīta līmenis akumulatoram, tas pēc tam jāuzladē.

Permalat Pluss SIA
BMW autocentrs,
rezerves daļas, auto tirdzniecība
Volguntes 42, Rīga, LV 1046

www.permalat.lv
[email protected]

tel. 7470416 (veikals, serviss)
mob. 9482131 (serviss)
servisa menedžeri: Oļegs - krievu val., Guntars - latv. val.
[ This message was edited by: Permalat on 2005-04-08 13:44 ]
Offline
Gacans
08. Apr 2005, 14:09 #12

Kopš: 25. Feb 2005

Ziņojumi: 138

Braucu ar: BMW 320 D


2005-04-07 15:14, Zigulists rakstīja:
Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?
Īpašam uztraukumam pamata nav,jo reizēm pie maziem apgriezieniem nenotiek ģeneratora pašierosme.
Paldies.
Offline
Permalat
09. Apr 2005, 21:48 #13

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-04-08 14:09, Gacans rakstīja:

2005-04-07 15:14, Zigulists rakstīja:
Haj!
Probleema taada ka `89 gada 318 E30 reizeem (ne vienmeer) peec motora iedarbinaasanas nenodziest generatora [+-] simbols panelii... Kad drusku uzgaazee, nodziest un viss ok.
Kas tur vareetu buut par vainu? Tam var nepieveerst uzmaniibu jeb tas tomeer kautkas nopietns, kas naakotnee var sagaadaat lielaakas probleemas...?
Īpašam uztraukumam pamata nav,jo reizēm pie maziem apgriezieniem nenotiek ģeneratora pašierosme.
Paldies.


Virziens pareizs, bet nianses
Pašierosme ir sākusies, ja lampiņa deg. Lampiņas degšana nozīmē, ka izejas (regulatora) tranzistors ir atvēries, strāva plūst caur ierosmes tinumu. Cita lieta, ka pie tik maziem apgriezieniem (tukšgaita) lādēšanas strāvas pietiek lampiņas iedegšanai un magnetolas darbināšanai.
Starp citu, jaunakajos BMW (par E60, E65 nerunājot) ir vesela elektronikas čupa, kas menedžē elektroenerģijas patēriņu/ražošanu. Piemēram:
akumulatora stāvokļa kontroles modulis (mēra akumulatora T, iekšējo pretestību, nosaka uzlādes stāvokli un resursu)
strāvas balansa modulis: kontrolē kopējo patērēto strāvu, vada ģeneratoru (tā uzlādes strāvu)
avārijas pārslodzes modulis (samazina patērētāju skaitu pārslodzes gadījumā, ieslēdz palielinātas tukšgaitas apgriezienus)
startera vadības modulis
sleep modulis (atslēdz patērētājus, ja kaut kādu iemeslu dēļ auto 1h laikā nav aizgājis ’gulēt’)
utt, utjpr..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo