Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Veelos pirkt BMW 525i

AutorsZiņojums
JancH
23. Mar 2005, 11:06 #1

Kopš: 23. Mar 2005

Ziņojumi: 14

Braucu ar: 96’ BMW 535

Veelos pirkt BMW 525i un veeleetos uzzinaat par sho autinju tuvaak!Kaadi plusi kaadi miinusi,cik eed degvielas utt.Buutu ljoti pateiciigs,ja kaads tuvaak apstaastootu pa sho modeli1
Offline
JancH
23. Mar 2005, 11:08 #2

Kopš: 23. Mar 2005

Ziņojumi: 14

Braucu ar: 96’ BMW 535

Aaa,aizmirsu pateikt,domaaju pirkt 88-90 gada autinju.
Offline
Artis
23. Mar 2005, 11:10 #3

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

seit lasi
Offline
Alens
23. Mar 2005, 11:40 #4

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Jāatceras ka tu pērc lietotu auto. tāpēc paša sirds mieram aizbrauc uz diagnostiku un tur tev visu pateiks, ieguldītie pārdesmit Ls atmaksāsies.
No pieredzes varu teikt, ka noteikti būs jāmaina vārstu gumijas, sulosies kārbai, reduktoram saļņiki, padiluši šarnīri, tāpat elektrību problēmas. Parasti ir tā, ja auto ar pirmo reizi iepatīkas tad jāņem, ja sāc šaubīties tad neņem.

[ This message was edited by: Alens on 2005-03-23 11:41 ]
Offline
Permalat
23. Mar 2005, 15:52 #5

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-23 11:40, Alens rakstīja:
Jāatceras ka tu pērc lietotu auto. tāpēc paša sirds mieram aizbrauc uz diagnostiku un tur tev visu pateiks, ieguldītie pārdesmit Ls atmaksāsies.
No pieredzes varu teikt, ka noteikti būs jāmaina vārstu gumijas, sulosies kārbai, reduktoram saļņiki, padiluši šarnīri, tāpat elektrību problēmas. Parasti ir tā, ja auto ar pirmo reizi iepatīkas tad jāņem, ja sāc šaubīties tad neņem.


<font size=1>[ This message was edited by: Alens on 2005-03-23 11:41 ]</font>

Piemēram, Permalat piedāvā sekojošu lietu: par Ls 10.00:
ritošās daļas pārbaude;
elektronikas pilna diagnostika ar izdrukām;
mehāniķu un menedžeru konsultācijas;
tāme nepieciešamo remontdarbu veikšanai.
Offline
Uldis
23. Mar 2005, 16:17 #6

Kopš: 20. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: VW Multivan T5

Turgoju 525i 88gada E34.2200 EUR.
Jāsalīmē pakaļējais bampers,ritošā laba,pastūži subis,lietie diski.
Offline
RT
23. Mar 2005, 17:46 #7

Kopš: 31. Aug 2003

Ziņojumi: 1293

Braucu ar:


2005-03-23 16:17, Uldis rakstīja:
Turgoju 525i 88gada E34.2200 EUR.
Jāsalīmē pakaļējais bampers,ritošā laba,pastūži subis,lietie diski.



Pa tādu cenu vēl kaut kas jālīmē ?
Offline
jims
23. Mar 2005, 20:11 #8

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC


2005-03-23 15:52, Permalat rakstīja:

2005-03-23 11:40, Alens rakstīja:
Jāatceras ka tu pērc lietotu auto. tāpēc paša sirds mieram aizbrauc uz diagnostiku un tur tev visu pateiks, ieguldītie pārdesmit Ls atmaksāsies.
No pieredzes varu teikt, ka noteikti būs jāmaina vārstu gumijas, sulosies kārbai, reduktoram saļņiki, padiluši šarnīri, tāpat elektrību problēmas. Parasti ir tā, ja auto ar pirmo reizi iepatīkas tad jāņem, ja sāc šaubīties tad neņem.


<font size=1>[ This message was edited by: Alens on 2005-03-23 11:41 ]</font>

Piemēram, Permalat piedāvā sekojošu lietu: par Ls 10.00:
ritošās daļas pārbaude;
elektronikas pilna diagnostika ar izdrukām;
mehāniķu un menedžeru konsultācijas;
tāme nepieciešamo remontdarbu veikšanai.

par juusu taameem esu dzirdeejis.toch e34 paarbaudija-sastaadija taami uz 500+ ls,a reaali tur vairaak pa 20 ls nevajadzeetu.cik sapratu tas bija taapec ka straadnieks gribeeja taa e34 vietaa notirgot savu e32.
Offline
Permalat
23. Mar 2005, 23:23 #9

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Atļaušos iebilst.
1.Firma ir pietiekoši liela. Ja arī meistars sarakstītu sazin ko, menedžeris kontrolē gan darbus, gan sastāda kopējo kalkulāciju
2.Piedod, bet, vai Tu tiešām domā, ka dēļ E34 (salīdzinoši mazvērtīga mašīna) un virtuālajiem 500Ls (kas kasē neiekrīt tik un tā šajā manevrā) kāds tādus brīnumus darītu?
3.Ja jau doma bija, lai šo E34 nepirktu, tātad tā remonta lapa ceļotu apkārt pa pasauli. Vai Tu domā, ka Permalat riskētu ar savu reputāciju dēļ viena veca E32???

Šādi stāsti par Ls 20 ceļo sekojošu iemeslu dēļ. Piemērs. Atbrauc klients krietni vērtīgākā mašīnā. Nestrādā SRS (airbag, izšauts spilvens, sensors, beigts sēdekļa sensors), ABS(vadības bloks ar defektu). Remonts pāri Ls 1000.00. Klients neremontē neko. Jo, bez tā braukt var. Pat atvilkt.

Tādēļ, lūdzu, neklausies pasakās, bet pārbaudi pats. Vecas tantiņas pārstāsta dzirdēto
Offline
jims
23. Mar 2005, 23:48 #10

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC

tur jau nebija viena vaina pa 500 ls,piem isputeja bunlduli bish ruusa-ieraxta taamee jamaina VISS isputejs+radiators (kuram vis kartiba)utt..tas jau tapec bija ka piedavaja tai pirceejai to savu e32.
Offline
karro
24. Mar 2005, 00:00 #11

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu


2005-03-23 20:11, jims rakstīja:
par juusu taameem esu dzirdeejis.toch e34 paarbaudija-sastaadija taami uz 500+ ls,a reaali tur vairaak pa 20 ls nevajadzeetu.cik sapratu tas bija taapec ka straadnieks gribeeja taa e34 vietaa notirgot savu e32.


ja taa, tad Permalats ir pirceeja laime!
iedomaa, kadu nokauleejienu var ierubiit

Offline
Permalat
24. Mar 2005, 10:04 #12

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-03-23 23:48, jims rakstīja:
tur jau nebija viena vaina pa 500 ls,piem isputeja bunlduli bish ruusa-ieraxta taamee jamaina VISS isputejs+radiators (kuram vis kartiba)utt..tas jau tapec bija ka piedavaja tai pirceejai to savu e32.



Priekšlikums: nosauc auto numuru, kaut aptuvenu datumu, sadabū ciet čaļus, kas pārdeva. Ja Tev būs taisnība, dabūsi prēmiju. Ja nevari neko pierādīt, pa tukšo ne******.
Starp citu, ir modeļi, kuriem gan BMW, gan Bosal piedāvā mainīt aizmugurējo bunduli tikai kopā ar vidus posmu. Turklāt, pat, ja nav izrūsējis, bet grab katalizators, ir bijis lamda zondes defekts, CO atgāzēs virs normas, jāmaina arī katalizators. Gribi par Ls 5, brauc pie Vaņas, ņem lietotu bunduli, nozāģē, piemetini. Nav Permalats šaraškina kantora, kur lietotus bunduļus metina izrūsējuša vietā. Un nav izplūdes sistēmas vienīgais defekts milzīgi caurumi, kur var dūri iebāzt!
Mani kaitina neprofesionāla attieksme jebkurā jomā.
Klienti ir dažādi. Ja Tev tas E34 ir pārvietošanās līdzekļa statusā, brauc uz kaktu kantoriem. Tad Permalatā nav ko darīt. Šeit uzstāda tikai kvalitatīvas rezerves daļas ar garantiju.
Offline
Artis
24. Mar 2005, 10:16 #13

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

nodeva riktigi
Offline
RedBaron
24. Mar 2005, 10:45 #14

Kopš: 24. Mar 2005

Ziņojumi: 5

Braucu ar: BMW 525 24V ’93

Labaak jau pieliec kaadu naudinju un panjem 525 ar M50 dvizhoku no 1991, bisku njipraaks un ari ekonomisks, tikai ka peerc, noteikti iecheko ritosho un sajuugu, biezhi tie iet uz beigaam!!!!
Offline
Artis
24. Mar 2005, 10:59 #15

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

M50 no 90.gada
Offline
Blackadder
24. Mar 2005, 11:04 #16

Kopš: 15. May 2002

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: Jaguar XF 2.7D, Jaguar XE 2.0d


2005-03-24 00:00, SWK rakstīja:

ja taa, tad Permalats ir pirceeja laime!
iedomaa, kadu nokauleejienu var ierubiit



Man gluži mēle ieniezējās pateikt to pašu
Offline
Dixi
24. Mar 2005, 12:04 #17

Kopš: 15. Mar 2005

Ziņojumi: 30

Braucu ar:


slišal zvon no atkuda on [IMG]null[/IMG]null
Offline
Permalat
24. Mar 2005, 15:22 #18

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Permalat, gatavojoties 1.aprīlim, iesaka sekojošu mašīnas remonta stratēģiju:
1. Ja ar remontējamo auto esi atbraucis uz servisu, naudu netērē! Tas ir lieki. Apsveicinies ar čomiem. Ja izdodas pamest servisa teritoriju svoim hodom, labi. Ja vari nospolēt, perfekti!
2.Ja p.1 nav izpildāms, palūdz talkā draugus. Viņi par Ls 10.00 uz 100km ar prieku Tevi pavizinās. Ja motors vēl darbojas/pečka silda: ideāli!
3.ja p.2 vairs nav iespējams (arī druga auto p.1 vairs nav izpildāms), rīkojies sekojoši. Izmanto evakuatora pakalpojumus. Tas ir nedaudz dārgāk, bet darbojas vienmēr! Ja vēl skaņa darbojas: ideāli! Ja skaņa beidzas, jāuzlādē akumulators. To var izdarīt, iegādājoties vadus piepīpēšanai. Tātad, jebkurš remonts BMW nepārsniedz Ls 2.99!!!!

P.S. Šis ir Permalat subusera Kaspich personiskais viedoklis. Visas tiesības (tai skaitā: dabūt pa seju) rezervētas.(r)
Offline
Massons
24. Mar 2005, 15:41 #19

Kopš: 10. Jun 2002

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: Nav svarīgi ...

Tā gan nevajadzēja rakstīt ...

[ This message was edited by: Massons on 2005-03-24 15:41 ]

-----------------
Varbūt dažkārt, lai sapņi paliek par sapņiem, jo kad tie piepildīsies vairs nebūs par ko sapņot ...
Offline
Artis
24. Mar 2005, 15:46 #20

Kopš: 16. May 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 32262

Braucu ar: Renault

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo