Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 46 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
AF
02. May 2019, 14:17 #761

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: stūri rokās!

Ja dzinējs un viss svarīgais ir teicamā kārtībā tad pilnīgi reāli cipari
Offline
Markijs
02. Jul 2019, 00:26 #762

Kopš: 24. Dec 2008

Ziņojumi: 1189

Braucu ar: Vecu vācu kupeju.

Atsauksmes par zdx performance čipotājiem ? Caur telefonu izklausījās sakarīgi cilvēki, paskatot bildēs arī ne tie vecākie auto ir bijuši pie viņiem.

Paldies.
Offline
AF
02. Jul 2019, 08:21 #763

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3829

Braucu ar: stūri rokās!

Parasts starpnieks, kas pasūta softus kaut kur, iemet un nopelna uz starpības, tieši tāpat kā lielākā daļa šeit pieminēto.
Offline
badmoon
08. Aug 2019, 00:58 #764

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6186

Braucu ar: auto

Ford Mondeo 2008. 2.0 TDCi. Kurš var pārbaudīt/likvidēt DPF, pie reizes nočipot?
Offline
Sendzaa
08. Aug 2019, 11:43 #765

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 56

Braucu ar:


08 Aug 2019, 00:58:43 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2008. 2.0 TDCi. Kurš var pārbaudīt/likvidēt DPF, pie reizes nočipot?

posts nr.759
Offline
Sendzaa
08. Aug 2019, 11:46 #766

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 56

Braucu ar:


02 Jul 2019, 00:26:36 @Markijs rakstīja:
Atsauksmes par zdx performance čipotājiem ? Caur telefonu izklausījās sakarīgi cilvēki, paskatot bildēs arī ne tie vecākie auto ir bijuši pie viņiem.

Paldies.


Draugs tur strādā, normāls pipars, cik korekti čipo gan nepateikšu, ir cita vieta kur to izdarīt.
Offline
badmoon
09. Aug 2019, 23:34 #767

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6186

Braucu ar: auto


08 Aug 2019, 11:43:43 @Sendzaa rakstīja:

08 Aug 2019, 00:58:43 @badmoon rakstīja:
Ford Mondeo 2008. 2.0 TDCi. Kurš var pārbaudīt/likvidēt DPF, pie reizes nočipot?

posts nr.759


Viņi PFordus savā mājaslapā pat nepiemin

Offline
Jujubokar
10. Aug 2019, 00:04 #768

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 345

Braucu ar: 20VT bez bomžu nosa

Kurš Latvijā varētu korekti saregulēt 1.8 20VT ar veco M3.8 vadību, ja ir pieskrūvēts nevis kautkāds standarta K04, bet K03 hibrīds? Būtu abidna saskrūvēt un braukt ar neregulētu, ja neviens neuzņemtos to darīt.
Offline
Kaross
10. Aug 2019, 13:32 #769

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Izdarīt var daudz ko, bet cik tas viss izmaksās galā. Normāli es to daru ar ME7. Tur ir platjoslas zonde, ātrāks - precīzāks ECU un 3x ātrāka regulācija + logošana ar 20-40Hz frekvenci kā VEMS vai citiem aftermarket ECU. Ja man pie tā auto jāpavada diena līdz divas piedzenot visu un klients par to grib maksāt 150E, tad tas galīgi nav rentabli. Reāli lētāk ir uzlikt ME7 un saregulēt to.
Ja kāds tev apsolās to izdarīt 2-3 stundas, tad veiksmi. Cerams dzinējs ies kādu laiku. Ja to gribi korekti, tad tas aizņem ļooooti daudz laika.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 10 Aug 2019, 13:33:43 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Jujubokar
10. Aug 2019, 15:50 #770

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 345

Braucu ar: 20VT bez bomžu nosa

Par ME7 un to cik viņš ir ahujenna ļoti kruts es zinu, bet negribu DBW un negribu arī pārvilkt vadus. Vītne izpūtējā kur ieskrūvēt platjosleni ir.
Šitam FWD auto man pa 250HP vairāk neko nevajag, zinu, ka UK džeki viņus regulē aizvērtām acīm, tāpēc kind of ceru, ka Latvijā kāds arī varēs izvilkt no plaukta savu veco noputējušo aprīkojumu un izdarīt to pašu.
Es ļoti labi apzinos, ka finālā tāpat visticamāk nāksies pirkt K03S, jo to pierakstīt būtu jāmāk visiem.


[ Šo ziņu laboja Jujubokar, 10 Aug 2019, 16:06:25 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips