Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
Tune-L
17. Aug 2017, 09:46 #521

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Kāds no čipotājiem jau ir atkodis Jaguar XF (pēc sejaspacēluma) 2,2d dzinējus?


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Negantelis
17. Aug 2017, 21:11 #522

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Kādi ir reālie un nekritiskie skitļi ko var iegūt 335d 286Hp.

Kas ar auto kārbu notiek, jūk vai tur?
Offline
Kaross
17. Aug 2017, 23:05 #523

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

335D var droši līdz 330-340zs un 700Nm. Tas pa lielam tāds sākums. Kārbas iztur daudz vairāk. Praksē nobraucu 3,5 gadus ar 350zs un 700+nm e60 virsbūvē bez problēmām (80000km). Tie bija stenda uzrādītie Zs.

Jaguar XF dzinējs vairāk vai mazāk nemainās facelift vai pirms-facelift. Ja ar facelift nav domāts X260. To gan neesmu redzējis vēl. Gan pirms FL, gan pēc ir viens dzinējs, tas pats EDC17 vadības bloks. Jauda pamainās par ~10zs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Tune-L
18. Aug 2017, 11:29 #524

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


17 Aug 2017, 23:05:58 @Kaross rakstīja:
335D var droši līdz 330-340zs un 700Nm. Tas pa lielam tāds sākums. Kārbas iztur daudz vairāk. Praksē nobraucu 3,5 gadus ar 350zs un 700+nm e60 virsbūvē bez problēmām (80000km). Tie bija stenda uzrādītie Zs.

Jaguar XF dzinējs vairāk vai mazāk nemainās facelift vai pirms-facelift. Ja ar facelift nav domāts X260. To gan neesmu redzējis vēl. Gan pirms FL, gan pēc ir viens dzinējs, tas pats EDC17 vadības bloks. Jauda pamainās par ~10zs.


Jaguar pirms facelift ir 3.0d un pēc facelift ir 2.2d!
Karos, mazliet iedziļinies!

Jaguar XF 3.0 TDV6 211 3.0 L, V6
Jaguar XF 2.2 TDi4 200 2.2 L, I4

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
18. Aug 2017, 11:48 #525

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt: Kaross. Vārds tiek rakstīts ar 2 S.
Otrkārt pats, lūdzu, iedziļinies.
Pirms facelift nāk 190zs dzinējs. (Iespējams facelift pirmajos gados). Pēc tam, tikai no 2012.gada nāk ar 200zs.
Kaut vai šim ir 190zs: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jaguar/xf/bmjdbk.html

Par to arī rakstīju - 10zs atšķirība.
Ko tieši pateicu nepareizi. Esmu čipojis abus. Gan 3.0D, gan 2.2D. Nekas tur nav jāatkož. Parasts Forda dzinējs.
Bet pie manis droši vari nebraukt, ja uzskati par lohu.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Aug 2017, 11:53:19 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Arturiks
18. Aug 2017, 11:51 #526

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26

Karos, iemācies uzrunu.
Offline
radari.lv
18. Aug 2017, 12:13 #527

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


24 Jul 2017, 23:43:16 @Kaross rakstīja:

24 Jul 2017, 21:07:16 @daticho rakstīja:
Kurš izdaris visu ta lai man nav jabrauc ciemos atkal un atkal?
Audi A6
2014.g
3.0tdi quattro
Gribu sačipot lai bukse visi četri uz sausa asFalta


Izdarīt varu, nav jau problēmas, tikai cik ilgi tas auto kalpos pie tāda braukšanas stila?
Un kas ir domāts ar braukšanu ciemos atkal un atkal? Gļuki kaut kādi vai kas?
Ikdienā tādi tiek taisīt Touareg, Cayenne, A6, Q7 u.t.t. Visiem vieni dzinēji.

Bet vispār ja gribās, lai rati spolē ir jāņem cits dīzelis.

X5 M50D. 381HP un 740Nm. Pēc čipa 5s - 100km/h un 450zs; 900nm.






Stage 1



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
daticho
18. Aug 2017, 12:24 #528

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11360

Braucu ar: FN-15


24 Jul 2017, 23:43:16 @Kaross rakstīja:

24 Jul 2017, 21:07:16 @daticho rakstīja:
Kurš izdaris visu ta lai man nav jabrauc ciemos atkal un atkal?
Audi A6
2014.g
3.0tdi quattro
Gribu sačipot lai bukse visi četri uz sausa asFalta


Izdarīt varu, nav jau problēmas, tikai cik ilgi tas auto kalpos pie tāda braukšanas stila?
Un kas ir domāts ar braukšanu ciemos atkal un atkal? Gļuki kaut kādi vai kas?
Ikdienā tādi tiek taisīt Touareg, Cayenne, A6, Q7 u.t.t. Visiem vieni dzinēji.

Bet vispār ja gribās, lai rati spolē ir jāņem cits dīzelis.

X5 M50D. 381HP un 740Nm. Pēc čipa 5s - 100km/h un 450zs; 900nm.




Jonix jau kko piedāvāja, lai griežās un saudzīgi. Nu tas par visu četru rati spolēšanu protams ir bullshits, gribu lai ir dzīvāks, jo ikdienā prasās pēc labākas griezes... man ir švakais, 204.hp, jonix piedāvaja kaut ko ap 260hp un labu griezi, tas arī es domāju ir priģels, lai kārba turētu un nebūtu brīnumi. Yuuutubii ir video kur viņi tiek sagriesti virs 270 h.p bet nedomāju ka to vajag.
Offline
AF
18. Aug 2017, 12:28 #529

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tik daudz blata bet nevienas reālās izdrukas
Offline
Tune-L
18. Aug 2017, 13:44 #530

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


18 Aug 2017, 11:48:07 @Kaross rakstīja:
Pirmkārt: Kaross. Vārds tiek rakstīts ar 2 S.
Otrkārt pats, lūdzu, iedziļinies.
Pirms facelift nāk 190zs dzinējs. (Iespējams facelift pirmajos gados). Pēc tam, tikai no 2012.gada nāk ar 200zs.
Kaut vai šim ir 190zs: https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jaguar/xf/bmjdbk.html

Par to arī rakstīju - 10zs atšķirība.
Ko tieši pateicu nepareizi. Esmu čipojis abus. Gan 3.0D, gan 2.2D. Nekas tur nav jāatkož. Parasts Forda dzinējs.
Bet pie manis droši vari nebraukt, ja uzskati par lohu.


V6 un 4cil. dzinējs ir viens un tas pats, sapratu!
Par lohu gluži nē, bet nebraukšu gan!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
18. Aug 2017, 13:45 #531

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Un te, Karos, par uzrunu:

http://valoda.ailab.lv/latval/vidusskolai/SINTAKSE/uzruna.htm

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Kaross
18. Aug 2017, 16:54 #532

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kādu murgu te tagad raksti? Kopš kura laika 2.2 ir V6 bijis? Nezinu ko Tu te paspīdēt gribēji, bet tāda sajūta, ka gribi izlikties gudrāks par visiem. Nesanāk kaut kā tikai.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Tune-L
18. Aug 2017, 19:00 #533

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


18 Aug 2017, 16:54:25 @Kaross rakstīja:
Kādu murgu te tagad raksti? Kopš kura laika 2.2 ir V6 bijis? Nezinu ko Tu te paspīdēt gribēji, bet tāda sajūta, ka gribi izlikties gudrāks par visiem. Nesanāk kaut kā tikai.


Nezinu pat kā, lai Tevi turpmāk sauc, ja tik "labi pārzini tēmu".

Ieskaties kaut vai te:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XF



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
CP17
18. Aug 2017, 19:13 #534

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


18 Aug 2017, 19:00:44 @Tune-L rakstīja:

18 Aug 2017, 16:54:25 @Kaross rakstīja:
Kādu murgu te tagad raksti? Kopš kura laika 2.2 ir V6 bijis? Nezinu ko Tu te paspīdēt gribēji, bet tāda sajūta, ka gribi izlikties gudrāks par visiem. Nesanāk kaut kā tikai.


Nezinu pat kā, lai Tevi turpmāk sauc, ja tik "labi pārzini tēmu".

Ieskaties kaut vai te:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XF



Nu nav tak v6 2.2d bijis, vai arī es neko nesaprotu vienīgais mazākais bija 2.7d V6
Offline
Kaross
18. Aug 2017, 19:22 #535

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nu, protams. I-4. Visi tie 2.2 ir inline 4. Neaiziet man par ko mums te profesors raksta.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sn
18. Aug 2017, 19:23 #536

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879534

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


18 Aug 2017, 19:13:01 @CP17 rakstīja:

18 Aug 2017, 19:00:44 @Tune-L rakstīja:

18 Aug 2017, 16:54:25 @Kaross rakstīja:
Kādu murgu te tagad raksti? Kopš kura laika 2.2 ir V6 bijis? Nezinu ko Tu te paspīdēt gribēji, bet tāda sajūta, ka gribi izlikties gudrāks par visiem. Nesanāk kaut kā tikai.


Nezinu pat kā, lai Tevi turpmāk sauc, ja tik "labi pārzini tēmu".

Ieskaties kaut vai te:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XF



Nu nav tak v6 2.2d bijis, vai arī es neko nesaprotu vienīgais mazākais bija 2.7d V6


Palasi taču @Kaross rakstīto, tad sapratīsi. Viss sākās šeit:


18 Aug 2017, 11:29:24 @Tune-L rakstīja:

17 Aug 2017, 23:05:58 @Kaross rakstīja:
Jaguar XF dzinējs vairāk vai mazāk nemainās facelift vai pirms-facelift. Ja ar facelift nav domāts X260. To gan neesmu redzējis vēl. Gan pirms FL, gan pēc ir viens dzinējs, tas pats EDC17 vadības bloks. Jauda pamainās par ~10zs.


Jaguar pirms facelift ir 3.0d un pēc facelift ir 2.2d!
Karos, mazliet iedziļinies!

Jaguar XF 3.0 TDV6 211 3.0 L, V6
Jaguar XF 2.2 TDi4 200 2.2 L, I4


-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
platinbronze
19. Aug 2017, 16:30 #537

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤

Sveiciens visiem Latvijas čipotājoem,kuri te savākušies vienkopus?
Atkodējot dpf Jūs piedāvājāt smuki izgriezt un aizmetināt dpf... kas ir ar šo simpātisko trubu no ebay? Vai tad nav labāk vai kā?

[ Šo ziņu laboja platinbronze, 19 Aug 2017, 16:32:33 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
AF
19. Aug 2017, 16:34 #538

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Chota nevaru ierubīties, tas v-bands galā pa taisno pie turbīnas pieskrūvējas?
Tad jau tas ir garām.
Pēc turbīnas nav papletinājuma kurš jābūt.

[ Šo ziņu laboja AF, 19 Aug 2017, 16:36:56 ]

Offline
Tune-L
19. Aug 2017, 19:54 #539

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


18 Aug 2017, 19:13:01 @CP17 rakstīja:

18 Aug 2017, 19:00:44 @Tune-L rakstīja:

18 Aug 2017, 16:54:25 @Kaross rakstīja:
Kādu murgu te tagad raksti? Kopš kura laika 2.2 ir V6 bijis? Nezinu ko Tu te paspīdēt gribēji, bet tāda sajūta, ka gribi izlikties gudrāks par visiem. Nesanāk kaut kā tikai.


Nezinu pat kā, lai Tevi turpmāk sauc, ja tik "labi pārzini tēmu".

Ieskaties kaut vai te:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XF



Nu nav tak v6 2.2d bijis, vai arī es neko nesaprotu vienīgais mazākais bija 2.7d V6


Bet kurā vietā es esmu teicis kaut ko tādu?
Teicu, ka prefacelift bija 3.0 V6 un pēc facelift 2.2 4cilindru dzinēji. Jūs kopā kaut ko lietojat?

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
CP17
19. Aug 2017, 20:13 #540

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Esmu apmulsis un Tu pārpratis
Nu nav , ja mēs vēl pa diesel runājam...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jaguar_XF

[ Šo ziņu laboja CP17, 19 Aug 2017, 20:16:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo