Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
diesel
17. Jun 2005, 09:34 #21

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... nē es teicu ko gribēju teikt, tikai mierīgi braucot starpības patēriņā nav.
Offline
Rons
17. Jun 2005, 09:47 #22

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

tu taksh negribi teikt ka rij par 3 litriem vairaak piemeeram uz kaada e36 325i ja ar vinju gaazh..tas principaa nau iespeejams, ja jauda pienaak klaat kaadi 8% tad nevar riit benzhu par 25% vairaak

-----------------
www.radari.lv
Offline
diesel
17. Jun 2005, 10:51 #23

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... tā ir. Nezinu, kas manam pa čipu, bet griežas smuki un patēriņš līdz ar to. Mani tas īpaši neuztrauc, bet tā vispārējai info.
Offline
Rons
17. Jun 2005, 10:55 #24

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

tas nau iespeejams ..un tas arii ir pilniigi subjektiivi...

-----------------
www.radari.lv
Offline
Puce
17. Jun 2005, 10:55 #25

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

bet prieksh td gan tev nav..



2005-06-17 00:44, Rons rakstīja:
manu viedokli nevajag apshaubiit, jo pirms 3 gadiem kad nochipoju pirmo bembi reti kuram bija nojausma par ko iet runa... peec tam naaca pieredze un programmu palika arvien vairaak karoch es ir kruc
Liekas ka esmu iechipojis kaadus 60 bmw, dazhus audi(arii s4) , 2 vw (tdi)un kaadu opel. Jaa taas programmas vairumaa gadiijumu ir firmu chipu kopijas, man ir dazhi Dinan, Autothority utt., bet arii cena ir laba.


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Puce
17. Jun 2005, 11:04 #26

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

gudros ārzemju saitos salasījos, ka var IC dzesēt ar parafīnu, bet tur ir jābūt pārliecinātam, ka temperatūrai, kas nāk no turbīnas off boost gadījumā ir zemāka nekā parafīna kušanas T. Parafīnam tā ir aptuveni 50C. Vēl viena lietiņa ir arī temperatūra, kas ir motortelpā ar nevarētu būt augstāka par šiem ~50C.
Parafīnam ir interesanta kušanas līkne. Tas sasniedz zināmu temperatūru un turas tajā līdz apkārtējā gaisa temperatūra pārsniedz tā kušanas punktu...


nu bet šoreiz tādu ideju es atmetu un nolēmu dzesēt ar ūdeni.


2005-06-16 23:35, sejejs rakstīja:
Man par IC ir doma savādāka, kā to vairāk atdzesēt! Bez dārgiem tuninga paņēmieniem! Ja izdosies, izstāstīšu!


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
diesel
17. Jun 2005, 11:08 #27

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... Rons, paliekam katrs pie sava subjektīvā viedokļa.
Offline
stanley
17. Jun 2005, 11:10 #28

Kopš: 08. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4346

Braucu ar:

jo vairak rij jo labak iet
Offline
martinez
17. Jun 2005, 11:22 #29

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29190

Braucu ar: cietu seju


2005-06-17 11:10, Stanley- rakstīja:
jo vairak rij jo labak iet


pareizi, jo nav tāda kombinācija-labi iet un maz ēd!
Offline
sejejs
17. Jun 2005, 12:55 #30

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā


2005-06-17 11:04, Puce rakstīja:
gudros ārzemju saitos salasījos, ka var IC dzesēt ar parafīnu

Man šis variants jau ir nezināmā ķīmija!

Vai ūdens būs aukstāks,kas dzesējas ar gaisu, kā gaiss,kas dzesējas ar gaisu! Respektīvi- vai ir vērts taisīt ūdens dzesēšanau gaisam,ja temperatūrā nebūs starpības? Man liekas,ka nav,jo domāju, ka gaiss atdziest ātrāk kā ūdens! Padomā!
Bet to varētu pateikt kāds,kam vairāk zināšanas gaisa-ūdens teperatūras atdzišanas ātrumā!
Offline
JZ
17. Jun 2005, 13:00 #31

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-06-17 09:47, Rons rakstīja:
tu taksh negribi teikt ka rij par 3 litriem vairaak piemeeram uz kaada e36 325i ja ar vinju gaazh..tas principaa nau iespeejams, ja jauda pienaak klaat kaadi 8% tad nevar riit benzhu par 25% vairaak


davai labaak palasi graamatas, un tad gudriibas runaa

katrs naakamais zirgs virs normas naak ar lielaaku piepuuli nekaa ieprieksheejais, degvielas pateerinjsh kaapj ar gjeometrisko progresiju...
Offline
JZ
17. Jun 2005, 13:06 #32

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


2005-06-17 11:04, Puce rakstīja:
gudros ārzemju saitos salasījos, ka var IC dzesēt ar parafīnu



2005-06-17 12:55, sejejs rakstīja:
Man šis variants jau ir nezināmā ķīmija!

Vai ūdens būs aukstāks,kas dzesējas ar gaisu, kā gaiss,kas dzesējas ar gaisu! Respektīvi- vai ir vērts taisīt ūdens dzesēšanau gaisam,ja temperatūrā nebūs starpības? Man liekas,ka nav,jo domāju, ka gaiss atdziest ātrāk kā ūdens! Padomā!
Bet to varētu pateikt kāds,kam vairāk zināšanas gaisa-ūdens teperatūras atdzišanas ātrumā!


patiesiiba ir taada - pie maziem aatrumiem (nu tur liidz 80km/h) izdeviigaak lietot ir gaiss<>uudens interkuuleri, pie lielaakiem aatrumiem (labaaka gaisa caurpluudei interkuulera radiatoriem) izdeviigaaki ir gaiss<>gaiss kuuleri, pie efektivitaates noteikshanas tiek njemts veeraa arii pashas interkuulera sisteemas svars un energjija, nepiecieshama taa darbinaashanai, iepluudes trakta (no turbo liidz galvai) tilpums, kam ir tiesha saistiiba ar motora atsauciibu...
Offline
McDzhigits
17. Jun 2005, 13:37 #33

Kopš: 22. Mar 2005

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

ar spirtu dzesee kaa rallijaa.atjauktu.t.i. ar shnjabi.
Offline
McDzhigits
17. Jun 2005, 13:39 #34

Kopš: 22. Mar 2005

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

ceesiis pirms rallja kaut kaadi noruupeejushies rallisti pie pusdienu galda sprieda, ar ko dzeset turbiinu.tjipa spirts atrak izgarojot. gan jau es ne atkal mulkjkibas laizhu
Offline
Puce
17. Jun 2005, 14:25 #35

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ūdenim pret gaisu ir tāda priekšrocība, ka tam ir daudz lielāka siltumatdeve. Apmēram 4 reizes. Liekot ūdens kūleri var maksimāli samazināt saspiestā gaisa ceļu no turbīnas uz ieplūdi.
šiet ir parādīt IC no Celikas kāds būs arī manam e21.




Air/Air
Plusi
Efficient
Cheap

Mīnusi
Longer induction air path
Packaging of large intercoolers difficult
Large pipes to and from intercooler required

Water/Air
Plusi
Short induction air path
Easy to package
Excellent for short power bursts (ie typical road use)

Mīnusi
Heavier
More complex
More expensive
Heat exchangers harder to source



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
ainars530
19. Jun 2005, 02:49 #36

Kopš: 18. Aug 2004

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 91’ BMW 325

[ This message was edited by: ainars530 on 2005-06-19 02:52 ]
Offline
ainars530
19. Jun 2005, 02:52 #37

Kopš: 18. Aug 2004

Ziņojumi: 5

Braucu ar: 91’ BMW 325

kaa ar tevi ron var sazinaaties un cik apmeram maksa chips prieksh e36?
Offline
atco
19. Jun 2005, 09:35 #38

Kopš: 18. Jun 2003

Ziņojumi: 147

Braucu ar: 330i e90

Kad man bija e36 325,bija uzlikts cips bendzīna patēriņš sākumā bijan +1 litrs, vēlāk ēda bendzīnu pa 0.5 litri mazāk.
Offline
Rons
19. Jun 2005, 18:16 #39

Kopš: 28. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3275

Braucu ar: 435iX un M6

ar mani var sazinaaties pa tel 9207592, bet nezvaniet briivdienaas agraak par 3 dienaa, jo tad es gulju komaa

-----------------
www.radari.lv
Offline
heinomen
19. Jun 2005, 22:18 #40

Kopš: 07. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5631

Braucu ar: 15

ka ir chipa kloni, vai t’’a ir kautkāda huina - nu nemaz neeksistē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo