Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 94 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
BigDog24
23. Jul 2021, 22:01 #1281

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


23 Jul 2021, 21:29:07 @smudo rakstīja:
Nesaprotu, kadel daudziem satraukums par apgriezieniem, turklat, tuksgaita, kur nav slodzes? Es braucot uz laukiem ar savu ikdienas auto ar dizeli apdzenot vai ieskrienoties to regulari griezu lidz galam (isteniba auto pats visu regule, es tikai nospiezu akseleratora pedali lidz galam un gaidu, kamer tas sasniegs man vajadzigo atrumu). Biezi 130km marsruta max apgriezieni (nedaudz zem 5000 rpm) tiek sasniegti kadas 20-30 reizes, jo divsajugu kaba ir ar loti isiem parnesumiem, lai auto padaritu dinamiskaku un nekad nekas slikts nav noticis. Pedejo gadu Audi (un ne tikai) ir soft rpm limiter, tadel parbaudot atgazes tas tiek uzgriezts tikai lidz kadi 2500rpm.

Ja kadam auto izgerbjas tuksgaita uzgazejot paris sekundes, tad nesaprotu, ka tie cilveki ar tadiem auto dodas talakos braucienos


pat dīleri (piem. moller) nemaina agregātu siksnas ražotāja noteiktajos intervālos (piem 90k km), bet uz izjūtu (neticu ka katrā apkopē pēc to to 90k km pārsniegšanas kāds meistars pārbauda vai nav pienākusi tā reize mainīt).


Mans iespaids-pēc 100k km nobraukuma pārsniegšanas pašam jāsāk nodarboties ar prevenciju, citādāk vari ar 160k km nobraukumu atjēgties polijas meža vidu, 3os naktī ar telefonu meklējam kādu evakuatoru.
Offline
Staris
24. Jul 2021, 00:04 #1282

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku

[ Šo ziņu laboja Staris, 24 Jul 2021, 00:05:35 ]

Offline
janeks7
24. Jul 2021, 08:53 #1283

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 3378

Braucu ar:


24 Jul 2021, 00:04:47 @Staris rakstīja:
Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku


Volvists vnk ir prātpisējs un Latvijā tādu netrūkst
Offline
BigDog24
25. Jul 2021, 11:57 #1284

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


24 Jul 2021, 00:04:47 @Staris rakstīja:
Tas neatbild uz jautājumu par apgriezieniem. Ja siksnu maina regulāri nevis uz izjūtu, tad kur problēma ļaut mašīnai kontrolēt apgriezienus?
Un kas vispār ir "maksimālie apgriezieni"? Inspektors atslēdz ierobežotāju un griež cik motors spēj?
Vai tad ierobežotāju neuzstāda dzinēja ražotājs?
Ja to izdara ražotājs, tad kāpēc, lai kaut kādos papīros būtu citi apgriezieni?
Izklausās dīvaini, ka ražotājs uzliek ierobežotāju pie 4500rpm, bet kaut kādā papīrā pasaka, ka drīkst tikai līdz 3500 griezt. Un tad šoferim jāmāca automāts, ka pie pedal to metal ir jāpārslēdz ātrumi ātrāk nekā kārba to grib darīt?
Inspektors tak nevar izdarīt vairāk kā ražotājs ir paredzējis
Toč nesaprotu tā volvista loģiku


manā saprašanā, tā apgriezienu meklēšana @ TA [īpaši dzirdami volvo dīzelisti] ir kaut kāda vainīgo meklēšana jau vecākā kaitē- Youtube pat ir latviešu valodā video.

Vienam manam Volvo dīzeļbiedram viņa plīsa uz Viļņas maģistrāles (zobsiksna nepārleca, pirms nedēļas bij serviss mainijis celiņsiksnu, bet ruļļus ne[vēl esot labi]).
Citam Volvo dīzeļbiedram, Valmierā- gāja TA atgāzes (covid dēļ nelaida boksā), Dzirdēja pēc gāzēšanas rupju dzeni motorā, bet apskates veicēji turpināja darbināt dzinēju. Bij iesniegums TA stacijai utml, bet TA atbildēja, ka viss veikts pēc reglamenta. Sekas- cits motors (youtube video scenārijs). Vīrs vnk uzticēja auto apkopi vienam servisam, kas viņu gadiem apkalpoja.

Ja atkāpjas no Volvo, tad man šķiet pamatā visiem ir ierobežotāji uz vietas stāvot uz griežot, ja nē- tad kaut kādi īpaši izņēmumi un Karosa rakstītie scenāriji, kur čiperi sataisijuši šmuci.

[ Šo ziņu laboja BigDog24, 25 Jul 2021, 11:59:06 ]

Offline
Kaross
26. Jul 2021, 09:19 #1285

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
BigDog24
26. Jul 2021, 10:10 #1286

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.


Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs?
Offline
968-jk
26. Jul 2021, 10:14 #1287

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13437

Braucu ar: 30niekiem


26 Jul 2021, 10:10:58 @BigDog24 rakstīja:

26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.


Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs?


Vvz, kā vaina tā ir, bet pilnīgi noteikti ne TA vīriņu vaina. Eļļas līmeni pat pirms gāzēšanas pārbauda. Varēja arī to saimnieka vietā nebaudīt un mīt grīdā, bet pārbauda taču.
Offline
RR04
26. Jul 2021, 10:15 #1288

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


26 Jul 2021, 10:10:58 @BigDog24 rakstīja:

26 Jul 2021, 09:19:05 @Kaross rakstīja:
Tas volvists ir totāls idiots. Nav nekādās Volvo grāmatās rakstīts par kaut kādiem mistiskiem 3500rpm. Kaut ko savā galvā izdomājis un mēģina čakarēt galvu apskates vīram.
Auto griež apgriezienus tik augstu cik ražotājs programmatūrā ir uzstādījis pie nosacījuma ja kāds to nav "izlabojis".
Tā piečkarēšanās TA par gāzēšanu ir tikai bomžu un nojātu vecu šrotu problēma. Kā tas auto var atrasties uz ielas ja 2x uzgāzējot izjūk kaut kas. Tā ir 100% īpašnieka vaina, ka tas auto ir nobraukts līdz tādam līmenim.


Es to Tavu loģiku par 100% īpašnieka vainu nesaprotu. "nobraukts līdz tādam līmenim" - cilvēki tak brauc uz gadiem ilgi norūdītiem servisiem, remontē, uztur kārtībā. Un tad pēkšņi motorschaden. Varbūt tur tomēr ir kaut kāda modeļa specifiska kaite, kas nekrīt meistariem acīs?

nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden.
Offline
BigDog24
26. Jul 2021, 10:25 #1289

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli


26 Jul 2021, 10:15:11 @RR04 rakstīja:

nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden.


Izklausās, ka tajā sistēmā, kaut kas nav bijis pareizi, orģināla siksna un 10k km. Baumo, ka tur spriegotājs mēdzot uzvesties, kas noved pie tā ruļļa nobīdes- siksnu sāk grauzt vienā malā. Bet gan kādam Volvo vīram ir kāda precīza atbilde.
Offline
RR04
26. Jul 2021, 10:29 #1290

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3672

Braucu ar: 41


26 Jul 2021, 10:25:39 @BigDog24 rakstīja:

26 Jul 2021, 10:15:11 @RR04 rakstīja:

nav tur nekāda specifiska kaita. Ir viņiem tā, ka liekot lētākā ražotāja siksnas, mēdz plīst viņas, vai arī, ja laicīgi nemaina. Vai arī no savas pieredzes varu teikt, ka ģeneratora siksna tam D5 ir jāčeko regulāri. Uzliku jaunu oriģinālo siksnu, pēc 10k km jau sāka spuroties un diegi līst ārā, attiecīgi, ja nebūtu pamanījis, laika jautājums līdz tas diegs paraujas zem zobenes un ir motorschaaaaaaden.


Izklausās, ka tajā sistēmā, kaut kas nav bijis pareizi, orģināla siksna un 10k km. Baumo, ka tur spriegotājs mēdzot uzvesties, kas noved pie tā ruļļa nobīdes- siksnu sāk grauzt vienā malā. Bet gan kādam Volvo vīram ir kāda precīza atbilde.

manā gadījumā bija jauni spriegotāji. Kur vaina, nez
Offline
M--X
15. Nov 2021, 10:05 #1291

Kopš: 16. Jun 2006

Ziņojumi: 243

Braucu ar: Pepelacu

Atmetiet, lūdzu, jūzera INC (Jelgavas dīzeļspečuka un čiprūnera) tel. nr.
Offline
depo
15. Nov 2021, 10:16 #1292

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Man liekas 2940004septiņi
Offline
MPBK
28. Mar 2022, 17:02 #1293

Kopš: 24. Feb 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1916

Braucu ar: 500 un 800

Paldies @Kaross. Šodien sačipoja sievas mazauto ar 1,6tdi, palika ļoti dzīvs
Offline
robbielv
12. Apr 2022, 11:08 #1294

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni

Vīri, vajag kontaktus.
Vadība MS41.1,
Vajadzētu:
EWS delete
Redline Up
Atstāt tikai pirmo zondi

Rīga/Jelgava.
Offline
depo
15. Apr 2022, 20:11 #1295

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

500zs no 530d

Cik ilgi diez viņš nobrauks
Offline
depo
09. Jul 2022, 19:36 #1296

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Ir vēl kāds dyno stends Rīgā izņemot Rolis ?
Offline
83
09. Jul 2022, 21:09 #1297

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 191

Braucu ar: www.caroscar.lv, salona ķīmīskā tīrīšana, pulēšana, keramika, logu tonēšana, tel: 24333353


09 Jul 2022, 19:36:45 @depo rakstīja:
Ir vēl kāds dyno stends Rīgā izņemot Rolis ?


Dynosystems Bukultu ielā
Offline
depo
09. Jul 2022, 21:34 #1298

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Viņiem ir priekš 4x4 ?
Offline
Corey
09. Jul 2022, 21:46 #1299

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx

Jup
Offline
VVRECK
11. Jul 2022, 11:53 #1300

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


09 Jul 2022, 21:34:18 @depo rakstīja:
Viņiem ir priekš 4x4 ?


Pietam Dynosystems ir precīzākais stends iekš LV
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo