Online
Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: ChipTuning
Autors | Ziņojums |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
25 Oct 2015, 21:43:12 Ridlihs rakstīja:
25 Oct 2015, 21:23:47 AF rakstīja:
daļēji, piemēram ja atslēdz EGR kādam dde5 tad labāk to kļūdu izdzēst uz visiem laikiem
nu man tas lambda zondes variants iecirtās acīs visvairāk, tā par piemēru.
Pa lielam tas lambda zondes variants ir gateris, jo benzīnniekam bez viņas nekas labas noteikti nesanāks un 90% dīzeļu arī viņa ir vajadzīga un piedalās tiešā degvielas dozācijas aprēķinā.
Ir lietas, kuras var izmest ārā un kuras tikai nodara ļaunumu dzinējam (EGR, DPF), bet viss ir samērīgs.
Lambda zonde noteikti nav tajā skaitā.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
krods | | Kopš: 02. Nov 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1134
Braucu ar: Sulas paku
Attention whore
|
25 Oct 2015, 23:20:53 AngelinaJolieed rakstīja:
M57D30 184HP čipot cik izmaksā un ko var dabūt no tā motora?
no tā motora var dabūt klani laukā | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
23 Oct 2015, 00:32:33 Kaross rakstīja:
Vispār tos dīzeļus nafig vajadzētu iznīdēt. Darba būtu vairāk čipojot normālus benzīnus un cīnoties ar to problēmām. Kā arī 90% "chiptuneru" atbirtu, jo būtu par stulbu benzīnnieku čipošanai. Dīzeli tagad jau katrs nejēga spēj sabakstīt tā, lai viņš ātrāk kustās.
nesatraucies, saņemšu kādu algu un braukšu pie Tevis sabakstīt dīzeli, lai čunčina kā lielais [ Šo ziņu laboja rekeds, 26 Oct 2015, 00:03:06 ] | Offline | | |
AF | | Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
25 Oct 2015, 23:59:22 krods rakstīja:
25 Oct 2015, 23:20:53 AngelinaJolieed rakstīja:
M57D30 184HP čipot cik izmaksā un ko var dabūt no tā motora?
no tā motora var dabūt klani laukā
nu ko tu muļķības stāsti | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20257
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
22 Oct 2015, 22:36:19 Mixzzz rakstīja:
Imo visiem kam nav DPF nevajadzeetu laist cauri TA... Zb tie melnie naaves maakonji
Nāves mākoņi gan ir beigtu sprauslu un citu sūdu dēļ!
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tieši tā. Labā kārtībā esošam dzinējam dūmu nebūs ne uz vietas gāzējot, ne paātrinoties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Ridlihs | | Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4666
Braucu ar: gandrīz geļiku
| Tad jau LV visi dīzeļauto psc | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 614
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
| Lielākā daļa 10-15 gadus vecie brauc ar pusbeigtām sprauslām, nosprūdušiem EGR un līki atjaunotām turbīnām
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891 | Offline | | |
|
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
26 Oct 2015, 15:19:53 Jonix rakstīja:
Lielākā daļa 10-15 gadus vecie brauc ar pusbeigtām sprauslām, nosprūdušiem EGR un līki atjaunotām turbīnām
...un tāpēc tos auto nočipo, lai vismaz kust uz priekšu | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8861
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka. | Offline | | |
Chubakla | | Kopš: 20. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 387
Braucu ar: e39
|
26 Oct 2015, 15:41:04 kkas rakstīja:
no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka.
No dīzeļdegvielas.
bet patīkamāka dīzeļa smaka ir tad, kad nedaudz eļļas klāt [ Šo ziņu laboja Chubakla, 26 Oct 2015, 15:45:50 ] | Offline | | |
cibis | | Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 80
Braucu ar:
|
26 Oct 2015, 15:41:04 kkas rakstīja:
no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka.
nevajag bezdēt mašīnā,nebūs asa smaka un vemt ari negribesies | Offline | | |
funkyasshit | | Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
|
26 Oct 2015, 15:41:04 kkas rakstīja:
no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka.
Kad sprauslām pizda vai arī EGRs "nočipots". Tā asā smaka ir NOx gāzes, kas nāk no izplūdes. Vienīgi, kad sprauslas beigtas dūmo gan. [ Šo ziņu laboja funkyasshit, 26 Oct 2015, 15:58:11 ] | Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 614
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72
|
26 Oct 2015, 15:22:09 Laoshi rakstīja:
26 Oct 2015, 15:19:53 Jonix rakstīja:
Lielākā daļa 10-15 gadus vecie brauc ar pusbeigtām sprauslām, nosprūdušiem EGR un līki atjaunotām turbīnām
...un tāpēc tos auto nočipo, lai vismaz kust uz priekšu
Arī.
Bet realitātē, ja es redzu būtisku defektu automašīnai, nečipoju. Mēs varam salabot vai, lai klients pats labo, daudzi gan aizbrauc pie kāda čipotāja, kuram vienalga cik klientam ilgi viss darbosies
Tikai pēc tam brīnās, ka virzuļi kūst vai turbīnas beidzas utt :vissirslikti:
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891 | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
No: Baloži
Ziņojumi: 21497
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Ko tad beigās ar N57D30O1 var izdarīt? vienā lapā lasu 335 zs, citur saka +40. Cik tad tomēr var dabūt neko nesalaužot?
-----------------
| Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Neko nesalaužot ir ap 40zs un 100Nm. 335Zs jau ir perebors. Tomēr 1800bar rail spiediens un viena turbīna. N57D30T jau nāk ar divām un tur var izpausties. Pie tam divām parastajām - ne VNT. 335zs, protams tas dzinējs var attīstīt, bet DPF ātri būs ciet un garantēt, ka nekas neizrādīs vājo vietiņu, arī nevar.
Nevajag pārspīlēt. 40Zs būtībā ir ļoti daudz.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7225
Braucu ar: muti
| Ko var dabūt no 2010. 2.0d 177hp? | Offline | | |
7788 | | Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
26 Oct 2015, 15:41:04 kkas rakstīja:
no kā dīzeļi smird, tā ka apvemties var, bet nedūmo? tāda asa smaka.
Manuprāt tas ir deļ nobrauktas mehānikas un katalizatora deficīts.[ Šo ziņu laboja 7788, 13 Dec 2015, 01:42:49 ] | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4322
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Dec 2015, 00:30:12 wanksta rakstīja:
Ko var dabūt no 2010. 2.0d 177hp?
30Zs un ap 70-80Nm.
Šis gan ir īpaši "jūtīgs" dzinējs programmatūras ziņā. Pietiekoši jau daudz gadījumu ir bijuši ar nepareizi atslēgtiem DPF un chiptuningu.
Pie lielākas slodzes auto vienkārši iemet avārijas režīmā un neiet. Iekšējā griezes momenta kalkulācija ir īpaši precīza. Nesaskan pāris tūninga elementi programmatūrā un auto ieiet "limp mode" periodiski. [ Šo ziņu laboja Kaross, 13 Dec 2015, 01:46:33 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3504
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
13 Dec 2015, 01:45:41 Kaross rakstīja:
13 Dec 2015, 00:30:12 wanksta rakstīja:
Ko var dabūt no 2010. 2.0d 177hp?
30Zs un ap 70-80Nm.
Šis gan ir īpaši "jūtīgs" dzinējs programmatūras ziņā. Pietiekoši jau daudz gadījumu ir bijuši ar nepareizi atslēgtiem DPF un chiptuningu.
Pie lielākas slodzes auto vienkārši iemet avārijas režīmā un neiet. Iekšējā griezes momenta kalkulācija ir īpaši precīza. Nesaskan pāris tūninga elementi programmatūrā un auto ieiet "limp mode" periodiski.
Sveiks, vari nedaudz vairāk par minēto situāciju pastāstīt? Tas ir kāds rūpnīcas izstrādāts avārijas režīms, kas tiek aktivizēts pie "pārāk" lielas jaudas/griezes? Man arī šādi vienreiz gadījās ieskrienoties 4. tajā ātrumā pie 4000 rpm. Pāris km vēl novilku pa šoseju, bet auto pat nespēja īsti noturēt 100 km/h. Izslēdzot aizdedzi un iedarbinot atkal, viss atgriezās sākotnējā stāvoklī. Tas bija pirms vairāk kā gada un nav atkārtojies, lai arī pēc tam braucu ziemā uz Vāciju, kur max režīmi 4. un 5. robā bija samērā bieži.
Zinu arī gadījumus ar VW Transportieri ar 2,5 tdi ar 174 zs laikam (vadības blokā nekas nav ticis darīts), kas arī reizi pāris mēnešos šādi darījās (parasti pie apdzīšanas, kad kārtīgi iemin grīdā!) un dīleris nevarēja atrast problēmu - teica, ka kaut kas varētu būt ar vadības bloku. Pēc noslāpēšanas atkal viss vienmēr aizgāja. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|