Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 530d E61 kārba velk robu

AutorsZiņojums
Edgars001
05. Nov 2022, 23:22 #1

Kopš: 20. Jan 2022

No: Rēzekne

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E61 pref

Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.
Offline
martinskvals
26. Jun 2023, 13:03 #2

Kopš: 23. May 2023

No: Kuldīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E61


05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.


Uztaisi resetu kārbas adaptācijai, ieraksti yt kaa to izdarit
Offline
jj
26. Jun 2023, 13:29 #3

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar: miskasti


05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.


Gadus 7 atpakaļ kad meklēju pirkšanai e61, bija viens eksemplārs, kuram kārba negribēja slēgt robus uz augšu, īpaši niknāk ieminot varēja pat redline dabūt kamēr kārba D un nepārslēdzās. Ar to arī mana auto apskate toreiz beidzās, bet pārdevējs pēc tam galvojās, ka motors esot bijis "servisa" režīmā un kārba redzot ka nepietiek Nm, tāpēc neslēdzas. Nezinu vai taisnība, varbūt vērts paskatīties tajā virzienā.

P.S. Kārbas adaptācijas gan es pats neaiztiktu

[ Šo ziņu laboja jj, 26 Jun 2023, 13:30:31 ]

Offline
sys9291
26. Jun 2023, 13:35 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.

vairāk jāskatās dzinēja virzienā (nu piemēram caura gaisa truba), jo informāciju kad pārslēgties kārba saņem no dzinēja vadības bloka...
Offline
Kaross
26. Jun 2023, 14:21 #5

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Viennozīmīgi pie šādiem defektiem vainigs ir dzinējs, nevis kārba.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
martinskvals
28. Jun 2023, 18:58 #6

Kopš: 23. May 2023

No: Kuldīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E61


26 Jun 2023, 13:29:55 @jj rakstīja:

05 Nov 2022, 23:22:16 @Edgars001 rakstīja:
Labdien.
Saskāros ar šādu problēmu,kārba bieži vien pārslēdzas no 3 uz 4 ātrumu pie 2500 apgriezieniem. Eļļa tika mainīta vienlaicīgi ar hidrotransformatoru tā saukto bubļiku jo peldēja apgriezieni, tas tika darīts pirms šīs problēmas. Es nepiefiksēju vai tā apgriezienu pieaugšanas problēma sākās ar bublika un eļļas nomaiņu, vai tas varētu būt saistīts? Eļļas līmenis normāls un noplūdes arī nav. Vai šai problēmzi ir kāds cits raksturojums? Iespējams kads ir jau saskāries un kur meklēt problēmu?
Paldies.


Gadus 7 atpakaļ kad meklēju pirkšanai e61, bija viens eksemplārs, kuram kārba negribēja slēgt robus uz augšu, īpaši niknāk ieminot varēja pat redline dabūt kamēr kārba D un nepārslēdzās. Ar to arī mana auto apskate toreiz beidzās, bet pārdevējs pēc tam galvojās, ka motors esot bijis "servisa" režīmā un kārba redzot ka nepietiek Nm, tāpēc neslēdzas. Nezinu vai taisnība, varbūt vērts paskatīties tajā virzienā.

P.S. Kārbas adaptācijas gan es pats neaiztiktu


kapec lai neaiztiktu? tas karbai nekadu kaitejumu nedara un ir pat ieteicams laiku pa laikam to resetot
Offline
Rockstar
28. Jun 2023, 19:33 #7

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3401

Braucu ar:

Un ko darīt ja pēc reset mašīna vairs nekustās ne D ne R??
Neko tur nevajag reset. Jānobrauc dažus simtus km, kārba tā vai tā iemācīsies kā jaslēdzas.
Iesaku nobraukt kādus 1000km, tad izdarīt secinājumus.
Offline
sys9291
28. Jun 2023, 20:53 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Jun 2023, 19:33:12 @Rockstar rakstīja:
Un ko darīt ja pēc reset mašīna vairs nekustās ne D ne R??
Neko tur nevajag reset. Jānobrauc dažus simtus km, kārba tā vai tā iemācīsies kā jaslēdzas.
Iesaku nobraukt kādus 1000km, tad izdarīt secinājumus.

nu par to nekustēšanos jau tu gan safantazēji...
Adaptācijām nav nekāda sakara ar to, pie cik rpm pārslēgsies ātrumi, kā arī nav nekāda sakara ar braukšanas manieri...
Offline
MrBadman
28. Jun 2023, 21:46 #9

Kopš: 12. Apr 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 384

Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu

Sākumā pēc apraksta nesapratu, kas par lietu, bet man nesen MB bija līdzīga situācija. Spīd "check engine", kārba neslēdzas augstāk par 5-to robu, apgriezienus līdz redline var griezt. Veho nodefektēja - vainīgs "spediens starpības sensors (?) PDF. Nomainīja sensoru, viss OK, problēma atrisināta. Tā kā bez normālas diagnostikas neiztikt.
P.S. Kā teica mans radinieks - "normāli" auto beidzās ar 2000 gadu
Offline
Kaross
28. Jun 2023, 23:59 #10

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

tā parasti arī saka servisos, kuros strādā izbijuši celtnieki. Tas būtu 80% LV servisu. Otra frāze ir: es taisu visu tikai "elektrībā" nelienu, tā ir melna bilde. Stulbuma kalngals.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
29. Jun 2023, 09:39 #11

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Jun 2023, 21:46:10 @MrBadman rakstīja:
Sākumā pēc apraksta nesapratu, kas par lietu, bet man nesen MB bija līdzīga situācija. Spīd "check engine", kārba neslēdzas augstāk par 5-to robu, apgriezienus līdz redline var griezt. Veho nodefektēja - vainīgs "spediens starpības sensors (?) PDF. Nomainīja sensoru, viss OK, problēma atrisināta. Tā kā bez normālas diagnostikas neiztikt.
P.S. Kā teica mans radinieks - "normāli" auto beidzās ar 2000 gadu

2000 gados teica, ka normāli auto beidzas ar 1990 gadu... Morāle: jaunu vai mazlietotu nevar pacelt - bet 10+ gadus vecu remontēt arī nesanāk...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo