Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: M47TU2D20 ķēdes maiņa

AutorsZiņojums
Holografs
13. Sep 2021, 15:31 #1

Kopš: 21. Aug 2021

Ziņojumi: 2

Braucu ar: E34 525i M50B25

Sveiki tauta, cik apmēram izmaksātu lai nomainītu ķēdes M47TU2D20 motoram? Interesē ķēdes cena un cik servisā par maiņu prasa.
Offline
Tune-L
13. Sep 2021, 15:43 #2

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


13 Sep 2021, 15:31:14 @Holografs rakstīja:
Sveiki tauta, cik apmēram izmaksātu lai nomainītu ķēdes M47TU2D20 motoram? Interesē ķēdes cena un cik servisā par maiņu prasa.


1200-1500 EUR

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
MAXixt
13. Sep 2021, 15:49 #3

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6558

Braucu ar: M6 f13

Ja bm auto varetu but, 300detalas, 500darbs
Online
desadesa
14. Sep 2021, 09:49 #4

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

manuprāt lētāk sanāk cits M47TU2D20 nekā mainīt ķēdi un iet viņi pusmiljonu
Offline
FisherS
14. Sep 2021, 11:33 #5

Kopš: 20. Jun 2013

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: tīriem diskiem


14 Sep 2021, 08:52:06 @Prusis rakstīja:
Tas it cena par standartprocedūru, tikkia viens mazs bet!!!! ko ar eļļas sūkni darīt? jo tie tuvojoties 300000 pilnīgi ir pusizjukuši!



Tieši tā, tikko bija atgadījums, kad pie nesen samainītām ķēdēm izjuka eļļas sūknis, kā rezultātā, jāmeklē jauna motora apakša. Konkrētais gadījums bija ar n47. Tākā viela pārdomām tiem, kas pat maina tikai lielo ķēdi.
Offline
vadjiksBMW
15. Sep 2021, 11:38 #6

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


14 Sep 2021, 11:33:14 @FisherS rakstīja:

14 Sep 2021, 08:52:06 @Prusis rakstīja:
Tas it cena par standartprocedūru, tikkia viens mazs bet!!!! ko ar eļļas sūkni darīt? jo tie tuvojoties 300000 pilnīgi ir pusizjukuši!



Tieši tā, tikko bija atgadījums, kad pie nesen samainītām ķēdēm izjuka eļļas sūknis, kā rezultātā, jāmeklē jauna motora apakša. Konkrētais gadījums bija ar n47. Tākā viela pārdomām tiem, kas pat maina tikai lielo ķēdi.


N47 standarta ķēdes maiņas procedūrā ir jāskatās gan eļļas sūkni, gan šāles, jo tiem motoriem tās ir ļoti izplatītas problēmas.
M47 lai tur kaut kas izjuktu ir jānotiek brīnumam un tas, ka kāds vispār viņos sadūšojas mainīt ķēdes ir brīnums, protams kādam tie motori aŗī mēdz izjukt, bet tas ir daudz retāk un tipiski jau labi nobrauktiem motoriem, kā arī cits motors maksā knapi zem 300e, kamēr n47 gadījumā no 700 cenas sākas un tam tāpat jāmaina ķēdes un visu jāskatās.
Offline
sys9291
15. Sep 2021, 14:39 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

kapēc N47 jāskatās šāles? kaut kā brauc te visādi N47 ar noskrējienu 350k+ un nav saskārušies ar problēmām. PAr eļļas sūkni piekritīšu - apskate pie ķēdes maiņas.
P.S eļļas sūkni parast sačakarē līkās rociņas pie ķēdes maiņas nezinot, ka tur ir kreisā vītne... un tad katrs izpildās kā māk - vieni bija pat zobratu piemetinājuši (pēc 6 mēn viss tas izjuka)
Offline
sys9291
15. Sep 2021, 16:58 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Sep 2021, 15:17:22 @Prusis rakstīja:
Ja klients maksā tad protams par pie ticamiem 250000 būtu jauki apskatīt šālaes, bet kad pasaki tas maksās + 30 eur, un ja jāmaina tad + par šālēm ap 180 eur, tad skan raudu vaidi, ka viņš jau maz brauc un nekad ātri....... tajā pašā laikā neatsaka sev ne omārus restoranā, ne Covid poti lai ceļotu regulāri un uztur svešu personu.
Tad es parasti pasaku, nu tad es par šo darbu atbildību uzņemos ka ķēde nenokritīs. Bet vispār es iesaku, pirms motora jaukšanas nomērīt eļļas spiedienu, lai uzreiz ir ko teikt, jo jauns sūknis nav lēts.



un ko nozīmē "apskatīties šāles" un ja jau viņas jāmaina tad kloķis nav jāslīpē? to arī "apskatās"?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 15 Sep 2021, 16:58:48 ]

Offline
sys9291
16. Sep 2021, 21:33 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Sep 2021, 21:23:17 @Prusis rakstīja:
Pieredze nāk ar laiku mans draugs, un tad dažas lietas pat vairs runāt būs kauns citu priekšā

es vienkārši apjautājos, bet ja jau tas ir noslēpums...
P.S es jau dzinējus neskrūvēju - nav mans profils... vienkārši ziņkārība
Offline
sys9291
17. Sep 2021, 14:21 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Sep 2021, 09:48:39 @Prusis rakstīja:
Nē tas nav noslēpums, vnk Tu izteicies nievājoši. Pārskatīt šāles ir pavisam vienkāršs, bet atbildīgs process. Atskrūvē pamatniekus, izpēta pašas šālēs, kloķvārpstu un ja nav izdiluma pazīmes, bet gan tikai normāla savstarpējā piestrādāšanās, tad iesmērē ar Mos4 + eļļa un tieši tajā pašā pozīcijā montē atpakaļ ievērojot visas tehniskās procedūras prasības.

paldies par atbildi (atvainu, ja jautājums izskatījās nievājoši), bet neskaidrību rada tas, ka protams dilšanas pazīmes būs noripojot 200K+ - tikai jautājums cik lielas, jeb kā noteikt dabīgā nodiluma kritisko robežu? (cilikndu, virzuli, gredzenus var samērī, a šeit kā?)
Offline
vadjiksBMW
17. Sep 2021, 14:36 #11

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

šālēm kaut vai pēc krāsas, jo katrs slānis ir citā krāsā, nodilstot iepriekšējam redz nākamo.
Offline
kexxx
17. Sep 2021, 14:46 #12

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11512

Braucu ar:

Ja šāles labi padilušas, vai tad nav jau ar rokām sajūtama brīvkustība klanim virzienā augšup-lejup?
Offline
snowy
17. Sep 2021, 16:00 #13

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

1) Grāmatā šķiet jābūt kaut kādiem šāles min/max biezuma mēriem.

2) Plastigauge

[ Šo ziņu laboja snowy, 17 Sep 2021, 16:01:46 ]

Offline
FFL
17. Sep 2021, 16:20 #14

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


17 Sep 2021, 09:48:39 @Prusis rakstīja:
Nē tas nav noslēpums, vnk Tu izteicies nievājoši. Pārskatīt šāles ir pavisam vienkāršs, bet atbildīgs process. Atskrūvē pamatniekus, izpēta pašas šālēs, kloķvārpstu un ja nav izdiluma pazīmes, bet gan tikai normāla savstarpējā piestrādāšanās, tad iesmērē ar Mos4 + eļļa un tieši tajā pašā pozīcijā montē atpakaļ ievērojot visas tehniskās procedūras prasības.

Parasti jau skata klaņu šāles, tās ātrāk galu dabū
Offline
sys9291
18. Sep 2021, 23:08 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

jautājums protams bija retorisks BET: savulaik bērnībā, kad močus skrūvējām bija paradoksāla situācija - klaņa bronzas bukse dila ievērojami lēnāk kā virzuļa pirksts. No šejienes arī jautājums kas vairāk dilst šajā gadījumā - kloķis vai šāles.... Jo pat izdilušu gredzenu gadījumā parasti ir jāslīpē arī cilindrs, jo tas jau ir elipsē...
Offline
uteo
20. Sep 2021, 17:48 #16

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

Ja nemaldos te iepriekš kāds bija ielicis sarakstu ar detaļām, kas jāmaina, mainot ķēdes, bet nevaru atrast vairs. Varbūt kāds zina, kur bija tas posts?

[ Šo ziņu laboja uteo, 20 Sep 2021, 17:49:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo