Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 30 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E91 320 N47T 2012 jautājumi - spararats, temperatūra...

AutorsZiņojums
rihiii
19. Jan 2021, 08:41 #1

Kopš: 11. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91

Sveiki,

Radušies pāris jautājumi saistībā ar manu auto, līdz ar to jauns posts par visiem
Info:
E91 2012 gada FL, dzinējs N47T 135kW
Kļūdas nevienas nav.

1. Nepieciešams mainīt sajūga komplektu, atradu sekojošus LUK variantus:
* 600 0298 00
* 600 0296 00
* 600 0294 00
Kāda starp viņiem atšķirība? Daļā no veikaliem rāda, ka manai mašīnai der tikai *298* komplekts, kam cena ir ~1500 eiro, kad *296* ir ~650. Daļa veikalu uzrāda, ka der arī *296* komplekts... Kuru ņemt?

2. Dzinējs ļoti lēnu uzsilst, pusstundas laikā +-50C un augstāk īsti nekāpj (maybe šajā aukstajā laikā normāli, bet tā neliekas) pamēģināju izslēgt salona apsidi un temperatūra normāli kāpa uz augšu, kad gaitā, bet kā ieslēdz apsildi (21C), tā manāmi krīt uz leju.

3. Vai ir tā, ka N47T dzinējam ir +- atrisinātas tās ķēdes problēmas?

Liels paldies par atbildēm
Offline
sys9291
19. Jan 2021, 08:57 #2

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu pēc realoem datiem rāda 21207594958 (būtu VIN būtu precīzāk (jo mans rādās N47N)) tātad pēc analoģijas varētu būt 600 0294 00 (pilnias komplekts no LUK un cena ir ~600EUR)).
PAr uzsilšanas problēmām runājot - kā variants nestrādā papildus elektriskais sildītājs (ja tāds ir). Pie kam klimatu labāk atstāt AUTO režīmā - tad salons un dzinējs uzsils visoptimālāk...
Protams, kautrīgi apvaicāšos par EGR un DPF - tas arī ietekmē dzinēja uzsilšanu un kastrētiem dieseļiem tā ir zināma problēma.
KAs attiecas par ķēdēm - tad apbēdināšu - ķēžu problēma ir aktuāla visiem N un B sērijas dzinējiem - tākā pēc 200K uz maiņu un ar OEM detaļām...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Jan 2021, 08:58:30 ]

Online
abyss
19. Jan 2021, 09:37 #3

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7905

Braucu ar: e39 523

Pieņemu, ka termostati jaunu un OEM.

Ja nu galīgi negribas maksāt ne par ko, tad kartons priekšā radiatoram
Online
rihiii
19. Jan 2021, 10:30 #4

Kopš: 11. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91


19 Jan 2021, 08:57:50 @sys9291 rakstīja:
nu pēc realoem datiem rāda 21207594958 (būtu VIN būtu precīzāk (jo mans rādās N47N)) tātad pēc analoģijas varētu būt 600 0294 00 (pilnias komplekts no LUK un cena ir ~600EUR)).
PAr uzsilšanas problēmām runājot - kā variants nestrādā papildus elektriskais sildītājs (ja tāds ir). Pie kam klimatu labāk atstāt AUTO režīmā - tad salons un dzinējs uzsils visoptimālāk...
Protams, kautrīgi apvaicāšos par EGR un DPF - tas arī ietekmē dzinēja uzsilšanu un kastrētiem dieseļiem tā ir zināma problēma.
KAs attiecas par ķēdēm - tad apbēdināšu - ķēžu problēma ir aktuāla visiem N un B sērijas dzinējiem - tākā pēc 200K uz maiņu un ar OEM detaļām...



VIN - WBAUY11040F052112
N47T uzrādīja mdecoder (IDK vai laba vieta kur skatīties)
realoem man rāda divus variantus - 21207594958 un 21207638349 (abi ir iekrāsoti sarkani un ENDED) Bet abi divi eparts uzrāda LUK 600 0296 00 kam apakšā parādās uzraksts, ka nav saderīgs ar manu auto...
EGR nekādas kļūdas nav metis. DPF iepriekšējais saimnieks ir mainījis.
Kā zināt vai ir elektriskais sildītājs? Man liekas ka nav, bet precīzi nezinu.

Offline
Digital
19. Jan 2021, 10:31 #5

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Nu pirmais jau ir triviālie vienkāršais jautājums par termostatu, ir mainits?
Offline
rihiii
19. Jan 2021, 11:17 #6

Kopš: 11. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91

Cik man zināms nav mainīts.
Offline
Digital
19. Jan 2021, 11:24 #7

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Tad ar to arī sāc, un kā jau kungi augstāk rakstīja, termostatu tikai OEM.
Offline
sys9291
19. Jan 2021, 11:38 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

realoem pēc VIN uzrāda tieši to ko rakstīju augstāk N47N...tālāk mahovika OEM nummurs - pēc viņa arī meklējam analogus...
ended nozīmē to, ka detaļas ražošana beigusies...
PAgaidām termostata maiņai neredzu jēgu - jo bez pečkas temperatūra turoties...
izskatās, ka der *298*

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Jan 2021, 11:45:26 ]

Online
rihiii
19. Jan 2021, 11:43 #9

Kopš: 11. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91

ok, paldies visiem!
Termostatu pagaidīšu vēl, skatīšos, kas notiek kad ārā ir siltāks bet jautājums par firmām, kāda firma ir OEM BMW termostatam? Eparts piedāvā - BEHR, Calorstat, FEBI un GATES.

par spararatu noskaidroju, ka man der tomēr abi tie varianti no LUK 600 0296 00 un 600 0298 00.

Par ķēdi arī tad sākšu domāt, nobraukums jau ir virs 200k, bet pagaidām nekas negrab.
Offline
sys9291
19. Jan 2021, 11:48 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Jan 2021, 11:43:43 @rihiii rakstīja:
ok, paldies visiem!
Termostatu pagaidīšu vēl, skatīšos, kas notiek kad ārā ir siltāks bet jautājums par firmām, kāda firma ir OEM BMW termostatam? Eparts piedāvā - BEHR, Calorstat, FEBI un GATES.

par spararatu noskaidroju, ka man der tomēr abi tie varianti no LUK 600 0296 00 un 600 0298 00.

Par ķēdi arī tad sākšu domāt, nobraukums jau ir virs 200k, bet pagaidām nekas negrab.

296 ir no x drive - ka tikai ar sajūga disku nav problēma... bet kā variants mahoviku ņemt 415 0477 10 un piemeklēt pārējo...
par ķēdi - nekas arī negrabēs - viss notiks pēkšņi un negaidīti...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Jan 2021, 12:29:44 ]

Online
rihiii
19. Jan 2021, 13:49 #11

Kopš: 11. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: e91


19 Jan 2021, 11:48:08 @sys9291 rakstīja:

19 Jan 2021, 11:43:43 @rihiii rakstīja:
ok, paldies visiem!
Termostatu pagaidīšu vēl, skatīšos, kas notiek kad ārā ir siltāks bet jautājums par firmām, kāda firma ir OEM BMW termostatam? Eparts piedāvā - BEHR, Calorstat, FEBI un GATES.

par spararatu noskaidroju, ka man der tomēr abi tie varianti no LUK 600 0296 00 un 600 0298 00.

Par ķēdi arī tad sākšu domāt, nobraukums jau ir virs 200k, bet pagaidām nekas negrab.

296 ir no x drive - ka tikai ar sajūga disku nav problēma... bet kā variants mahoviku ņemt 415 0477 10 un piemeklēt pārējo...
par ķēdi - nekas arī negrabēs - viss notiks pēkšņi un negaidīti...



Nja, tagad skatos, ka pēc vin numura man der tikai 600 0298 00, kam cena ir kosmoss (laikam tapēc, ka noliktavās nav) bet atsevišķi precīzi tās pašas detaļas var sakomplektēt normāli...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo