Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 7er G11 iegāde

AutorsZiņojums
RH
19. Jan 2021, 10:23 #21

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1094

Braucu ar: četriem riņķiem

Izskatās, ka stoikas uz G11 ar tiek taisītas.
pneimo stoika
Offline
Krishus
19. Jan 2021, 10:41 #22

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:


18 Jan 2021, 20:04:07 @Locis rakstīja:
Nu apmēram, kā tādas klases auto pienāktos, vairāk extras, vairāk kam nobrukt,viss lielāks, kā golfam, atteicigi dārgāks, arī kaut kas sarežģītāks, kas arī sadārdzina izmaksas. Tas nav komerctransports, kas taisīts max vienkārši.
Vispār jau tādas klases auto nepērk cilvēki, kas nav pārliecināti par savu maciņu, ka jebko spēs pavilkt.


Jaa kaa tad, 90% taadus auto peerk tie kuri to REAALI nevar atllauties, cik ir noveerots, jo glaunaaks auto, jo lielaaks kapeikpiseejs.

Piemeers
Offline
Murphy
19. Jan 2021, 13:43 #23

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8471

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

1k par bremzēm jau nu galīgi nav nekas, pat parastam f30 tik maksā visu kluču un disku nomaiņa ja ir M sportbrake opcija
Offline
Locis
19. Jan 2021, 15:54 #24

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10798

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


19 Jan 2021, 14:30:55 @Vantage rakstīja:


+ OEMs arī vislabāk turēs, aftermarketi ir so-so tomēr, ja grib lietot auto garākiem posmiem un lieliem ātrumiem (virs 100kmh). Ja protams, ikdienas maršruts ir pāris km turp-šurp pa pilsētu, tad var ņemt lētuci, bet tur jau citas problēmas ar to auto izlīdīs no mazām braukāšanām, it īpaši diesel

Citi to nesaprot
Offline
ozo
23. May 2021, 15:02 #25

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18824

Braucu ar: Braucu ar

G11 ar N63R 750i resurss joprojām ir 100k max?
Offline
Tune-L
23. May 2021, 15:35 #26

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


23 May 2021, 15:02:46 @ozo rakstīja:
G11 ar N63R 750i resurss joprojām ir 100k max?


Nē, ir jau daudz labāk, bet viss atkarīgs no apkopes un sekošanas līdzi.

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
ATB
27. Jul 2023, 21:20 #27

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5178

Braucu ar: ♛ ♛

Sveiki, traktoristi!

Nedaudz par N63 dzinējiem un to attīstību.

Spied "Play", lai skatītos video!



Ja slinkums skatīties, tad long story short: ja pērciet V8, tad pēc 2018.gada ražojumus. Problēmas būs, bet daudz daudz mazākas nekā ar pirmajiem ražojuma gadiem. Ko pārējie mehi saka?

BMW N63 Final Thoughts
From one of the least reliable BMW engines to one of the most underrated BMW engines. BMW experienced early issues with the original N63. Fortunately, customer care packages dampen the troubles. Furthermore, issues were resolved with the release of the N63TU. This engine was basically a complete re-design of the N63. The N63TU2 takes another step forward with the change to efficient twin-scroll turbos.

Finally, the newest N63 is an all around excellent engine that doesn’t get the respect is deserves. The top output version makes highly impressive power with the strength to back it up. We’re surprised BMW didn’t put the N63 name in its past after the tragic start. Original N63’s and updated N63’s share few parts. However, BMW has shown their commitment to the N63. Today, it is one of the most impressive, underrated BMW engines.


https://bmwtuning.co/bmw-n63-vs-n63tu-vs-n63tu2-vs-n63tu3/
Offline
RSAWorkshop
27. Jul 2023, 21:22 #28

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Arī pirmās paaudzes N63/S63 iet normāli un kalpo labi. Ir jāpieskata dzesēšanas sistēma, sprauslas, eļļošana un motoram plastmasas motortelpā paliek trauslas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
protams
27. Jul 2023, 22:41 #29

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5391

Braucu ar: null ziiben

Jā, bet...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo