Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
KASELS
13. Apr 2021, 18:26 #341

Kopš: 02. Dec 2002

Ziņojumi: 1041

Braucu ar: baudu

Sveiciens!
Nekāda laka netiek bojāta...ir pieredze.
Līmēt var droši un atsevišķos gadījumos tas pat ir ieteicams
Bruņu plēvi var līmēt arī uz aplīmēta auto, arī ir pieredze un problēmu nav nekādu...
Šeit gan laikam svarīgi no kuras vietas līmētājiem aug rokas un plēves kvalitāte
k.

-----------------
Ja netici man, pajautā man!
Offline
Ruudis
13. Apr 2021, 19:04 #342

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Aizvedu auto uz ieplūdes tīrīšanu. Valriekstu čaumalu strūkla, ultraskaņa utt. Pēc salikšanas nepieciešama dzinēja pāradaptēšana?
Offline
Angelz
13. Apr 2021, 22:52 #343

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


13 Apr 2021, 19:04:34 @Ruudis rakstīja:
Aizvedu auto uz ieplūdes tīrīšanu. Valriekstu čaumalu strūkla, ultraskaņa utt. Pēc salikšanas nepieciešama dzinēja pāradaptēšana?


Primāri vajadzētu nolasīt a/m aktuālos datus.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Staris
15. Apr 2021, 15:00 #344

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.
Offline
cietaisrieksts
15. Apr 2021, 15:14 #345

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


15 Apr 2021, 15:00:41 @Staris rakstīja:
350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.



Ogrē vienā kantorī ar Motul aparātu tīri par darbu 120 prasa, neskaitot filtru ar eļļām, kuras arī pie viņiem obligāti jāpērk!
Offline
Staris
15. Apr 2021, 15:20 #346

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

100e esot darbs. 250e materiāli.
Offline
edzuss
16. Apr 2021, 09:07 #347

Kopš: 21. Feb 2016

Ziņojumi: 285

Braucu ar: e60, e36/5

Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi
Offline
chaboska
16. Apr 2021, 13:30 #348

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91


15 Apr 2021, 15:00:41 @Staris rakstīja:
350e par 530d kārbas eļļas maiņu ar visiem materiāliem un tā sūknēšanas aparāta izmantošanu, kurš pa vienu galu pūš veco eļļu ārā un pa otru sūc jauno iekšā - normāls cipars?
nevēlos laikam pats visu vākt kopā un meklēt atlaides.


Normāls cipars!

[ Šo ziņu laboja chaboska, 16 Apr 2021, 13:31:16 ]

Offline
Angelz
16. Apr 2021, 15:41 #349

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D

Jūs kādreiz kāds pats personīgi ar savām rokām un zināšanām, neesot mehāniķis, esat E6* ZF 6HP26 automātiskai kārbai mainījuši filtru, EGS stekera blīvgumiju, 4x blīvslēgu gumijas cilindrus, adapteri jeb brilles, noņēmuši nost mehatroniku to mazgājuši, salikuši visu kopā atpakaļ, uzpildījuši atbilstoši ZF specifikācijām un norādēm eļļu, veikuši pilnu manuālu kārbas readaptāciju? Es personīgi ar savām rokām, melnu muti, nosmērējies atm eļļā esmu!

Darbs kopumā diezgan ietilpīgs, it īpaši atbildīgs ir pēdējā fāzē readaptācijā.

Runājot par izmaksām 250..300€ par detaļām un izejmateriāliem ir ok cipars, ja mēs runājam par autentiskām nevis trešās puses.

Darbs par kārbas: izjaukšanu, izmazgāšanu, detaļu samainīšanu, salikšanu kopā, uzpildīšanu ar jaunu eļļu 100..200€ ir arī ok.

Atliek tikai manuālā readaptācija, ko dara ļoti retais servis! Par nožēlu arī kārbu remontu kantori kā Recro neveic readaptāciju. Kāpēc nezinu, vai nu nezināšana vai vnk slinkums un pofigisms. Apgalvot to varu ne jau no tukša gaisa, bet apstākļu sakritības dēļ bija atbraucis pie manis klienta auto tieši pēc pabeigtiem kārbas restaurācijas darbiem no minētā kantora. Un vēl, ir bijušas tehniskas dabas dialogi ar jamā kantora darbiniekiem esošiem un bijušiem.

Manuālā readaptācija nav vnk adaptāciju dzēšana un pēc tam pabraukāt pa pilsētu vai trasi, bet gan diezgan komplekss process, kurā jāievēro daudz un dažādi faktori. Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 16 Apr 2021, 16:01:17 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
16. Apr 2021, 15:53 #350

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


16 Apr 2021, 09:07:11 @edzuss rakstīja:
Jau labu laiku no rītiem izmet “increased battery discharge”. Neizmet tad, ja auto nolikts vēlu vakarā, pēc garāka pārbrauciena. No sākuma bija beigts eļļas sensors, ko samainīju uz jaunu. Vēlāk atradu, ka kapota devējs bija izbeidzies, tas arī tika nomainīts. Samērīju parasitic draw jeb standy currentu - aizmieg pēc 25min apmēram, pēc tā ir 300mA, tad pēc 40min pāriet uz 125mA un pēc stundas nokrīt uz 80mA. Cik saprotu, tad jābūt esot ap 40mA. Kur sàkt rakt, kādi ir biežākie simptomi ? Izrāvu MPM drošinātāju, nekas nemainījās.
Akumulators ir piereģistrēts un gadu vecs, bet SOH jau nokritis līdz -6.82 gada laikā, ar SOC 83,29. Ar lādēšanu it kā viss ok, no rītiem dod iekšā pie zemākām temperatūrām 14.8-14.9, pabraucot 100km nokrītas uz 14.5 vai pat zemāk.
Varbūt ir kaut kādas standarta vietas, kur meklēt noplūdi


Došu padomu virzienu, apskaties bloku kļūdu logus, gulēšanas logus, gulēšanas periodā aktivitātes logus, izdari secinājumus un novērs prbl.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 16 Apr 2021, 16:12:02 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Mikus188
16. Apr 2021, 16:23 #351

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 707

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Jūs kādreiz kāds pats personīgi ar savām rokām un zināšanām, neesot mehāniķis, esat E6* ZF 6HP26 automātiskai kārbai mainījuši filtru, EGS stekera blīvgumiju, 4x blīvslēgu gumijas cilindrus, adapteri jeb brilles, noņēmuši nost mehatroniku to mazgājuši, salikuši visu kopā atpakaļ, uzpildījuši atbilstoši ZF specifikācijām un norādēm eļļu, veikuši pilnu manuālu kārbas readaptāciju? Es personīgi ar savām rokām, melnu muti, nosmērējies atm eļļā esmu!

Darbs kopumā diezgan ietilpīgs, it īpaši atbildīgs ir pēdējā fāzē readaptācijā.

Runājot par izmaksām 250..300€ par detaļām un izejmateriāliem ir ok cipars, ja mēs runājam par autentiskām nevis trešās puses.

Darbs par kārbas: izjaukšanu, izmazgāšanu, detaļu samainīšanu, salikšanu kopā, uzpildīšanu ar jaunu eļļu 100..200€ ir arī ok.

Atliek tikai manuālā readaptācija, ko dara ļoti retais servis! Par nožēlu arī kārbu remontu kantori kā Recro neveic readaptāciju. Kāpēc nezinu, vai nu nezināšana vai vnk slinkums un pofigisms. Apgalvot to varu ne jau no tukša gaisa, bet apstākļu sakritības dēļ bija atbraucis pie manis klienta auto tieši pēc pabeigtiem kārbas restaurācijas darbiem no minētā kantora. Un vēl, ir bijušas tehniskas dabas dialogi ar jamā kantora darbiniekiem esošiem un bijušiem.

Manuālā readaptācija nav vnk adaptāciju dzēšana un pēc tam pabraukāt pa pilsētu vai trasi, bet gan diezgan komplekss process, kurā jāievēro daudz un dažādi faktori. Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.


Esmu savam E60 mainījis kārbai eļļu, protams ar visu mehatronika raušanu nost, varu tikai piekrist, tas ir pizģets Tās bija teju 9 stundas vārtīšanās pa zemi jo pacēlāja tak nav un man ir Xdraivs kas to pasākumu pamatīgi sarežģī. Takā biedri bembisti nemociet sevi
Tiesa gan es neveicu pareizu readaptāciju, tikai resetoju adaptācijas un eļļas maiņu caur rheingold, apmēram 1kkm braucu mierīgi. Jap, vainīgs.
Offline
josi
16. Apr 2021, 19:59 #352

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.

Pēc kā tieši Tu spried, ka process notiek efektīvāk? Kārbai taču nav nekādu statua bitu par to, ka mācīšanās process ir pabeigts.
Offline
Angelz
16. Apr 2021, 20:54 #353

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


16 Apr 2021, 19:59:55 @josi rakstīja:

16 Apr 2021, 15:41:06 @Angelz rakstīja:
Kādi, pamatā ZF specifikācijā aprakstīts katra kārbas tipam bet ir daudz sīku nianšu, par tām, piedodiet bet es nedalīšos, pats esmu daudz ko atklājis, lai viss process būtu daudz lietderīgāk un efektīgāk.

Pēc kā tieši Tu spried, ka process notiek efektīvāk? Kārbai taču nav nekādu statua bitu par to, ka mācīšanās process ir pabeigts.


Esmu veicis dažādus testa scenārijus vienai un tai pašai kārbai dažādās kondīcijās un ir ļoti daudz dzīvo datu analīzei un pārdomām.

Kaut vai pēc adaptācijas vērtībām, pēc kārbas gaitas īpatnībām.

Kārbai apmācīšanās process nekad nebūs pabeigts, jo tas notiek nemitīgi braukšanas procesā. Otrs moments ar manuālo piespiedu readaptāciju, kārba daudz ātrāk ieņem pareizās adaptācijas vērtības pret tās aktuālo stāvokli un iekšējo detaļu dilumu. Kas būtiski novērš kārbas iespēju iziet no ierindas.

Ir bijuši dažādi testi arī ar kārbu, kura strādāja avārijas režīmā.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Staris
16. Apr 2021, 23:42 #354

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Es pareizi saprotu, ka adaptācijas neveidojas pēc striktas konkrētu darbības izpildes shēmas, bet gan braukšanas laikā neierobežotā laika periodā?
t.i. varu noresetot adaptācijas un tās lēnā garā veidosies, kad savā brauciena laikā vienu pēc otra sasniegšu ZF manuālī norādītos raksturlielumus? Jo ilgāk nespēšu izpildīt visu prasīto, jo ilgāk kārba nedarbosies korekti. Mūsu pašu interesēs tikai ir iespējami ātrāk izpildīt visu prasīto, lai korektas adaptācijas izveidotu iespējami ātrāk?
Tātad, ja man ir paranoja, tad varu iziet ZF adaptācijas soļus kaut 5x pēc kārtas?
Offline
Angelz
17. Apr 2021, 00:49 #355

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


16 Apr 2021, 23:42:27 @Staris rakstīja:
Es pareizi saprotu, ka adaptācijas neveidojas pēc striktas konkrētu darbības izpildes shēmas, bet gan braukšanas laikā neierobežotā laika periodā?
t.i. varu noresetot adaptācijas un tās lēnā garā veidosies, kad savā brauciena laikā vienu pēc otra sasniegšu ZF manuālī norādītos raksturlielumus? Jo ilgāk nespēšu izpildīt visu prasīto, jo ilgāk kārba nedarbosies korekti. Mūsu pašu interesēs tikai ir iespējami ātrāk izpildīt visu prasīto, lai korektas adaptācijas izveidotu iespējami ātrāk?
Tātad, ja man ir paranoja, tad varu iziet ZF adaptācijas soļus kaut 5x pēc kārtas?


Tev vajadzēja redzēt manu paranoju kad es ieraudzīju adaptāciju rezultātus pirms un pēc, sākumā neticēju domāju vnk sagadīšanās, pie trešās reizes šaubu vairs nebija.

Adaptācijas izveidojas arī pašas bet ir liels risks tajā x garajā laikā sabojāt kārbu, no šejienes arī nosacīti mīti par adaptācijas dzēšanas sekām.

Seku nav ja manuāli reapdaptē stingri ievērojot konkrētas kārbas modeļa ZF specifikācijā aprakstīto modeli bez pārtraukuma un vienā gabalā. Ja kas misējas sākam no jauna.

Parasti 6HP26 tas aizņem ap 85km lai izpildītu visas figūras un laika ziņā gandrīz 3h. Čipsotiem ~110km.

Tikai pēc tam, apmēram nobrauktiem 500...1kkm kārbas adaptācijas noslīpējas tuvu atbilstoši tās dilumam un vidējā vadītāja kājas smagumam.

Bet ir vairāki bet, kārbas termostatam ir jādarbojas korekti, ja darba temp nebūs +70C vari pat nesākt. Viss kas ir saistīts ar DSC, AHM un droseles vārstu jābūt darba kārtībā.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 17 Apr 2021, 00:57:13 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
australia
17. Apr 2021, 12:36 #356

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

Varbūt kādam vajag kādu podziņu. Stāvoklis perfekts.
Iepirku moduli, jo pašam vajadzēja vienu. Rīga.
Offline
Provento
19. Apr 2021, 15:34 #357

Kopš: 04. Jul 2011

No: Limbaži

Ziņojumi: 360

Braucu ar: E61 535d

E61 der diski ar ET32? Bez kādiem flančiem utt?
Offline
vadjiksBMW
19. Apr 2021, 16:46 #358

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

ET nav vienīgais parametrs, kas ietekmē ne/derēšanu, tipiskam diskam ar platumu apmēram 8 būtu jāder vēsi, 8.5 vēl arī visdrīzāk der, 9-9.5 jau var prasīties flanci, lai neķer pakaļas arkas iekšpusē.
Offline
chaboska
19. Apr 2021, 16:59 #359

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1318

Braucu ar: E91

Vai var stūres pastiprinātājam ja nav līmenis pieliet ko citu izņemot CHF 11s. Varbūt kāds var ieteikt kur var nopirkt tādu eļļu?
Offline
ATB
19. Apr 2021, 17:28 #360

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: ♛ ♛


19 Apr 2021, 16:59:07 @chaboska rakstīja:
Vai var stūres pastiprinātājam ja nav līmenis pieliet ko citu izņemot CHF 11s. Varbūt kāds var ieteikt kur var nopirkt tādu eļļu?



Nevajag jaukt Labāk lej to, kas paradzēts. Jebkurā normālā auto rez. daļu veikalā vajadzētu būt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo