Online

Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 IV

AutorsZiņojums
Angelz
10. Dec 2020, 10:56 #1

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


10 Dec 2020, 10:48:15 @shtewe rakstīja:
Sauciens pēc padoma!

E61 525d 2004 piedarbinot nelādē aķi (sāk ap 12v un krītas), kad uzgāzē tad uzkāpj uz 14... un tad tur arī paliek un itkā viss normāli, bet tas arī ne vienmer. Ir reizes kad piedarbinu, volti ap 12, uzgazeju un bez izmaiņām, gāzē cik gribi, bet volti nekāpj un tad izēd tā ka jāpaliek uz ielas. Un ir arī reizes kad piedarbinot uzreiz smuki lādē...

Aizvedu ģeneratoru salabot/pārbaudīt, uzlika jaunu voltāžas regulatoru, itkā uz stenda viss kārtībā. Uzliku uz auto un problēma tā pati bez izmaiņām.
Nomainīju IBS - arī bez izmaiņām.
Uzliku citu ģeneratoru - bez izmaiņām
Atvienoju to štekeri kas pie ģeneratora - arī bez izmaiņām.
Aķītis samērā jauns, piekodēts utt

Kļūdas itkā nemet, bet ir bijušas kādas 2x kad izmet "Battery not securely connected" erroru. Klemmes protams, ka ir labi pieskrūvētas.

Tas īsumā, ir kādas idejas kur skatīties?


Kaut kur pielaista kļūda, īsumā diagnostika un visa pārbaude.

Kur ir veiktas minētās darbības? Pats vai serviss?

Un vārds "it kā" uzticību neievieš.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 10 Dec 2020, 11:07:10 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Digital
10. Dec 2020, 11:09 #2

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Ka tik nav klasīskā + problēma savienojumā starp kuzavu!
Offline
shtewe
10. Dec 2020, 11:11 #3

Kopš: 06. Feb 2017

Ziņojumi: 26

Braucu ar: KTM BMW


10 Dec 2020, 10:56:19 @Angelz rakstīja:

10 Dec 2020, 10:48:15 @shtewe rakstīja:
Sauciens pēc padoma!

E61 525d 2004 piedarbinot nelādē aķi (sāk ap 12v un krītas), kad uzgāzē tad uzkāpj uz 14... un tad tur arī paliek un itkā viss normāli, bet tas arī ne vienmer. Ir reizes kad piedarbinu, volti ap 12, uzgazeju un bez izmaiņām, gāzē cik gribi, bet volti nekāpj un tad izēd tā ka jāpaliek uz ielas. Un ir arī reizes kad piedarbinot uzreiz smuki lādē...

Aizvedu ģeneratoru salabot/pārbaudīt, uzlika jaunu voltāžas regulatoru, itkā uz stenda viss kārtībā. Uzliku uz auto un problēma tā pati bez izmaiņām.
Nomainīju IBS - arī bez izmaiņām.
Uzliku citu ģeneratoru - bez izmaiņām
Atvienoju to štekeri kas pie ģeneratora - arī bez izmaiņām.
Aķītis samērā jauns, piekodēts utt

Kļūdas itkā nemet, bet ir bijušas kādas 2x kad izmet "Battery not securely connected" erroru. Klemmes protams, ka ir labi pieskrūvētas.

Tas īsumā, ir kādas idejas kur skatīties?


Kaut kur pielaista kļūda, īsumā diagnostika un visa pārbaude.

Kur ir veiktas minētās darbības? Pats vai serviss?

Un vārds "it kā" uzticību neievieš.


Pats. Par itkā nevajadzētu uztraukties, jo uzliku citu ģeneratoru un problēma nepazuda
Offline
shtewe
10. Dec 2020, 11:12 #4

Kopš: 06. Feb 2017

Ziņojumi: 26

Braucu ar: KTM BMW


10 Dec 2020, 11:09:04 @Digital rakstīja:
Ka tik nav klasīskā + problēma savienojumā starp kuzavu!


Domā bagāžniekā vai kaut kur pa ceļam?
Offline
Digital
10. Dec 2020, 11:14 #5

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


10 Dec 2020, 11:12:00 @shtewe rakstīja:

10 Dec 2020, 11:09:04 @Digital rakstīja:
Ka tik nav klasīskā + problēma savienojumā starp kuzavu!


Domā bagāžniekā vai kaut kur pa ceļam?

Bagāžniekā.
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 11:32 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

banāli paradoksāls jautājums: a kas notiek ar kloķenes demferi?
Offline
Angelz
10. Dec 2020, 11:38 #7

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


10 Dec 2020, 11:32:02 @sys9291 rakstīja:
banāli paradoksāls jautājums: a kas notiek ar kloķenes demferi?


Tu domā ka prbl ir tik vienkārša? Tas būtu pārāk banāli.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 11:40 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 11:38:10 @Angelz rakstīja:

10 Dec 2020, 11:32:02 @sys9291 rakstīja:
banāli paradoksāls jautājums: a kas notiek ar kloķenes demferi?


Tu domā ka prbl ir tik vienkārša? Tas būtu pārāk banāli.

a dzīvē vismaz 10 gadījumi (pēdējais uz puišeļa N47...)
P.S atslāņojas gumija no iekšējās ass un izbuksē...pie kam defekts ir stipri peldošs..

[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Dec 2020, 11:41:41 ]

Offline
Angelz
10. Dec 2020, 11:42 #9

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


10 Dec 2020, 11:11:28 @shtewe rakstīja:

Pats. Par itkā nevajadzētu uztraukties, jo uzliku citu ģeneratoru un problēma nepazuda


Ja "nevajadzētu uztraukties un pats" tad tev nebūs prbl uzrakstīt procedūru tika veiktas akum "piekodēts utt" darbības.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 10 Dec 2020, 11:43:21 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 11:44 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 11:42:17 @Angelz rakstīja:

10 Dec 2020, 11:11:28 @shtewe rakstīja:

Pats. Par itkā nevajadzētu uztraukties, jo uzliku citu ģeneratoru un problēma nepazuda


Ja "nevajadzētu uztraukties un pats" tad tev nebūs prbl uzrakstīt procedūru kā tika veiktas akum "piekodēts utt" darbības.

nu it kā uz šo defektu tas neattiecas... ģenerators lādē arī bez BSD
Offline
Angelz
10. Dec 2020, 11:46 #11

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2864

Braucu ar: BMW E60 535D


10 Dec 2020, 11:44:12 @sys9291 rakstīja:

10 Dec 2020, 11:42:17 @Angelz rakstīja:

10 Dec 2020, 11:11:28 @shtewe rakstīja:

Pats. Par itkā nevajadzētu uztraukties, jo uzliku citu ģeneratoru un problēma nepazuda


Ja "nevajadzētu uztraukties un pats" tad tev nebūs prbl uzrakstīt procedūru kā tika veiktas akum "piekodēts utt" darbības.

nu it kā uz šo defektu tas neattiecas... ģenerators lādē arī bez BSD


Pēdējā laikā TĀDAS pērles esmu šajā sakarā redzējis, kur rezultāts bij pilnīgi negaidīts.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RaL
10. Dec 2020, 13:40 #12

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3373

Braucu ar: kruīzu


10 Dec 2020, 08:47:46 @racer83 rakstīja:

09 Dec 2020, 23:35:21 @australia rakstīja:
es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -

Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.

Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.

Aktīvās reikās bija restaurējamas?

bija ar noteikumu, ka viņas pareizi saliek...

--------

nemāku nocitēt no vecās tēmas

Bet jautājums. Kā tad ir? Vai tiešām var restaurēt?
Savu e90 tikai dēļ šīs reikas pārdevu pirms 3 gadiem. Bija minimāli sācis grabēt, ieminējos servisā, lai uzzinātu, vai tiešām vēl aizvien nevar atrestaurēt, jo tie stāsti sākās jau dažus gadus pēc šīs ekstras parādīšanās. Serviss teica, ka varot restaurēt, bet beigās kaut kas nesanāca un mana esošā reika vairs nestrādāja (serviss ņēma nost un veda citur restaurēt), serviss vainoja restauratorus, restauratori servisu, beigās mans auto tur nomarinējās vairāk kā mēnesi plānoto 2 dienu vietā un uzlika atrastu lietotu, par ko, protams, man bija jāmaksā, jo neviens savu vainu neatzina. Vēlreiz tādai epopejai negribēju iet cauri, tad neilgi pēc tam pārdevu auto.

Tagad, protams, tīri interese, vai tiešām šīs reikas var restaurēt? Vai, ko dara lietotu auto īpašnieki, kad aktīvā reika sāk grabēt? Ne jau liek jaunu par 2k + eur uz auto, kas maksā 4-10k eur
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 14:25 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu ja jau gribās tādu fīču - tad arī jābūt gatavam viņu uzturēt (tāpat, kā CAT, DPF, riepas utt)...
Jā cipars skarbs - 1.8K, bet brīnumi jau nenotiek...un pa lētu naudu neko labu jau arī tāpat nepārdod...
P.S tapēc jau arī tās E60/90 lamatas ir tik lētas, jo lai viņa pārvērstos par auto - viņā ir jāiegulda... a ja nevari - tad ir tā, kā ir...
Un vēl interesanta tandence - CIC ielikt un lielu subi, īpašu nummura zīmi par 1,5K ir norma - a reiku nomainīt nereāli...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 10 Dec 2020, 14:26:48 ]

Offline
Bamperis
10. Dec 2020, 16:03 #14

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M

Jautajums,vai CCC bloks naca bez NAVI opcijas jau no rupnicas? Pacientam ir FL e60 un galvenajaa izvelnee,pa labi..kur jabut navigation ir OBC ,parejais viss ka standarta CCC. Divi diski,muzikas un DVD lejas daļā. Tiki nav pilnigi nekur nekas saestibaa ar navigaciju
Var tikt cauri tikai ar opcijas piekodeshanu,vai kaa?
VIN dabushu tikai vakaraa,tapec pirms tam te jau sho to megjinu noskaidrot.

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 10 Dec 2020, 16:04:00 ]

Offline
Digital
10. Dec 2020, 16:05 #15

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


10 Dec 2020, 16:03:28 @Bamperis rakstīja:
Jautajums,vai CCC bloks naca bez NAVI opcijas jau no rupnicas? Pacientam ir FL e60 un galvenajaa izvelnee,pa labi..kur jabut navigation ir OBC ,parejais viss ka standarta CCC. Divi diski,muzikas un DVD lejas daļā. Tiki nav pilnigi nekur nekas saestibaa ar navigaciju
Var tikt cauri tikai ar opcijas piekodeshanu,vai kaa?
VIN dabushu tikai vakaraa,tapec pirms tam te jau sho to megjinu noskaidrot.


MASK toč nāca, vai CCC uz sitiena neatceros.
Offline
australia
10. Dec 2020, 16:31 #16

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1795

Braucu ar: ratiem

Izcēlu no iepriekšējā topika par reiku restaurāciju:

-----------------------------------------------
24 Dec 2019, 12:38:14 @cietaisrieksts rakstīja:
Latvijā ir kāds kantoris kurš aktīvās reikas remontē e60?
Errori nekādi nav, bet reizēm krakšķ un uz pacēlāja ņemot un kustinot jūtama brivkustiba.
Cik tas process varētu izmaksāt savest kārtībā? Varbūt kāds gājis tam cauri.
-----------------------------------------------
@ Daffyduck 26. Dec 2019, 23:58
Pie šitiem esmu vedis labot.Precīzi nepateikšu,bet cik atminos remonts izmaksāja zem simta.Arī bija krakšķi un brīvkustība.
http://hydrotechserviss.lv/lv/
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 16:57 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 16:05:47 @Digital rakstīja:

10 Dec 2020, 16:03:28 @Bamperis rakstīja:
Jautajums,vai CCC bloks naca bez NAVI opcijas jau no rupnicas? Pacientam ir FL e60 un galvenajaa izvelnee,pa labi..kur jabut navigation ir OBC ,parejais viss ka standarta CCC. Divi diski,muzikas un DVD lejas daļā. Tiki nav pilnigi nekur nekas saestibaa ar navigaciju
Var tikt cauri tikai ar opcijas piekodeshanu,vai kaa?
VIN dabushu tikai vakaraa,tapec pirms tam te jau sho to megjinu noskaidrot.


MASK toč nāca, vai CCC uz sitiena neatceros.

nu neesmu dzirdējis par CCC bez navigācijas.
A kas notiek, ja ieliek DVD disku ar kartēm?
Offline
Bamperis
10. Dec 2020, 17:01 #18

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


10 Dec 2020, 16:57:46 @sys9291 rakstīja:

10 Dec 2020, 16:05:47 @Digital rakstīja:

10 Dec 2020, 16:03:28 @Bamperis rakstīja:
Jautajums,vai CCC bloks naca bez NAVI opcijas jau no rupnicas? Pacientam ir FL e60 un galvenajaa izvelnee,pa labi..kur jabut navigation ir OBC ,parejais viss ka standarta CCC. Divi diski,muzikas un DVD lejas daļā. Tiki nav pilnigi nekur nekas saestibaa ar navigaciju
Var tikt cauri tikai ar opcijas piekodeshanu,vai kaa?
VIN dabushu tikai vakaraa,tapec pirms tam te jau sho to megjinu noskaidrot.


MASK toč nāca, vai CCC uz sitiena neatceros.

nu neesmu dzirdējis par CCC bez navigācijas.
A kas notiek, ja ieliek DVD disku ar kartēm?

Peec vin nav navi
WBANY71050CT68966
Pilnigi nekaa nenotiek. Muzikas disku lasa un skan.
Nu tad nakoshais,ja nav taa opcija,vai pietiks tikai ar opcijas piekodeshanu?
Taa spura uz jumta ir,nu tipa GPS antena.

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 10 Dec 2020, 17:02:59 ]

Offline
racer83
10. Dec 2020, 19:06 #19

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 196

Braucu ar: mello


10 Dec 2020, 14:25:14 @sys9291 rakstīja:
nu ja jau gribās tādu fīču - tad arī jābūt gatavam viņu uzturēt (tāpat, kā CAT, DPF, riepas utt)...
Jā cipars skarbs - 1.8K, bet brīnumi jau nenotiek...un pa lētu naudu neko labu jau arī tāpat nepārdod...
P.S tapēc jau arī tās E60/90 lamatas ir tik lētas, jo lai viņa pārvērstos par auto - viņā ir jāiegulda... a ja nevari - tad ir tā, kā ir...
Un vēl interesanta tandence - CIC ielikt un lielu subi, īpašu nummura zīmi par 1,5K ir norma - a reiku nomainīt nereāli...

Aktīvā = elektriskā ? Vai es kko jaucu un aktīvā ir kkas vēl dullāks par elektrisko?
Aktīvā laikam bija tā, kas paliek cieta pie lielāka ātruma.
Offline
CP17
10. Dec 2020, 19:14 #20

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


10 Dec 2020, 19:06:00 @racer83 rakstīja:

10 Dec 2020, 14:25:14 @sys9291 rakstīja:
nu ja jau gribās tādu fīču - tad arī jābūt gatavam viņu uzturēt (tāpat, kā CAT, DPF, riepas utt)...
Jā cipars skarbs - 1.8K, bet brīnumi jau nenotiek...un pa lētu naudu neko labu jau arī tāpat nepārdod...
P.S tapēc jau arī tās E60/90 lamatas ir tik lētas, jo lai viņa pārvērstos par auto - viņā ir jāiegulda... a ja nevari - tad ir tā, kā ir...
Un vēl interesanta tandence - CIC ielikt un lielu subi, īpašu nummura zīmi par 1,5K ir norma - a reiku nomainīt nereāli...

Aktīvā = elektriskā ? Vai es kko jaucu un aktīvā ir kkas vēl dullāks par elektrisko?
Aktīvā laikam bija tā, kas paliek cieta pie lielāka ātruma.

nea, aktiivaa ir taa kuru pie mazaakiem aatrumiem mazaak jaagriezh.
SERVOTRONIC ir taa kura paliek smagaaka pie lielaaka aatruma
edit: te var palasiities
https://5series.net/forums/e60-discussion-2/dif...-steering-50647/

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Dec 2020, 19:15:34 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo