Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 93 viesi un 50 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Auto audio

AutorsZiņojums
zzips
12. May 2020, 14:28 #6481

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28179

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Bimmer respekt. Nezinu cik daudz laika esi izterejis so visu atrodot

Tagad mans nakamais jautajums pielauju ka Bimmeram. Vajag +/- normalas 165 componentes + pastiprinataju + subi. Neeesmu neko skatities gadus 5. Kas sobrid butu tas uz ko skatities.

[ Šo ziņu laboja zzips, 12 May 2020, 14:36:33 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Bimmer
12. May 2020, 16:52 #6482

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Ļoti plašs jautājums. No sākuma jāsaprot iecerētā sistēmas koncepcija. Vai plānots skaļruņus strikti likt tikai rūpnīcas vietās (OEM fit/look), vai tomēr taisīt podestus? u.tml.

Ja liek Android galvu, tad ir jēga likt arī ārējo procesoru (vai procesoru+pastiprinātāju vienā blokā), jo no Android viegli dabūt ārā bit-perfect audio strīmu:
"USB Audio Player PRO" aplikācija https://play.google.com/store/apps/details?id=c...yerpro&hl=en

Tad no Android galvas iet USB vads uz USB/Toslink pārveidotāju (maza kastīte līdz ~20 eiro) un tad optika vai koaksiālais uz procesoru.

Jo pa tiem Android galvas RCA (banāniem) nekāda diži labā skaņas kvalitāte nebūs - labāka par rūpnīcas gan būs, ja izmanto iebūvēto Android galvas DSP ar paplašinātajām iespējām caur custom-firmware (apm. Pioneer maģu līmenī).

Ja izmanto tikai Android RCA izejas, tad tālākā ķēdē baigi ieguldīties nav jēgas.

Ja pa vienkāršo un pašam bez dižām papildu zināšanām, tad, ja ir populārs auto modelis (Audi, VW, BMW, MB u.tml.), tad ir gatavās skaļruņu sistēmas, kuras pārsprauž rūpnīcas skaļruņu vietā (piem., Gladen, Eton, Ground Zero u.c. tādas piedāvā) Piem.:
https://www.eton-gmbh.com/en/products/car-hifi/upgrade-audio/

Protams, papildu durvis vēl jānopako (vibro/skaņas izolācija).

Ja iet tālāk ar komponentēm, tad lai izmantotu to potenciālu, bez podestiem neiztikt (ok, ir, piem., "Hertz" komplektiem kaut kādi tvīteru universālie podiji, kas lipināmi uz paneļa, bet nu tas tik cik 'labāk kā nekā') un mid-vūferis jānes cauri durvju apšuvumam.

Tāpat - ja liek procesoru, kurš to konfigurēs? Proti, cik daudz plānots darīt pašam un cik uz malu dot? Vai arī pašam tik dzelžus sapirkt un tad kantoris tik saliek? Bet kantoris jau arī prasīs, cik nopietni likt, piem., podijs, bet zem obšifkas, podijs+lielāku caurumu reste, podijs caur obšifku+custom dekoratīva uzlika utt.

Skaļruņu, ampu markas/modeļi nāk tikai pēc tam
Online
zzips
12. May 2020, 17:34 #6483

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28179

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Paldies. Sapratu. Esi nopietni iedzilinajiem jautajuma Es saksu ar galvu kas jagaida no kinas

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
desadesa
15. May 2020, 09:51 #6484

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 743

Braucu ar: B8

Kāds ņemās ar audio? Interesē B8 iekrāmēt bagūzī Subi. Kaut vai cilindru plug-in, plug-out. Neko traku. Ar 100w pastūzi pietiktu...
Offline
Sormis
28. May 2020, 18:38 #6485

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Nopirkšu jaudīgu auto subwooferu, ideāli, ja kopā ar audio pastiprinātāju.
22011060 vai PM

[ Šo ziņu laboja Sormis, 28 May 2020, 18:39:15 ]

Offline
wheels
28. May 2020, 20:26 #6486

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10023

Braucu ar: 6.4L

Kur iedot saremontēt Pionner 88rs?


-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
Danis_e36
29. May 2020, 20:27 #6487

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: Braucu ar

Kuri mūsdienas ir ok budžeta klases skaļruņi?
Hertz DCX 690.3, Alpine SPG-69C3, Pioneer TS-A6960F vai arī šajā cenu kategorijā viss ir slikti?

Vajag kaut kā uzlabot oem chrysler sistēmu, skan ļoti slikti, jaunās tiks slēgtas pie stock rādžiņa.
Offline
Bimmer
29. May 2020, 23:43 #6488

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

No minētajiem viennozīmīgi Hertz. Ja reiz avots būs oriģinālais maģis, tad svarīgākā ir pēc iespējas augstāka skaļruņa jutība (pie tādas pašas padotās jaudas skanēs nedaudz skaļāk nekā pārējie divi), un Hertz jutība ir par ~4 db augstāka pie tās pašas jaudas nekā pārējiem diviem.
Online
Danis_e36
30. May 2020, 00:04 #6489

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: Braucu ar


29 May 2020, 23:43:36 @Bimmer rakstīja:
No minētajiem viennozīmīgi Hertz. Ja reiz avots būs oriģinālais maģis, tad svarīgākā ir pēc iespējas augstāka skaļruņa jutība (pie tādas pašas padotās jaudas skanēs nedaudz skaļāk nekā pārējie divi), un Hertz jutība ir par ~4 db augstāka pie tās pašas jaudas nekā pārējiem diviem.


Nu jau sāku apsvērt arī kādu budžeta klases pastiprinātāju, jo cik saprotu, tad OEM galva vairāk par padsmit w tāpat ārā nedos, līdz ar to tikai skaļruņu apgreids varētu būt mazvērtīgs.

Izskatās tad, ka jāpaliek pie hertz. Ja ir kādi citi varianti, bez manis nosauktajiem, labprāt uzklausīšu.
Offline
Bimmer
30. May 2020, 00:17 #6490

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tajā budžetā un no Latvijā brīvi pieejamā neko labāku par to Hertz arī nedabūsi. Kur tie 6x9 vispār būs? Priekšējās durvīs (nezinu tos Vojādžerus, bet amerikāņiem tā mēdz būt)? 6x9 baigi iespringt atlasīt nav vērts, tos ražotāji taisa "lai būtu", nevis sacenšas labskanējumā. Ja gribi kvalitatīvāku skanējumu, ir arī 6x9 pārejas rāmji uz 6.5", kur jau var atrast ko interesantāku (tiesa, ne tik mazā budžetā).

Padsmit vati no OEM galvas nebūs (bet atkal - varbūt amerikāņiem jaudīgākas, nekā eiropiešiem/japāņiem), tīri padsmit vati ir no Pioneer/Alpine maģiem, kam virsū raksta 4x50W.

Lielāks ieguvums būs nevis pastiprinātāja uzstādīšana, bet durvju nopakošana (vibro/skaņas izolācija), tad tikai var domāt par pastiprinātāju.
Online
Danis_e36
30. May 2020, 00:21 #6491

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: Braucu ar


30 May 2020, 00:17:55 @Bimmer rakstīja:
Tajā budžetā un no Latvijā brīvi pieejamā neko labāku par to Hertz arī nedabūsi. Kur tie 6x9 vispār būs? Priekšējās durvīs (nezinu tos Vojādžerus, bet amerikāņiem tā mēdz būt)? 6x9 baigi iespringt atlasīt nav vērts, tos ražotāji taisa "lai būtu", nevis sacenšas labskanējumā. Ja gribi kvalitatīvāku skanējumu, ir arī 6x9 pārejas rāmji uz 6.5", kur jau var atrast ko interesantāku (tiesa, ne tik mazā budžetā).

Padsmit vati no OEM galvas nebūs (bet atkal - varbūt amerikāņiem jaudīgākas, nekā eiropiešiem/japāņiem), tīri padsmit vati ir no Pioneer/Alpine maģiem, kam virsū raksta 4x50W.

Lielāks ieguvums būs nevis pastiprinātāja uzstādīšana, bet durvju nopakošana (vibro/skaņas izolācija), tad tikai var domāt par pastiprinātāju.


Voyagerim nāk 5.25 priekšējā panelī, 6x9 priekšējās durvīs un aizmugurē.

Plānoju tad visas 6 nomainīt uz tās sērijas hertz. Par pastiprinātāju - saki, ka tad nav jēga nemaz likt? Neko papildus pakot galīgi netaisos.
Offline
Bimmer
30. May 2020, 00:29 #6492

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

No sākuma nomaini skaļruņus, kā plānoji, paklausies kā skan. Noteikti būs 'dzidrāk' un skaļāk nekā standartā. Ja gribas iet tālāk, tad nākamais ir tieši durvju pakojums, nevis pastiprinātājs. Nopakojot durvis vien (pat ja ir joprojām rūpnīcas skaļruņi), bass kļūs dziļāks (ja durvju tehniskos caurumus arī aiztaisa) un 'savāktāks', kā arī vokāls 'skaidrāks'. Ja bez vibro/skaņas izolācijas uzliksi pastiprinātāju, tur būs 'all over the place' skanējums ar 'bubinošu' basu un 'kliedzošu' nevis dziedošu vokālu - skaļš pļerkšķis.
Online
Danis_e36
30. May 2020, 00:41 #6493

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: Braucu ar


30 May 2020, 00:29:15 @Bimmer rakstīja:
No sākuma nomaini skaļruņus, kā plānoji, paklausies kā skan. Noteikti būs 'dzidrāk' un skaļāk nekā standartā. Ja gribas iet tālāk, tad nākamais ir tieši durvju pakojums, nevis pastiprinātājs. Nopakojot durvis vien (pat ja ir joprojām rūpnīcas skaļruņi), bass kļūs dziļāks (ja durvju tehniskos caurumus arī aiztaisa) un 'savāktāks', kā arī vokāls 'skaidrāks'. Ja bez vibro/skaņas izolācijas uzliksi pastiprinātāju, tur būs 'all over the place' skanējums ar 'bubinošu' basu un 'kliedzošu' nevis dziedošu vokālu - skaļš pļerkšķis.



Super, paldies, klausīšu padomiem
Offline
badmoon
30. May 2020, 01:14 #6494

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6691

Braucu ar: auto


30 May 2020, 00:29:15 @Bimmer rakstīja:
No sākuma nomaini skaļruņus, kā plānoji, paklausies kā skan. Noteikti būs 'dzidrāk' un skaļāk nekā standartā. Ja gribas iet tālāk, tad nākamais ir tieši durvju pakojums, nevis pastiprinātājs. Nopakojot durvis vien (pat ja ir joprojām rūpnīcas skaļruņi), bass kļūs dziļāks (ja durvju tehniskos caurumus arī aiztaisa) un 'savāktāks', kā arī vokāls 'skaidrāks'. Ja bez vibro/skaņas izolācijas uzliksi pastiprinātāju, tur būs 'all over the place' skanējums ar 'bubinošu' basu un 'kliedzošu' nevis dziedošu vokālu - skaļš pļerkšķis.


Ja auto ir iebūvēts "ekrāns" ar daudz pogām apkārt, kas vada visu, sākot ar radio un aux un beidzot ar navi un bluetooth. Kādi ir varianti apgreidoties uz citu, aftermarket(?) risinājumu, ar lielāku jaudu, vajadzīgajām izejām utt.? Pasākums reāls, vai labāk no oriģinālā tikai paņemt signālu un tad jau štukot visu tālāk...?
Offline
Danis_e36
30. May 2020, 01:26 #6495

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1129

Braucu ar: Braucu ar


30 May 2020, 01:14:50 @badmoon rakstīja:

30 May 2020, 00:29:15 @Bimmer rakstīja:
No sākuma nomaini skaļruņus, kā plānoji, paklausies kā skan. Noteikti būs 'dzidrāk' un skaļāk nekā standartā. Ja gribas iet tālāk, tad nākamais ir tieši durvju pakojums, nevis pastiprinātājs. Nopakojot durvis vien (pat ja ir joprojām rūpnīcas skaļruņi), bass kļūs dziļāks (ja durvju tehniskos caurumus arī aiztaisa) un 'savāktāks', kā arī vokāls 'skaidrāks'. Ja bez vibro/skaņas izolācijas uzliksi pastiprinātāju, tur būs 'all over the place' skanējums ar 'bubinošu' basu un 'kliedzošu' nevis dziedošu vokālu - skaļš pļerkšķis.


Ja auto ir iebūvēts "ekrāns" ar daudz pogām apkārt, kas vada visu, sākot ar radio un aux un beidzot ar navi un bluetooth. Kādi ir varianti apgreidoties uz citu, aftermarket(?) risinājumu, ar lielāku jaudu, vajadzīgajām izejām utt.? Pasākums reāls, vai labāk no oriģinālā tikai paņemt signālu un tad jau štukot visu tālāk...?


Noteikti, ka aliexpresā atradīsi savam auto paredzētu, android bāzētu, galvu.
Offline
badmoon
30. May 2020, 01:30 #6496

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6691

Braucu ar: auto


30 May 2020, 01:26:08 @Danis_e36 rakstīja:

30 May 2020, 01:14:50 @badmoon rakstīja:

30 May 2020, 00:29:15 @Bimmer rakstīja:
No sākuma nomaini skaļruņus, kā plānoji, paklausies kā skan. Noteikti būs 'dzidrāk' un skaļāk nekā standartā. Ja gribas iet tālāk, tad nākamais ir tieši durvju pakojums, nevis pastiprinātājs. Nopakojot durvis vien (pat ja ir joprojām rūpnīcas skaļruņi), bass kļūs dziļāks (ja durvju tehniskos caurumus arī aiztaisa) un 'savāktāks', kā arī vokāls 'skaidrāks'. Ja bez vibro/skaņas izolācijas uzliksi pastiprinātāju, tur būs 'all over the place' skanējums ar 'bubinošu' basu un 'kliedzošu' nevis dziedošu vokālu - skaļš pļerkšķis.


Ja auto ir iebūvēts "ekrāns" ar daudz pogām apkārt, kas vada visu, sākot ar radio un aux un beidzot ar navi un bluetooth. Kādi ir varianti apgreidoties uz citu, aftermarket(?) risinājumu, ar lielāku jaudu, vajadzīgajām izejām utt.? Pasākums reāls, vai labāk no oriģinālā tikai paņemt signālu un tad jau štukot visu tālāk...?


Noteikti, ka aliexpresā atradīsi savam auto paredzētu, android bāzētu, galvu.


Un man strādās pogas - aux, radio, phone, sound, menu utt, vai tās funkcijas jau pildīs čainas ekrāns
Offline
Bimmer
30. May 2020, 01:30 #6497

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Mūsdienās to risina ar procesoru (DSP) + pastiprinātāju (var būt risinājums vienā kastītē), kam ir papildu Bluetooth modulis.

Tobiš savai mūzikas bibliotēkai savienojies ar DSP blūtūzi un paralēli arī ar rūpnīcas audio sistēmu. Tad rūpnīcas audio sistēmas skaļuma regulators kalpos arī kā procesora/telefona bluetooth savienojumam. Tagad jau ir Bluetooth moduļi, kuri pārraida arī CD kvalitātes failus (LDAC kodeks, tiesa, jābūt labam signāla savienojumam (piem., kastīte ir zem sēdekļa, nevis sedana bagāžniekā)).

Savukārt radio skanējums un navigācijas norādes iet DSP/pastiprinātājā pa rūpnīcas skaņas sistēmas izejām uz skaļruņiem.



Online
Bimmer
30. May 2020, 01:53 #6498

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 23948

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


30 May 2020, 01:30:29 @badmoon rakstīja:
Un man strādās pogas - aux, radio, phone, sound, menu utt, vai tās funkcijas jau pildīs čainas ekrāns

Ja maģis ir izņemamais (2DIN), tad speciāli tam auto modelim taisītā galva būs ar visu multistūres, atpakaļgaitas utt. atbalstu plug-n-play (CANbus box):
Online
persikoff
05. Jun 2020, 11:06 #6499

Kopš: 07. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 206

Braucu ar: LCI M pačka

Bmw e39. 16:9 monitors. Vai var kaut kā iestatīt, lai rāda cik ir skaļuma (skala vai procenti....)?

[ Šo ziņu laboja persikoff, 05 Jun 2020, 11:06:58 ]

Offline
Jonjis
07. Jun 2020, 20:49 #6500

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1139

Braucu ar:

Offline

Moderatori: AV, CP17, DoubleD, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, niknais, noisex, zzips