Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E70 (2007-...), X5 F15 (2013-...)

Tēma: X5 E70 3.0sd liels eļļas patēriņš

AutorsZiņojums
sys9291
16. Sep 2020, 16:30 #21

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Sep 2020, 16:25:11 @abyss rakstīja:

16 Sep 2020, 16:04:33 @smudo rakstīja:

16 Sep 2020, 16:00:22 @abyss rakstīja:

16 Sep 2020, 15:11:17 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 15:01:19 @kexxx rakstīja:
Hmm, kas izdevīgāk- reizi mēnesī iegāzt litru eļļas (5 eur) vai saguldīt kādu 1000 remontā un vēl būs jautājums vai tiešām tas atrisinās problēmu


1) Bail no raznosa
2) Gribas, lai mašīna ir kārtībā
3) Negribas risket pāragri nokaut kadu citu daļu (sprauslas vai tml?)

Man pat sanak retak liet, jo gadā nobraucu ap 12k tikai


Ja gribi 2. Un 3. Punktu, tad sāc ar dpf atlikšanu atpakaļ.


Ja gribas 2. Punku, tad DPF ir pedejais, kas jaliek atpakal, kad ellu vairs needis un duma nebus - citadi jaunais DPF ilgi neies.


Nav tā, ka bez dpf tur tāpat viss čakarējas? Izplūdē temperatūra, ecu limp mode, un nomainot sprauslas, atstājot bez dpf, tās sprauslas arī ātri beigsies, jo pilnas funkcionalitātes režīms tāpat nav.

Ja 2 dienu laika to visu maina, tad jau jā, laikam dpf pēdējais, bet, ja to visu ievelk uz gadu, sanāk apburtais loks

nu nevajag jau uzreiz pārspīlēt - tikai dēļ izravēta DPF jau viss tūdaļ neizbeigsies, bet dēļ softa, ko ielējuši griezŗji visādi var sanākt, bet anyway tam nebūs sakara ar eļļas patēriņu...un pie šāda eļļas patēriņa likt citu DPF ir pilnīgs neprāts - tapēc jāsāk meklēt problēma...
Offline
desadesa
16. Sep 2020, 16:48 #22

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


16 Sep 2020, 16:02:25 @uldens1 rakstīja:
protams ka šie idioti šo ķīmiju nav lietojuši,viņi ir tik tupi ka pietiek ar reklāmu,lai pēc tam visiem stāstītu sava experta viedokli


man idiotam nekad nav bijis auto, kam vajadzētu tīrīt eļļas gredzenus
Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 17:03 #23

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


16 Sep 2020, 16:10:21 @sys9291 rakstīja:
nu tad iesākumam skatamies kartera ventilāciju - tobiš kas tur notiek? ja no turienes eļļa gāžas tad...skatamies dzinēju, ja tur viss relatīvi sauss - skatamies turbīnas...


Motors sauss. Turbina minimali nopuņķojusies, bet tas cik saprotu ir normali.

Noskrejiens autiņam tika parbaudits caur wess datubazi un vaciju. Itka visi cipari sakriit un neredzas ka kaut kur butu notiits. Esmu 2. saimnieks LV

DPF filtru tiesam neredzu jegu litk, ka te vairaki atbildeja, jo atri bus beigts. Bet to uzlikt nav problema pec tam.

Vajag tagad to elljas paterinu atrisinat.

Drosvien ta ari saksu, ka ar kartera ventilacijas nomainju. Ir kaut kadi simotomi, varianti pec kuriem vadities parbaudit DIY majas apstaklos?
Offline
abyss
16. Sep 2020, 17:06 #24

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7902

Braucu ar: e39 523


16 Sep 2020, 17:03:16 @kartongalva rakstīja:

16 Sep 2020, 16:10:21 @sys9291 rakstīja:
nu tad iesākumam skatamies kartera ventilāciju - tobiš kas tur notiek? ja no turienes eļļa gāžas tad...skatamies dzinēju, ja tur viss relatīvi sauss - skatamies turbīnas...


Motors sauss. Turbina minimali nopuņķojusies, bet tas cik saprotu ir normali.

Noskrejiens autiņam tika parbaudits caur wess datubazi un vaciju. Itka visi cipari sakriit un neredzas ka kaut kur butu notiits. Esmu 2. saimnieks LV

DPF filtru tiesam neredzu jegu litk, ka te vairaki atbildeja, jo atri bus beigts. Bet to uzlikt nav problema pec tam.

Vajag tagad to elljas paterinu atrisinat.

Drosvien ta ari saksu, ka ar kartera ventilacijas nomainju. Ir kaut kadi simotomi, varianti pec kuriem vadities parbaudit DIY majas apstaklos?


Kur problēma aizbraukt uz diagnostiku
Offline
kartongalva
16. Sep 2020, 19:18 #25

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Atgaazes teh apskatee tikko izgaja 0.9

Tik nezinu vai elljas eeshana vispar to ietekme?
Offline
smilee45
16. Sep 2020, 19:23 #26

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Ēd viņi to eļļu, jo Vācijā tev noteikti "auslanders" labākajā gadījumā pamainīs eļļu starp 25k vai sliktākajā gadījumā vecākiem gadiem bija situācija, kad eļļū maina ik pēc 30k...
Un nav nekādas eļļas maiņas pēc pirmajiem 5k vai 10k. Pirmā eļļas maiņa 25/30k atkarīgs no modeļa. Un Vācieši cik papļāpāts arī pieturas pie tā ko BMW/MERCEDES/VW viņiem nozīmē. Kad un pie kādiem KM jāveic apkope/inspekcija.
Es lieku uz to, ka dzinējs vnk ir jau sadilis ar nejēdzīgajām 25/30k km eļļas maiņām
-----------
Es pat nerunāju par variantu, kad 70% pilsēta 30% bānis, kur jau pēc būtības eļļošanas īpašības ir pazudušas jau pie 10k km.
Tapēc labāk pērc ar lielāku nobraukumu lietotu kā ar mazu, ja nevar jaunu atļauties. Vismaz tie KM būs pa bāni uzskrieti un nebūs tāds nojājiens dzinējam pie tām 25/30k eļļas maiņām
-----------
Tavs gadījums ir vienkāršs. 220k nobraukums 10gadus vecam auto. 20k gadā. Kas diezgan noteikti nozīmē, ka kāds no saimniekiem, nesaku visi, bijuši pilsētas braucēji
40k-50k~~ gadā brauc Vācijā ar dīzeli. Ja mazāk, tad Vācietis nav idiots un viņu par tādu arī dīleris neuzskata un paskaidro, ka tādā gadījumā izdevīgāk ņemt benzīnu.

[ Šo ziņu laboja smilee45, 16 Sep 2020, 19:30:09 ]

Offline
kartongalva
11. Oct 2020, 23:13 #27

Kopš: 16. Sep 2020

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Tātad sāku ar kartera ventilāciju. Tur viss bija kartiba. Bet ja jau bija iegadata jauna, to nomainiju. Svaigs tomer ir svaigs. Ellas paterins kads bija tads palika

Nakamais jautajums - turbinas.
Gadiem ejot šaja forumā daudz aprunāta tēma - turbīnu restaurācija un serviss.

Serfojot pa forumu nonacu pie secinajuma, ka Nerings ir ar vissliktako slavu.

Bet netieku gudrs - kam tad īsti šo darbiņu uzticēt. Ideali ka demontaža, diagnkstika, remonts un uzlikšana notiek vienā iestādē,,, tas taka vairo uzticibu, un, ja bus problemas ar atjaunoto turbinu, nebus jamekle vainigais (pie gadijuma ja restaure viens kantoris un cits uzmontee).
.
Sakiet foruma biedri, kam jūs uzticētu šo darbiņu?

Es personigi svārstos starp Turbosystems SIA un turbomotors.lv
Offline
LG
12. Oct 2020, 08:09 #28

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3205

Braucu ar: E53


11 Oct 2020, 23:13:56 @kartongalva rakstīja:
Tātad sāku ar kartera ventilāciju. Tur viss bija kartiba. Bet ja jau bija iegadata jauna, to nomainiju. Svaigs tomer ir svaigs. Ellas paterins kads bija tads palika

Nakamais jautajums - turbinas.
Gadiem ejot šaja forumā daudz aprunāta tēma - turbīnu restaurācija un serviss.

Serfojot pa forumu nonacu pie secinajuma, ka Nerings ir ar vissliktako slavu.

Bet netieku gudrs - kam tad īsti šo darbiņu uzticēt. Ideali ka demontaža, diagnkstika, remonts un uzlikšana notiek vienā iestādē,,, tas taka vairo uzticibu, un, ja bus problemas ar atjaunoto turbinu, nebus jamekle vainigais (pie gadijuma ja restaure viens kantoris un cits uzmontee).
.
Sakiet foruma biedri, kam jūs uzticētu šo darbiņu?

Es personigi svārstos starp Turbosystems SIA un turbomotors.lv


Kantora gan ieks rīgas ir gan ārpus : https://www.turbosystems.info/contact-us
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo