Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Vakuuma noplūdes, gaisa piesūkšana M52B28TU

AutorsZiņojums
Beewax
26. May 2020, 18:12 #1

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Sveiki, veco kontu vairs neatceros, tāpēc rakstīšu no jauna. Situācija tāda, ka auto gandrīz gadu tika ļoti maz lietots, gāzēju ar darba auto, nomainīju darbu un atsāku ar bavārieti vizināt savu pakaļu. Pirmaismoments ir tas, ka ir palielinājies degvielas patēriņš, nav nekādos padsmitos, bet nu 9,5 - 10 pa šoseju sanāk, itkā nekas būtisks, bet zinu ka iepriekš bija stabili par kādu 1-1,5 mazāk. Pāris reizes ir gadījies ka izmet čeku, ar pazīmēm, ka vismaz 1-2 cilindri atslēdzas. Piemetot pie kompja ir random misfire visos cilindros, tas parasti notiek, kad dzinējs darbojas pie lielas slodzes. Ar svecēm, spolēm, vadiem tur problēmu nav ir jau vairākkàrt viss čekots. Šodien nojaucu visu nost, nu ok ir minimālas plaisas standarta gofrai pie droseles, tā kas visiem plīst, tā būtu viena problēma, kartera ventilācijas trubas visas veselas, bet nu profilaksei derētu arī tās nomainīt, tālāk jautājums par pašu ieplūdes kolektoru, noņemot nost un apgriežot otrādi, man īsti nepatīk kā izskatās tā savienojuma šuve, savienojuma vietā vispàr ir pieļaujama kaut kàda sprauga? Augšpusē nekā tāda nav, jautāju tāpēc, lai izslēgtu vakuma noplūdi caur kolektoru. Pēc būtības gan vajadzētu būt kļūdai par vakumu,jo devējs kas mēra spiedienu kolektorā tak ir. Bet nu tomērgribētos zināt vai tāda varbūtība pastāv? Kolektora bilde nav mana, bet lai saprastu ko es domāju būs laba, savienojuma vieta gana labi redzama.

Kolektora blīves gan arī nav pirmā svaiguma, iespējams, ka arī tur minimāli ir rauts klāt gaiss. Lai nu kā vismaz atradu, kur man pa druskai antifrīzs mūk projām
Offline
bmwaddict
26. May 2020, 22:58 #2

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

taa savienojuma vieta vienmeer izskataas taada tizla piekriitu esmu arii uz to skatiijies ar aizdomaam bet parasti probleema atrodas kautkur citur kaut vai taa pati gofra. ko noziimee tur ir mazas plaisinjas - tak maini to nost taa ir pirmaa vieta kur ir vakuma nopluude.
Offline
Peecis
26. May 2020, 23:06 #3

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Vanosiem nomaini gumijas gredzenus no beisansystems, ja nav mainīti. 100% kokaini jau
Offline
Beewax
27. May 2020, 10:44 #4

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


26 May 2020, 23:06:47 @Peecis rakstīja:
Vanosiem nomaini gumijas gredzenus no beisansystems, ja nav mainīti. 100% kokaini jau

vanosus pārjauca pie MAXixt kādus 2 gadus atpakaļ, bija galīgi sūdīgi tur viss. nebija no beisiansystems man liekas, no vāczemes sūtīju, bet nu likās ka bija normālas kvalitātes. beisian vai tad tikai no usa nebija? kaut kā negribējās mēnesi gaidīt kamēr atnāks
+ toreiz EU nekur nevarēja dabūt caur ebay jaunus gultņus, atradu tikai NL - laikam bija vanosrepair.nl. var jau būt, ka atkal jāmaina nebrīnītos, jo nav jau orģīnāldetaļas. varētu jau profifakses pēc tikai pašus o-ringus ar korķiem un gredzeniem uzsūtīt atkal.
Offline
Beewax
27. May 2020, 10:45 #5

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


26 May 2020, 22:58:40 @bmwaddict rakstīja:
taa savienojuma vieta vienmeer izskataas taada tizla piekriitu esmu arii uz to skatiijies ar aizdomaam bet parasti probleema atrodas kautkur citur kaut vai taa pati gofra. ko noziimee tur ir mazas plaisinjas - tak maini to nost taa ir pirmaa vieta kur ir vakuma nopluude.

gofra + kolektora blīves un o-ringi ir prioritātē, ja nebūs izmaiņu, tad meklēs tālāk
Offline
Beewax
27. May 2020, 22:25 #6

Kopš: 26. May 2020

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

neskaitot gofru, kas vairs nav tajā labākajā stāvoklī, smieklīgi, bet iespējams atradu galveno problēmas cēloni, kas vispār nekādu funkciju nepilda pēc būtības - kolektoram aizmugurē ir 3 "zagluškas", citiem dzinējiem, kam tiek pielietots tas pats kolektors noteikti, ka tur pienāk pa kādai vakuma šļaukai, bet ne b28tu, tad nu lūk, lielākā no "zagluškām" bija sākusi dalīties pa reizinātājiem un daļēji nobīdījusies nost nezinu kā vakar to nepamanīju, smieklīgi, bet visticamāk tā arī būs bijusi galvenā problēma.
bildi nevaru ielikt, bet gan jau, ka saprast var tāpat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo