Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ieteikumi automašīnas iegādē

AutorsZiņojums
Staris
24. Jan 2020, 23:23 #21

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

riddler vārsti sitās, jo ķēde izstiepusies?
Offline
edzulis
24. Jan 2020, 23:24 #22

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Un tjip Vacijaa u.c. viss pec fenshui, pie 200k auto atkal kaa no rupnicas? Baidos, ka te LV uz tadam lietam vairak zamarachivajutsa kaa tevis piesauktajaa etalonaa - R-eiropaa... Taa tas ir bijis i tagad ar F, gan agrak ar E34. Vieni brauc jaunus, otri lieto otreizejaa tirgoo austrumos. Ne jau aiz labas dzives.

Nezinu nevienu kam butu plisusi kede. Vieni rupejas, seko, skaita km. Zinu piemeru kad pilnigi po. Elu samainiju, lampinas nedeg, braukshu. Esmu pat bridinajis, ka normala loterija, bet po. Lamata ir lamata un bez vinas ir daudz citas svarigakas lietas par ko domaat
Offline
michals1
24. Jan 2020, 23:25 #23

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nē,nu ja tu saki,ka ražotājs noteicis to eļļas maiņu ik pēc 100k/km,tad visticamāk ka Fāterlandē tas ir izdarīts,tikai man nav par to informācijas.
Pats taču zini,vāciešiem ir ordnungs,kas jāizdara,būs izdarīts.
Offline
edzulis
24. Jan 2020, 23:31 #24

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Laikam vajadzes ziedot savu e91 N47 ar 420k km eksperimentam un braukt, kamer bus kapi , bet baidos, ka aizes pari pus mio un taa lamata kaa brauks, taa brauks un ellja nekur netecees, nekas negrabees un suns bus laimiigs
Offline
edzulis
24. Jan 2020, 23:36 #25

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Man nekas nav jagarantee, bet tu uz shito visu F seriju, kedem, filtriem utt esi pa daudz ieciklejies Vairak par sho nediskuteshu
Offline
RSAWorkshop
25. Jan 2020, 00:02 #26

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6064

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Jan 2020, 23:23:51 @Staris rakstīja:
riddler vārsti sitās, jo ķēde izstiepusies?

Jā, man ir kaudzēm bildes ar apdauzītiem virzuļiem, salauztiem klaņiem, aprautām šālēm utt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
bmw325ix
25. Jan 2020, 00:06 #27

Kopš: 10. May 2010

Ziņojumi: 50

Braucu ar:

15€ budžets tīri principa pēc, jo uzskatu ka pirkt dārgāku auto ikdienas braukšanai nav pareizi. 15€ robežās var nopirkt lielisku auto. Protams tas atkarīgs no katra rocības, šis ir mans subjektīvais viedoklis

Par ķēdēm. Paziņa nopirka Inchape jaunu BMW ar N57 motoru un pie 180k ķēde pārplīsa, tapēc tos 800€ - 1000€ būtu jāiegulda uzreiz nopērkot lietotu auto un jaaizmirst tā problēma

Par SUV.. Interesētu salīdzinājums pirmaja FL Q7 un FL E70.. Q es pazīstu labi, izņemot salonu, pilnībā viss apmierina, bet kas ir ar FL E70?
Offline
smudo
25. Jan 2020, 08:43 #28

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


24 Jan 2020, 23:13:46 @michals1 rakstīja:
Jokaini sanāk,ticēt nevar nevienam,pat DEKRA nē,Kaspičam var


Jūs ar Kasparu katrs pa āboliem un bumbieriem runājiet. Ražotājs un līdz ar to arī oficiālais dīleris teiks, ka eļļa kārbā nav jāmaina (jo tāpat ar lielu varbūtību vismaz 200k noeies un tad arī beidzas pagarinātā garantija). Tas tāpar kā ar ķēdēm, kuras arī dažreiz plīst līdz 200k, bet nav paredzēta maiņa ar fiksētu intervālu.

Savukārt, kārbas ražotājs, kas tās piegādā BMW, savos servisa manuāļos raksta, ka eļļa viņu kārbā jāmaina pie 90-100 k km, atkarībā no modeļa. Šajā gadījumā vairāk uzticēties vajadzētu tam, kas to kārbu ir izstrādājis.
Offline
michals1
25. Jan 2020, 09:07 #29

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


25 Jan 2020, 08:43:10 @smudo rakstīja:

24 Jan 2020, 23:13:46 @michals1 rakstīja:
Jokaini sanāk,ticēt nevar nevienam,pat DEKRA nē,Kaspičam var


Jūs ar Kasparu katrs pa āboliem un bumbieriem runājiet. Ražotājs un līdz ar to arī oficiālais dīleris teiks, ka eļļa kārbā nav jāmaina (jo tāpat ar lielu varbūtību vismaz 200k noeies un tad arī beidzas pagarinātā garantija). Tas tāpar kā ar ķēdēm, kuras arī dažreiz plīst līdz 200k, bet nav paredzēta maiņa ar fiksētu intervālu.

Savukārt, kārbas ražotājs, kas tās piegādā BMW, savos servisa manuāļos raksta, ka eļļa viņu kārbā jāmaina pie 90-100 k km, atkarībā no modeļa. Šajā gadījumā vairāk uzticēties vajadzētu tam, kas to kārbu ir izstrādājis.

Skaidrs.Tu vismaz visu saprotami apskaidroji.Savukārt Kaspičs pirkstiņus mētā,bet ja kāds tehniskās lietās nav uz viena plaukta ar viņu,tiek apsaukts par dauni.
Tā cilvēks,kuram ir kaut grams intelekta,nedara.
Offline
michals1
25. Jan 2020, 09:30 #30

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


25 Jan 2020, 09:14:58 @DM-101 rakstīja:

25 Jan 2020, 09:07:03 @michals1 rakstīja:

25 Jan 2020, 08:43:10 @smudo rakstīja:

24 Jan 2020, 23:13:46 @michals1 rakstīja:
Jokaini sanāk,ticēt nevar nevienam,pat DEKRA nē,Kaspičam var


Jūs ar Kasparu katrs pa āboliem un bumbieriem runājiet. Ražotājs un līdz ar to arī oficiālais dīleris teiks, ka eļļa kārbā nav jāmaina (jo tāpat ar lielu varbūtību vismaz 200k noeies un tad arī beidzas pagarinātā garantija). Tas tāpar kā ar ķēdēm, kuras arī dažreiz plīst līdz 200k, bet nav paredzēta maiņa ar fiksētu intervālu.

Savukārt, kārbas ražotājs, kas tās piegādā BMW, savos servisa manuāļos raksta, ka eļļa viņu kārbā jāmaina pie 90-100 k km, atkarībā no modeļa. Šajā gadījumā vairāk uzticēties vajadzētu tam, kas to kārbu ir izstrādājis.

Skaidrs.Tu vismaz visu saprotami apskaidroji.Savukārt Kaspičs pirkstiņus mētā,bet ja kāds tehniskās lietās nav uz viena plaukta ar viņu,tiek apsaukts par dauni.
Tā cilvēks,kuram ir kaut grams intelekta,nedara.


ir cilveeki, kas ir tupi, neizgliitoti, slinki, nekauniigi. bet, pie pirmas iespeejas - vainiigi citi. jo nepaskaidorja, rocinju nepatureeja, nekompenseeja, nepazheeloja.

abstraheejoties no konkreeta keisa. ir skaidrs, ka muusdienu paaudze speej shalli sasiet. un viss.
teema - ellja - kaa taa var buut MUUZHIIGA? vinjus neskar.
otra sadalja - kad tu nopeerc to miskasti, tas kljuust par tavu kustekli. ja tu gribi, lai tas labi kalpotu, paintereseejies, kaa PAILDZINAAT taa muuzhu. bet nee, shalles neesataaji ir gatavi noliigt juristu liiguma skatishanai, lai tikai nekas nrbuutu dzelzhos jaaiegulda.

es saprotu, ka var tehniskas ietas nejeegt tik ljoti, ka dzinejs ir viena melna kaste, kaarba - otra, bet ja tev nejeegam ko saka, tad nespridzii pretii, bet vai nu pameklee Google vai pis uz kvalificetu servisu. ai, nee, vinjam ne taa pateica. nepaskaidroja karaliitim.

Kaspič,man savulaik vienam no pirmajiem LV bija e60,tālajā 2006gadā,ja nemaldos.Pirku to šķiltu,mazlietotu,un nobraucu gadus 7,mainot tikai eļļu motorā.Vairāk nekas netika mainīts,vienkārši tā iemesla.dēļ,ka nekas neplīsa.Pats nobraucu ar to autiņu kādus 200k/km un atdevu tālāk.Tieši tāpēc arī uzticos pasvaigām lamatām un man izbrīnu rada teksti,ka 3 gadīgai lamatai ar reāliem 150k jāmaina gandrīz viss.
Var jau būt,ka tas ir jādara,taču man kā vienkāršam ierindas braucējam tas liekas jokaini.
Offline
abyss
25. Jan 2020, 09:38 #31

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7909

Braucu ar: e39 523

Nav jāmaina gandrīz viss. Dpf, kārbas eļļa, motoreļļa, un ķēde. No otras puses, ja tie 150k km ir oem, ir mainīta kārbas eļļa, tad nomainit tik motoreļļu un mauc. nobrauc 2-3 gadus vēl 50k un pārdot tālak
Offline
Elviss
25. Jan 2020, 11:34 #32

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21510

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nesaku, ka nav jāmaina, bet kam ir tās problēmas F sērijai ar kārbām? Vienu zinu, nobraukums pie 400k. Ar normāliem nobraukumiem neesmu dzirdējis.

-----------------
Offline
kars
25. Jan 2020, 12:56 #33

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Kāpēc tu par to tik ļoti uztraucies?
Offline
ABruweris
25. Jan 2020, 15:09 #34

Kopš: 03. Nov 2004

Ziņojumi: 282

Braucu ar:

Cilvēks vienkārši vēlas, lai visas automašīnas tiktu saglabātas pēc iespējas labākā stāvoklī. Lai tad kad viņas nonāks Āfrikā pie 7.īpašnieka viss ar tehniku būtu kārtībā. Savādāk skatoties youtubi tur diezgan traki viss izskatās- baigi nobraukti viņiem tie Mersedesi un Āfrikāņiem visa nauda aiziet remontos. Tos pavilkt nevar līdz ar to emigrācija uz Eiropu. Ne visi var atrast uzreiz darbu, aug noziedzība. Nu īsāk sakot satraukumam ir pamats- labāk pērc Fiestu.
Offline
bmwaddict
25. Jan 2020, 15:26 #35

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


25 Jan 2020, 09:30:32 @michals1 rakstīja:

Kaspič,man savulaik vienam no pirmajiem LV bija e60,tālajā 2006gadā,ja nemaldos.Pirku to šķiltu,mazlietotu,un nobraucu gadus 7,mainot tikai eļļu motorā.Vairāk nekas netika mainīts,vienkārši tā iemesla.dēļ,ka nekas neplīsa.Pats nobraucu ar to autiņu kādus 200k/km un atdevu tālāk...


taapeec ka tas visticamaak bija veel M54 bendziins. to motoru vajag uzlikt uz altaara un klaniities taa priekshaa jo taadas bezruupiigas auto apkopes kaadas bija toreiz diemzheel vairs nebuus.

man brachka tikko panjeema steriilu E60 veel ar M54 jo labaak lai eed drusku vairaak bet toties nekaada gemara maini elljas un brauc

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 25 Jan 2020, 15:28:04 ]

Offline
HiJaCKeR
25. Jan 2020, 15:28 #36

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4494

Braucu ar: BMW E90 330i

kāds apmeklē servisu uz diagnostiku kad pienāk laiks, vai vienkārši reseto ?


Offline
tg
25. Jan 2020, 16:15 #37

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 881

Braucu ar: Ar ko pagadās

Šito visu lasot secinājums viens - nopirkt 1982.gada Askonu vai W123 mersi. Viss, kas jaunāks par 10-to gadu radīs bezgalīgus izdevumus un galvas sāpes.




25 Jan 2020, 09:25:25 @DM-101 rakstīja:

25 Jan 2020, 00:06:39 @bmw325ix rakstīja:
15€ budžets tīri principa pēc, jo uzskatu ka pirkt dārgāku auto ikdienas braukšanai nav pareizi. 15€ robežās var nopirkt lielisku auto. Protams tas atkarīgs no katra rocības, šis ir mans subjektīvais viedoklis

Par ķēdēm. Paziņa nopirka Inchape jaunu BMW ar N57 motoru un pie 180k ķēde pārplīsa, tapēc tos 800€ - 1000€ būtu jāiegulda uzreiz nopērkot lietotu auto un jaaizmirst tā problēma

Par SUV.. Interesētu salīdzinājums pirmaja FL Q7 un FL E70.. Q es pazīstu labi, izņemot salonu, pilnībā viss apmierina, bet kas ir ar FL E70?


tavaa gadiijumaa:
a) ja tu jaasi dirseli pa pilseetu, KATRU nedeljas nogali buus jaabrauc [speciali] garaakaa izbraucienaa. meerkjis: attiirit EGR/iepludes kolektoru, DPF. ja to nedariisi, DPF [kas nu no taa atlicis], tiks aizdirsts vienaa setaa;
b) ar DPF buus fundamentalas probleemas. OEM maksaa 2K. leetaas alternatiivas 500..1000, bet sertifikaatu taam nav. sodi PL 120+; DE/NL/S 2000 + evakuators. tb., ar savu auto tu taalaak par EE/LT labaak nebrauc. visticamaakais, 1K pat par kreiso DPF neguldiisi, kaut ko mazgaasi, kaut ko feiki regjistreesi, indeesi savas un citu plaushas.
c) E70 buus suuda rokasbremzes modulis, delj kura tevi izjaas TA. un atkal - jauns bija 700+, lietots nojaats 300..400. un esot bijushi keisi, kad tos pat nosper.
d) riepas tu saliksi kak popalo, jo taas ir daargas. rezultaataa nojaasi razdatku. cik remonts maksaa - dui uz RSA. bet leeti tas nav. toties nojaat - kaa 2 pirkstus;
e) par kaarbu un ellju jau rakstiiju. ja ir par sarezgjitu - apsveicu. veel viens veids kaa to auto nokaut.
f) pneimas - tur ir haljava. leetos suudus varesi mainiit reizi gadaa.
g) protams, ja sajaasies kaads adaptiivas lukturis, vai kruiiza laazers, vai nakts kamera, vai benkjis, vai veel kaads suuduks no 117 navarotiem, neliksi ne jaunu, ne baigi taisiisi. bez iluuzijam. jo katrs tas hlaminjsh masaas 3..4 ciparu summu. luuku ar skochu aizliimeesi. dirselim flapus vnk izrausi.
piedod par skepsi. bet taada buus realitaate ar E70.
Offline
kars
25. Jan 2020, 16:18 #38

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Vai tad tā nav?

Offline
F50
25. Jan 2020, 16:27 #39

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/bkxcn.html
vari 10 mēnešus uzturēt Fku vai dzīvot kā cilvēks
Offline
kars
25. Jan 2020, 16:30 #40

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Šitam nav lielais ekrāns, nederēs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo