Online

Pašreiz BMWPower skatas 61 viesi un 35 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E90 N47 kļūdas

AutorsZiņojums
KaiminPuika
01. Dec 2019, 23:16 #1

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90

Hey visiem!
Kādu laiku nebija sanācis pieslēgt mašīnu pie kompja, bet pamanīju, ka patēriņš par aptuveni litru - pusotru pacēlies tāpēc pagājušajā nedēļā beidzot pieslēdzu, izmeta man 3 kļūdas:
1) 4AF5- Zero-quantity adaptation, injector, cylinder 3
2) 4BDA- Fuel presupply-pressure control
3) A6CF- AUC Sensor
BET, visas rādījās "Not present" tāpēc nodzēsu un izdomāju pēc nedēļas (šodien) pieslēgt, šodienas rezultāti:
1) 4AF5- Zero-quantity adaptation, injector, cylinder 3
2) 4560- Rail-Pressure plausibility delivery-controlled
3) A6CF- AUC Sensor

3. Cik saprotu ir tikai salona gaisa filtra kaut kāds sensors, tāpēc to var neņemt vērā, taču pārējām gan laikam vajadzētu pievērst uzmanību. Varbūt kāds ir saskāries ar šīm kļūdām un var pastāstīt kā novērst?

P.S. Par A4BDA lasīju, ka "Fuel Feed line" (Degvielas padeves truba, kas iet pie augstspiediena sūkņa) varētu būt vainīgs.

P.S.S. Vasarā jau "Zero-quantity adaptation, injector, cylinder 3" (un tas pats arī pirmajam cilindram) bija parādījies taču pazuda pats no sevis un kādu laiku nebija. Forumos lasīju, ka vajagot pamēģināt degvielas piedevas, kas attīra sprauslas, varbūt kāds var padalīties vai viņas reāli palīdz un ja jā, tad kādas labāk ņemt?
Offline
sys9291
02. Dec 2019, 10:32 #2

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT

visdrīzāk viss beigsies ar sprauslas maiņu (un pierakstīšanu iekš DDE).
Piedevas tīrīšanai izmantot neieteiktu, jo tas velk uz vēl dārgākiem piedzīvojumiem...bet kaut kāda atīrošā effekta visdrīzāk nebūs...tobiš labāk par tām aimirst...
Offline
BigDog24
02. Dec 2019, 14:57 #3

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 452

Braucu ar: dīzeli

Es, drošvien, sāktu ar to degvielas padeves kļūdu - degvielas filtrs ir pārskatāmā pagātnē mainīts? Varbūt ir vērts ar kaut kādu 9$ kabeli pamonitorēt tos spiedienus degvielas sistēmā.
Offline
Kaross
02. Dec 2019, 15:01 #4

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2632

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Ja 2x nedēļā tā kļūda par sprauslu ir parādījusies, tad noteikti tā ir jāmaina. Monitorēšana ar 9USD kabeli nekam neder, jo pirmkārt diezvai tas lasīs degvielas spiedienu. Ja arī lasīs, tad datu pārraides ātrums būs labākajā gadījumā 1 kadrs sekundē, kas ir vismaz 10x par maz. Otrkārt DDE kļūdu iemetīs ātrāk nekā spēsi braucot izsekot līdzi datiem. Reāli viss tas ir nevajadzīgi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
sys9291
02. Dec 2019, 16:53 #5

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT

nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...
Offline
KaiminPuika
02. Dec 2019, 22:58 #6

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90


02 Dec 2019, 14:57:46 @BigDog24 rakstīja:
Es, drošvien, sāktu ar to degvielas padeves kļūdu - degvielas filtrs ir pārskatāmā pagātnē mainīts? Varbūt ir vērts ar kaut kādu 9$ kabeli pamonitorēt tos spiedienus degvielas sistēmā.


Degvielas filtru vasarā mainīju, no tā laika mazāk par 10k nobraukts
Offline
KaiminPuika
02. Dec 2019, 23:01 #7

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90


02 Dec 2019, 16:53:00 @sys9291 rakstīja:
nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...


Arī dzīvos datus māku nolasīt, bet pašlaik datora vads nav pie manis tāpēc nevaru pie ISTA vai INPA pielikt, jāiztiek ar minimumu jeb kļūdu nolasīšanas no drauga aparāta, kurā var tikai nolasīt kļūdu un nodzēst viņu ..

Katrā ziņā, neesmu vienigais kurš tiecas uz sprauslas maiņu, taču cerēju, ka varbūt kas cits tas ir..
Offline
BigDog24
03. Dec 2019, 07:37 #8

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 452

Braucu ar: dīzeli

Drošvien jau Kaross šo abu kļūdu kombināciju ir neskaitāmas reizes redzējis un viņam ir taisnība. Kā saprotu, spiediens visdrīzāk zūd caur sprauslas atplūdi. Bet, jebkurā gadījumā, ja reiz esi sācis ar to diagnostiku spēlēties, papētīt ir interesanti, varbūt te vietējie eksperti var pateikt priekšā kam kā vislabāk pievērst uzmanību. Būtu forši izlasīt tavus novērojumus, ar ko tas viss beigsies utml.
Offline
KaiminPuika
03. Dec 2019, 07:52 #9

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90


03 Dec 2019, 07:37:58 @BigDog24 rakstīja:
Drošvien jau Kaross šo abu kļūdu kombināciju ir neskaitāmas reizes redzējis un viņam ir taisnība. Kā saprotu, spiediens visdrīzāk zūd caur sprauslas atplūdi. Bet, jebkurā gadījumā, ja reiz esi sācis ar to diagnostiku spēlēties, papētīt ir interesanti, varbūt te vietējie eksperti var pateikt priekšā kam kā vislabāk pievērst uzmanību. Būtu forši izlasīt tavus novērojumus, ar ko tas viss beigsies utml.


Šīs nedēļas laikā dabūšu normālu vadu un pieslēgšu pie ista, pachekosu radījumus tad un tad būs update.

Offline
sys9291
03. Dec 2019, 09:42 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Dec 2019, 23:01:49 @KaiminPuika rakstīja:

02 Dec 2019, 16:53:00 @sys9291 rakstīja:
nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...


Arī dzīvos datus māku nolasīt, bet pašlaik datora vads nav pie manis tāpēc nevaru pie ISTA vai INPA pielikt, jāiztiek ar minimumu jeb kļūdu nolasīšanas no drauga aparāta, kurā var tikai nolasīt kļūdu un nodzēst viņu ..

Katrā ziņā, neesmu vienigais kurš tiecas uz sprauslas maiņu, taču cerēju, ka varbūt kas cits tas ir..

nu tad iesākumam veic cilindru efektivitātes testu un rezultātu studijā...
Offline
KaiminPuika
05. Dec 2019, 19:41 #11

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90

Tātad, beidzot dabūju vadu un dabūju pieslēgt. Ar pieslēgtu ISTU uztaisīju braucienu no Imantas līdz Bolderājai. Inpā gan vienkārši pārbaudīju drošības labad.
Rezultāti gan, manuprāt, nelieciena, ka ar sprauslām būtu kaut kādas problēmas
Bilde pieejama šeit.

P.S. Interesanti, ka kļūda bija ierakstījusies, kuru pirms brauciena nodzēsu, taču brauciena laikā tā arī neparādijās..

[ Šo ziņu laboja KaiminPuika, 05 Dec 2019, 19:47:02 ]

Offline
DM-101
05. Dec 2019, 19:51 #12

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

cieniijamie diizelju drochiitaaji:

klientam kljuudas ir par pilotadpataacijaam/korekcijaam;
INPA/ISTA raada TIKAI dalju no piemeerotajaam galveno injekciju korekcijaam.

Abas adaptacijas/korekcijas [to kartes] tiek veidotas PILNIIGI NEATKARIIGI un nav NEKAADAS jegas skatiities vienas, ja kljuudas ir par otraam!

p.s. sorre, ka lauzhu juusu idilliju.
p.p.s. normaalas attieksmes gadiijumaa - abas sprauslas uz nomainju, jo aizveertaa staavoklii taas, aciimredzot, tek. punkts. bet, jaa, ja interesee - to, vai tek, vai tieshi preteeji - neadekvaats reakcijas laiks, var redzeet tikai ar oscili. jeb, ja nu kaads maak atbilstoshi Tool32 [tb., zina, kuros regjistros tie dati tiek glabaati].
Offline
KaiminPuika
06. Dec 2019, 12:08 #13

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90

Update:
Dabuju kļūdu, izgāju ar ISTU cauri diagnostikai, uz sprauslām visas diagnostikas bija ok, taču gluko Rail Pressure Sensor.
Jābūt spiedienam +/-26bar, reālais ir 15bar. Iespējamos risinājumus radīja 2: pārbaudīt visus vadus/ savienojums, ko izdarīju, nekur nekas nelaiž garām, nav plīsis, otrais variants ir mainīt to pašu sensoru. Laikam būs vien jāpērk, cena viņam +/ 45€, vakarā gan jau pasūtīšu un pēc tam kad nomainīšu došu update.

P.s. Ja ir kadi ieteikumi ko un kā labak paskatīties droši varat rakstīt
Offline
KaiminPuika
06. Dec 2019, 12:10 #14

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: e90


05 Dec 2019, 19:51:53 @DM-101 rakstīja:
cieniijamie diizelju drochiitaaji:

klientam kljuudas ir par pilotadpataacijaam/korekcijaam;
INPA/ISTA raada TIKAI dalju no piemeerotajaam galveno injekciju korekcijaam.

Abas adaptacijas/korekcijas [to kartes] tiek veidotas PILNIIGI NEATKARIIGI un nav NEKAADAS jegas skatiities vienas, ja kljuudas ir par otraam!

p.s. sorre, ka lauzhu juusu idilliju.
p.p.s. normaalas attieksmes gadiijumaa - abas sprauslas uz nomainju, jo aizveertaa staavoklii taas, aciimredzot, tek. punkts. bet, jaa, ja interesee - to, vai tek, vai tieshi preteeji - neadekvaats reakcijas laiks, var redzeet tikai ar oscili. jeb, ja nu kaads maak atbilstoshi Tool32 [tb., zina, kuros regjistros tie dati tiek glabaati].


Ir arī Tool32 uz datora, taču neesmu izmantojis, varbūt velies padalīties, kur meklēt informāciju, lai visi “diizelju drochiitaaji” zin, kur meklēt ?
Offline
sys9291
06. Dec 2019, 12:47 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT

tak tev jau atbildēja - sprauslas uz maiņu...
Offline
RSAWorkshop
06. Dec 2019, 12:54 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3469

Braucu ar: e39

jā jā, jābūt 26 bar spiedienam


-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sys9291
06. Dec 2019, 13:54 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT

tik pat labi slavenais BOSCH augstspiedia sūknis..
Offline
FFL
06. Dec 2019, 15:23 #18

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 304

Braucu ar:

Uz mērvienībām un vēlamajiem lielumien inpā vispār var nepaļauties
Online
sys9291
06. Dec 2019, 17:09 #19

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: F20 R1200RT

un sprauslu, kas netur spiedienu tur neredz, līdz ar to arī rodas šo kļūdu kopums...un raila spiediena pulsācija... bet protams cerība vienmēr uz lētāko risinājumu, kas rezultātā izrādās dārgākais...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Dec 2019, 17:10:16 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips