Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: E90 N47 kļūdas

AutorsZiņojums
sys9291
02. Dec 2019, 10:32 #1

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

visdrīzāk viss beigsies ar sprauslas maiņu (un pierakstīšanu iekš DDE).
Piedevas tīrīšanai izmantot neieteiktu, jo tas velk uz vēl dārgākiem piedzīvojumiem...bet kaut kāda atīrošā effekta visdrīzāk nebūs...tobiš labāk par tām aimirst...
Offline
BigDog24
02. Dec 2019, 14:57 #2

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Es, drošvien, sāktu ar to degvielas padeves kļūdu - degvielas filtrs ir pārskatāmā pagātnē mainīts? Varbūt ir vērts ar kaut kādu 9$ kabeli pamonitorēt tos spiedienus degvielas sistēmā.
Offline
Kaross
02. Dec 2019, 15:01 #3

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Ja 2x nedēļā tā kļūda par sprauslu ir parādījusies, tad noteikti tā ir jāmaina. Monitorēšana ar 9USD kabeli nekam neder, jo pirmkārt diezvai tas lasīs degvielas spiedienu. Ja arī lasīs, tad datu pārraides ātrums būs labākajā gadījumā 1 kadrs sekundē, kas ir vismaz 10x par maz. Otrkārt DDE kļūdu iemetīs ātrāk nekā spēsi braucot izsekot līdzi datiem. Reāli viss tas ir nevajadzīgi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
02. Dec 2019, 16:53 #4

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...
Offline
KaiminPuika
02. Dec 2019, 22:58 #5

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90


02 Dec 2019, 14:57:46 @BigDog24 rakstīja:
Es, drošvien, sāktu ar to degvielas padeves kļūdu - degvielas filtrs ir pārskatāmā pagātnē mainīts? Varbūt ir vērts ar kaut kādu 9$ kabeli pamonitorēt tos spiedienus degvielas sistēmā.


Degvielas filtru vasarā mainīju, no tā laika mazāk par 10k nobraukts
Offline
KaiminPuika
02. Dec 2019, 23:01 #6

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90


02 Dec 2019, 16:53:00 @sys9291 rakstīja:
nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...


Arī dzīvos datus māku nolasīt, bet pašlaik datora vads nav pie manis tāpēc nevaru pie ISTA vai INPA pielikt, jāiztiek ar minimumu jeb kļūdu nolasīšanas no drauga aparāta, kurā var tikai nolasīt kļūdu un nodzēst viņu ..

Katrā ziņā, neesmu vienigais kurš tiecas uz sprauslas maiņu, taču cerēju, ka varbūt kas cits tas ir..
Offline
BigDog24
03. Dec 2019, 07:37 #7

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Drošvien jau Kaross šo abu kļūdu kombināciju ir neskaitāmas reizes redzējis un viņam ir taisnība. Kā saprotu, spiediens visdrīzāk zūd caur sprauslas atplūdi. Bet, jebkurā gadījumā, ja reiz esi sācis ar to diagnostiku spēlēties, papētīt ir interesanti, varbūt te vietējie eksperti var pateikt priekšā kam kā vislabāk pievērst uzmanību. Būtu forši izlasīt tavus novērojumus, ar ko tas viss beigsies utml.
Offline
KaiminPuika
03. Dec 2019, 07:52 #8

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90


03 Dec 2019, 07:37:58 @BigDog24 rakstīja:
Drošvien jau Kaross šo abu kļūdu kombināciju ir neskaitāmas reizes redzējis un viņam ir taisnība. Kā saprotu, spiediens visdrīzāk zūd caur sprauslas atplūdi. Bet, jebkurā gadījumā, ja reiz esi sācis ar to diagnostiku spēlēties, papētīt ir interesanti, varbūt te vietējie eksperti var pateikt priekšā kam kā vislabāk pievērst uzmanību. Būtu forši izlasīt tavus novērojumus, ar ko tas viss beigsies utml.


Šīs nedēļas laikā dabūšu normālu vadu un pieslēgšu pie ista, pachekosu radījumus tad un tad būs update.

Offline
sys9291
03. Dec 2019, 09:42 #9

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Dec 2019, 23:01:49 @KaiminPuika rakstīja:

02 Dec 2019, 16:53:00 @sys9291 rakstīja:
nu Karos, tu jau pārcenties, te pilsonis tikko kļūdas iemācījās nolasīt, par dzīvajiem datiem viņam viss vēl priekšā, pie kam ja zina ko skatīties viņam pietiks arī ar lēto kabeli un 10 kadrus sec noteikti nevajadzēs lai novērstu šo problēmu. Pieļauju domu, ka ar sprauslas maiņu šī spiediena problēma atrisināsies pati no sevis...


Arī dzīvos datus māku nolasīt, bet pašlaik datora vads nav pie manis tāpēc nevaru pie ISTA vai INPA pielikt, jāiztiek ar minimumu jeb kļūdu nolasīšanas no drauga aparāta, kurā var tikai nolasīt kļūdu un nodzēst viņu ..

Katrā ziņā, neesmu vienigais kurš tiecas uz sprauslas maiņu, taču cerēju, ka varbūt kas cits tas ir..

nu tad iesākumam veic cilindru efektivitātes testu un rezultātu studijā...
Offline
KaiminPuika
05. Dec 2019, 19:41 #10

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90

Tātad, beidzot dabūju vadu un dabūju pieslēgt. Ar pieslēgtu ISTU uztaisīju braucienu no Imantas līdz Bolderājai. Inpā gan vienkārši pārbaudīju drošības labad.
Rezultāti gan, manuprāt, nelieciena, ka ar sprauslām būtu kaut kādas problēmas
Bilde pieejama šeit.

P.S. Interesanti, ka kļūda bija ierakstījusies, kuru pirms brauciena nodzēsu, taču brauciena laikā tā arī neparādijās..

[ Šo ziņu laboja KaiminPuika, 05 Dec 2019, 19:47:02 ]

Offline
KaiminPuika
06. Dec 2019, 12:08 #11

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90

Update:
Dabuju kļūdu, izgāju ar ISTU cauri diagnostikai, uz sprauslām visas diagnostikas bija ok, taču gluko Rail Pressure Sensor.
Jābūt spiedienam +/-26bar, reālais ir 15bar. Iespējamos risinājumus radīja 2: pārbaudīt visus vadus/ savienojums, ko izdarīju, nekur nekas nelaiž garām, nav plīsis, otrais variants ir mainīt to pašu sensoru. Laikam būs vien jāpērk, cena viņam +/ 45€, vakarā gan jau pasūtīšu un pēc tam kad nomainīšu došu update.

P.s. Ja ir kadi ieteikumi ko un kā labak paskatīties droši varat rakstīt
Offline
KaiminPuika
06. Dec 2019, 12:10 #12

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90


05 Dec 2019, 19:51:53 @DM-101 rakstīja:
cieniijamie diizelju drochiitaaji:

klientam kljuudas ir par pilotadpataacijaam/korekcijaam;
INPA/ISTA raada TIKAI dalju no piemeerotajaam galveno injekciju korekcijaam.

Abas adaptacijas/korekcijas [to kartes] tiek veidotas PILNIIGI NEATKARIIGI un nav NEKAADAS jegas skatiities vienas, ja kljuudas ir par otraam!

p.s. sorre, ka lauzhu juusu idilliju.
p.p.s. normaalas attieksmes gadiijumaa - abas sprauslas uz nomainju, jo aizveertaa staavoklii taas, aciimredzot, tek. punkts. bet, jaa, ja interesee - to, vai tek, vai tieshi preteeji - neadekvaats reakcijas laiks, var redzeet tikai ar oscili. jeb, ja nu kaads maak atbilstoshi Tool32 [tb., zina, kuros regjistros tie dati tiek glabaati].


Ir arī Tool32 uz datora, taču neesmu izmantojis, varbūt velies padalīties, kur meklēt informāciju, lai visi “diizelju drochiitaaji” zin, kur meklēt ?
Offline
sys9291
06. Dec 2019, 12:47 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

tak tev jau atbildēja - sprauslas uz maiņu...
Offline
RSAWorkshop
06. Dec 2019, 12:54 #14

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6051

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

jā jā, jābūt 26 bar spiedienam


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
06. Dec 2019, 13:54 #15

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

tik pat labi slavenais BOSCH augstspiedia sūknis..
Offline
FFL
06. Dec 2019, 15:23 #16

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Uz mērvienībām un vēlamajiem lielumien inpā vispār var nepaļauties
Offline
sys9291
06. Dec 2019, 17:09 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un sprauslu, kas netur spiedienu tur neredz, līdz ar to arī rodas šo kļūdu kopums...un raila spiediena pulsācija... bet protams cerība vienmēr uz lētāko risinājumu, kas rezultātā izrādās dārgākais...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 06 Dec 2019, 17:10:16 ]

Offline
BigDog24
04. Jan 2020, 19:15 #18

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 828

Braucu ar: dīzeli

Ir kas jauns remontā?
Offline
Kaross
05. Jan 2020, 00:16 #19

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4322

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tikai sagrautas cerības.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
KaiminPuika
13. Jan 2020, 23:12 #20

Kopš: 21. Jan 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: e90


04 Jan 2020, 19:15:02 @BigDog24 rakstīja:
Ir kas jauns remontā?


Pavisam aizmirsu iepostot. Pirms Zsvētkiem vēl nomainīju šo detaļu "BMW Fuel feed line (13538515902)".
Paldies dievam, pagaidām kļūda vairāk nav metusies. Pie kompja pieslēdzu reizi 3 dienās - reizi nedeļā kkr.
Sprauslas gan tāpat laikam tuvākajos mēnešos aizvedīšu uz diagnostiku/maiņu, kā Kaross ieteica, taču uz doto brīdi viss ok
P.S. Trubiņas maiņas laikā noņēmu arī to visu rail pressure sistēmu un izpūtu visas tās metāla trubiņas un pašu to rail pressure sensoru aŗī.

[ Šo ziņu laboja KaiminPuika, 13 Jan 2020, 23:17:21 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo