Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M52TUB20 pūš ārā eļļu

AutorsZiņojums
smudo
16. Sep 2019, 19:07 #1

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3505

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Pēc simptomiem izskatās, ka Tev tam dzinējam varētu būt kārtīgs virsspiediens karterī, jo lai arī neesmu pazīstams arī dzinēja kartera ventilācijas sistēmu, esmu pārliecināts, ka OEM seperators nav konstruēts lai aizturētu un filtrētu litriem eļļas Man ir 30+ vecs hobijauto ar turbīnu un paceltu turbo spiedienu ap 1-1,1 bāru un ar neorģinālo catch can 2 gadu laikā nav pat nācies to tīrīt - varbūt tur ir kādi pārdesmit grami eļļas palieku un tas pēc pāris k km, tai skaitā braukšanas pa trasi.
Online
HiJaCKeR
16. Sep 2019, 21:25 #2

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4482

Braucu ar: BMW E90 330i

tas nav dēl tā, ka ir padilusi virzuļgrupa ?
Offline
sys9291
16. Sep 2019, 22:09 #3

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

vidrīzāk motoram kapi...
Offline
bmwaddict
16. Sep 2019, 22:17 #4

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tu tur savaa nakerizeetaaja stilaa gadiijumaa neesi naherizeejis plastmasas paarsegu iepluudes sadalenei to kas zem vaarstu vaaka naak?

bildee detalja nr 1


Offline
AF
17. Sep 2019, 07:28 #5

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Jā, ja nebūs tā sadalenes aizsarga, eļļu kuls un metī pa ventilāciju.
Ir tāds aizsargs-5€ , Rīga.
Offline
sys9291
17. Sep 2019, 09:18 #6

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

vispirms tā kā derētu pārbaudīt vai nav pastiprināta gāzu noplūde uz karteri - atverot eļļas korķi pie strādājoša dzinēja ir neliels retinājums karterī vai nav?
Offline
sys9291
17. Sep 2019, 22:24 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu jā - grūti ko komentēt pie tāda kolhoza...
Offline
Tune-L
18. Sep 2019, 10:46 #8

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20257

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

vakuums -a, v.; parasti vsk. 1. Gāzes retinājums (traukā) – gāzes stāvoklis, kad tās spiediens ir zemāks par atmosfēras spiedienu; arī telpa, kurā nav vielas. Fizikālais vakuums — fizikālais, viszemākais kvantu lauka enerģijas stāvoklis. Kosmiskais vakuums — ļoti mazais daļiņu blīvums Kosmosā. // pārn. Stāvoklis, kad ir pilnīgs (kā) trūkums. 2. žarg. Klusums. Avoti: LLVV, KZ Morfoloģija: lietvārds, vīriešu dzimte, 1. deklinācija + Korpusa piemēri: - «Taču vēsturnieks ir sabiedrības loceklis un nestrādā vakuumā.» (Latvijas vēsture. 20. gadsimts, Latvijas Vēstnesis, 10.11.2006, nacionālā periodika.) «Lamināta iespiešanai formā var arī izmantot vakuuma metodi.» (Spārnu konstruēšana un izgatavošana, Windenergy, speciālā periodika.) «Pirmā vakuuma tualete tika izgudrota 1970. gadā.» (Kas notiek lidmašīnu tualetēs? Vipi, 03.09.2015, populārā periodika.)

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
uldens1
19. Sep 2019, 18:59 #9

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


19 Sep 2019, 18:38:48 @maasters rakstīja:
problēmas sakne izrādās bija noteces trauciņā, jo tas pievienots originālajai noteces trubai, kas aiziet un pievienojas pie dipsticka, laikam jau tas kartera gāzu spiediens ir lielāks nekā vajag(padilis motors) un viņs netikai pūš viņas laukā bet arī paceļ spiedienu eļļai. atvienojot šo trubu eļļa laukā vairs nespiežas.


Nemazākās saprašanas ka darbojas motors,arā spļaušanai nekāda sakara cik ir eļļas spiediens
Offline
uldens1
19. Sep 2019, 19:55 #10

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15719

Braucu ar:


19 Sep 2019, 19:48:19 @maasters rakstīja:
lēnām pār tiltu Uldeen, es jau neteicu ka spiediens eļļas kanālos, es teicu spiediens karterī.
Ja zini dipsticks jeb eļļas tausta truba ieiet kādu gabaliņu zem eļļas līmeņa karterī (pie nosacījuma ka līmenis ir tuvu paredzētajam) šai eļļas tausta caurluei ir divi nodalījumi, viens priekš paša tausta otrs priekš atpakaļ tekošās šķidrās frakcijas kas origināli nak no eļļas seperatora.
mans noteces trauks arī ir ar izvadu kas domāts lai eļļa var notecēt atpakaļ, diemžēl šajā trubā parādījās spiediens neliels dēļ kartera gāzēm.
Šis spiediens pacēla eļļas līmeni pie tausta un saka spiest garām tausta caurlues blīvslēgam. pats paskatījos kā tek.

te visiem kautkā patīk lekt uz kautkādiem secinajumiem par lietotaju kurš apraksta problēmu nevis izlasīt kas ir uzrakstīts.
tad raksti kartera spiediens,nevis eļļas spiediens
Offline
bmwaddict
19. Sep 2019, 21:10 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


19 Sep 2019, 18:38:48 @maasters rakstīja:
problēmas sakne izrādās bija noteces trauciņā, jo tas pievienots originālajai noteces trubai, kas aiziet un pievienojas pie dipsticka, laikam jau tas kartera gāzu spiediens ir lielāks nekā vajag(padilis motors) un viņs netikai pūš viņas laukā bet arī paceļ spiedienu eļļai. atvienojot šo trubu eļļa laukā vairs nespiežas.

tu te esi pats sapinies savos staastos jo ja tev karterii veidojas tik liels spiediens ka ellju spiezh augshaa pa dipstiku tad tas absoluuti nesaskan ar to ka atverot elljas korkji tur puush laukaa tikai drusku

bet neticu ka tas ir dellj paaraak lielaam atgaazeem, tev probleema joprojaam ir aizaugushaa kartera ventilaacijaa, uzliec tak beidzot jaunu separatoru. varu dereet ka tu neesi to izdariijis vienk kkur izracis citu lietotu ar domu ka kautkas buus savaadaak..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 19 Sep 2019, 21:10:40 ]

Offline
sys9291
20. Sep 2019, 11:08 #12

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2019, 21:10:15 @bmwaddict rakstīja:

19 Sep 2019, 18:38:48 @maasters rakstīja:
problēmas sakne izrādās bija noteces trauciņā, jo tas pievienots originālajai noteces trubai, kas aiziet un pievienojas pie dipsticka, laikam jau tas kartera gāzu spiediens ir lielāks nekā vajag(padilis motors) un viņs netikai pūš viņas laukā bet arī paceļ spiedienu eļļai. atvienojot šo trubu eļļa laukā vairs nespiežas.

tu te esi pats sapinies savos staastos jo ja tev karterii veidojas tik liels spiediens ka ellju spiezh augshaa pa dipstiku tad tas absoluuti nesaskan ar to ka atverot elljas korkji tur puush laukaa tikai drusku

bet neticu ka tas ir dellj paaraak lielaam atgaazeem, tev probleema joprojaam ir aizaugushaa kartera ventilaacijaa, uzliec tak beidzot jaunu separatoru. varu dereet ka tu neesi to izdariijis vienk kkur izracis citu lietotu ar domu ka kautkas buus savaadaak..


da viņš tak raksta - SEPERATORA NAV... un līdz ar to gāzu atsūkšana no kartera nenotiek, jo kolektorā caurums aizklozēts ciet...
A seperators tak naudu maksā - kapēc viņu vispār vajag... man tāpat labi...tikai eļļa tek laukā... un pasakiet ko lai izdara lai netek un nav arī jāmaksā....
Offline
sys9291
20. Sep 2019, 23:00 #13

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Sep 2019, 21:14:17 @maasters rakstīja:
paga paga stop. tās gāzes nav arī tik spēcīgas , eļļu nespiež augšā pa dipsticku pašu, bet vienkārši pūta garām taj vietai kur dipsticks ieiet blokā, viņam apkārt nāk tāds gumijas gredzena tipa blīve, tur nebij hermētisks savienojums, tā teikt divas lietas sanāca kopā un es uzreiz nesaredzēju problēmu.
nekas nekur nav aizdirsts, ir man neorģināls noteces trauks ko jau minēju, protams tas nedarbojas tik izcili ka original bet nav arī tik sarežgīts un jā ir lēts.
tagad eļļa vairs netek.
uzliku arī ieplūdes sadalenei plastmasas vāciņu oriģinālu kurš tur hvz kāpēc nebija.
Par šo paldies @bmwaddict par ieteikumu paskatīties, jo lejot eļļas līdz šim nebiju baigi piedomājis pie tā kaut arī esmu šādus motorus jaucis vairakus. no visiem posteriem šeit tu esi viens no sakarīgākajiem jo kautko arī pasaki nevis vienkārši atnāc tukši pamuldēt, nakamais rindā laikam ir sys,

un ja tā skatās da naher tam kolektoram sukt tās gāzes, jo kad motors ir jau pavecs tur to gāzu daudzums un eļļainība ir pietiekoša es jau vienreiz kad kolektors bija nost dabūju patīrīt sūdus visās malās, vārsti tik uzdeg utt. protams pareizi būtu šadu motoru kap rem vai vnk jauns auto bet te mēs nonākam pie Kaspicha topika kur viņs nodirš vecus dīzelistus un es viņu saprotu bet taj pat laikā musu valstī naudas cilvēkiem ir diemžēl tik cik ir.

negribēju jau nevienu aizvainot, arī īpaši zaļas domāšanas man nav, un braucu ar dīzeli... un pat nejautāju tev par to, vai tavam auto ir CAT...
Kas attiecas par tavu konstrukciju - tad tiešām nesaprotu tavu nostāju - kāda velna pēc pārtaisīt šo ventilācijas sistēmu? vai tiešām 30EUR vērtas ventilācijas membrānas dēļ?
Un vēl - es neizmantoju necenzētu leksiku savos postos - laikam vecums man ne tāds...
Offline
sys9291
21. Sep 2019, 18:39 #14

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

viņas aizaug tapēc, ka pārplīst membrāna seperatora iekšienē - līdz ar to tiek sūkts iekšā gaiss ar visu drazu tad klāt tam visam tiek eļļa un zapte tāda, ka bail...
Bet anyway ieteiktu tev to visu savest kārtībā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo